Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Οι καταναλωτές απαιτούν, οι μάρκες απαντούν

«Η παγκοσμιοποίηση και ο συνδυασμός της με την ψηφιακή εξέλιξη στην εποχή μας, αποτελούν το πλαίσιο της 4ης βιομηχανικής επανάστασης. Πρόκειται για ένα τεράστιο και ανατρεπτικό γεγονός, το οποίο αλλάζει ριζικά τη ζωή του ανθρώπου, φέρνει δε στο προσκήνιο νέες τάσεις και συμπεριφορές, οι οποίες διαφοροποιούν τις κοινωνίες μας από πολλές παραδοσιακές έως σήμερα λειτουργίες».

Αυτά μεταξύ άλλων ανέφερε στην εισαγωγική του ομιλία ο Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ Νίκος Καραγεωργίου, ο οποίος στη συνέχεια υπογράμμισε και τον νέο κοινωνικό ρόλο που παίρνουν τα επώνυμα προϊόντα ως φορείς όχι μόνο οικονομικής προόδου αλλά και ως συντελεστές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Διαδεχόμενος τον Πρόεδρο του ΕΣΒΕΠ στο βήμα, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης υπογράμμισε την ευνοϊκή τοποθέτηση της κυβέρνησης απέναντι στο επιχειρείν και στις νέες επιχειρηματικές τάσεις και είπε ότι όντως στο παγκοσμιοποιημένο σημερινό περιβάλλον, τα επώνυμα προϊόντα μπορούν να βοηθήσουν τόσο την εξωστρέφεια που χρειάζεται η ελληνική οικονομία, όσο βέβαια και την εσωτερική δυναμική της οικονομίας. Επίσης, ο Υπουργός τόνισε τη βούληση της κυβέρνησης να πετύχει υψηλούς αναπτυξιακούς στόχους και έδωσε μεγάλη έμφαση τόσο στα έργα που πρόκειται, μετά από πολλά χρόνια καθυστερήσεων, να ξεκινήσουν, όσο και σε νέες πρωτοβουλίες που θα δρομολογηθούν μετά από τις επαφές του Πρωθυπουργού με επενδυτικούς φορείς της Κίνας και άλλων χωρών.

Ανοίγοντας τις ουσιαστικές παραμέτρους του Συνεδρίου του ΕΣΒΕΠ, ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, Αντιπρόεδρος Ανατολικής Ευρώπης της BARILLA, αναφέρθηκε στις δραστηριότητες οι οποίες θα μπορούσαν να επιλύσουν σοβαρά ενεργειακά προβλήματα της εποχής μας πιο γρήγορα, πιο μακριά, πιο ψηλά. Τόνισε πως η Barilla ανταποκρίνεται έμπρακτα στους προβληματισμούς, τους στόχους και τις πρωτοβουλίες όπως αυτές αναδεικνύονται από τον ΟΗΕ με την AGENDA 2020 για βιώσιμη ανάπτυξη.

Αναφερόμενη στη βιώσιμη ανάπτυξη, η Ερμιόνη Γεωργουλάκη, Greece Country Leader της PROCTER & GAMBLE, έδωσε έμφαση στις δραστηριότητες της Procter & Gamble στον τομέα αυτό και ιχνογράφησε τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας, η οποία επενδύει στην προστασία του περιβάλλοντος, σε προϊόντα με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα αλλά και στο κοινωνικό περιεχόμενο των πρωτοβουλιών της στο marketing και την επικοινωνία.

Για την ποιότητα ζωής και γιατί η COLGATE-PALMOLIVE προσφέρει στον κόσμο λόγους να χαμογελάει μίλησε η Ρενέτα Παπακαμμένου, Γενική Διευθύντρια της COLGATEPALMOLIVE υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων ιδιαίτερα καινοτομικές πρωτοβουλίες της εταιρείας αναφορικά με τα νέα σωληνάρια των οδοντόκρεμων και την ανακύκλωσή τους. Πρωτοβουλίες οι οποίες θα γίνουν γνωστές στην αγορά μέσα στο 2020.

Από την πλευρά της η Σόνια Δήμογλη, Business Unit Marketing Manager για Ελλάδα & Κύπρο της CocaCola 3E, έκανε λόγο για την κοινωνική πολιτική του ομίλου Coca-Cola 3E, το πως ενδυναμώνει τους ανθρώπους της και επενδύει σε προγράμματα για τη νέα γενιά και έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα. Υπογράμμισε ιδιαίτερα τις επενδύσεις του σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, οι οποίες συγκεντρώνουν και ένα σημαντικό μέρος των επενδύσεων που κάθε χρόνο πραγματοποιεί ο όμιλος.

Τις εντυπωσιακές πρωτοβουλίες της UNILEVER περιέγραψε ο Δημήτρης Σερίφης,  Country Category Business Team Leader Foods South East Europe της UNILEVER, αναφερόμενος στο πως η εταιρεία στηρίζει καλλιεργητές ντομάτας στη Γαστούνη, βοηθώντας με τον τρόπο αυτό τόσο τη γεωργική ανάπτυξη του νομού Ηλείας, όσο βέβαια και τη φήμη της ελληνικής ντομάτας στις ξένες αγορές. Ο ομιλητής εξήγησε τους τρόπους με τους οποίους η Unilever χρηματοδοτεί και στηρίζει με τεχνογνωσία 100 καλλιεργητές στη Γαστούνη, οι οποίοι με δηλώσεις τους ανέφεραν το πώς μπορούν και δημιουργούν αξίες.

Παίρνοντας το λόγο ο Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, έφερε στο προσκήνιο το σοβαρότατο πρόβλημα της κατασπατάλησης ειδών διατροφής και υπογράμμισε ότι η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ με πρωτοβουλία του ιδρυτού της Γεράσιμου Βασιλόπουλου, ίδρυσε στην Ελλάδα την πρώτη τράπεζα τροφίμων. Παράπλευρα, ο Βασίλης Σταύρου ανέφερε ότι ο όμιλος έχει σήμερα 500 καταστήματα και απασχολεί 14.150 εργαζόμενους, στους οποίους και παρέχει ειδικά κοινωνικά πλεονεκτήματα και σοβαρές δυνατότητες προσωπικής βελτίωσης.

Για την αξία του Branding στα κεφαλαιουχικά αγαθά μίλησε ο Λάμπρος Γιαννούχος, Γενικός Διευθυντής της ΕΤΕΜ, μιας εταιρείας η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής προϊόντων αλουμινίου. Ο ομιλητής υπογράμμισε ιδιαίτερα τις προστιθέμενες αξίες που δημιουργούν τα κεφαλαιουχικά αγαθά και τόνισε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να εισαχθεί στα κριτήρια επιλογής μιας επένδυσης η «μάρκα» σαν πλήρης αναφορά σε παραμέτρους ποιότητας, επίδοσης και βιωσιμότητας.

Για τη Φαίη Μακαντάση, Research Analyst της διαΝΕΟσις, το Branding είναι η σημαντικότερη στρατηγική επιλογή για την αύξηση των εξαγωγών, οι οποίες πρέπει να αποτελέσουν βασικό στόχο της κυβέρνησης εάν όντως επιθυμεί σταθερή και μόνιμη ανάπτυξη για τη χώρα. Οι εξαγωγές, όπως και η δημιουργία επώνυμης ελληνικής ζήτησης στο εξωτερικό, κατά την εισηγήτρια πρέπει να αποτελέσουν κορυφαίο εθνικό στόχο. Εθνικός στόχος, ο οποίος είναι αυτονόητο πως θα πρέπει να συνδεθεί άμεσα και με την τουριστική πρόοδο της χώρας.

Ο Θάνος Μαύρος, Επικεφαλής του τομέα Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Λειτουργιών της ERNST YOUNG υπογράμμισε το μετασχηματισμό που συντελείται στην εφοδιαστική αλυσίδα και ανέλυσε τον προβληματισμό αν αυτός ο μετασχηματισμός είναι μία απαραίτητη ανάγκη η απλά θα ήταν κάτι καλό να συμβεί.

Τέλος, o Μάκης Θεοδώρου Regional Retail Director for West & Southern Europe & Managing Director Greece, της GFK, αναφέρθηκε στη Γενιά του Τώρα, και όπως όλες οι γενιές στο παρελθόν, έχουν τις δικές τους αξίες και τρόπο να βλέπουν τα πράγματα. Μίλησε για τις προκλήσεις που έχουν οι εταιρείες στο να παρακολουθήσουν τις αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα ώστε να είναι πιο αποτελεσματικοί στον τρόπο που προσεγγίζουν με τα προϊόντα τους αυτή τη γενιά.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl

Το δημοφιλές «Εβδομαδιαίο Φυλλάδιο Προσφορών Lidl» μεταμορφώνεται σε «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», ένα διαφορετικό φυλλάδιο στο οποίο δεν υπάρχουν προϊόντα και το μόνο που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό είναι αγάπη και αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lidl Ελλάς καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα fylladioprosforasapotalidl.gr, να πατήσει το κουμπί «Μοιράσου το καλό!» και να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl».

Κάθε φορά που κάποιος το μοιράζεται, δηλαδή το κοινοποιεί «ηλεκτρονικά» , η Lidl Ελλάς προσφέρει 1 ευρώ σε προϊόντα που θα δοθούν σε ευπαθείς ομάδες μέσω των Οργανισμών «Ανοιχτή Αγκαλιά», «Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής», «Μπορούμε» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Οι Γωγώ Δελογιάννη, Γιώργος Καπουτζίδης και Γιάννης Σερβετάς έχουν ήδη αγκαλιάσει την καμπάνια και ως «Διανομείς Αγάπης» και κοινωνοί του μηνύματος της Lidl Ελλάς, καλούν το κοινό να συμμετέχει και να στηρίξει αυτήν την πρωτοβουλία.

Με αυτό το ξεχωριστό Φυλλάδιο, η Lidl Ελλάς δημιουργεί μια ευκαιρία για τον καθένα από εμάς να συμβάλλει σε μια προσπάθεια για καλό σκοπό, με απλό και γρήγορο τρόπο και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον ίδιο. Έτσι, η συγκεκριμένη καμπάνια μέσω της χρήσης του οικείου φυλλαδίου Lidl που διανέμει η εταιρία σε εβδομαδιαία βάση κάνει τη μετάβαση στην ανάδειξη των πρακτικών υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και κοινωνικής προσφοράς που η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει, τεκμηριώνοντας το γεγονός ότι «μεταφράζει» την αγάπη σε μέσο στήριξης κάθε αξιόλογης προσπάθειας, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Airbus: Μέσω GEFCO η διαχείριση επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών

Η GEFCO, κορυφαίος πάροχος πολυτροπικών λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας, υπέγραψε συμφωνία με την Airbus, παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα της αεροπορικής βιομηχανίας, για να υποστηρίξει τη μετάβασή της σε μια καθαρότερη, πιο φιλική προς το περιβάλλον αλυσίδα εφοδιασμού.

Με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες, η GEFCO θα αντικαταστήσει σταδιακά τις αναλώσιμες συσκευασίες της Airbus με επαναχρησιμοποιούμενα, πτυσσόμενα container. Αυτό αποδεικνύει τη δέσμευση των δύο εταιρειών να ακολουθούν τα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα στον τομέα των αερομεταφορών.

Υποστηρίζοντας τη μετάβαση σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες

Από τον Ιανουάριο του 2019, η GEFCO διαχειρίζεται τις νέες επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες Airbus σχεδιασμένες για τη μεταφορά εξαρτημάτων από προμηθευτές Airbus στην Ευρώπη, σε 10 μονάδες συναρμολόγησης στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Με περισσότερα από 30.000 assets που εμπλέκονται στο έργο, η Airbus προτίθεται να επεκτείνει σταδιακά τις βιώσιμες αυτές λύσεις σε όλες τις Ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της και τους προμηθευτές της.

Η επαναχρησιμοποιήσιμη συσκευασία θα επιτρέψει στην Airbus να μειώσει σημαντικά την ποσότητα συσκευασίας μίας χρήσης στην αλυσίδα εφοδιασμού της, καθώς και τον αριθμό των φορτηγών στους δρόμους, καθώς η χρήση πτυσσόμενων κιβωτίων και εμπορευματοκιβωτίων συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της φόρτωσης φορτηγών. Η προσέγγιση αυτή συμπίπτει με τη ριζική αλλαγή στον τομέα των αερομεταφορών, η οποία απαιτεί από τις εταιρείες να βελτιώνουν συνεχώς τις επιδόσεις τους στον τομέα της εφοδιαστικής, τηρώντας ταυτόχρονα υψηλά περιβαλλοντικά πρότυπα.

Παροχή ολοκληρωμένης διαχείρισης συσκευασιών σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού

Σε καθημερινή βάση, έξι κέντρα διαχείρισης συσκευασιών της GEFCO χειρίζονται την παραγγελία, συλλογή, φόρτωση και μεταφορά επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών. Η Airbus συνεργάζεται επίσης με τις ομάδες ελέγχου GEFCO για να εκπαιδεύσει τις επιχειρησιακές της ομάδες στη διαχείριση συσκευασιών και το σύστημα NETBOX IT, το οποίο παρακολουθεί τα containers και παρέχει ενημερώσεις παράδοσης σε πραγματικό χρόνο. Εκπαίδευση παρέχεται επίσης στους προμηθευτές της Airbus για να υποστηρίξει τη μετάβασή τους σε βιώσιμες συσκευασίες.

Το ανθρώπινο δυναμικό και τεχνικοί πόροι της GEFCO προσφέρουν στην Airbus τα υψηλότερα πρότυπα ιχνηλασιμότητας για να ενισχύσουν τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού της, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη βελτίωση των διαδικασιών σε ολόκληρη τη βιομηχανία.

Ο Emmanuel Arnaud, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της GEFCO Sales & Marketing δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για την εμπιστοσύνη της Airbus προς εμάς και εξαιρετικά χαρούμενοι που μεταφέρουμε σε αυτό το φιλόδοξο έργο την μοναδική εμπειρία μας στον τομέα των επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών. Το διεθνές μας δίκτυο εμπειρογνωμόνων και οι γνωστές επιχειρησιακές δεξιότητές μας, ιδιαίτερα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, μας επιτρέπουν να προχωρήσουμε με εμπιστοσύνη στην ανάληψη της πρόκληση αυτής, ακολουθώντας προσέγγιση συνεργασίας όπως αναφέρει και η υπογραφή του brand μας ‘Partners, unlimited’».

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Νestle: Διεθνής πιστοποίηση AWS για το εργοστάσιο Κορπή

Tο 1o εργοστάσιο από όλα τα εργοστάσια νερού στην Ελλάδα και από τα πρώτα της Nestlé παγκοσμίως που αποκτά την πιστοποίηση Alliance for Water Stewardship (AWS) αποτελεί το εργοστάσιο Φυσικού Μεταλλικού Νερού Κορπή.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η διαδικασία της πιστοποίησης γίνεται από εξειδικευμένο ανεξάρτητο φορέα και είναι ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική. Ωστόσο, η δέσμευση και η συστηματική δουλειά του εργοστασίου για δύο συνεχόμενα έτη οδήγησαν σε αυτή την ιδιαίτερα σημαντική διαπίστευση, με βάση το διεθνές πρότυπο AWS.

Πρόκειται για μια διεθνή πιστοποίηση που περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες, αυστηρά κριτήρια, στοιχεία και ενδελεχείς ελέγχους, που βεβαιώνουν την άρτια λειτουργία του εργοστασίου σε σχέση με την ορθή διαχείριση των υδάτινων πόρων. Επιπλέον, η διαδικασία της πιστοποίησης διευρύνει και βελτιώνει τη συνεργασία μεταξύ των τοπικών φορέων και συμβάλει σε βαθύτερη κατανόηση των τοπικών προκλήσεων και σε πιο ουσιαστικές συλλογικές δράσεις για την βιώσιμη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Για τη διατήρηση της πιστοποίησης διενεργούνται ετήσιοι έλεγχοι, προκειμένου να διαπιστώνεται η συνεχής βελτίωση των πρακτικών και αποτελεσμάτων του εργοστασίου.

Η AWS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, με συμμετοχή μεγάλων οικολογικών οργανώσεων και εταιρειών, που έχει στόχο τη διαφύλαξη και διατήρηση των υδάτινων πόρων του πλανήτη και η πιστοποίησή της αποτελεί το πρώτο πρότυπο για την παγκόσμια προώθηση βέλτιστων πρακτικών στον τομέα της διαχείρισης τους.

Οι βασικές προϋποθέσεις προκειμένου να λάβει κάποιος τη διεθνή πιστοποίηση, που αποτελούν ταυτόχρονα και βασική προτεραιότητα για την Nestlé είναι:

1.     Καλή διαχείριση του νερού

2.     Βιώσιμη διατήρηση του ισοζυγίου του νερού

3.     Καλή ποιότητα του νερού

4.     Καλή κατάσταση των Σημαντικών Υδάτινων Περιοχών (Ποτάμια, Πηγές κλπ.)

H Nestlé έχει δεσμευθεί για την πιστοποίηση όλων των εργοστασίων νερού της με το συγκεκριμένο πρότυπο μέχρι το 2025, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη θετική συμβολή της εταιρείας στη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων για την κοινή ωφέλεια. Ο Διευθυντής του εργοστασίου φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή, Σοφοκλής Αρβανιτίδης, δήλωσε σχετικά: «Η πιστοποίηση αυτή από την AWS αποδεικνύει τα αποτελέσματα του εργοστασίου στην ορθή διαχείριση των υδάτινων πόρων. Επιπλέον, αναδεικνύει τη θετική επίδραση που έχουμε δουλεύοντας εκτός των τειχών του εργοστασίου, με την κοινότητα, τον Δήμο και την κοινωνία, καθώς και τη συμβολή μας στην εκπαίδευση και ενημέρωση του κοινού που ήταν και ένας από τους βασικούς άξονες στον οποίο εστίασε ο ελεγκτικός φορέας».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ