Η Nissan συνεχίζει να στηρίζει τη νέα γενιά με το GENERATION N

Date:

Share post:

Η Nissan συνεχίζει με επιτυχία να στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους.

Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια συνεχής προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Επιλέχθηκαν 19 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Μέσα από 19 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους.

Το κοινό καλείται να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους. Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα συμμετάσχουν σε κλήρωση, εκ των οποίων  3 τυχεροί θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό, για μια συναρπαστική εμπειρία καινοτομίας.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Enel Green Power Hellas: Χρονιά διαφορετικότητας και συμπερίληψης

Η Enel Green Power Hellas όρισε τη σεζόν 2022 -2023 ως Χρονιά Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης υλοποιώντας μια σειρά από πρωτοβουλίες.

Eurolife FFH: Πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» του SolidarityNow

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις οικογένειες, εγκυμονούσες και νέους γονείς από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

7 βραβεύσεις για τα METRO Cash & Carry στα Loyalty Awards 2023

Τα βραβεία αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry για δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων.

Oι νικητές του Βραβείου Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη 2023

Από το 2019 ο θεσμός του Βραβείου Τέχνης υποστηρίζει σύγχρονους δημιουργούς προσφέροντάς τους την ευκαιρία να δημιουργήσουν για τη συλλογή του Ιδρύματος.
Skip to content