Oι διαφημίσεις της P&G αγκαλιάζουν τους ανθρώπων με προβλήματα ακοής

Date:

Share post:

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι με προβλήματα ακοής για τους οποίους συνηθισμένες καθημερινές δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης, αποτελούν μια πρόκληση. Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά κανάλια ALPHA, ANT1, MEGA, OPEN, SKAI και NOVA Life, η P&G υπενθυμίζει ότι οι διαφημίσεις των προϊόντων της εταιρίας μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των τηλεθεατών με προβλήματα ακοής. Η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει την ένδειξη CC που επιτρέπει στους τηλεθεατές να πατήσουν ανά πάσα στιγμή το κουμπί CC του τηλεχειριστηρίου τους και να ενεργοποιήσουν τους υπότιτλους στην οθόνη της τηλεόρασής τους. 

«Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας, τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τις διαφημιστικές εταιρείες για την συνεργασία στην σημαντική αυτή προσπάθεια. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να συμβάλουμε σημαντικά στην εξάλειψη των  αποκλεισμών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Η προσπάθεια έχει ξεκινήσει, αλλά έχουμε δρόμο μπροστά μας. Όλοι εμείς στην P&G, δεσμευόμαστε να χρησιμοποιούμε τη «φωνή» της διαφήμισης των προϊόντων μας, που καθημερινά αγγίζουν δισεκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, για να προάγουμε  την διαφορετικότητα και την συμπερίληψη, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα κοινωνικής ισότητας και τη συμβολή στην καταπολέμηση προκαταλήψεων. Οι μάρκες μέσα από την «φωνή» τους έχουν την δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο, όσο πιο δυνατά «αγκαλιάσουμε» αυτή την πιθανότητα τόσο πιο γρήγορα θα φέρουμε την αλλαγή», δήλωσε η Μαριάνα Κορδοπάτη, Marketing & Commercial Director P&G Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Σήμερα, πάνω από τις μισές διαφημίσεις της P&G που μεταδίδονται έχουν υπότιτλους και εργαζόμαστε ώστε μέχρι το τέλος του 2022 να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για το σύνολο των διαφημίσεων και των καναλιών. 

Η προσπάθεια αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη αποστολή της εταιρίας να προωθεί την ισότητα και να αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα – ξεκινώντας από τους ίδιους τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές που εξυπηρετεί καθημερινά με τα προϊόντα της και τους συνεργάτες της που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας με λιγότερους αποκλεισμούς. Μαζί κάνουμε το καλό και αυτόν τον κόσμο καλύτερο. #LeadwithLove.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Γιάννης Ρούντος: H κλιματική κρίση απειλεί και τα μνημεία της αρχαιότητας

Η ραγδαία αλλαγή του κλίματος και η κλιματική-περιβαλλοντική κρίση έχουν άμεσο αντίκτυπο στα δύο κορυφαία πλουτοπαραγωγικά αποθέματα του...

Άσυλο Ανιάτων: Δωρεά τροφίμων από OK! Anytime Markets και Ολυμπιακή Ζυθοποιία 

Η προσφορά υλοποιήθηκε στο πλαίσιο φιλανθρωπικής ενέργειας για τη στήριξη του Ασύλου Ανιάτων και θα καλύψει ένα μεγάλο μέρος των διατροφικών αναγκών των 140 περιθαλπόμενων του Ιδρύματος. 

METRO ΑΕΒΕ: Επενδύει μακροπρόθεσμα στο Περιβάλλον

Τα τελευταία χρόνια έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις ύψους 62 εκατ. ευρώ σε φυσικά καταστήματα My market και METRO Cash & Carry, για την ανανέωση του εξοπλισμού ψύξης, φωτισμού και κλιματισμού.

ΕΕΣ: Διοργάνωσε Ναυαγοσωστικούς αγώνες σε Αρτέμιδα και ΟΑΚΑ

Οι αγώνες που διοργάνωσε ο Ε.Ε.Σ., ως το μοναδικό πλήρες μέλος της Διεθνούς Ναυαγοσωστικής Ομοσπονδίας (I.L.S.F.) στην Ελλάδα, αφορούσαν την κατηγορία Qualifying, που οδηγεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ναυαγοσωστικής και στην κατηγορία Open.