Ogilvy: «H Βιωσιμότητα και η θετική αλλαγή αποτελούν το brief της δεκαετίας»

Date:

Share post:

Η βιωσιμότητα αποτελεί σήμερα βασική προτεραιότητα και αναδυόμενη τάση, με τους καταναλωτές παγκοσμίως να ζητούν από τις επιχειρήσεις πιο ενεργή εμπλοκή ως καταλύτες θετικής αλλαγής. Παράλληλα, αναδεικνύεται σταθερά η διεύρυνση του πλαισίου της βιωσιμότητας, που δεν αφορά πλέον μονάχα στην κλιματική αλλαγή: Η δέσμευση για την επίτευξη ενός καλύτερου και πιο βιώσιμου συλλογικού μέλλοντος προϋποθέτει σημαντικά βήματα και στο επίπεδο της κοινωνικής αλλαγής, της εξάλειψης των ανισοτήτων και των διακρίσεων σε όλα τα επίπεδα, της διασφάλισης του δικαιώματος ίσης πρόσβασης στις ευκαιρίες και την οικονομική ανάπτυξη για όλους. 

Σε μια περίοδο που οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ γίνονται η οικουμενική ατζέντα για την αλλαγή, η Ogilvy, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, έχει αναπτύξει μια συστηματική best-practice προσέγγιση που βοηθά εταιρίες και μάρκες να βρουν τον δικό τους ζωτικό χώρο θετικής επιρροής, να κατανοήσουν το πλαίσιο, τις ανάγκες των stakeholder groups και τις δυνατότητες επίδρασης, να εντοπίσουν τις ευκαιρίες, και ν’ αναπτύξουν στρατηγικές, δράσεις και επικοινωνίες βιωσιμότητας με πολλαπλασιαστική αξία, μεγάλο αντίκτυπο και διακριτή ταυτότητα. 

Ο Νίκος Καλασκάνης, Principal Consultant της Ogilvy Consulting, δήλωσε σχετικά: «Οι εταιρίες και οι μάρκες που θα ηγηθούν στο νέο παράδειγμα της βιωσιμότητας, επιταχύνουν για να γίνουν ενεργά και έμπρακτα μέρος της λύσης, δημιουργούν αξία για όλους τους stakeholders και μετασχηματίζονται για να δημιουργήσουν net-positive επίδραση και αλλαγή. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του δικτύου μας, την εμπειρία των ανθρώπων μας και την καταλυτική δημιουργικότητα, σχεδιάζουμε καίριες και επιδραστικές λύσεις που προσδίδουν αξία και διαφοροποίηση».

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».