Connect with us

13# Δράση για το κλίμα

O ΔΕΣΦΑ σταθερός σύμμαχος του περιβάλλοντος

Ο ΔΕΣΦΑ, για ακόμη μια φορά, στέκεται δυναμικά αρωγός στη συλλογική προσπάθεια για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη μείωση των ρύπων και την ενίσχυση της αειφόρου ανάπτυξης με την πρόσφατη δημιουργία και διατήρηση μερίδας στο μητρώο Εγγυήσεων Προέλευσης του «Διαχειριστή ΑΠΕ & Εγγυήσεων Προέλευσης» (ΔΑΠΕΕΠ).

Οι Εγγυήσεις Προέλευσης αποτελούν  την επίσημη ηλεκτρονική πιστοποίηση και τεκμηρίωση προέλευσης ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ ) ή Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (ΣΗΘΥΑ) σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο. 

Με την  ένταξή του στο Μητρώο και διαθέτοντας πλέον ικανό αριθμό Εγγυήσεων Προέλευσης, ο ΔΕΣΦΑ αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή του και την πορεία της στρατηγικής του, κατανοώντας πλήρως την κρισιμότητα και την επίδραση των δραστηριοτήτων του στο ενεργειακό μείγμα και, κατ’ επέκταση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ενεργειακής παραγωγής στη χώρα. 

Παράλληλα, αποτελώντας σταθερό σύμμαχο του περιβάλλοντος, ο ΔΕΣΦΑ, μέσω του Πιστοποιημένου Συστήματος Διαχείρισης του Περιβάλλοντος κατά EN 14000 και των διαφορετικών δράσεων του, συνεχίζει δυναμικά να σχεδιάζει και να επενδύει στη βελτίωση του συνόλου των δραστηριοτήτων του, βαδίζοντας πάντα στις αρχές της βιωσιμότητας και της μέγιστης διατήρησης του φυσικού πλούτου.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Πρόσκληση σε ημερίδα της ΕΡΤ με θέμα την «Διαχείριση Απορριμμάτων & Ανακύκλωση»

Η ΕΡΤ διοργανώνει ενημερωτική ημερίδα με θέμα την «Διαχείριση Απορριμμάτων και Ανακύκλωση» την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020, ώρες 10.00-13.00, στο στούντιο B του Ραδιομεγάρου για τους εργαζόμενους/ες της ΕΡΤ αλλά και το κοινό που επιθυμεί να παρακολουθήσει (Απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής έως την Πέμπτη 20/2 στο email: csr@ert.gr).

Θα παρουσιάσουν:

  • ο κ. Γραφάκος Μανώλης, Γ.Γ. Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας – ΥΠΕΝ
  • ο κ. Σιδέρης Ιωάννης, Δ/νων Σύμβουλος του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης – ΕΟΑΝ και
  • η κα Γιαννάκη Σοφία, Μηχανικός Περιβάλλοντος, εργαζόμενη του Δήμου Αγίας Παρασκευής στη Διεύθυνση Καθαριότητας & Διαχείρισης Απορριμμάτων, υπεύθυνη του Κινητού Πράσινου Σημείου του Δήμου που επισκέπτεται την ΕΡΤ κάθε Πέμπτη πρωί

Η ΕΡΤ στηρίζει την καμπάνια του ΟΗΕ για τους «Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και την Ατζέντα 2030».

Η συγκεκριμένη εκδήλωση διοργανώνεται με αφορμή τη δέσμευση στον Στόχο «Δράση για το Κλίμα», προκειμένου να ενημερωθεί το κοινό και οι εργαζόμενοι/ες της ΕΡΤ για τους τρόπους σωστής ανακύκλωσης και το τοπίο διαχείρισης απορριμμάτων στην Ελλάδα.

Οι κύριοι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης που ενισχύονται μέσω της δράσης της ΕΡΤ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης είναι οι εξής τέσσερις: Ισότητα Φύλων, Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή, Δράση για το Κλίμα και Συνεργασία για τους Στόχους.

#ΣυμμΕΡΤέχουμε Σωστά στην Ανακύκλωση!

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Κλιματική αλλαγή & αερομεταφορές

Στις ημέρες μας, ένα από τα πιο φλέγοντα ζητήματα είναι αυτό της κλιματικής αλλαγής. Σε παγκόσμιο επίπεδο, επίσημοι φορείς, αρχές, οργανισμοί καθώς και οργανώσεις ασχολούνται ανελλιπώς με αυτήν. Στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ 2020, που πραγματοποιήθηκε στο Davos (21-24 Ιανουαρίου), η κλιματική αλλαγή τοποθετήθηκε στην κορυφή των ανησυχιών για τη βιωσιμότητα του πλανήτη για πρώτη φορά στα χρονικά. Αυτό είναι ένα δείγμα το πόσο σοβαρή και κρίσιμη είναι η έγκαιρη αντιμετώπισή της μέσω ορθολογικών και λειτουργικών λύσεων.

του Δημήτριου Ζοπουνίδη, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας – Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Για να υπάρξει λύση όμως, σε ένα πρόβλημα θα πρέπει να έχουν ξεκαθαριστεί οι αιτίες του. Στην περίπτωσή μας, οι αιτίες είναι πολλές και σχετικά καθορισμένες. Μία από τις οποίες γίνεται λόγος, είναι η επίδραση των μεταφορικών μέσων (οδικά, ακτοπλοϊκά, αεροπορικά). Παρακάτω, θα αναλύσουμε διεξοδικά τη σχέση της κλιματικής αλλαγής και των εναέριων μεταφορών όπου οι εκάστοτε εταιρίες θεωρούνται ότι αδικούνται σε σχέση με τις οδικές μεταφορές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

ΚΥΡΙΕΣ ΑΙΤΙΕΣ

Σύμφωνα με έρευνες, οι αερομεταφορές συμβάλλουν 2-3% στην εκπομπή παγκόσμιων ρύπων όσες δηλαδή και τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά και οι μηχανές. Η διαφορά των δύο κλάδων έγκειται στο γεγονός ότι για το δεύτερο έχουν βρεθεί λύσεις, οι οποίες έχουν ήδη εφαρμογή. Για τον πρώτο, δεν υπάρχει ένα λειτουργικό σχέδιο ώστε να εξασφαλιστεί η μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι εκπομπές της Ευρωπαϊκής αεροπλοΐας έχουν αυξηθεί κατά 25% από το 2013.

Επιπλέον σύμφωνα με έρευνες, η εμπορική αεροπορία ευθύνεται για το 5% της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Σημαντικό ρόλο στα παραπάνω, έπαιξαν:

  • Η αύξηση της αεροπορικής κίνησης από το 2009 έως το 2014.
  • Οι υπερβολικά χαμηλές τιμές ορισμένων εισιτηρίων (άμεσα συνυφασμένες με τη διόγκωση του προβλήματος).
  • Η μη φορολόγηση της κηροζίνης και οι γενικότερες φορολογικές απαλλαγές των αεροπορικών εταιριών.
  • Η ύπαρξη περιττών εμπορικών πτήσεων για αποστάσεις κάτω από 1000 χλμ. σε συγκεκριμένες περιοχές όπου υπήρχε μέσο μεταφοράς πιο «φιλικό» προς το περιβάλλον (πχ. Νυρεμβέργη-Βερολίνο)
  • Τα οικολογικά καύσιμα (αλλιώς συνθετικά) είναι εξαιρετικά δαπανηρά.
  • Ο περιορισμός χρήσης της τεχνολογίας της μπαταρίας είναι ανέφικτος με τα υπάρχοντα μέσα.
  • Σύμφωνα με στοιχεία, ο μέσος ναύλος μετ’ επιστροφής έχοντας αφομοιώσει τον πληθωρισμό και την φορολογία της κάθε χώρας, είναι κατά 2/3 χαμηλότερος σε σχέση με πριν 20 χρόνια
  • Ο συνεχώς αυξανόμενος μεσογειακός τουρισμός λόγω πολύ φθηνών ναύλων (10,20,30 ευρώ).
  • Τα προηγούμενα χρόνια 3-4 δισ. άνθρωποι χρησιμοποίησαν ετησίως το αεροπλάνο για τις μεταφορές τους.

Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Η θέση των αεροπορικών εταιριών απέναντι στην κύρια αιτία του προβλήματος είναι πιο απλή. Θεωρούν πως η κακή διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας στους πολυσύχναστους εναέριους δρόμους της Ευρώπης, είναι ο κύριος λόγος μεγέθυνσης της κλιματικής αλλαγής. Για αυτό τον λόγο πιέζουν τις αρμόδιες αρχές για ορθολογικότερο έλεγχο και συντονισμό των πτήσεων, έτσι ώστε να μειωθεί η ποσότητα των χρησιμοποιούμενων καυσίμων. Ταυτόχρονα θεωρούν πως οι υψηλές τιμές της συνθετικής κηροζίνης αποτελούν τροχοπέδη για την υιοθέτηση αυτής στα δρομολόγια των αεροσκαφών τους.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Σύμφωνα πάντα με στοιχεία των οργανισμών έρευνας, μέχρι το 2040 θα υπερδιπλασιαστεί ο αριθμός των επιβατών (από 3-4 δισ. το 2016 στους 9,5!). Ταυτόχρονη και εύλογη αύξηση θα έχουν και οι εκτελούμενες πτήσεις από 35,5 εκ. το 2016 στις 53 εκ. του 2040.

Επιτακτική κρίνεται λοιπόν, η αναζήτηση προτάσεων για την άμβλυνση του φαινομένου.

Υπάρχουν πολλές προκρινόμενες λύσεις, πολλές εκ των οποίων μπορούν να εφαρμοστούν, άλλες που ήδη έχουν εφαρμογή και άλλες που μένουν στα χαρτιά, δεν είναι δηλαδή προς το παρόν λειτουργικές και συμβατές με το υφιστάμενο σύστημα. Θα αναλυθούν όλες παρακάτω.

Αρχικά, οι αεροπορικές εταιρίες προσανατολίζονται στην αναμόρφωση των αεροσκαφών τους με στόχο να γίνουν πιο οικολογικά, για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με στοιχεία της ιστοσελίδας της NASA, ήδη είναι υπό ανάλυση συμπεράσματα που προήλθαν από δοκιμές που διεξήγαγε η ίδια στο χρονικό διάστημα μεταξύ 2009 και 2015 στα πλαίσια του προγράμματος ERA (Environmentally Responsible Aviation Project). Παράλληλα, οι ίδιες οι εταιρίες δαπανούν 170 δις ευρώ (189 δις δολάρια) για μεγαλύτερη αποδοτικότητα καυσίμου, πάραυτα οι εκπομπές τους παραμένουν επιβλαβείς. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται και άλλα πιο ουσιαστικά βήματα προς την πλήρη επίλυση.

Έρευνες πάνω σε αυτό το κομμάτι κάνει και το Γερμανικό Κέντρο Αεροδιαστημικής με ένα μοντέλο που εισάγεται πρώτη φορά παγκοσμίως. Πιο συγκεκριμένα, ανέλυσαν τις εξελίξεις στον αριθμό των επιβατών, του στόλου των αεροσκαφών και των πτητικών κινήσεων. Όλες αυτές τις παραμέτρους προσπάθησαν να τις συνδυάσουν με την αύξηση του πληθυσμού και την οικονομική ανάπτυξη. Το συμπέρασμα από αυτή την έρευνα είναι ότι θα υπάρξει αύξηση των κινήσεων στα αεροδρόμια. Συγκεκριμένα η Ευρώπη, η Κίνα, οι ΗΠΑ, η Ινδονησία και η Ινδία θα είναι οι πρώτες περιοχές που θα επηρεαστούν. Αυτό συνδέεται άμεσα με την κλιματική αλλαγή καθώς αυξάνονται και οι εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα. Η λύση που προτάθηκε είναι η αύξηση της χωρητικότητας των αεροσκαφών. Έως το 2040 λοιπόν, οι θέσεις θα έχουν αυξηθεί κατά 70 περίπου. Θα υπάρξει διεύρυνση της έρευνας αναφορικά με το πως θα επιτευχθεί ισορροπία ανάμεσα στο βάρος του αεροσκάφους και τις εκπομπές του.

ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΚΗΡΟΖΙΝΗΣ

Στο επίκεντρο για την αντιμετώπιση του ζητήματος τοποθετούνται τα συνθετικά καύσιμα. Πιο συγκεκριμένα, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Περιβάλλοντος ζητά να καταργηθούν οι φοροαπαλλαγές που ισχύουν σήμερα στις αεροπορικές εταιρίες. Μόνο για το 2012 υπολογίζονται απώλειες ύψους 7 δις ευρώ από τη μη φορολόγηση, σύμφωνα με στοιχεία. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως οι περισσότερες δεν πληρώνουν φόρους στα καύσιμα. Η ορθολογική φορολόγηση θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου 17 εκ. τόνους το χρόνο. Αντίθετες σε αυτό το σχέδιο είναι οι εταιρίες χαμηλού κόστους (πχ. Ryanair, WizzAir, κτλ.) οι οποίες θεωρούν πως ο υψηλός φόρος θα επιβαρύνει τα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα. Από την πλευρά της η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω της Πράσινης συμφωνίας ανακοίνωσε πως θα φορολογηθεί η συμβατική κηροζίνη και θα επανεξεταστούν όλες οι παράμετροι αυτής για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Το Ελληνικό Υπουργείο Οικονομικών μέσω κύκλων του εκφράζει την αντίθεση του για την επιβολή «πράσινου» φόρου σε αερομεταφορές και ναυτιλία. Επιπλέον πολλές οικολογικές οργανώσεις σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αναλάβει δράση. Το έργο τους συνίστανται στο να υπολογίζουν την ποσότητα βλαβερών ουσιών που προκαλεί ο κάθε επιβάτης με το επιλεγόμενο μέσο μεταφοράς του σε αντιστοιχία με το ποσό των χρημάτων που απαιτούνται για να ισορροπηθεί η ζημιά που συντελείται στο περιβάλλον , με την επένδυση σε οικολογικές δράσεις. Στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF 2020) που πραγματοποιήθηκε στο Davos 21-24/01/2020, τονίστηκε ότι θα χρησιμοποιούνται αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν πρακτικές αντιστάθμισης των εκπομπών CO2. Πάραυτα, οι ηγέτες που συμμετείχαν δέχτηκαν έντονη κριτική καθώς έγιναν 310 ταξίδια από ιδιωτικά αεροσκάφη (πλην πρωθυπουργών και προέδρων), τη στιγμή που αυτά τα αεροσκάφη παράγουν περισσότερους ρύπους ανά άτομο.

Συμπέρασμα: Η οικολογική κηροζίνη ανήκει στην κατηγορία των λύσεων που παραμένουν στα χαρτιά και θα χρειαστεί προσπάθεια και συνεργασία για να γίνει εφαρμόσιμη. Ενώ παράλληλα κίνητρα θα πρέπει να δίνονται σε αεροπορικές που επιλέγουν οικολογικούς τρόπους διεκπεραίωσης των δρομολογίων τους.

ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ EASY JET

Η βρετανική αεροπορική εταιρία προχωράει σε σημαντική δράση αναφορικά με το πρόβλημα. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση στο site της (https://www.easyjet.com/en/sustainability), ανακοίνωσε ένα σχέδιο οπού θα αντισταθμίζει την εκπομπή ρύπων της (CO2) με την δενδροφύτευση. «Δεν λέμε ότι είναι η τέλεια λύση. Γνωρίζουμε ότι είναι προσωρινό βήμα πριν έρθουν στο παιχνίδι οι νέες τεχνολογίες» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Johan Lundgren στην τηλεόραση του Bloomberg (naftemporiki.gr). Η προσπάθεια αυτή θα της κοστίσει 25 εκ. στερλίνες, ποσό που μεταφράζεται σε 26 βρετανικές λίρες ανά επιβάτη και 3 λίρες ανά τόνο CO2.

ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ AEGEAN AIRLINES

Στη χώρα μας, η Aegean Airlines προσπαθεί να συνδράμει στην διαχείριση του προβλήματος με ουσιαστικές κινήσεις. Μία από αυτές ήταν η απόκτηση 46(30+16) αεροσκαφών νέας τεχνολογίας της οικογένειας Airbus A320/321neo, με την προοπτική να προστεθούν 12, έχοντας τη στήριξη από χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς. Τα νέα αυτά αεροσκάφη, τα οποία παρουσιάστηκαν στο κοινό σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 12/02/2020 έχουν νέους κινητήρες που εξομαλύνουν την αέρια ρύπανση. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρίας, καθώς και την επίσημη ενημέρωση από το site:

  • Μείωση εκπομπής του διοξειδίου του άνθρακα 19-23% ανά θέση σε σχέση με τα τωρινά αεροσκάφη της Aegean.
  • Μείωση του CO2 κατά 50% σε σχέση με τα παλαιότερα του στόλου Avro (σε χρήση 2001-2012).
  • 15-20% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
  • 50% μικρότερο αποτύπωμα θορύβου.
  • Λιγότερα πλαστικά μιας χρήσης.
  • Ανακυκλωμένα ή επαναχρησιμοποιούμενα υλικά εξυπηρέτησης.

Είναι πολύ σημαντικό ότι η απόκτηση τέτοιας σειράς αεροσκαφών ακολουθείται από πληθώρα αεροπορικών εταιριών σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι ικανά βήματα, που θέλουν την αρωγή και άλλων δράσεων για να γίνουν ουσιαστικά.

Χρησιμοποιήθηκαν χρήσιμες πληροφορίες από σχετικά άρθρα, από τα εξής site: capital.gr, businessdaily.gr, dw.com, iefimerida.gr, lifo.gr.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Daikin: Καινοτομίες στη βιώσιμη ανάπτυξη

Τη σημαντική πρόοδο που έχει επιτευχθεί σχετικά με τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των συστημάτων κλιματισμού παρουσίασε η Daikin σε περισσότερους από 500 συνεργάτες στην Κοπεγχάγη κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης για το VRV. 

Οι συνεργάτες της Daikin ενημερώθηκαν επίσης για μια σειρά νέων καινοτόμων προϊόντων και πρωτοβουλιών, όπως το υψηλής απόδοσης και χαμηλού GWP mini VRV 5 και το πρωτοποριακό σύστημα L∞P by Daikin το οποίο χρησιμοποιεί αναγεννημένο ψυκτικό για νέα συστήματα VRV.

Υπό την επικεφαλίδα «Μαζί δημιουργούμε ένα βιώσιμο μέλλον» η διάσκεψη διερεύνησε μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών που συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών CO2 και στην αποφυγή της εξάντλησης των φυσικών πόρων. Πιο συγκεκριμένα, η διάσκεψη περιλάμβανε μια σειρά ενημερωτικών διαλέξεων, workshops καθώς και εκθέσεις συστημάτων HVAC. 

Τη παράσταση έκλεψε το πολυαναμενόμενο νέο VRV 5 με R32 με πάνω από 70% χαμηλότερο GWP σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, υψηλότερη απόδοση, ευελιξία και ευκολίες εγκατάστασης, χαμηλότερο θόρυβο και πολλα άλλα πλεονεκτήματα. 

Επιπρόσθετα, η υιοθέτηση της κυκλικής οικονομίας (circular economy) μέσω της επαναχρησιμοποίησης ψυκτικού μέσου στο VRV Loop και η χρήση έξυπνων συστημάτων ελέγχου όπως η υπηρεσία Cloud της Daikin ήταν μερικές από τις πρόσφατες καινοτομίες της Daikin.

Οι συνεργάτες είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια συνολική επισκόπηση των εργαλείων σέρβις, του λογισμικού σχεδιασμού/επιλογής και των απλοποιημένων διαδικασιών  που παρέχονται μέσω μιας αποκλειστικής διαδικτυακής πύλης πελατών (business portal) που επιδεικνύει την ολοκληρωμένη υποστήριξη που προσφέρει η Daikin στους επιχειρηματικούς εταίρους της. 

Αντικατοπτρίζοντας την έμφαση της διάσκεψης στο θέμα της βιωσιμότητας, η Κοπεγχάγη – που ανακηρύχθηκε «Πράσινη Πρωτεύουσα της Ευρώπης» το 2014 – ήταν ο εύστοχα επιλεγμένος χώρος διεξαγωγής της διάσκεψης όπου οι συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια απολύτως «Οικολογική Εμπειρία». Σε αυτό το πλαίσιο, δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου χαρτί, ενώ έγινε χρήση των τοπικών δημόσιων συγκοινωνιών και τροφίμων τοπικής προέλευσης. Όλες οι εκπομπές CO2 που προέκυψαν από τις αφίξεις και τις αναχωρήσεις των συμμετεχόντων αντισταθμίστηκαν από τη Daikin, καθιστώντας την εκδήλωση αυτή ουδέτερη ως προς τις εκπομπές CO2. Οι δωρεές για το αντιστάθμισμα πηγαίνουν σε ένα φιλόδοξο έργο για την υποστήριξη των αγροτών στην Ρατζαστάν της Ινδίας. Εκεί, οι αγρότες στέλνουν τα απόβλητα των καλλιεργειών τους σε μονάδα βιομάζας για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή. 

Ένα ποικίλο πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων έκλεισε τη Διάσκεψη VRV για το 2020. 

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ