Connect with us

10# Λιγότερες Ανισότητες

Ο ΑΝΤ1 αυτά τα Χριστούγεννα «έκανε την αγάπη πράξη»

O ANT1 τα πρόσφατα Χριστούγεννα έφερε μεγάλη χαρά και συγκίνηση στην ΕΛΕΠΑ με την απόφασή του να αφιερώσει στην οργάνωση το πρόγραμμα «Κάνε την αγάπη πράξη».

Από τις 20 Δεκεμβρίου 2019, έως και τις 6 Ιανουαρίου 2020, το κανάλι πρόβαλλε συστηματικά την ΕΛΕΠΑΠ και το έργο της, μέσα από 11 ρεπορτάζ που γυρίστηκαν για αυτό το σκοπό. Μέσα από ειδήσεις, διαφημιστικά σποτ, δημοσιογράφους και παρουσιαστές σε εκπομπές, καθώς και γνωστούς ηθοποιούς του ΑΝΤ1, το κανάλι άνοιξε τις πόρτες του οργανισμού, και βοήθησε το κοινό να γνωρίσει καλύτερα τα θεραπευτικά, παιδαγωγικά, και υποστηρικτικά προγράμματα της ΕΛΕΠΑΠ.

Με το πρόγραμμα «Κάνε την αγάπη πράξη», ο ΑΝΤ1 κάλεσε το κοινό να στείλει SMS ή να κάνει κλήση στο 19811 και να στηρίξει τα Γενναία Παιδιά μας, να τα βοηθήσει «να συνεχίσουν τις θεραπείες τους». Το τελικό ποσό που συγκεντρώθηκε από το πρόγραμμα, όλη τη περίοδο των εορτών, έφτασε τις 55.000 ευρώ.

Τα Γενναία Παιδιά στήριξαν στο πλαίσιο του προγράμματος και η Κάρμεν Ρουγγέρη, ο Σάββας Πούμπουρας, ο Κώστας Αποστολάκης, ο Γιώργος Γεροντιδάκης και η Δανάη Λουκάκη. Τους υποδεχτήκαμε την Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου στην Πρότυπη Παιδική Χαρά της ΕΛΕΠΑΠ, Μίνως Κυριακού, «Παίζουμε Όλοι Μαζί». Πρόκειται για την πρώτη πρότυπη παιδική χαρά για όλους στην Ελλάδα, με παιχνίδια στα οποία μπορούν να παίξουν μαζί, παιδιά με αναπηρία αλλά και τυπικής ανάπτυξης. Εκεί γνώρισαν από κοντά, τη Λήδα, το Γιώργο, την Άρτεμις και τα άλλα παιδιά μας, έπαιξαν μαζί τους και έγιναν όλοι μια μεγάλη παρέα γεμάτη χαμόγελα, αγκαλιές και ευχές.

Ο ΑΝΤ1, μέσω αυτού του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας, πραγματικά συνέβαλε έμπρακτα στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των Γενναίων Παιδιών μας και των οικογενειών τους.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

Vodafone:Έρευνα για τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις

Η Vodafone, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την ενδυνάμωση των γυναικών, πραγματοποίησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα έρευνα με αντικείμενο τη θέση των γυναικών και τις έμφυλες διακρίσεις στο χώρο εργασίας.

Η έρευνα, με τίτλο “Breaking the Glass Ceiling”, θα παρουσιαστεί το Σάββατο 7 Μαρτίου στα Digital Disruption Sessions που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum V.

Με επίκεντρο τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Vodafone υιοθετεί εταιρικές πολιτικές και πρωτοβουλίες, οι οποίες στηρίζουν τις γυναίκες στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Σε αυτό το πλαίσιο, προχώρησε, με τη συμβολή και επιμέλεια του Alba Graduate Business School, The American College of Greece και του Οργανισμού για την Επαγγελματική Ενδυνάμωση των Γυναικών Women On Top, στην υλοποίηση της έρευνας “Breaking the Glass Ceiling”, μελετώντας τις αντιλήψεις και τις εμπειρίες γυναικών και εκπροσώπων επιχειρήσεων σε σχέση με: 

  • Τις έμφυλες διακρίσεις σε εργασιακά περιβάλλοντα 
  • Την εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής 
  • Τις δεξιότητες – τεχνολογικές και μη – την εκπαίδευση και ανάπτυξη
  • Τη βία και παρενόχληση στην εργασία
  • Τα κοινωνικά στερεότυπα περί φύλου 

Η Vodafone πήρε την πρωτοβουλία για την εκπόνηση αυτής της έρευνας, στο πλαίσιο της δέσμευσής της στη δημιουργία μιας ψηφιακής κοινωνίας ίσων ευκαιριών. Η μελέτη αυτή είναι ένα ακόμα εργαλείο στο οποίο επενδύει η εταιρεία ώστε να τεθούν τα θεμέλια για τη χαρτογράφηση των συνθηκών στην Ελλάδα σε θέματα έμφυλων διακρίσεων και να ξεκινήσει η συζήτηση για την υιοθέτηση πρακτικών, τόσο από τις εταιρείες όσο και από την Πολιτεία, που θα «σπάσουν» τη γυάλινη οροφή και θα ενδυναμώσουν τις γυναίκες στο χώρο εργασίας. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη η Vodafone δραστηριοποιείται σε αυτή την κατεύθυνση, με πλήθος δράσεων όπως:

  • Παροχή 16 επιπλέον εβδομάδων πλήρως αμειβόμενης άδειας στις νέες μητέρες, σε συνδυασμό με την παροχή, επιπλέον 10 ημερών άδειας στους νέους πατέρες για την στήριξη της οικογένειάς τους
  • Παροχή σε γυναίκες που άφησαν την καριέρα τους για 1 έως 10 χρόνια, της δυνατότητας να επιστρέψουν στην αγορά εργασίας, μέσω του προγράμματος Vodafone Reconnect
  • Παροχή σε έφηβες ηλικίας 14 έως 18 ετών πενθήμερων εκπαιδευτικών εργαστηρίων στη συγγραφή κώδικα μέσα από το πρόγραμμα #CodeLikeAGirl
  • Υποστήριξη της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ HeForShe που αφορά στην προώθηση της ισότητας των φύλων
  • Υλοποίηση προγραμμάτων ενδυνάμωσης γυναικών που συνδυάζουν την καθοδήγηση με την εκπαίδευση στον εργασιακό χώρο
  • Εφαρμογή Πολιτικής για την Ενδοοικογενειακή Βία που αφορά σε εργαζόμενους της Vodafone ή συγγενείς τους
  • Υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης Unconscious Bias για την επιλογή αλλά και την αξιολόγηση των εργαζομένων
  • Δωρεάν πρόσβαση για τους συνδρομητές (σταθερής και κινητής) της Vodafone στη Γραμμή SOS 15900 που λειτουργεί η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων

Στόχος αυτού του δομημένου πλάνου δράσεων της Vodafone για την ενδυνάμωση της γυναίκας, είναι να προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης στις γυναίκες και να συμβάλει στην ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομική και κοινωνική ζωή. 

Τα ευρήματα της έρευνας θα παρουσιαστούν αναλυτικά στο πλαίσιο των Digital Disruption Sessions, σε μια συζήτηση με εκπροσώπους φορέων και επιχειρήσεων, στις 7 Μαρτίου, στους Δελφούς.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

SolidarityNow: Συνταγές από Γυναίκες Πρόσφυγες

«Ένα από τα αυθεντικά πολιτιστικά στοιχεία ενός τόπου είναι η γαστρονομία του. Οι ιδιαιτερότητες της γεύσης από την κουζίνα μίας περιοχής είναι συχνά συνδεδεμένες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας της, ενώ αποκαλύπτουν στοιχεία της πολιτιστικής και οικονομικής ιστορίας της. Συγχρόνως, η γεύση είναι και ένας τρόπος επικοινωνίας. Ένας τρόπος να μιλήσει κάποιος στην καρδιά του άλλου».

Με αυτά τα λόγια, η Αντιγόνη Λυμπεράκη, Διευθύντρια του SolidarityNow, συστήνει το #TasteMyWorld, το Βιβλίο Μαγειρικής της οργάνωσης, μια έκδοση με πολυπολιτισμικό περιεχόμενο και με στόχο να μιλήσει στην καρδιά όλων με όχημα το φαγητό.

Η ιδέα της καταγραφής και συλλογής των συνταγών που μαγείρευαν καθημερινά οι γυναίκες – ωφελούμενες του SolidarityNow σε ανοιχτές δομές φιλοξενίας που υλοποιείται το πρόγραμμα Κέντρα Υποστήριξης Παιδιού & Οικογένειας, ανήκει στην Ειρήνη Πολυκρέτη, Υπεύθυνη του Χώρου Γυναικών.

Η ίδια σημειώνει ότι απώτερος στόχος δεν ήταν μόνο η ανταλλαγή ιδεών και το ανακάτεμα συνταγών, αλλά προπαντός οι εμπνεύστριές τους να ξαναθυμηθούν πόσα και πόσα πράγματα καταφέρνουν με μοναδικό τρόπο και άλλα πόσα μπορούν να μας μάθουν. ‘Καθώς σημειώναμε ποσότητες και τρόπους εκτέλεσης, πολλές από αυτές αφηγήθηκαν, είτε τη σημασία του συγκεκριμένου πιάτου για τον πολιτισμό τους, είτε ιστορίες αναφορικά με σημαντικά γεγονότα της ζωής τους, που τα συνέδεσαν με τη συγκεκριμένη συνταγή», προσθέτει.

Για τη σημασία κάθε πιάτου για τις ίδιες, μίλησαν μερικές από τις γυναίκες που μαγείρεψαν μαζί στο Μουσείο Γαστρονομίας μια χειμωνιάτικη μέρα, θέτοντας έτσι τα θεμέλια για τη δημιουργία του Βιβλίου Μαγειρικής. «Όταν μαγειρεύω αυτό το φαγητό -μπαστέλα με κοτόπουλο- νιώθω τόσο όμορφα, γιατί δεν μπορείς να το φας μόνος σου. Για να το μαγειρεύεις, περιμένεις σίγουρα κόσμο», δηλώνει και η Ζακία από το Μαρόκο. «Η μυρωδιά του Ντόρχο στη γειτονιά σημαίνει ότι ήρθαν γιορτές», λέει η Ρουτ από την Ερυθραία, ενώ η Μπίμπι από το Αφγανιστάν θυμάται ότι η πρώτη φορά που μαγείρεψε Κουκού ήταν για τον σύζυγό της, ότι είχαν παντρευτεί, και δηλώνει ότι ‘το Κουκού το φτιάχνεις όταν έχεις διάθεση».

«Η μαγειρική συνδέει το παρελθόν με το μέλλον», σύμφωνα με την Ειρήνη Πολυκρέτη, και η γεύση ως τρόπος επικοινωνίας μας φέρνει κοντά, όλους – ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου, θρησκείας, ενώ ανταλλάσσοντας μαγειρικές γνώσεις, ανταλλάσσονται και έθιμα, ιστορίες και συναισθήματα, όλα αυτά που συνδέουν τους ανθρώπους και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ανοιχτές κοινωνίες.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Φιλανθρωπικό Gala του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς

Λαμπερές παρουσίες της κοσμικής Αθήνας έδωσαν το «παρών» στο Φιλανθρωπικό Gala που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς με σκοπό τη στήριξη του Οργανισμού Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, περιελάμβανε την παρουσίαση του βιβλίου του Νίκου Ρίζου με τίτλο: «Η Τέχνη της Γούνας από τη Μυκηναϊκή Περίοδο μέχρι σήμερα» και επίδειξη μόδας γουναρικών, καθώς πέρα από τον φιλανθρωπικό σκοπό, απώτερος στόχος ήταν η προβολή του προϊόντος της γούνας και η απενοχοποίησή του μέσα από τη σωστή πληροφόρηση του κοινού.

Αυτό, άλλωστε, ήταν και το μήνυμα του Προέδρου του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς, Απόστολου Τσούκα,  ο οποίος στην ομιλία του τόνισε:  «Αυτό στο οποίο αποσκοπούμε είναι να γίνει γνωστή η αλήθεια σε ό,τι έχει να κάνει με τα προϊόντα γούνας, τα οποία έχουν αδίκως ενοχοποιηθεί τα τελευταία χρόνια από οργανωμένα συμπαιγνιακά συμφέροντα».

Από το Gala δεν θα μπορούσε να λείπει η Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, η οποία χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς,  ευχαριστώντας τον κ. Τσούκα για τη διοργάνωση της  επιτυχημένης εκδήλωσης.

To gala τίμησαν με την παρουσία τους άνθρωποι της μόδας και του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και φορείς της Δυτικής Μακεδονίας, όπως οι βουλευτές της Ν.Δ. Ζήσης Τζηκαλάγιας, Γιώργος Αμανατίδης και Μιχάλης Παπαδόπουλος, και του ΣΥΡΙΖΑ, Ολυμπία Τελιγιορίδου, ο αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, Δημήτρης Σαββόπουλος και η διευθύντρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου, αλλά και ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος Θεσσαλίας, Νικόλαος Ντίτορας.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε η εκπαιδευτικός Σόφη Χαϊδεμένου.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ