Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΝΗΡΕΥΣ: Νέο πρότυπο Πιστοποίησης «Fish from Greece»

Πιστοποίηση από τον οργανισμό επιθεωρήσεων και πιστοποιήσεων TÜV AUSTRIA HELLAS, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ιδιωτικού προτύπου Πιστοποίησης Fish from Greece, ιδιοκτησίας ΕΛ.Ο.Π.Υ. για  την υπεύθυνη υδατοκαλλιέργεια και την ανάδειξη της υψηλής ποιότητας των ελληνικών ψαριών έλεβε ο όμιλος «ΝΗΡΕΥΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Α.Ε.», μέλος της  Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛ.Ο.Π.Υ.).

Μετά την απόκτηση της Πιστοποίησης  Fish from Greece, η ΝΗΡΕΥΣ  έχει πλέον την δυνατότητα να παράγει και να διακινεί στην αγορά τσιπούρα, λαβράκι, κρανιό και φαγκρί, με τη σήμανση (tag) Fish from Greece. 

Η ελληνική παραγωγή υδατοκαλλιέργειας και τα ψάρια Fish from Greece έχουν μεταξύ των άλλων εγγυημένη φρεσκάδα και αποδεδειγμένα υψηλή περιεκτικότητα Ω3 λιπαρών οξέων. 

Βασικό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης πιστοποίησης που την κάνει ξεχωριστή είναι πως, πέραν των ετήσιων επιθεωρήσεων επιτήρησης με σκοπό τη διατήρηση της ισχύος του πιστοποιητικού, συμπεριλαμβάνει αιφνιδιαστικούς ελέγχους από ανεξάρτητους φορείς για τη διασφάλιση της τήρησης των 6 πυλώνων, όπως αυτοί έχουν περιγραφεί στο πρότυπο: 

  1. Υγεία των Ιχθύων
  2. Περιβάλλον Εκτροφής & Διαχείρισης Ιχθύων
  3. Ευζωία των Ιχθύων
  4. Χαρακτηριστικά Ποιότητας των Εκτρεφόμενων Ιχθύων
  5. Ασφάλεια των Τροφίμων
  6. Κοινωνική Ευθύνη στην Ιχθυοκαλλιέργεια

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Βιώσιμη Μόδα: Οι δεσμεύσεις των πολυεθνικών και οι τάσεις στην Ελλάδα

H Bιομηχανία Μόδας διεθνώς και στην Ευρώπη ειδικότερα, δεσμεύθηκε ενόψει της νέας δεκαετίας για ανάληψη πρωτοβουλιών ως προς την ιχνιλασιμότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού, την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, την αποδοτική χρήση πόρων, καθώς και ένα πιο δίκαιο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται και σε τοπικό επίπεδο, με ενδεικτική την απήχυση του κινήματος βιώσιμης μόδας, που έχει ισχυρή παρουσία και στην Ελλάδα. 

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Το 2019, οι γίγαντες της βιομηχανίας ένδυσης υπέγραψαν αρκετές συμφωνίες και πλέον συντονίζουν τις δυνάμεις τους για να θέσουν ανάχωμα στις παρενέργειες της κλιματικής αλλαγής, να συμβάλλουν στην αποκατάσταση της βιοποικιλότητας και στην προστασία των ωκεανών. 

Οι ηγέτες του κλάδου πρωταγωνιστούν στον νέο οδικό χάρτη, που θα καθορίσει τη βιώσιμη στρατηγική του για τα επόμενα χρόνια. Τον Αύγουστο του 2019, υπό την καθοδήγηση του προέδρου της Γαλλίας Emmanuel Macron και του François-Henri Pinault, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου Kering, περίπου τριάντα επιχειρηματίες υπέγραψαν το σύμφωνο για τη μόδα (Fashion Pact), που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής της G7.

Υποστηριζόμενο από έναν από τους κύριους παίκτες της αγοράς, όπως είναι ο όμιλος Inditex, ο οποίος σημειωταίον κατέχει ηγετική θέση και στην ελληνική αγορά, το σύμφωνο υιοθετεί δεσμεύσεις σε 3 σημεία: να σταματήσει η κλιματική αλλαγή, να αποκατασταθεί η βιοποικιλότητα και να αναλυφθούν δράσεις για την βιωσιμότητα των ωκεανών, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Science-Based Targets (SBT) με επιστημονικά μετρήσιμους στόχους. Τομείς εργασίας και κατευθυντήριες γραμμές καθορίζονται σε καθέναν από αυτούς τους άξονες: από το στόχο να επιτευχθούν μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου μέχρι το 2050 μέχρι την προστασία των οικοσυστημάτων ή την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης.

Τα μέτρα του Συμφώνου για τη μόδα εξειδικεύονται στον έλεγχο των προμηθευτών πρώτων υλών, στη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στην κατάργηση από την αλυσίδα αξίας των πρώτων υλών οι οποίες είτε έχουν σχέση με τη χρήση τοξικών χημικών ουσιών είτε απαιτούν μεγάλη κατανάλωση ενέργειας και φυσικών πόρων.

Οι επικεφαλής των επιχειρήσεων μόδας που υπέγραψαν το σύμφωνο αναγνώρισαν ότι ο κλάδος είναι υπεύθυνος για τουλάχιστον 20% των αποβλήτων λυμάτων και για το 10% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην ατμόσφαιρα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη. Με στόχο τη μείωση αυτού του αντίκτυπου, ο κλάδος πρότεινε και άλλα μέτρα, όπως η εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης, η κατανάλωση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έως το 2030 και η επίτευξη μηδενικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στην ατμόσφαιρα έως το 2050.

Η πλειοψηφία των γιγάντων του τομέα ένδυσης έχουν υπογράψει αυτό το νέο σύμφωνο για τους εξής βασικούς λόγους: να αποτρέψουν άλλους κοινωνικούς παράγοντες να σύρουν τον κλάδο στη θέση του κατηγορούμενου για τις επιπτώσεις της δραστηριότητάς του στο περιβάλλον και να ηγηθούν των νέων κανόνων ώστε οι νόμοι που κυοφορούνται από την πλευρά των κυβερνήσεων να περιλαμβάνουν πιο ήπιους περιορισμούς σχετικά με τις παραδοσιακές βιομηχανικές και εμπορικές πρακτικές.

Κι άλλες πρωτοβουλίες

Εκτός από το σύμφωνο για τη μόδα, οι ηγέτες της βιομηχανίας έχουν υπογράψει δύο ακόμη συμφωνίες κατά τη διάρκεια του 2019, με σκοπό να συνεχίσουν να λαμβάνουν μέτρα όσον αφορά τη βιωσιμότητα και το περιβάλλον. Η πρώτη ήταν η New Plastics Economy, που προωθήθηκε από το Ίδρυμα Ellen MacArthur σε συνεργασία με μεγάλο αριθμό εταιρειών, Τοπική Αυτοδιοίκηση, πολιτικούς, ακαδημαϊκούς, φοιτητές και ΜΚΟ. Υπογράφηκε από εταιρείες όπως η Burberry, η L’Oréal, η Stella McCartney, η H&M και η Inditex. Στόχος είναι η προώθηση της χρήσης επαναχρησιμοποιούμενου ή ανακυκλώσιμου πλαστικού.

Η άλλη πρωτοβουλία για τη βιώσιμη ανάπτυξη που δρομολογήθηκε το 2019 είναι η δεύτερη έκδοση του CEO Agenda, η οποία προωθήθηκε από την πλατφόρμα Global Fashion Agenda. Το έγγραφο, που παρουσιάστηκε στο Νταβός κατά τη σύνοδο κορυφής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, εγκρίθηκε από μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους όπως οι Asos, Bestseller, H&M ή Li & Fung.

Μεταξύ των προτεραιοτήτων άμεσης εφαρμογής που περιλαμβάνει το έγγραφο για τη βιομηχανία της μόδας είναι η ιχνιλασιμότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού, η καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος, η αποτελεσματική χρήση του νερού, της ενέργειας και των χημικών ουσιών, καθώς και ένα περισσότερο δίκαιο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η βιομηχανία της μόδας ήταν παρούσα το 2019 και στην διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα (COP25) που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη, η οποία έληξε χωρίς να ικανοποιήσει τις προσδοκίες για αποφασιστική δράση στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Στελέχη της βιομηχανίας πάντως διενήργησαν επαφές στο περιθώριο της συνόδου στο πλαίσιο του οδικού χάρτη που έχει σχεδιαστεί με γνώμωνα τις δράσεις για το Κλίμα (Fashion Industry Charter for Climate Action – Ficca). Οι στόχοι της Ficca περιλαμβάνουν μηδενικές καθαρές εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2050, με ενδιάμεσο στόχο τη μείωση των εκπομπών κατά 30% μέχρι το 2030. Η συμφωνία σφραγίστηκε σε συνέχεια της προηγούμενης Διάσκεψης Κορυφής για το Κλίμα που πραγματοποιήθηκε στο Katowice της Πολωνίας και συμμετέχουν εταιρείες όπως Inditex, Kering, Adidas, Burberry, H&M, Gap, Levi Strauss, Target, μεταξύ άλλων.

Οι τάσεις στην Ελλάδα

Πρωτοβουλίες για την στροφή στη βιώσιμη μόδα αναλαμβάνονται και στην Ελλάδα, με την εμφάνιση νέων brands προσανατολισμένων στην κυκλικότητα των προϊόντων αλλά και σειρά πρωτοβουλιών από εδραιωμένους παίκτες της αγοράς. Χαρακτηριστική είναι εξάλλου η επιρροή στην αγορά από το κίνημα fashion revolution. 

“Πολλοί νέοι επιχειρηματίες αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες προκειμένου να καταστήσουν βιώσιμη τη δρασατηριότητά τους στο χώρο της μόδας ελέγχοντας την προέλευση των πρώτων υλών και μεριμνώντας για τον κύκλο ζωής των προϊόντων τους”, αναφέρει στο csrindex η Δρ Φιόρη Ζαφειροπούλου, συντονίστρια του Fashion Revolution (το οποίο αυτό το διάστημα παίρνει νομική μορφή ΜΚΟ) και ιδρύτρια του κοινωνικού εργοστασίου μόδας Soffa Fashion Factory.

Ενδεικτικά αναφέρεται στις επιδόσεις του κοινωνικού εργοστασίου, το οποίο έχοντας αναπτύξει δράση μέσω κινητών μονάδων σε καταυλισμούς και άλλα σημεία με ευπαθείς πληθυσμούς έχει εγκατασταθεί στο Βοτανικό. Εκεί, μέσω του Ankaa project – υποδομών που δημιούργησαν δύο Λουξεμβουργιανές εθελόντριες, που βρέθηκαν στις δομές της Λέσβου – πρόσφυγες και άτομα από ευάλωτες ομάδες μπορούν να εκπαιδευτούν σε μια σειρά από τομείς, από την εκμάθηση γλωσσών και υπολογιστών μέχρι την ειδίκευση σε τέχνες όπως, κομμωτική, μαγειρική, ξυλουργική αλλά και κοπτική-ραπτική.

Το κέντρο ραπτικής είναι μια βιοτεχνία που προσφέρει εκπαίδευση σε πρόσφυγες και βαριά ευάλωτες ομάδες. Οι υποψήφιοι μαθαίνουν να χρησιμοποιούν υφάσματα από ανακυκλώσιμες πηγές ή φυτικά υλικά. Οι προμήθειες είναι 100% ελληνικής προέλευσης ενώ ελέγχεται κάθε στάδιο της παραγωγής ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας. Όπως τονίζει η κ. Ζαφειρόπουλου ελέγχεται το χαρμάνι ώστε να είναι 100% ελληνικό και να εξασφαλίζεται σχεδόν μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. 

Προσθέτει ότι σήμερα αναπτύσσεται στη Θράκη βιοτεχνία κλωστοϋφαντουργίας που κατασκευάζει σύμικτο ύφασμα από ανακυκλώσιμο πλαστικό και αποτελεί προμηθευτή του κοινωνικού εργοστασίου. Το ίδιο ισχύει για άλλες πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται στη μονάδα η οποία πλέον έχει πελάτες απ’ όλο τον κόσμο. 

Μάλιστα έχει προτάσεις από μεγάλες πολυεθνικές όπως οι Asos και Under Armour. Ωστόσο για να ανταποκριθεί στις συγκεκριμένες παραγγελίες θα πρέπει να επενδύσει σε νέες μηχανές, για τις οποίες αναζητούνται χρηματοδοτικά κεφάλαια.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Συνεργασία της IWC Schaffhausen για βιώσιμο μέλλον

H IWC Schaffhausen και ο πρεσβευτής της Hayden Cox, δημιούργησαν ένα φιλμ το οποίο δείχνει τον κατασκευαστή ιστιοσανίδων εν ώρα εργασίας.

Εστιάζοντας στην καινοτόμο προσέγγιση που χρησιμοποιεί η εταιρεία του Hayden Cox, Haydenshapes Surfboards για την αξιοποίηση υπολειμμάτων, η ταινία σηματοδοτεί την επόμενη φάση του ταξιδιού του Αυστραλού σχεδιαστή και της IWC Schaffhausen προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας γυρίστηκε στο πλωτό στούντιο της Haydenshapes, το οποίο κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την IWC Schaffhausen, και παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία προσπαθεί να περιορίσει το αντίκτυπο της στο περιβάλλον. Ο Cox εξηγεί πως χρησιμοποιεί κατασκευαστικά υπολείμματα, για να φτιάξει εξαρτήματα ιστιοσανίδων καθώς και ένα καινοτόμο νέο ύφασμα. 

«Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τα υπολείμματα που μας περισσεύουν για να φτιάξουμε κάτι καινούργιο», αναφέρει ο Cox. «Συνήθως πετάμε περίπου το 30% με 40% των πρώτων υλών μας κατά τη κατασκευαστική διαδικασία. Θέλαμε λοιπόν να ανακαλύψουμε έναν καινούργιο τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα υπολείμματα για την κατασκευή τμημάτων των ιστιοσανίδων τα οποία θα μας ήταν με κάποιον τρόπο χρήσιμα.»

Ο Cox ανακάλυψε έναν τρόπο για να αξιοποιήσει τα υπολείμματα των ανθρακονημάτων και των υαλονημάτων που περίσσευαν από τις επιστρώσεις των ιστιοσανίδων. Αφού κοπούν και αεριστούν, τα υπολείμματα των υλικών αυτών ανακατεύονται και επανατροφοδοτούνται σε υφαντικές μηχανές για την δημιουργία ενός νέου υφάσματος. Τα  υπολείμματα αφρού και βιο-εποξικής ρητίνης επίσης μετατρέπονται σε μικρού βάρους αξεσουάρ, όπως επιστρώματα (tail pads) και πτερύγια (fins) για τις ιστιοσανίδες.

«Υπάρχουν εταιρείες που κατασκευάζουν ιστιοσανίδες υψηλής αειφορίας, αλλά εγώ θέλω να σκέφτομαι διαφορετικά και να κάνω τα πράγματα με τον δικό μου τρόπο.» εξηγεί ο Αυστραλός σχεδιαστής. «Ήθελα να δημιουργήσω μια σανίδα που δεν παράγει υπολείμματα ή που αν δημιουργηθούν κάποια, αυτά να είναι εφικτό να χρησιμοποιηθούν κάπου αλλού.»

Ο Cox συνέλαβε την επαναστατική του ιδέα κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο εργοστάσιο της IWC Schaffhausen, όπου είδε τους ωρολογοποιούς να χρησιμοποιούν τα άχρηστα υλικά και άρχισε να αναζητά τρόπους για να χρησιμοποιήσει την ίδια μεθοδολογία στην εταιρεία του. 

«Κατά την περιήγηση μου παρατήρησα ότι όλα τα μέταλλα και οι πρώτες ύλες που αποτελούν υπολείμματα της κατασκευαστικής διαδικασίας δεν πετιούνται» εξηγεί ο Cox. «Αντίθετα, συλλέγονται με προσοχή, λειώνονται και επαναχρησιμοποιούνται στα καινούργια ρολόγια. Μετά την επίσκεψη μου στο εργοστάσιο της IWC, γεννήθηκε η ιδέα του καινοτόμου τρόπου ανακύκλωσης που εφαρμόζω στο εργοστάσιο ιστιοσανίδων.»

H IWC Schaffhausen είναι εδώ και πολλά χρόνια ένας από τους σημαντικούς υποστηρικτές της ανάπτυξης της αειφορίας στην βιομηχανία. Η εταιρεία υπέγραψε πρόσφατα τη συμφωνία για τον περιορισμό των πλαστικών «New Plastics Economy Global Commitment» του  Ellen MacArthur Foundation, ενώ το καινούργιο της εργοστάσιο και τα κεντρικά της γραφεία τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας. 

«Η αειφορία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την μελλοντική μας ανάπτυξη και βρίσκεται στην καρδιά όλων των δραστηριοτήτων μας. Από την τροφοδοσία της κατασκευαστικής διαδικασίας με πράσινη ενέργεια, έως την ανάπτυξη νέων συσκευασιών για τα ρολόγια μας, χρησιμοποιώντας 90% λιγότερο πλαστικό, βασικός μας στόχος είναι ο περιορισμός του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των εργασιών μας.» αναφέρει η Franziska Gsell, CMO IWC Schaffhausen. Στο τέλος της ταινίας, ο Cox παίρνει την πρωτότυπη ιστιοσανίδα που κατασκεύασε για να την δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες στη θάλασσα. 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Χρονιά εθελοντισμού και φιλανθρωπίας το 2019 για τη Mondelēz

Χρονιά εθελοντισμού και φιλανθρωπίας ήταν και το 2019 για τη Mondelēz  και τους εργαζόμενους της στην Ελλάδα.

Εθελοντική εργασία, συμμετοχή εργαζομένων σε δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης και ενέργειες φιλανθρωπίας αποτελούν σημαντικό κομμάτι της  κουλτούρας του οργανισμού καλλιεργώντας εμπράκτως τη φιλοσοφία του ενεργού εταιρικού πολίτη. 

Με περισσότερες από 240 ώρες εθελοντικής προσφοράς το 2019, οι εργαζόμενοι της Mondelēz  συμμετείχαν σε εθελοντικές δράσεις, σε ώρες εργασίας, που αποσκοπούσαν στην έμπρακτη στήριξη οργανώσεων που επικεντρώνονται στην φροντίδα των παιδιών. Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι συμμετείχαν σε τρεις εθελοντικές δράσεις στο Χαμόγελο του Παιδιού στις περιόδους του Πάσχα και των Χριστουγέννων ενώ τον Ιούνιο, περισσότεροι από 25 εργαζόμενοι, σε συνεργασία με τη HELMEPA, καθάρισαν την παραλία του Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό. Επίσης, σε συνεργασία με το Make A Wish, οι εργαζόμενοι της Mondelēz  συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Bake A Wish» συγκεντρώνοντας χρήματα τα οποία και πρόσφεραν στο οργανισμό. 

Παράλληλα, συνεχίστηκε για μία ακόμη χρονιά το Πρόγραμμα Εθελοντικής Αιμοδοσίας. Είναι το πιο μακροχρόνιο εθελοντικό πρόγραμμα της εταιρείας, μέσω του οποίου συγκεντρώνονται δεκάδες φιάλες αίματος, για την κάλυψη αναγκών των εργαζομένων και των οικογενειών τους, καθώς και των αναγκών της ελληνικής κοινωνίας. 

Η Κατερίνα Βλάχου, Γενική Διευθύντρια της Mondelez για Ελλάδα και Κύπρο δήλωσε: «Ο εθελοντισμός και η φιλανθρωπία είναι βασικά κομμάτια της κουλτούρας που έχουμε ως οργανισμός και της δέσμευσης που έχουμε αναλάβει ως εταιρικός πολίτης στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για την εταιρική υπευθυνότητα.  Ενθαρρύνουμε και στηρίζουμε όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας μας να συμμετέχουν σε δράσεις εθελοντισμού και να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο».

Στο πεδίο της δωρεάς προϊόντων σε είδος, το 2019 η Mondelēz  πρόσφερε περισσότερους από 34 τόνους προϊόντων στην Τράπεζα Τροφίμων στηρίζοντας με τον πλέον έμπρακτο τρόπο το σημαντικό έργο που προσφέρει ο οργανισμός αυτός. 

Επίσης, αυτά τα Χριστούγεννα, η εταιρεία πρόσφερε ποσότητες μπισκότων και άλλων σνακς στα Παιδικά Χωριά SOS που θα καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών για το πρώτο εξάμηνο του 2020, καθώς και μεγάλη ποσότητα προϊόντων στο Χαμόγελο του Παιδιού και σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.  

Τέλος, το 2019, η Mondelēz οργάνωσε φιλανθρωπικά Bazaar με τη συμμετοχή ΜΚΟ όπως η ΕΛΕΠΑΠ και η Φλόγα με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την υποστήριξη του έργου τους, με την ανταπόκριση των εργαζομένων να είναι συγκινητική.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ