Η Nissan ενώνει τις δυνάμεις της με το Ίδρυμα για τα Παιδιά της UEFA και το streetfootballworld, για να στηρίξει τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις της Sport dans la Ville στη Γαλλία και της Street League στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Με σαφή προσανατολισμό στη δημιουργία ενός “καθαρότερου, ασφαλέστερου, πιο δίκαιου” κόσμου, η Nissan ασχολείται ενεργά με το θέμα των περίπου 7 εκατομμυρίων νέων ηλικίας 15-24 ετών στην Ευρώπη που δεν έχουν ενταχθεί σε προγράμματα εκπαίδευσης, απασχόλησης και κατάρτισης (NEETs).
Ξεκινώντας στις αρχές Φεβρουαρίου, οι διετείς συνεργασίες της Nissan στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ευθυγραμμίζονται με τις δραστηριότητες του Ιδρύματος Nissan Skills στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες επιδιώκουν να ενθαρρύνουν την επόμενη γενιά ταλέντων στον τομέα του σχεδιασμού, της μηχανικής και της μεταποίησης.
Ο Stuart Jackson, Αντιπρόεδρος Brand & Communications της Nissan Europe, δήλωσε: “Στη Nissan πιστεύουμε στη δημιουργία μιας καθαρότερης, ασφαλέστερης και πιο δίκαιης κοινωνίας, μέσω της δύναμης των ανθρώπων και των προϊόντων μας. Ως επίσημος εταίρος του UEFA Champions League, τώρα προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε τη δύναμη του ποδοσφαίρου για να δημιουργήσουμε μια πιο δίκαιη κοινωνία και να φωτίσουμε το μέλλον των νέων σε όλη την Ευρώπη”.