Connect with us

10# Λιγότερες Ανισότητες

Novartis: Πρωτοβουλία «ανοιχτά φτερά»

Ο Όμιλος Νovartis για δεύτερη συνεχή χρονιά, ανακοινώνει την συνέχιση του Προγράμματος Eταιρικής Υπευθυνότητας «Ανοιχτά Φτερά» σε συνεργασία, αυτή τη φορά, με το Found.ation.

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του Found.ation στην υλοποίηση άρτιων εκπαιδευτικών προγραμμάτων ψηφιακού μετασχηματισμού, οι δύο οργανισμοί επιχειρούν να συμβάλλουν άμεσα στην εξάλειψη του ψηφιακού αναλφαβητισμού των νέων της χώρας.

Το πρόγραμμα «Digital Skills» προσφέρει σε 300 νέους/ες τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες μέσα από ένα δωρεάν καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να εφοδιαστούν με τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και να προετοιμαστούν για την αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άνεργους/ες νέους/ες απόφοιτους σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (AΕΙ, ΑΤΕΙ, ΙΕΚ και Κολλέγιο), ηλικίας 18 – 35, που διαθέτουν κάρτα ανεργίας.

Εκτός από τα γενικά κριτήρια συμμετοχής, που αφορούν στην ηλικία και την εργασιακή κατάσταση, θα δοθεί προτεραιότητα σε αιτούντες με μικρή γνώση του αντικειμένου, ενώ θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Τα σεμινάρια επαγγελματικών ψηφιακών δεξιοτήτων αποτελούνται από 5 ενότητες και θα διεξαχθούν από τον Δεκέμβριο του 2019 μέχρι και τον Μάρτιο του 2020, μέσα από 12 επαναλαμβανόμενους κύκλους, ανάλογα με την πληρότητα των τμημάτων.

Οι θεματικές που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια κάθε κύκλου του προγράμματος είναι οι ακόλουθες:

  1. Digital CV: LinkedIn as a tool to find the perfect job (2 ώρες)
  2. Interview and presentation skills in the digital era (2 ώρες)
  3. Social media: Getting started with Digital marketing (2 ώρες)
  4. Digital Design Thinking, the Fundamentals (4 ώρες)
  5. Introduction to Coding (2 ώρες)

Η τεχνολογία έχει πλέον μεταμορφώσει ριζικά το εργασιακό τοπίο σε παγκόσμιο επίπεδο και ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτάσσει την απόκτηση νέων, πιο σύγχρονων δεξιοτήτων, για όσους θέλουν να ξεχωρίσουν και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα έρχεται να σκιαγραφήσει τον νέο εργασιακό χάρτη της ψηφιακής εποχής στην Ελλάδα και να συμβάλει άμεσα στην ανάπτυξη (Upskilling) και εκμάθηση δεξιοτήτων στους νέους/ες (Reskilling), με απώτερο στόχο τη δυναμική ένταξή τους στην αγορά εργασίας.

Υπενθυμίζεται ότι η Novartis παγκοσμίως έχει αναγάγει σε στρατηγικό της πυλώνα τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, αξιοποιώντας την ψηφιακή εποχή, την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, τη διαχείριση δεδομένων και την ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των ασθενών και των επαγγελματιών υγείας αλλά και της κοινωνίας.

Η Susanne Kohout, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas, δήλωσε σχετικά: «Βασικός πυλώνας κάθε δραστηριότητας της Novartis είναι η δημιουργία υπεραξίας για την κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, το όραμά μας για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό περιλαμβάνει την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών προς όφελος των ασθενών. Γνωρίζοντας λοιπόν ότι η νέα ψηφιακή εποχή επιτάσσει νέες δεξιότητες και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, δίνουμε την ευκαιρία στους/στις νέους/ες να ανοίξουν τα φτερά τους σε ένα μέλλον με πολλές προοπτικές».

Οι ενδιαφερόμενοι θα κληθούν συμπληρώνουν την αίτησή τους κάθε φορά που ανοίγει ένας εκπαιδευτικός κύκλος (Δεκέμβριος 2019-Μάρτιος 2020) μέσω της ιστοσελίδας του http://thefoundation.gr/events/digital-skills/ . Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

Φιλανθρωπικό Gala του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς

Λαμπερές παρουσίες της κοσμικής Αθήνας έδωσαν το «παρών» στο Φιλανθρωπικό Gala που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς με σκοπό τη στήριξη του Οργανισμού Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, περιελάμβανε την παρουσίαση του βιβλίου του Νίκου Ρίζου με τίτλο: «Η Τέχνη της Γούνας από τη Μυκηναϊκή Περίοδο μέχρι σήμερα» και επίδειξη μόδας γουναρικών, καθώς πέρα από τον φιλανθρωπικό σκοπό, απώτερος στόχος ήταν η προβολή του προϊόντος της γούνας και η απενοχοποίησή του μέσα από τη σωστή πληροφόρηση του κοινού.

Αυτό, άλλωστε, ήταν και το μήνυμα του Προέδρου του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς, Απόστολου Τσούκα,  ο οποίος στην ομιλία του τόνισε:  «Αυτό στο οποίο αποσκοπούμε είναι να γίνει γνωστή η αλήθεια σε ό,τι έχει να κάνει με τα προϊόντα γούνας, τα οποία έχουν αδίκως ενοχοποιηθεί τα τελευταία χρόνια από οργανωμένα συμπαιγνιακά συμφέροντα».

Από το Gala δεν θα μπορούσε να λείπει η Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, η οποία χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς,  ευχαριστώντας τον κ. Τσούκα για τη διοργάνωση της  επιτυχημένης εκδήλωσης.

To gala τίμησαν με την παρουσία τους άνθρωποι της μόδας και του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και φορείς της Δυτικής Μακεδονίας, όπως οι βουλευτές της Ν.Δ. Ζήσης Τζηκαλάγιας, Γιώργος Αμανατίδης και Μιχάλης Παπαδόπουλος, και του ΣΥΡΙΖΑ, Ολυμπία Τελιγιορίδου, ο αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, Δημήτρης Σαββόπουλος και η διευθύντρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου, αλλά και ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος Θεσσαλίας, Νικόλαος Ντίτορας.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε η εκπαιδευτικός Σόφη Χαϊδεμένου.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Εργαζόμενοι της INTERAMERICAN «Πωλητές για μια ώρα» του περιοδικού «σχεδία»

Και φέτος, για τρίτη χρονιά εργαζόμενοι της INTERAMERICAN συμμετείχαν εθελοντικά, ως «Πωλητές για μια ώρα», στη συμβολική διάθεση του περιοδικού δρόμου «σχεδία». Στις 7 Φεβρουαρίου, οκτώ διοικητικά στελέχη της εταιρείας φόρεσαν το χαρακτηριστικό κόκκινο γιλέκο του πωλητή και πήραν θέση στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό, δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο τη σταθερή υποστήριξή τους στην ιδέα που υπηρετεί η «σχεδία» και αναδεικνύοντας το μήνυμα της κοινωνικής αλληλεγγύης. Η ενέργεια έρχεται να προστεθεί στην πολύπλευρη, πολυετή σχέση που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Διογένης» για την αντιμετώπιση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Ειδικότερα για τη διανομή του περιοδικού, η εταιρεία παρέχει σταθερά πόστο πώλησης στα γραφεία της κάθε μήνα, από τον Φεβρουάριο του 2014 -τότε ξεκίνησε την πορεία της η «σχεδία»- ενθαρρύνοντας με την εθελοντική συνεισφορά των εργαζομένων της μια βάση κοινωνικής αναφοράς, απασχόλησης και στοιχειωδών πόρων για άστεγους και άπορους που γίνονται πωλητές. Κάθε Φεβρουάριο πραγματοποιούνται δράσεις για τα περιοδικά δρόμου σε όλον τον κόσμο, στο πλαίσιο της «Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου». Στη δράση «Πωλητής για μια ώρα» συμμετέχουν αναγνωρίσιμα πρόσωπα των γραμμάτων και τεχνών, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, φίλοι αναγνώστες και υποστηρικτές της «σχεδίας». Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου, επίσημο μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (INSP). Όπως συμβαίνει σε όλο τον κόσμο με τα περιοδικά δρόμου, η «σχεδία» δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.), αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευπαθείς ομάδες: είναι άστεγοι, μακροχρόνια άνεργοι και, γενικότερα, άνθρωποι που βιώνουν τη φτώχεια και την περιθωριοποίηση στις πιο ακραίες μορφές τους. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (4 ευρώ), το 67,5% (δηλαδή τα 2,70 ευρώ) αφορούν απευθείας στον ίδιο τον πωλητή. Ο Νίκος Ζορντός, εργαζόμενος που συμμετείχε στην ομάδα των «Πωλητών για μια ώρα» της INTERAMERICAN, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στο πόστο του πωλητή του περιοδικού έζησα μια ιδιαίτερη εμπειρία, που έδωσε νόημα στον λίγο χρόνο που διέθεσα και με γέμισε με ικανοποίηση. Συνειδητοποίησα βαθύτερα την αξία της εθελοντικής συνεισφοράς για κοινωνικό σκοπό, τη σημασία της συμπαράστασης σε ανθρώπους που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση επιβίωσης, αλλά γνώρισα και την πικρή εμπειρία της απόρριψης και της αδιαφορίας. Ήταν μια ώρα που με έκανε ωριμότερο και πιο ανοιχτό στα προβλήματα των συνανθρώπων μου και με δίδαξε πως είναι πολύ σημαντικό στον αγώνα της ζωής να μη νιώθουμε μόνοι». Πέρα από το σταθερό, προστατευόμενο πόστο διάθεσης του περιοδικού, η εταιρεία ως χορηγός και η ΜΚΟ «Διογένης» που το εκδίδει, συμπράττουν από το 2007 για την ομαδική ασφαλιστική κάλυψη της συμμετοχής της ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων, κάθε χρόνο, στο παγκόσμιο τουρνουά street soccer (www.homelessworidcup.org), το οποίο οργανώνεται κάθε φορά σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη με πλήθος συμμετοχών από χώρες. Ακόμη, η INTERAMERICAN καλύπτει με πιστοποίηση υγείας τους εργαζομένους στο «σχεδία home», παρέχει ασφάλιση λειτουργικών στοιχείων του οργανισμού (κτήριο, αυτοκίνητο) και ενισχύει με κάθε τρόπο τις πρωτοβουλίες του, όπως πρόσφατα με την παροχή υπνόσακων, σκούφων και γαντιών για τους άστεγους που εκτίθενται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Η ΜΚΟ «Διογένης» επιτελεί αναγνωρίσιμο έργο και αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10), με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

WATT+VOLT: 2η χρονιά στο EKO ALL STAR GAME 2020

Η WATT+VOLT  για ακόμα μία φορά στήριξε το ελληνικό μπάσκετ συμμετέχοντας ως Επίσημος Χορηγός στο EKO ALL STAR GAME 2020, τη μεγαλύτερη γιορτή του αθλήματος, η οποία  πραγματοποιήθηκε από τον ΕΣΑKΕ στις  8-9 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο Κρήτης. 

Η εταιρεία βρισκόταν εκεί με το διαδραστικό παιχνίδι «Η μπασκετική τρίλιζα της WATT+VOLT», διασκεδάζοντας τους μικρούς και μεγάλους φίλους του μπάσκετ και δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να εξασκηθούν στις μπασκετικές βολές και να απολαύσουν τους αγώνες γεμάτοι ενθουσιασμό. Την τρίλιζα της WATT+VOLT επισκέφθηκε και ο δημοφιλής παίκτης μπάσκετ Λευτέρης Μποχωρίδης, ο οποίος έπαιξε με τους επισκέπτες και φωτογραφήθηκε μαζί τους. Επίσης, για τη συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση η εταιρεία σε συνεργασία με τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης, υλοποίησε διαγωνισμό μέσω του οποίου δυο τυχεροί φίλαθλοι κέρδισαν διπλές προσκλήσεις και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον μεγάλο αγώνα που πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 09/02. 

Στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της διοργάνωσης, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Κέντρο Ειδικών Παιδιών Ζωοδόχος Πηγή στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Ηρακλείου του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης. Τα παιδιά υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά την «οικογένεια» του ελληνικού μπάσκετ, μοιράζοντας απλόχερα χαμόγελα στους αθλητές και τους χορηγούς για τα δώρα που δέχθηκαν, «σκορπίζοντας» παράλληλα συγκίνηση και αποδεικνύοντας ότι το μπάσκετ έχει κοινωνικό πρόσωπο. Η WATT+VOLT, με τη σειρά της, πρόσφερε υποδήματα  σε όλα τα παιδιά που φιλοξενούνται στα ιδρύματα, τονίζοντας τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς.  

Η εταιρεία, στο πλαίσιο της ευρύτερης χορηγίας της με τον ΕΣΑΚΕ, βρίσκεται πάντα δίπλα σε σημαντικά αθλητικά δρώμενα, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την αγάπη και το πάθος της για το μπάσκετ. Στόχος της WATT+VOLT, μέσα από την προώθηση τέτοιων ενεργειών, είναι να προάγει το αθλητικό πνεύμα και να προτρέψει μικρούς και μεγάλους να ακολουθήσουν έναν υγιή τρόπο ζωής, και παράλληλα να τους εμπνεύσει να υιοθετήσουν σημαντικές αξίες του αθλητισμού: το ήθος, την επιμονή και την ευγενή άμιλλα.  Αξίες, που ενστερνίζεται ήδη η εταιρεία και υπάρχουν στη φιλοσοφία της.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ