Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Novartis: 469 εκατ. ευρώ κοινωνικής αξίας από 43 θεραπείες

Τα αποτελέσματα της μελέτης Αξιολόγησης Επίδρασης (Impact Valuation) της μητρικής Novartis στις χώρες δραστηριοποίησής της, ανακοίνωσε χθες η ελληνική θυγατρική του κορυφαίου φαρμακευτικού ομίλου, σε προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου η οποία έλαβε χώρα στον απόηχο των κλήσεων στελεχών του ομίλου, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, από την εισαγγελία διαφθοράς στο πλαίσιο της υπό διερεύνηση υπόθεσης.

Η Novartis Hellas ανακοίνωσε ότι συνεισέφερε 271 εκατ. στο ΑΕΠ της χώρας το 2018 και δημιούργησε περίπου 2.000 άμεσες, έμμεσες και επαγόμενες θέσεις εργασίας, αποτελέσματα που επιβεβαιώνουν το ισχυρό αποτύπωμα της φαρμακοβιομηχανίας στην εγχώρια οικονομία καθώς και τη δέσμευσή της στους Έλληνες ασθενείς και στην ελληνική κοινωνία ευρύτερα.

«Παρά τις προκλήσεις, παραμένουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε υπερήφανοι για το αποτύπωμά μας και με όχημα την καινοτομία δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας», δήλωσε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas Susanne Kohout. Τη σημασία της επιστημονικής καινοτομίας για την δημιουργία αξίας στην Ελλάδα, υπογράμμισε ο Δρ. Γρηγόρης Ρομπόπουλος, Επικεφαλής του Ιατρικού Τμήματος και Ιατρός Ενδοκρινολόγος, εστιάζοντας στη σημαντική συμβολή της εταιρείας στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των Ελλήνων.

Σημειώνεται ότι η μελέτη Impact Valuation βασίζεται σε μια μεθοδολογία που έχει πρόσφατα αναπτυχθεί από τη Novartis διεθνώς για την αποτίμηση της επίδρασης της επιχειρηματικής της δραστηριότητας στην κοινωνία, συμπεριλαμβανομένων οικονομικών και κοινωνικών παραγόντων. H ανάλυση σχετικά με την κοινωνική επίδραση των θεραπειών της Novartis πραγματοποιήθηκε από το Wifor Institute, έναν ανεξάρτητο φορέα με ειδίκευση στην οικονομική έρευνα και έδρα στη Γερμανία.

Όπως αναφέρθηκε, η Novartis Hellas προχώρησε το 2018 σε επενδύσεις 4,3 εκατ. δολ. στον τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης, πραγματοποίησε 79 κλινικές μελέτες, με ωφελούμενους περισσότερους από 2.000 Έλληνες ασθενείς, διέθεσε τουλάχιστον 43 θεραπείες (καθιερωμένες και καινοτόμες) σε 1,4 εκατ. ασθενείς, προσθέτοντας 24,5χιλ. QALYs (Ποιοτικώς Σταθμισμένα Έτη Ζωής). Ο κοινωνικός αντίκτυπος αυτών των θεραπειών, μέσω της συνεισφοράς του υγιούς πληθυσμού στο ΑΕΠ της χώρας, έφθασε στα 469 εκατ. δολ..

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

H IWC Schaffhausen σε project του Laureus

Κατά τη διάρκεια των εορτασμών της 20ης επετείου των Βραβείων Laureus World Sports, η IWC Schaffhausen επισκέφτηκε ένα project του Laureus στο Βερολίνο. 

Ο Ελβετικός Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας είναι συνεργάτης του Laureus Sport for Good Foundation από το 2005 και η επίσκεψη αυτή επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της απέναντι στο έργο του ιδρύματος. Η IWC επίσης παρουσίασε την 14η ειδική έκδοση ρολογιού για το Laureus, το Portugieser Hand-Wound Monopusher Edition “Laureus Sport for Good”, στα πλαίσια των εορτασμών.

Με προσκεκλημένους εξέχουσες προσωπικότητες από την παγκόσμια αθλητική ελίτ, την πολιτική, την οικονομία και την ψυχαγωγία, η IWC Schaffhausen γιόρτασε την 20η επέτειο των βραβείων Laureus World Sports Awards στο Verti Music Hall του Βερολίνου. Το φετινό γκαλά είχε σαν θέμα την επετειακή καμπάνια του Laureus, με τίτλο “ο αθλητισμός μας ενώνει”. Η τελετή απονομής των βραβείων, τα οποία θεωρούνται τα ‘Όσκαρ του αθλητισμού”, τιμούν τους καλύτερους αθλητές του κόσμου, ρίχνοντας παράλληλα το φως του προβολέα στο έργο του Laureus Sport for Good. Το ίδρυμα σήμερα υποστηρίζει 200 project σε 40 χώρες.

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

Στο πλαίσιο προγράμματος ΕΚΕ η καμπάνια “Ελλάδα Μπορείς”

Στο πλαίσιο προγράμματος CSR η Hill+Knowlton Reputation Strategists και η GOD – Re-Inventing Communications in the Digital Age, ανέλαβαν μαζί Pro Bono την δημιουργία της τηλεοπτικής Καμπάνιας Ελλάδα Μπορείς με τον Σάκη Ρουβά – Master of Ceremonies, τους Ολυμπιονίκες Λευτέρη Πετρούνια, Σπύρο Γιαννιώτη, Άννα Κορακάκη, Κατερίνα Στεφανίδη, Παναγιώτη Μάντη, Παύλο Καγιαλή και την Έλενα Παπαρίζου.

Οι εταιρείες ανέλαβαν επίσης την οργάνωση του β’ σκέλους της τελετής παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας στην επιτροπή του Tokyo 2020.

Η τελετή θα ολοκληρωθεί με μια γιορτή όπου όλοι μαζί θα φωνάξουμε «Ελλάδα Μπορείς» και θα ακολουθήσει συναυλία του Σάκη Ρούβα και της Έλενας Παπαρίζου.

 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

WATT+VOLT: 2η χρονιά στο EKO ALL STAR GAME 2020

Η WATT+VOLT  για ακόμα μία φορά στήριξε το ελληνικό μπάσκετ συμμετέχοντας ως Επίσημος Χορηγός στο EKO ALL STAR GAME 2020, τη μεγαλύτερη γιορτή του αθλήματος, η οποία  πραγματοποιήθηκε από τον ΕΣΑKΕ στις  8-9 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο Κρήτης. 

Η εταιρεία βρισκόταν εκεί με το διαδραστικό παιχνίδι «Η μπασκετική τρίλιζα της WATT+VOLT», διασκεδάζοντας τους μικρούς και μεγάλους φίλους του μπάσκετ και δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να εξασκηθούν στις μπασκετικές βολές και να απολαύσουν τους αγώνες γεμάτοι ενθουσιασμό. Την τρίλιζα της WATT+VOLT επισκέφθηκε και ο δημοφιλής παίκτης μπάσκετ Λευτέρης Μποχωρίδης, ο οποίος έπαιξε με τους επισκέπτες και φωτογραφήθηκε μαζί τους. Επίσης, για τη συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση η εταιρεία σε συνεργασία με τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης, υλοποίησε διαγωνισμό μέσω του οποίου δυο τυχεροί φίλαθλοι κέρδισαν διπλές προσκλήσεις και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον μεγάλο αγώνα που πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 09/02. 

Στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της διοργάνωσης, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Κέντρο Ειδικών Παιδιών Ζωοδόχος Πηγή στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Ηρακλείου του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης. Τα παιδιά υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά την «οικογένεια» του ελληνικού μπάσκετ, μοιράζοντας απλόχερα χαμόγελα στους αθλητές και τους χορηγούς για τα δώρα που δέχθηκαν, «σκορπίζοντας» παράλληλα συγκίνηση και αποδεικνύοντας ότι το μπάσκετ έχει κοινωνικό πρόσωπο. Η WATT+VOLT, με τη σειρά της, πρόσφερε υποδήματα  σε όλα τα παιδιά που φιλοξενούνται στα ιδρύματα, τονίζοντας τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς.  

Η εταιρεία, στο πλαίσιο της ευρύτερης χορηγίας της με τον ΕΣΑΚΕ, βρίσκεται πάντα δίπλα σε σημαντικά αθλητικά δρώμενα, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την αγάπη και το πάθος της για το μπάσκετ. Στόχος της WATT+VOLT, μέσα από την προώθηση τέτοιων ενεργειών, είναι να προάγει το αθλητικό πνεύμα και να προτρέψει μικρούς και μεγάλους να ακολουθήσουν έναν υγιή τρόπο ζωής, και παράλληλα να τους εμπνεύσει να υιοθετήσουν σημαντικές αξίες του αθλητισμού: το ήθος, την επιμονή και την ευγενή άμιλλα.  Αξίες, που ενστερνίζεται ήδη η εταιρεία και υπάρχουν στη φιλοσοφία της.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ