Connect with us

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

NIVEA Young Business Talents 2017 – 2018

Περισσότερες από 2.100 συμμετοχές μαθητών από όλη την Ελλάδα μετρά ήδη το πρόγραμμα για τον διεθνή διαγωνισμό Διοίκησης κι Επιχειρηματικότητας Young Business Talents που υποστηρίζει για 5η χρονιά η NIVEA, της Beiersdorf Ηellas.

Ειδικότερα, 2.144 μαθητές από Λύκεια όλης της χώρας υπό την καθοδήγηση των καθηγητών τους, ενώθηκαν σε 660 «ομάδες-εταιρίες» και διαγωνίζονται για μια θέση στον τελικό του Διαγωνισμού, για να κερδίσουν τον τίτλο του καλύτερου εικονικού επιχειρηματία. Οι μαθητές όπως κάθε χρόνο, μέσω του εξελιγμένου Επιχειρηματικού Προσομοιωτή 3ης γενιάς, που προσφέρει η NIVEA και διατίθεται από την εταιρία PRAXIS MMT, διανύουν οnline μέσα σε 4 μήνες, 11 εικονικά «επιχειρηματικά έτη» και καλούνται να λάβουν αποφάσεις σε βασικούς τομείς διοίκησης μιας εταιρείας, όπως η Παραγωγή, το Marketing, τα Χρηματοοικονομικά, το Ανθρώπινο Δυναμικό και η Διανομή.

Κάθε εβδομάδα οι «εταιρίες» καταθέτουν τα σχέδια και τις αποφάσεις τους ανά περίπτωση και ο Προσομοιωτής, βάσει του προηγμένου λογισμικού που διαθέτει, επιστρέφει οικονομικά αποτελέσματα βασισμένα στα δεδομένα της αγοράς. Στη συνέχεια, η διαδικασία αυτή θα αναδείξει 75 ομάδες-εταιρίες που θα διακριθούν βάσει της επιτυχημένης πορείας τους και θα λάβουν μέρος στο Μεγάλο Τελικό του Young Business Talents που θα διεξαχθεί τον Απρίλιο στην Αθήνα.

Η NIVEA, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, με γνώμονα τις αξίες της φροντίδας, της εμπιστοσύνης, της απλότητας και της τόλμης, βρίσκεται δίπλα στις ανάγκες της κάθε οικογένειας για περισσότερα από 100 χρόνια, στηρίζοντας τους νέους ανθρώπους όχι μόνο προσφέροντας το καλύτερο αλλά κι ενισχύοντας δράσεις, όπως το Young Business Talents που στοχεύουν στην συνεχή επιμόρφωση κι εκπαίδευση των νέων, ευνοώντας το ταλέντο τους για να τους προετοιμάσει για ένα καλύτερο κι ένα δυναμικό ξεκίνημα στην ενήλικη ζωή τους.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

UPS: 18η ετήσια έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης

Την 18η ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας με τίτλο «Επιταχύνοντας τις Βιώσιμες Λύσεις» δημοσίευση η UPS.

Η ψηφιακή, πλήρως διαδραστική έκθεση περιγράφει λεπτομερώς τις προσπάθειες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2019 για την προώθηση των στόχων βιωσιμότητας της εταιρείας για το 2020 και το 2025, σύμφωνα με την επιχειρηματική της στρατηγική.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία πέτυχε τέσσερις από τους στόχους της νωρίτερα απ’ ό,τι υπαγόρευε το χρονοδιάγραμμα, δηλαδή:

  • 123,8 εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπικές συνεισφορές
  • 21,7 εκατομμύρια ώρες εθελοντισμού από τους εργαζομένους
  • 15,4 εκατομμύρια δέντρα φυτεύτηκαν
  • Μείωση της συχνότητας των αυτοκινητιστικών ατυχημάτων κατά 3,1% 

«Η UPS καθόρισε το 2016 τους στόχους βιωσιμότητας για να αντιμετωπίσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς μας, να προωθήσει κορυφαία προγράμματα ασφάλειας για τον τομέα των μεταφορών και να ενισχύσει τις κοινότητες στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε», δήλωσε η Suzanne Lindsay-Walker, UPS Chief Sustainability Officer (CSO) και αντιπρόεδρος περιβαλλοντικών υποθέσεων της εταιρείας.

Επιπλέον, η UPS επεκτείνει την ενημέρωση για τους επενδυτές, παρουσιάζοντας την πρώτη της έκθεση με βάση τα πρότυπα που θέτει ο οργανισμός Sustainability Accounting Standards Board (SASB). Η έκθεση επιτρέπει στους επενδυτές να συγκρίνουν πιο εύκολα την απόδοση εταιρειών από διαφορετικούς τομείς. Η συγκεκριμένη έκθεση υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευση της UPS να ευθυγραμμίσει περαιτέρω τις επιχειρησιακές της δράσεις με τις στρατηγικές αειφορίας, όπως με τις συνεχείς προσπάθειες της εταιρείας για αξιοποίηση εναλλακτικών καυσίμων.»

Την τελευταία δεκαετία, η UPS έχει επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε οχήματα προηγμένης τεχνολογίας εναλλακτικών καυσίμων, αλλά και σε υποστηρικτικές υποδομές. Η εταιρεία είναι τώρα η ο μεγαλύτερος χρήστης ανανεώσιμου φυσικού αερίου στη βιομηχανία μεταφορών και διαθέτει εξειδικευμένο στόλο με περισσότερα από 10.300 οχήματα προηγμένης τεχνολογίας και εναλλακτικών καυσίμων.  Πρόσφατα, η UPS ανακοίνωσε το σχέδιό της για αγορά περισσότερων από 6.000 φορτηγών φυσικού αερίου έως το 2022. Τον Ιανουάριο, αντίστοιχα, η UPS ανακοίνωσε επένδυση στην νεοφυή εταιρεία Arrival, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έχοντας δεσμευτεί να αγοράσει 10.000 από τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Το UPS Foundation υπερβαίνει τους στόχους

Δουλεύοντας σε συνεργασία με προγράμματα βιωσιμότητας της UPS, το UPS Foundation υποστηρίζει τόσο περιβαλλοντικούς όσο και κοινωνικούς στόχους και σήμερα ανακοινώνει ότι η εταιρεία έχει ξεπεράσει τους στόχους της για φύτευση δέντρων και για εθελοντισμό από τους εργαζομένους. Από το 2015, περισσότερα από 15,4 εκατομμύρια δέντρα έχουν φυτευτεί σε 58 χώρες, βοηθώντας στην παροχή πηγών τροφίμων, τη δημιουργία θέσεων εργασίας, την προστασία από τις καιρικές & κλιματικές συνθήκες αλλά και από φαινόμενα όπως η διάβρωση, αλλά και την παραγωγή καθαρότερης ατμόσφαιρας για τις επόμενες γενιές. Το επίτευγμα είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης και της συνεργασίας των υπαλλήλων της UPS με κορυφαίους περιβαλλοντικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που χρηματοδοτούνται από το UPS Foundation, συμπεριλαμβανομένων των Arbor Day Foundation, The Nature Conservancy, Earth Day Network, Keep America Beautiful, National Park Foundation και World Wildlife Fund (WWF).

Αντίστοιχα, η εταιρεία έχει ξεπεράσει τους στόχους της για τον εθελοντισμό των εργαζομένων, καθώς οι ώρες εθελοντισμού αυξήθηκαν κατά 60% από το 2011. Από άποψη αξίας, η προσπάθεια αυτή αντιπροσωπεύει περισσότερα από 533 εκατομμύρια δολάρια σε υποστήριξη χιλιάδων μη κερδοσκοπικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Η UPS πρόσφατα έλαβε τιμητική διάκριση για το 2020 από το The Civic 50 του Points of Light: Πρόκειται για τον μεγαλύτερο οργανισμό παγκοσμίως που είναι αφιερωμένος στην εθελοντική υπηρεσία. Το βραβείο αναγνωρίζει την UPS ως μία από τις 50 πιο κοινωνικά ευαισθητοποιημένες  εταιρείες στις ΗΠΑ.

Επίσης, στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η UPS έχει αναλάβει δράση για την αντιμετώπιση της φυλετικής ανισότητας, κινητοποιώντας το εργατικό δυναμικό της και το δίκτυο των συνεργαζόμενων μη κερδοσκοπικών οργανώσεων για την επίτευξη ουσιαστικών αποτελεσμάτων. Οι νέες, εστιασμένες προσπάθειες περιλαμβάνουν υποστήριξη της νομοθεσίας που αντιτίθεται στα εγκλήματα μίσους, χρηματοδότηση προγραμμάτων για την υποστήριξη της απασχόλησης, της εκπαίδευσης, των μικρών επιχειρήσεων, της νομικής υποστήριξης και μεταρρύθμισης, αλλά και μια νέα δέσμευση ενός εκατομμυρίου ωρών εθελοντισμού από τους εργαζομένους της UPS για την υποστήριξη του mentoring και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ευάλωτες κοινότητες Αφροαμερικανών. 

Σημειώνεται ότι η UPS δημοσιεύει ετήσια μία έκθεση για τη Βιωσιμότητα από το 2003, ενώ από το 2009 αναζητά  επικύρωση από εξωτερικό συνεργάτη. Η UPS ολοκλήρωσε την πρώτη της αξιολόγηση σημαντικότητας το 2011 και παραμένει πιστή στην κληρονομιά διαφάνειάς της, αξιοποιώντας το πλαίσιο προτύπων GRI. Ο ξεχωριστός δείκτης περιεχομένου GRI, με την εγγύηση της Deloitte & Touche LLP, παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με την προσέγγιση, τα δεδομένα και τις πολιτικές διαχείρισης της βιωσιμότητας από τη UPS.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

ΟΠΑ: 3 Βραβεία στο JA Europe Enterprise Challenge 2020

Ευρωπαϊκές διακρίσεις για την Ελλάδα στο 17ο  Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Φοιτητικής Καινοτομίας και επιχειρηματικότητας «JA Europe Enterprise Challenge 2020», κατέκτησε η ομάδα Dr. IV και τα μέλη της Ιωάννης Βούγιας, Χριστιάννα Γεωργούλη και Αντώνης Φάρος, φοιτητές του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Τον τελικό του διαγωνισμού φιλοξένησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, (ΣΕΝ/JA Greece)», υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, στις 26 Ιουνίου.

Η ψηφιακή ιδέα Dr. IV – ένα ευφυές ευέλικτο και αυτόματο σύστημα διαχείρισης ορών σε μονάδες υγείας, με τη χρήση τεχνολογίας Internet of Things και Mobile εφαρμογής – των φοιτητών κέρδισε το Avanade Digital Innovation Signature Award. Η ομάδα  αξιολογήθηκε για τη ψηφιακή της ιδέα και την ικανότητά της να αξιοποιήσει στην υπηρεσία που προσφέρει την πιο δημιουργική χρήση ψηφιακών καινοτομιών όπως κινητικότητα, εργαλεία συνεργασίας, τεχνολογία cloud, machine learning, τεχνητή νοημοσύνη, Internet of Things (IoT) και blockchain.

Επίσης, στους φοιτητές Χριστιάννα Γεωργούλη και Αντώνη Φάρο απονεμήθηκε το JA Alumni Europe Leadership Award, ως αναγνώριση των εξαιρετικών ηγετικών δεξιοτήτων τους. 

Η ψηφιακή ιδέα Dr. IV αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα», και οι φοιτητές είχαν την υποστήριξη του Καθηγητή Γεωργίου Δουκίδη, του Δρ. Σταύρου Λουνή και του υποψηφίου διδάκτορα Στράτου Μπαλούτσου.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ