Connect with us

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

NIVEA Young Business Talents 2017 – 2018

Περισσότερες από 2.100 συμμετοχές μαθητών από όλη την Ελλάδα μετρά ήδη το πρόγραμμα για τον διεθνή διαγωνισμό Διοίκησης κι Επιχειρηματικότητας Young Business Talents που υποστηρίζει για 5η χρονιά η NIVEA, της Beiersdorf Ηellas.

Ειδικότερα, 2.144 μαθητές από Λύκεια όλης της χώρας υπό την καθοδήγηση των καθηγητών τους, ενώθηκαν σε 660 «ομάδες-εταιρίες» και διαγωνίζονται για μια θέση στον τελικό του Διαγωνισμού, για να κερδίσουν τον τίτλο του καλύτερου εικονικού επιχειρηματία. Οι μαθητές όπως κάθε χρόνο, μέσω του εξελιγμένου Επιχειρηματικού Προσομοιωτή 3ης γενιάς, που προσφέρει η NIVEA και διατίθεται από την εταιρία PRAXIS MMT, διανύουν οnline μέσα σε 4 μήνες, 11 εικονικά «επιχειρηματικά έτη» και καλούνται να λάβουν αποφάσεις σε βασικούς τομείς διοίκησης μιας εταιρείας, όπως η Παραγωγή, το Marketing, τα Χρηματοοικονομικά, το Ανθρώπινο Δυναμικό και η Διανομή.

Κάθε εβδομάδα οι «εταιρίες» καταθέτουν τα σχέδια και τις αποφάσεις τους ανά περίπτωση και ο Προσομοιωτής, βάσει του προηγμένου λογισμικού που διαθέτει, επιστρέφει οικονομικά αποτελέσματα βασισμένα στα δεδομένα της αγοράς. Στη συνέχεια, η διαδικασία αυτή θα αναδείξει 75 ομάδες-εταιρίες που θα διακριθούν βάσει της επιτυχημένης πορείας τους και θα λάβουν μέρος στο Μεγάλο Τελικό του Young Business Talents που θα διεξαχθεί τον Απρίλιο στην Αθήνα.

Η NIVEA, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, με γνώμονα τις αξίες της φροντίδας, της εμπιστοσύνης, της απλότητας και της τόλμης, βρίσκεται δίπλα στις ανάγκες της κάθε οικογένειας για περισσότερα από 100 χρόνια, στηρίζοντας τους νέους ανθρώπους όχι μόνο προσφέροντας το καλύτερο αλλά κι ενισχύοντας δράσεις, όπως το Young Business Talents που στοχεύουν στην συνεχή επιμόρφωση κι εκπαίδευση των νέων, ευνοώντας το ταλέντο τους για να τους προετοιμάσει για ένα καλύτερο κι ένα δυναμικό ξεκίνημα στην ενήλικη ζωή τους.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

TP HUB: Ανάπτυξη δεξιοτήτων και επαγγελματική ανέλιξη

Την ευκαιρία να παρακολουθήσουν για τρεις μήνες δωρεάν ταχύρρυθμα μαθήματα τελειοποίησης Γερμανικών, Γαλλικών και Ισπανικών έχουν Ελληνίδες και Έλληνες που αναζητού εργασία, μέσω του προγράμματος ανάπτυξης δεξιοτήτων και επαγγελματικής ανέλιξης ανθρώπινου δυναμικού “TP HUB”.

Τα μαθήματα προσφέρουν κορυφαία πολιτιστικά ινστιτούτα στην Ελλάδα, όπως το Goethe-Institut Athen, το Institut français de Grèce και το Ιnstituto Cervantes de Atenas.

Tο υψηλών προδιαγραφών πρόγραμμα προσφέρει εκτός από περαιτέρω επιμόρφωση και την ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης, καθώς μετά την επιτυχή παρακολούθηση των μαθημάτων, που θα πραγματοποιηθούν αρχικά στην Αθήνα και σε δεύτερο χρόνο στη Θεσσαλονίκη, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν στο πολυεθνικό δυναμικό της Teleperformance Greece.

Η πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα δράση αποτελεί μία πρότυπη κοινωνική πρωτοβουλία της Teleperformance Greece, η οποία δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας σταθερής απασχόλησης στη χώρα μας, συμβάλλει έμπρακτα τόσο στην ανάπτυξη της Ελλάδας, όσο και στην καταπολέμηση του “brain drain”, του φαινομένου της μεγάλης φυγής υψηλής ποιότητας ανθρώπινου δυναμικού που πλήττει τη χώρα μας, ειδικά τα τελευταία χρόνια.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Στους καλύτερους εργοδότες της Ελλάδας η Coca-Cola Τρία Έψιλον

H Coca-Cola Τρία Έψιλον διακρίθηκε ως ένας από τους 10 κορυφαίους εργοδότες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, κατακτώντας την 7η θέση στην έρευνα Best Workplaces 2018, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια αξιολόγηση εργασιακού περιβάλλοντος.

Έγινε έτσι, η μόνη εταιρεία του κλάδου τροφίμων και ποτών που βρίσκεται ταυτόχρονα στην πρώτη δεκάδα των δύο σημαντικότερων ερευνών για το εργασιακό περιβάλλον στη χώρα μας. Πρόκειται για την έρευνα Best Workplaces του Great Place to Work με την ακαδημαϊκή συμβολή του ALBA Graduate Business School, The American College of Greece και για την έρευνα για τη Γενιά Υ του kariera.gr, σε συνεργασία με το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Οι δύο αυτές διακρίσεις, αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη αξία, καθώς στην έρευνα Best Workplaces το αποτέλεσμα καθορίζει κατά 70% η ανώνυμη αξιολόγηση των ίδιων των εργαζομένων, ενώ στην έρευνα για τη Γενιά Υ πρόκειται για αυθόρμητες απαντήσεις των νέων στην ερώτηση σε ποια εταιρεία θα επιθυμούσαν να εργαστούν.

«Μαζί με τους ανθρώπους μας κάνουμε περισσότερα», δηλώνει η Σοφία Κάντα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Coca-Cola Τρία Έψιλον και συμπληρώνει: «η φροντίδα για την εξέλιξη των ανθρώπων μας είναι στο επίκεντρο όσων κάνουμε καθημερινά και στην καρδιά των αξιών μας. Παρέχουμε την καθοδήγηση, τα προγράμματα και τα εργαλεία που χρειάζονται οι άνθρωποί μας για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους και να χτίσουν μαζί μας μια επιτυχημένη καριέρα. Υποστηρίζουμε τους νέους και ταλαντούχους της χώρας μας, δημιουργώντας ευκαιρίες να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομίας τους μαζί μας και να αισιοδοξούν για το μέλλον τους».

Τα κριτήρια αξιολόγησης που ανέδειξαν την Coca-Cola Τρία Έψιλον ως έναν από τους κορυφαίους εργοδότες, αφορούν 5 βασικές παραμέτρους του εργασιακού περιβάλλοντος: την αξιοπιστία της Διοίκησης, τον σεβασμό προς τους εργαζομένους, το αίσθημα δικαιοσύνης που υπάρχει στην εταιρεία, την υπερηφάνεια που νιώθουν οι εργαζόμενοι και τη συντροφικότητα που αναπτύσσεται.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Praktiker Hellas: Στην κορυφή των “Best Workplaces 2018”

Η Praktiker Hellas, το No.1 ελληνικό δίκτυο καταστημάτων DIY (Φτιάξ’ το μόνος σου) & Home Improvement, κατέκτησε την 4η θέση στην ετήσια κατάταξη Best Workplaces, στην κατηγορία των επιχειρήσεων με περισσότερους από 250 εργαζόμενους.

Η διάκριση αυτή, η οποία αφιερώνεται στους 1.450 εργαζομένους της Praktiker, αποδεικνύει στην πράξη το γνήσιο ενδιαφέρον που δείχνει η εταιρεία για τους ανθρώπους της, φροντίζοντας για τη δημιουργία και διατήρηση ενός ευχάριστου περιβάλλοντος εργασίας.

Η συμμετοχή της Praktiker στη 16η έρευνα Best Workplaces του φορέα Great Place to Work Hellas, ανέδειξε τις ισχυρές σχέσεις των ανθρώπων της εταιρείας, καθώς, βάσει των αποτελεσμάτων, η Praktiker σημείωσε εξαιρετικά υψηλή βαθμολογία στις αξίες αξιοπιστία, σεβασμός, δικαιοσύνη, περηφάνεια και συντροφικότητα. Αυτές οι αξίες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, βρίσκονται στον πυρήνα όλων των δράσεων και πρωτοβουλιών της για τους εργαζομένους της και είναι εναρμονισμένες με τις αξίες της.

Με επίκεντρο την εμπειρία που προσφέρει στους ανθρώπους της, η Praktiker Hellas δημιουργεί καθημερινά τις συνθήκες για την εξέλιξη και ανάπτυξη τους, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Γι’ αυτό και στον πυρήνα λειτουργίας της εταιρείας είναι η ανοιχτή επικοινωνία με τους εργαζόμενους και η ενεργή συμβολή τους στην ανάπτυξή της, κάτι το οποίο επιτυγχάνεται με καινοτόμες πρωτοβουλίες και προγράμματα όπως ο «Θεσμός Βελτιωτικών Προτάσεων».

Θέτοντας ως προτεραιότητα το ευχάριστο κλίμα εργασίας, η Praktiker Hellas διοργανώνει σε όλη τη διάρκεια του έτους δράσεις που προάγουν την ομαδικότητα και την ελεύθερη έκφραση των εργαζομένων της, όπως ενδεικτικά ευφάνταστους διαγωνισμούς, ημέρες αφιερωμένες στα αγαπημένα τους πρόσωπα και εθελοντικές δράσεις για την κοινωνία και το περιβάλλον. Επιπλέον, στοχεύοντας στην προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη των ανθρώπων της, η εταιρεία υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, το “Praktiker Academy”, το οποίο περιλαμβάνει βιωματικά workshops, σεμινάρια κ.α. Ενδεικτικά, μέσα στο 2017, κάθε εργαζόμενος παρακολούθησε τουλάχιστον 9 ώρες εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Παράλληλα, η Praktiker εξασφαλίζει ένα ολοκληρωμένο πακέτο παροχών προς τους εργαζομένους της, το οποίο περιλαμβάνει ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση για τους ίδιους και τα προστατευόμενα μέλη, καθώς και ειδικές εκπτώσεις για τις αγορές τους στα καταστήματα.

Με αφορμή τη σημαντική διάκριση, ο Γιάννης Σελαλμαζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Praktiker αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η διάκριση της εταιρίας μας στα Best Workplaces μας γεμίζει ιδιαίτερη χαρά και τιμή, καθώς επιβεβαιώνει την ευθυγράμμισή μας με το όραμά μας, αναδεικνύοντάς μας ως μια από τις εταιρίες 1ης επιλογής στην Αγορά Εργασίας. Είναι προτεραιότητά μας η διατήρηση ευχάριστου εργασιακού περιβάλλοντος, μέσα στο οποίο συνεργαζόμαστε και εξελισσόμαστε όλοι καθημερινά. Οι άνθρωποί μας, είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας της εταιρίας μας και η επιβράβευση αυτή, που έρχεται από τους ίδιους, δεν αποτελεί μόνο επιβεβαίωση των προσπαθειών μας, αλλά και δέσμευσή μας να συνεχίζουμε να φροντίζουμε τους ανθρώπους μας, θέτοντας τον πύχη ακόμη πιο ψηλά. Άλλωστε, έχουμε έμπνευση για όμορφα σπίτια, γιατί δουλεύουμε όμορφα και με κέφι στο δικό μας! Και έτσι θα συνεχίσουμε».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ