Connect with us

Εκπαίδευση

Ο Ιαβέρης στο Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος

Μία σπάνια ευκαιρία, να γνωρίσουν από κοντά τον διακεκριμένο Έλληνα οδηγό αγώνων αυτοκινήτου Ιαβέρη, κατά κόσμο Τάσο Μαρκουΐζο, κατά την επίσκεψή του στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, την Πέμπτη 26 Απριλίου, είχαν οι μαθητές του Pierce.

Ο πολυβραβευμένος οδηγός, που μεσουράνησε κατά τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, έχει αφιερώσει τη ζωή του παραδίδοντας μαθήματα με αντικείμενο την οδική συμπεριφορά και ασφάλεια σε δήμους, κοινότητες, νομαρχίες, ιδρύματα, ενώ υπολογίζεται πως κάθε χρόνο ευαισθητοποιεί και ενημερώνει 40.000-50.000 μαθητές.

«Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Τα τελευταία 60 χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα είναι τετραπλάσια, ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι. Καθημερινά χύνεται αίμα στην ελληνική άσφαλτο, πολύ περισσότερο από αυτό που έχει χυθεί ως αποτέλεσμα καταστροφικών πολέμων».

Με αυτήν τη θλιβερή καταμέτρηση άνοιξε την ομιλία του ο διάσημος οδηγός προς τους μαθητές του Pierce, ο οποίος κατάφερε να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον τους για πάνω από 2 ώρες, αναλύοντας τρόπους σωστής οδικής συμπεριφοράς και προειδοποιώντας για τις λανθασμένες συνήθειες που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στους δρόμους.

«Θεωρώ ότι ο οδηγός που κινείται με μεγάλη ταχύτητα κρατώντας κινητό, τσιγάρο και καφέ είναι εγκληματίας. Έχει την ψευδαίσθηση ότι είναι οδηγός επειδή πήρε το δίπλωμα με σταμάτημα-ξεκίνημα και οπισθογωνία. Νομίζει ότι μπορεί να κάνει πολλά πράγματα που ένας αναγνωρισμένος οδηγός αγώνων δεν τολμά ποτέ να κάνει. Γιατί; Επειδή ο οδηγός αγώνων, ο υψηλού επιπέδου οδηγός, ξέρει τους κινδύνους και πώς να προφυλάσσεται από αυτούς. Επειδή εγώ όμως δεν μπορώ να φτιάξω 10.000.000 παγκόσμιους πρωταθλητές που να συμπεριφέρονται σωστά, προσπαθώ να φτιάξω 10.000.000 καλούς ανθρώπους που δεν θέλουν να κλείσουν το σπίτι τους, να αφήσουν τα παιδιά τους ορφανά ή τους γονείς τους σε μεγάλη δυστυχία. Αναζητώ αυτούς που σέβονται τους συμπολίτες τους, που έχουν έτσι και αλλιώς τα ίδια δημοκρατικά δικαιώματα με τους ίδιους».

Στην ερώτηση των μαθητών ποιος θεωρείται καλός οδηγός ο Ιαβέρης απάντησε: «Είναι αυτός που όταν φεύγει από το σπίτι του για να πάει στη δουλειά του, θα σκεφτεί πόσες αγκαλιές τον περιμένουν όταν γυρίσει. Αυτός που θα φροντίσει να ξαναφέρει το απόγευμα το λατρεμένο, τον ανεκτίμητο πίσω στην οικογένειά του, αυτός είναι ο καλός οδηγός».

Στο τέλος της εκδήλωσης ο διευθυντής του Λυκείου, Γιώργος Βακερλής εξέφρασε τον θαυμασμό του στο πρόσωπο του διάσημου οδηγού και τον ευχαρίστησε για την επίσκεψή του στο Pierce.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Χορηγία της SQLearn στο Ναυτικό Λύκειο Χίου

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα e-learning προσφέρει ως χορηγία η SQLearn στο Ναυτικό Λύκειο «Τσάκος Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Ναυτικών Σπουδών» (TEENS) στη Χίο, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και σε συνέχεια της χορηγίας αντίστοιχου συστήματος στις δέκα Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού της χώρας.

Eκτιμώντας το σημαντικό έργο που επιτελεί το Κοινωφελές Ίδρυμα «Μαρία Τσάκος» – Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας & Παράδοσης στο χώρο της ναυτιλίας, η εταιρεία συμμετέχει ενεργά στην πρωτοβουλία της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Τσάκος Ναυτική Παιδεία» για την ίδρυση και λειτουργία του Ναυτικού Λυκείου, παρέχοντας σε αυτό δωρεάν ηλεκτρονική πλατφόρμα και ψηφιακά μαθήματα.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα myschool.teenschool.gr την οποία αναπτύσσει η SQLearn, θα εμπλουτιστεί σταδιακά με διαδραστικά μαθήματα ευρύτερου ενδιαφέροντος, ναυτιλιακού περιεχομένου, αλλά και αγγλικών ναυτικής ορολογίας, σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό του Ιδρύματος και του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω της πλατφόρμας και των ειδικά σχεδιασμένων από την SQLearn καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων, θα δίνεται η δυνατότητα εύκολης διαχείρισης της συνολικής εκπαιδευτικής διαδικασίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ καθηγητών, γονέων και σπουδαστών.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι αρμόδιοι από τον Όμιλο Εταιρειών Τσάκου, «Το Ναυτικό Λύκειο με τη συνδρομή όλων μας, φιλοδοξούμε να αποτελέσει μια υψηλής στάθμης κυψέλη μάθησης, γνώσης, και αριστείας, που θα γαλουχεί και θα προετοιμάζει νέους και νέες, ώστε να αναδειχθούν σε αυριανούς ηγέτες της ελληνικής ναυτιλίας. Στο πρότυπο αυτό σχολείο αριστείας, βασισμένο στις αρχές της ναυτικής παράδοσης και ναυτοσύνης, η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών και σύγχρονων μεθόδων μάθησης αποτελούν τα βασικά εκπαιδευτικά εργαλεία για τους μαθητές και αυριανούς ναυτικούς μας, που θα κληθούν να στελεχώσουν τα σύγχρονα πλοία του στόλου του Ομίλου Εταιριών Τσάκου».

Η πρώτη παρουσίαση της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί στις 14 Σεπτεμβρίου 2018, ημέρα εγκαινίων του Ναυτικού Λυκείου της Χίου.

Περισσότερα

Εκπαίδευση

DUR: Συνεργασία με UoP Racing Team του Πανεπιστημίου Πατρών

Η DUR στέκεται αρωγός της «UoP Racing Team», ομάδας του Εργαστηρίου Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου της Πάτρας και ενθαρρύνει έμπρακτα την ενασχόληση της φοιτητικής κοινότητας του Πανεπιστημίου Πατρών με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Με κοινή βάση τη γνώση, τη συνεχή εκπαίδευση και καινοτομία, η UoP Racing Team συνεχίζει να εξελίσσει το έργο και τη σύστασή της, έχοντας τη σταθερή χορηγική στήριξη της DUR, η οποία σύμφωνα με την εταιρική φιλοσοφία της, αναδεικνύει με συνέπεια τις πρωτοπόρες δράσεις της νέας γενιάς.

Η DUR, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, δημιουργεί από το 1960 ανδρική μόδα, συνώνυμη του σύγχρονου τρόπου ζωής έχοντας ως γνώμονα την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής και ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στη γοητεία του μοντέρνου και τη διαχρονικότητα του κλασσικού, με στόχο την ανάδειξη της μοναδικότητας κάθε άντρα.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Youth Empowered: 4.730 νέοι και 143 στελέχη της αγοράς στο πρόγραμμα

Με 300 νέους, 100 μέντορες και περισσότερες από 23 εταιρείες και φορείς να αλληλεπιδρούν μέχρι την Παρασκευή 29 Ιουνίου στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου ολοκληρώνεται το μεγαλύτερης κλίμακας δωρεάν πρόγραμμα του ιδιωτικού τομέα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα υλοποιεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola μαζί με μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας, μεταξύ των οποίων η Microsotf, η Γρηγόρης, η Μετρο κ.α.

Οι 300 νέοι, 18-30 ετών, που θα βρίσκονται αυτές τις 5 μέρες στο Περιστέρι θα έχουν την ευκαιρία να προετοιμαστούν για την αγορά εργασίας συνδυάζοντας επαγγελματικές και προσωπικές δεξιότητες, λαμβάνοντας καθοδήγηση από υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και γνωρίζοντας πιθανούς αυριανούς εργοδότες τους.

H Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας Coca-Cola Τρία Έψιλον σχολίασε σχετικά: «Με το πρόγραμμα Youth Empowered, θέλουμε να δώσουμε σε χιλιάδες νέους τα εφόδια και τις ευκαιρίες να εργαστούν και να φτιάξουν το μέλλον τους στην Ελλάδα. Μας τιμά ιδιαίτερα που έχουμε σε αυτή την προσπάθεια ως συνεργάτες μερικούς από τους μεγαλύτερους και πιο υπεύθυνους εργοδότες της χώρας, που προσφέρουν στους νέους ευκαιρίες απασχόλησης, καθοδήγηση και δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας. Μαζί, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε ακόμα περισσότερα στη νέα γενιά για να δημιουργήσει το επαγγελματικό της αύριο με επιτυχία».

Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, Coca-Cola σημείωσε ότι: «Στην Coca-Cola πιστεύουμε στους νέους μας, στο ταλέντο τους και στη δύναμή τους να αλλάξουν το μέλλον της χώρας μας προς το καλύτερο. Για τον λόγο αυτό είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας να βρισκόμαστε στο πλευρό τους με προγράμματα που τους δίνουν τα απαραίτητα εφόδια για να κυνηγήσουν τα επαγγελματικά τους όνειρα. Η μεγάλη ανταπόκριση των νέων στο Youth Empowered του Περιστερίου μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση να συνεχίσουμε δράσεις και πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση».

To kariera.gr είναι το μεγαλύτερο site για την απασχόληση στην Ελλάδα και υποστηρίζει το πρόγραμμα από την πρώτη μέρα έναρξής του ως σύμβουλος καριέρας. Ο Γιάννης Καλλιώρας, Sales Manager kariera.gr ανέφερε:«Το kariera.gr, έχοντας ως αποστολή του την ενίσχυση της απασχόλησης στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να μην είναι αρωγός και στρατηγικός συνεργάτης της Coca-Cola Τρία Έψιλον από το ξεκίνημα, σε μία από τις σημαντικότερες δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια για την ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας του πιο πολύτιμου κεφαλαίου της χώρας, των νέων μας».

Η METRO AEBE, ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας προσφέρει ευκαιρίες στους νέους του προγράμματος για να ενταχθούν σε θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει. Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων METRO AEBE δήλωσε:«Για τη METRO AEBE οι άνθρωποί της είναι η δύναμή της! Ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 10.500 εργαζομένους, συμμετέχουμε δυναμικά στο πρόγραμμα και είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε ευκαιρίες στους νέους που θα συμμετάσχουν, να διεκδικήσουν θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτουμε».

Η Microsoft, μία εταιρεία που αποτελεί επιλογή καριέρας για τη νέα γενιά, ανέλαβε να βοηθήσει τους νέους να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους με την τεχνολογία και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις εργασίας. Ο Τίμος Πλατσάς, Επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Microsoft Κεντρικής & Ανατολής Ευρώπης σχολίασε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συμμετέχουμε σε μια τόσο σημαντική δράση που στόχο έχει να βοηθήσει τους νέους, το μέλλον αυτού του τόπου, να πετύχουν τα όνειρά τους και να χτίσουν το μέλλον που ονειρεύονται. Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, δημιουργούνται ανάγκες για ψηφιακές δεξιότητες, που οδηγούν σε νέες ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας. Για τον λόγο αυτό το πρόγραμμα ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων της Microsoft, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες στην Ελλάδα και είμαστε χαρούμενοι που μέρος αυτού του προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο του Περιστερίου».

Η εταιρεία Γρηγόρης, είναι η 9η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη και προσφέρει ευκαιρίες απασχόλησης στα 330 καταστήματα που διαθέτει στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς επίσης και στη διοίκηση της εταιρείας.

Η Άννα Κολυβά, Διευθύντρια Marketing Γρηγόρης είπε: «Υποστηρίζουμε την προσπάθεια της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola, καθώς η απασχόληση και η επιχειρηματικότητα αποτελούν δύο από τις βασικές μας αξίες. Ως μια εταιρεία που λειτουργεί με το σύστημα του franchise, στηριζόμαστε στην εργασία περισσότερων από 2.500 ανθρώπων που απασχολούνται καθημερινά στα καταστήματα και ταυτόχρονα στην επιχειρηματική πρωτοβουλία των περισσότερων από 300 συνεργατών που έχουν αποφασίσει να συνδέσουν το όνομά τους με τον Γρηγόρη. Με τη συμμετοχή μας στο Youth Empowered ελπίζουμε να συμβάλουμε και εμείς έμπρακτα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των νέων και στην επαγγελματική ενδυνάμωσή τους για το μέλλον»

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ