Connect with us

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Oι νικητές του 4ου Διαγωνισμού «Νίκος Αναλυτής» στις Βρυξέλλες

Μια σημαντική εκπαιδευτική εμπειρία σε 6 Ελληνίδες φοιτήτριες προσέφερε το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR Hellas) ως έπαθλο για τη διάκρισή τους στον 4ο Φοιτητικό Διαγωνισμό για την ΕΚΕ «Νίκος Αναλυτής».

Ο διαγωνισμός, που αποτελεί μια πρωτοβουλία του CSR Hellas, διοργανώθηκε φέτος για 4η συνεχόμενη χρονιά με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα.

Όπως προβλεπόταν από τους Όρους του διαγωνισμού, οι νικητές κατά τη διάρκεια του τριήμερου ταξιδιού τους στις Βρυξέλλες (17-19 Νοεμβρίου 2019) συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπου είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για επίκαιρα θέματα της ευρωπαϊκής ατζέντας και ειδικότερα επί των εξελίξεων για την Πράσινη Οικονομία καθώς και να θέσουν τις δικές τους απορίες και ερωτήματα.

Με το ταξίδι αυτό ολοκληρώθηκε ο 4ος Φοιτητικός Διαγωνισμός για την ΕΚΕ, ο οποίος πραγματοποιήθηκε με την χορηγική υποστήριξη των εταιρειών-μελών του CSR Hellas AEGEAN και CHIPITA.

Στο επόμενο διάστημα θα προκηρυχθεί ο 5ος Φοιτητικός Διαγωνισμός για την ΕΚΕ «Νίκος Αναλυτής».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Αλφαβητισμός στην Υγεία από την Interamerican

interamerican_ktirio

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία, για δεύτερη σχολική περίοδο, η συνεργασία της INTERAMERICAN με το «The Tipping Point» για τη διαδραστική, διαδικτυακή επικοινωνία και ενημέρωση μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με εστίαση φέτος στον «Αλφαβητισμό για την Υγεία».

Το πρόγραμμα της σχολικής περιόδου 2019-2020 ακολούθησε την ιδιαίτερα επιτυχημένη πιλοτική συνεργασία της εταιρείας και του οργανισμού κατά τη σχολική περίοδο 2018-2019, που αφορούσε στον «Χρηματοοικονομικό Αλφαβητισμό». Η θεματολογία των 31 συνολικά εξ αποστάσεως συνεδριών σε πραγματικό χρόνο -όχι μόνο στη σχολική τάξη- που πραγματοποιήθηκαν, κινήθηκε στους δύο άξονες της ασφάλειας και της υγείας. 

Οι συνεδρίες περιελάμβαναν θέματα για την υγεία και την πρόληψη, τη διατροφή, τον αθλητισμό και τη σωματική άσκηση, το άγχος και την ψυχολογία και τέλος, τα βασικά για την ασφάλεια της υγείας, για το well being και επίσης θέματα με αφορμή την πανδημία για τη νόσο Covid-19 και το νέο κορονοϊό. Μάλιστα, κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης συζητήθηκε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το ζήτημα της διαχείρισης του άγχους και της καθημερινότητας, που κατέλαβε τους μαθητές και περισσότερο αυτούς  που επρόκειτο να δώσουν εξετάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο των συνεδριών, οι 19 αφορούσαν στις έκτακτες θεματικές ανάγκες που προέκυψαν από την πανδημία. 

Η INTERAMERICAN δημιούργησε μια ομάδα εθελοντών -επιστημονικών συνεργατών και στελεχών της από τον κλάδο ασφάλισης υγείας- οι οποίοι αφού εκπαιδεύτηκαν ειδικά για τις ανάγκες του προγράμματος, μοιράστηκαν την εμπειρία και τις γνώσεις τους, ως μέντορες, με μαθητές 16 σχολείων ανά την Ελλάδα, από τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη μέχρι τα Ιωάννινα και το Ρέθυμνο. Η τεχνολογία, που για την εταιρεία αποτελεί κομβικό τομέα του σύγχρονου οργανωτικού και λειτουργικού μετασχηματισμού της, έφερε τους μέντορες με live video συνδέσεις σε άμεση επαφή με τους μαθητές των γυμνασίων και λυκείων και συνέβαλε στη μετάδοση γνώσεων για καλύτερη ποιότητα υγείας και ζωής, βασισμένη στην προληπτική προσέγγιση (έλεγχος, διατροφή κατά την εφηβεία, σωματική άσκηση και αθλητισμός). Συμμετείχαν από τα επιλεγμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα 405 μαθητές και συγκεντρώθηκαν 245 top-rated αξιολογήσεις από τους ίδιους και τους καθηγητές τους, αναφορικά με τη συνεδρία και το μέντορα. Ακόμη, αξιοποιήθηκε και η ασύγχρονη επικοινωνία ερωτήσεων-απαντήσεων (topics) και αναπτύχθηκαν 3 σχετικές θεματικές  σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών.

Υπογραμμίζεται η σημαντική συμβολή των μεντόρων στην επιτυχία αυτής της εκπαιδευτικής και ενημερωτικής διαδραστικής άσκησης, δεδομένου ότι διέθεσαν αρκετό χρόνο για την εκπαίδευσή τους στην εφαρμογή του προγράμματος και τη δημιουργία ενδιαφέρουσας ύλης. Συμμετείχαν στο πρόγραμμα, εθελοντικά, οι: Μαρία Μπελεχρή, παθολόγος και οι γενικοί ιατροί Γιώργος Σούλης, Λώρα Ζεμενίδου, Χριστίνα Τσατσάκη και Μάριος Σταθάτος. Από τα στελέχη της εταιρείας, έλαβαν μέρος η Εύη Ντάλλα και ο Γιάννης Βασαλάκης. Η συνεργασία της INTERAMERICAN με το «The Tipping Point» δηλώνει την ανταπόκριση της εταιρείας στην πράξη για δύο από τους 17 Στόχους του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (UN Sustainable Development Goals), τον Στόχο 3 για «Καλή Υγεία και Ευημερία» και τον Στόχο 4 για «Ποιοτική Εκπαίδευση».

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Το CSIi δημιουργεί Ψηφιακές Ακαδημίες σε συνεργασία με τη Eurolife FFH

EurolifeFFH_CyberSecurity International Institute

Μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, ανακοινώνει η Eurolife FFH, ενώνοντας τις δυνάμεις της με το Cyber Security International Institute. Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Η πρώτη φάση του προγράμματος ξεκινά άμεσα, με την έναρξη της Ψηφιακής Ακαδημίας: Travel Edition. Πρόκειται για την υλοποίηση μιας σειράς από ενημερωτικές και εκπαιδευτικές ημερίδες σε περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας και στην Κρήτη. Οι εκπαιδευτές του CSIi, με ανοιχτό κάλεσμα προς τους κατοίκους κάθε περιοχής, θα αναλάβουν να παρουσιάσουν τα οφέλη από τη χρήση του διαδικτύου, καθώς και συμβουλές cyber security, μέσα από διαδραστικά εργαστήρια, ανοιχτές συζητήσεις και workshops. Συνολικά, θα πραγματοποιηθούν 33 εκπαιδευτικές ημερίδες.

H Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο και απευθύνεται σε γονείς που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, προκειμένου να κατευθύνουν τα παιδιά τους σε ό,τι αφορά την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων του. Στόχος της Ακαδημίας αυτής είναι να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες πάνω σε τεχνικές πληροφορίες που αφορούν το διαδίκτυο, καθώς και σε ψυχολογικά θέματα σχετικά με τη διάδραση παιδιών και εφήβων με αυτό. Η θεματολογία είναι οργανωμένη σε τρεις άξονες:

  • Ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα, για όσα πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς σχετικά με τις διαδικτυακές απάτες, τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και την περιήγηση μέσω κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών.
  • Η επικοινωνία του ανηλίκου στο διαδίκτυο, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το online gaming. Η ενότητα αυτή θα εστιάσει ιδιαίτερα σε ζητήματα αποπλάνησης ανηλίκων, ηλεκτρονικού εκφοβισμού (bullying) και εθισμού στο διαδίκτυο.
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, με συμβουλές προς τους γονείς για την αντιμετώπιση των διαδικτυακών κινδύνων.

Κάθε κύκλος εκπαίδευσης θα αποτελείται από 8 ώρες διδασκαλίας τον μήνα, ενώ θα δημιουργηθούν δύο εκπαιδευτικά τμήματα, από 200 συμμετέχοντες το καθένα.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition έχει στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργική και εκπαιδευτική απασχόληση των παιδιών με τον κόσμο του διαδικτύου, προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ετησίως πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Η Ακαδημία αυτή θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε σχετικά «Ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μας είναι να διευκολύνουμε την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύουμε συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας μας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Καθώς ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο που εξελίσσεται συνεχώς, αξία για εμάς έχει να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που θέλουν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτό και ένα επωφεληθούν από τη χρήση του, όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα».

«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη Eurolife FFH και τον κ. Σαρρηγεωργίου, καθώς με την κίνησή τους αυτή μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε το καινοτόμο έργο μας σε όλη την επικράτεια», δήλωσε ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute. «Πλέον είμαστε έτοιμοι να επισκεφθούμε ακόμη και ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονές μας θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι πρωτοβουλίες όπως αυτή της Eurolife FFH τιμούν τον ασφαλιστικό χώρο και το επιχειρείν στη χώρα, προάγοντας τη γνώση μέσα από ένα σύγχρονο μέσο».

Για περισσότερες λεπτομέρειες και δήλωση συμμετοχής (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας) στις Ψηφιακές Ακαδημίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.csii.gr.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ