Nestlé Purina: BetterwithPets, βραβείο για την ενίσχυση των κατοικίδιων

Date:

Share post:

Η Nestlé Purina, σε συνεργασία με την Ashoka ανακοίνωσε τη δημιουργία του Βραβείου BetterwithPets, συνολικής αξίας 100.000 ελβετικών φράγκων.

To BetterwithPets είναι το πρώτο βραβείο που στοχεύει στην υποστήριξη καινοτομιών και πρωτοβουλιών που επικεντρώνονται στην αξιοποίηση και ανάδειξη των οφελών που δημιουργεί η σχέση μεταξύ ανθρώπων και κατοικίδιων ζώων.

Πιο συγκεκριμένα, η Nestlé Purina αναζητά οργανισμούς ή επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ενέργειες οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση των κατοικίδιων ζώων αλλά και των ανθρώπων που τα φροντίζουν. Η πρόσκληση συμμετοχής για το βραβείο είναι ανοιχτή για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και τη Ρωσία, την Ελβετία, την Ουκρανία και τη Νορβηγία. Οι υποψήφιοι θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν βραβεία συνολικής αξίας 100.000 ελβετικών φράγκων, καθώς και να λάβουν καθοδήγηση από έμπειρα στελέχη και ειδικούς της Nestlé Purina, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία των οργανισμών τους και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Οι αιτήσεις για το βραβείο BetterwithPets είναι επίσης ανοιχτές σε κοινωνικές και εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς και σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που επιδιώκουν να αναδείξουν τα οφέλη που δημιουργεί η σχέση των ανθρώπων με τα κατοικίδια ζώα, ενώ θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι τις 15 Απριλίου 2018. Στη συνέχεια θα δημιουργηθεί μια λίστα με τις προκρινόμενες υποψηφιότητες που έλαβαν θετική αξιολόγηση, ενώ τέλος η διαδικασία θα καταλήξει σε πέντε φιναλίστ οι οποίοι θα κληθούν συμμετάσχουν στο Φόρουμ BetinaPetts Purina που θα πραγματοποιηθεί στην Ισπανία στις 7 Ιουνίου 2018, όπου και θα ανακοινωθούν οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού.

“Στην Purina εργαζόμαστε σκληρά για να βοηθήσουμε στην ενίσχυση του δεσμού μεταξύ των ανθρώπων και των κατοικίδιων ζώων, αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πάντα περισσότερα πράγματα που μπορούν να γίνουν “, δήλωσε η Στέλλα Δεμέστιχα, Διευθύντρια του τμήματος Petcare της Nestlé Ελλάς.” Μέσω του συγκεκριμένου βραβείου επιδιώκουμε να ανακαλύψουμε πρωτοβουλίες που να αντανακλούν με το πάθος μας να εμπλουτίσουμε τη ζωή των κατοικίδιων ζώων και των ανθρώπων που τα φροντίζουν. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι  και ανυπόμονοι για τις καινοτόμες ιδέες που θα ανακαλύψουμε μέσα από αυτή τη διαδικασία ».

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Η Αειφορία στην Ασφαλιστική Βιομηχανία και το παράδειγμα της Interamerican

Είναι εύλογο πως δεν υπάρχει τεκμηρίωση και ορισμός Εταιρικής Ευθύνης αναφορικά με τη βιωσιμότητα χωρίς απολύτως περιεκτικές και...

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Μοιράζει και αυτό το Πάσχα ακόμα περισσότερα γεύματα

Στηρίζει για 5η χρονιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στα Καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και εξασφαλίζει για έναν μήνα το κόστος γευμάτων 900 παιδιών.

Lidl Official Fresh Food Partner: Στο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας UCI 2023

Τον Αύγουστο του 2023 θα διεξαχθούν 13 Παγκόσμια Πρωταθλήματα UCI και η Lidl στηρίζει το σημαντικό γεγονός της Διεθνούς Ένωσης Ποδηλασίας.

ΕΕΣ: Παρέλαβε 20 τόνους αλεύρι από την Loulis Food Ingredients 

H εταιρεία παρέδωσε στις Κεντρικές Αποθήκες του Ε.Ε.Σ. 20 τόνους αλεύρι αρτοποιίας τύπου 70% (σακιά 25kg), με προορισμό τις σεισμόπληκτες περιοχές σε Τουρκία και Συρία.