O πρώτος Έλληνας fellow του Ashoka

Date:

Share post:

Ο Θοδωρής Αναγνωστόπουλος, science communicator, κοινωνικός επιχειρηματίας, public speaker, πρόεδρος και συν-ιδρυτής της SciCo έπειτα από την εκλογή του είναι και επίσημα ο πρώτος Έλληνας fellow του Ashoka, του μεγαλύτερου δικτύου κοινωνικών επιχειρηματιών παγκοσμίως που εφαρμόζουν στην πράξη τις καινοτόμες ιδέες τους με στόχο την κοινωνική αλλαγή και την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων. 

Η εκλογή του, όπως και των υπόλοιπων fellows ανά τον κόσμο, επισφραγίζεται με την ετήσια Awards Ceremony, μια λαμπρή τελετή που φέτος λόγω των συνθηκών θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 15 Ιουλίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης διοργάνωσης, ο Θοδωρής Αναγνωστόπουλος θα δώσει μια ομιλία με τίτλο “Why is science engagement so important?”, η οποία ουσιαστικά συμπυκνώνει το όραμα και τις δράσεις του: Να μεταδώσει την γνώση στο ευρύ κοινό και κυρίως στους νέους-ανεξαρτήτως φύλου, εκπαίδευσης, κοινωνικού πλαισίου, συμβάλλοντας έτσι στην καταπολέμηση του επιστημονικού αναλφαβητισμού. Η διάδραση, δε, αλλά και οι δυναμική των social media αποτελούν σημαντικά εργαλεία στον δρόμο για την επίτευξη του σκοπού του.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του οργανισμού, πρόκειται για μια πολύ μεγάλη διάκριση, για ένα φωτεινό μυαλό που έχει ως όραμα, όπως ο ίδιος δηλώνει: «να κάνουμε την Ελλάδα το κέντρο της επιστήμης και της τεχνολογίας, αλλά κυρίως της ελεύθερης και δημιουργικής σκέψης». 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».