Connect with us

Τρόφιμα / Ποτά

Nestlé Purina: BetterwithPets, βραβείο για την ενίσχυση των κατοικίδιων

Η Nestlé Purina, σε συνεργασία με την Ashoka ανακοίνωσε τη δημιουργία του Βραβείου BetterwithPets, συνολικής αξίας 100.000 ελβετικών φράγκων.

To BetterwithPets είναι το πρώτο βραβείο που στοχεύει στην υποστήριξη καινοτομιών και πρωτοβουλιών που επικεντρώνονται στην αξιοποίηση και ανάδειξη των οφελών που δημιουργεί η σχέση μεταξύ ανθρώπων και κατοικίδιων ζώων.

Πιο συγκεκριμένα, η Nestlé Purina αναζητά οργανισμούς ή επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ενέργειες οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση των κατοικίδιων ζώων αλλά και των ανθρώπων που τα φροντίζουν. Η πρόσκληση συμμετοχής για το βραβείο είναι ανοιχτή για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και τη Ρωσία, την Ελβετία, την Ουκρανία και τη Νορβηγία. Οι υποψήφιοι θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν βραβεία συνολικής αξίας 100.000 ελβετικών φράγκων, καθώς και να λάβουν καθοδήγηση από έμπειρα στελέχη και ειδικούς της Nestlé Purina, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία των οργανισμών τους και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Οι αιτήσεις για το βραβείο BetterwithPets είναι επίσης ανοιχτές σε κοινωνικές και εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς και σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που επιδιώκουν να αναδείξουν τα οφέλη που δημιουργεί η σχέση των ανθρώπων με τα κατοικίδια ζώα, ενώ θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι τις 15 Απριλίου 2018. Στη συνέχεια θα δημιουργηθεί μια λίστα με τις προκρινόμενες υποψηφιότητες που έλαβαν θετική αξιολόγηση, ενώ τέλος η διαδικασία θα καταλήξει σε πέντε φιναλίστ οι οποίοι θα κληθούν συμμετάσχουν στο Φόρουμ BetinaPetts Purina που θα πραγματοποιηθεί στην Ισπανία στις 7 Ιουνίου 2018, όπου και θα ανακοινωθούν οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού.

“Στην Purina εργαζόμαστε σκληρά για να βοηθήσουμε στην ενίσχυση του δεσμού μεταξύ των ανθρώπων και των κατοικίδιων ζώων, αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πάντα περισσότερα πράγματα που μπορούν να γίνουν «, δήλωσε η Στέλλα Δεμέστιχα, Διευθύντρια του τμήματος Petcare της Nestlé Ελλάς.» Μέσω του συγκεκριμένου βραβείου επιδιώκουμε να ανακαλύψουμε πρωτοβουλίες που να αντανακλούν με το πάθος μας να εμπλουτίσουμε τη ζωή των κατοικίδιων ζώων και των ανθρώπων που τα φροντίζουν. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι  και ανυπόμονοι για τις καινοτόμες ιδέες που θα ανακαλύψουμε μέσα από αυτή τη διαδικασία ».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ προσφέρει σε Δήμους και Οργανισμούς πανελλαδικά

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ συμβάλλει καταλυτικά στην ανακούφιση των συμπολιτών μας από τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης προσφέροντας σημαντικές ποσότητες ζυμαρικών σε Δήμους και Οργανισμούς πανελλαδικά, έχοντας ανάγει την ανιδιοτελή προσφορά σε προτεραιότητά της. 

Η εταιρεία έχει προσφέρει ποσότητα προϊόντων της για την κάλυψη αναγκών ευπαθών κοινωνικών ομάδων στους Δήμους Ξάνθης και Τρικκαίων ενισχύοντας τις καθημερινές τους προσπάθειες ώστε να παρέχεται επάρκεια σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης. Παράλληλα, αναγνωρίζοντας το αξιέπαινο έργο που επιτελεί το Χαμόγελο του Παιδιού, μέσω των δομών που διατηρεί πανελλαδικά, στηρίζοντας παιδιά και τις οικογένειές τους, έχει προχωρήσει στην κάλυψη ορισμένων άμεσων αναγκών τους σε σίτιση προσφέροντας ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ που διανέμονται ανάλογα με τις προτεραιότητες του Οργανισμού. 

Επιπλέον, η ΗΛΙΟΣ διέθεσε ποσότητες προϊόντων της στο Φιλανθρωπικό Σωματείο «Οι Φίλοι του Παιδιού», με αποδέκτες 14.200 παιδιά σε 6.200 οικογένειες, που βρίσκονται σε επισιτιστική ανασφάλεια, όπως και στην Κοινωνική Οργάνωση Αγάπη που στηρίζει  ουσιαστικά συνανθρώπους μας στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλονίκης διανέμοντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.  

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ακολουθώντας πιστά τον κώδικα δεοντολογίας της εταιρικής υπευθυνότητας, στην κρίσιμη και επώδυνη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ βρίσκεται στο πλευρό του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού θέλοντας να εκφράσει την ευγνωμοσύνη, αλλά και την έμπρακτη συνεισφορά της στο πολυσήμαντο έργο του.

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ ήταν και παραμένει συνειδητά προσανατολισμένη στην προσφορά προς την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται καθώς και στη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του πολίτη της χώρας έχοντας ενσωματώσει πλήρως τις αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στη φιλοσοφία της.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Milko: «Κάνει αληθινό» το νέο Γήπεδο Μπάσκετ Αγίας Βαρβάρας

Το Milko της ΔΕΛΤΑ, ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες, στηρίζει τον αθλητισμό και με ψηλά το κεφάλι, παραδίδει το πλήρως ανακατασκευασμένο γήπεδο Μπάσκετ της Αγίας Βαρβάρας στα παιδιά της περιοχής.

Μετά την ανακατασκευή, το γήπεδο ζωντάνεψε πραγματικά, δίνοντας την ευκαιρία στους νέους να παίξουν με ασφάλεια, να ονειρευτούν και να πιστέψουν στις δυνατότητές τους. Το Milko ως σύμβολο ενέργειας, δύναμης και πίστης, μέσω του Γιάννη Αντετοκούμπο, ειδώλου των παιδιών και ambassador του Milko χρόνια τώρα, δημιούργησε μια συλλεκτική συσκευασία, μέρος των εσόδων της οποίας έκαναν αληθινό το όνειρο πολλών παιδιών…  Μέσω αυτής της ενέργειας, το MILKO της ΔΕΛΤΑ, κατάφερε να εμπνεύσει τα παιδιά, ώστε κάθε φορά που μπαίνουν στο νέο τους γήπεδο, σε κάθε σουτ, σε κάθε τρίπλα, να τους ακολουθούν τα μηνύματα «Κάντο αληθινό» και «Πίστεψέ το»!

Στην υλοποίηση του σχεδίου συμμετείχε ενεργά και ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας. Ο Δήμαρχος Λάμπρος Μίχος παρέστη στην παράδοση, υπογραμμίζοντας τα εξής: «Η δημιουργία χώρων άθλησης και αναψυχής για τα παιδιά μας, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα και επιλογή. Στεκόμαστε αρωγοί σε κάθε πρωτοβουλία που στόχο έχει να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής της περιοχής μας. Το γήπεδο πραγματικά άλλαξε μορφή, έγινε λειτουργικό, σύγχρονο και ασφαλές. Γνωρίζουμε ότι η ΔΕΛΤΑ στρατηγικά στηρίζει τον αθλητισμό εδώ και χρόνια, και ειδικότερα το άθλημα του Μπάσκετ. Ευχαριστούμε θερμά γι’ αυτή τη σημαντική προσφορά, αλλά και για τη δυνατότητα που δίνεται στα παιδιά μας να ονειρεύονται και να αγωνίζονται με αισιοδοξία διεκδικώντας το μέλλον τους».

Η ενέργεια του Milko όμως δεν σταματά εδώ και η πρωτοβουλία «Κάντο για τη γειτονιά σου» θα συνεχιστεί, καθώς το κοινό, αγοράζοντας μία από τις συλλεκτικές συσκευασίες Milko Hood Makeover, θα έχει την ευκαιρία να αναδείξει με την ψήφο του το επόμενο γήπεδο που θα ανακατασκευαστεί.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Δέσμευση στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας

Για την αγορά της συνολικής ποσότητας κριθαριού στη συμφωνημένη, όπως είναι αυτονόητο, τιμή των συμβολαίων δεσμεύεται η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και οι συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα. 

Το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ξεκίνησε το 2008, και τέσσερα χρόνια αργότερα η εταιρία είχε καταφέρει να καλύψει το 100% των αναγκών παραγωγής της στην Ελλάδα από εγχώριο κριθάρι. Σήμερα, προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι από 2.500 χιλιάδες παραγωγούς, από 19 νομούς στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης σε συνεργασία με ερευνητικούς φορείς, αλλά και επιμόρφωσης και υποστήριξης των παραγωγών που έχουν οδηγήσει σε μεγάλη αύξηση των στρεμματικών τους αποδόσεων. Τα τελευταία χρόνια, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έκανε ακόμα ένα βήμα, προμηθευόμενη μεγαλύτερη ποσότητα κριθαριού από όση χρειαζόταν για τις εγχώριες ανάγκες παραγωγής μπίρας, την οποία διοχέτευε σε αγορές του εξωτερικού, εξάγοντας ελληνική βύνη. 

Φέτος, παρά το ότι ο κλάδος της ζυθοποιίας υπέστη πολύ μεγάλο πλήγμα μέσα στις απρόβλεπτες καταστάσεις που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παραμένει σταθερή στη δέσμευσή της για την προμήθεια εγχωρίως παραγόμενου κριθαριού για όλες τις ανάγκες παραγωγής της στην Ελλάδα. Καταρχάς αγοράζει σημαντικά περισσότερο κριθάρι από όσο θα χρειαστεί για την παραγωγή στη χώρα μας, καλύπτοντας ήδη το μεγαλύτερο μέρος των συμβολαιακών ποσοτήτων και  στρέφεται ακόμα πιο δυναμικά στις εξαγωγές ελληνικής βύνης. Παράλληλα, ενώνει δυνάμεις με τους συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα προκειμένου να μην πληγεί το εισόδημα των Ελλήνων παραγωγών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, υλοποιώντας μια συντονισμένη, συλλογική προσπάθεια για την αγορά της υπόλοιπης, πολύ μικρής πλέον, ποσότητας που περιλαμβανόταν στις συμφωνίες για αυτήν την χρονιά, και προφανώς στη συμφωνημένη τιμή αγοράς. Τελικός στόχος της εταιρίας και των συνεργατών της, δηλαδή, είναι να φτάσουν στην απορρόφηση της συνολικής ποσότητας κριθαριού που είχε ενταχθεί στον αρχικό σχεδιασμό. 

Σε αυτή την αρνητική συγκυρία, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και οι συνεργάτες της συγκεντρωτές επιλέγουν να εκμηδενίσουν το κόστος της κρίσης για τους παραγωγούς επενδύοντας στη βιωσιμότητά του μεγαλύτερου και πλέον επιτυχημένου προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που υλοποιείται στην Ελλάδα, κάνοντας πράξη τις δεσμεύσεις της εταιρίας για στήριξη των τοπικών κοινωνιών και της ελληνικής οικονομίας.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ