Connect with us

Βραβεία

ΟΚ! Anytime Markets: Χρυσό Βραβείο στα Responsible Business Awards

Η ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Ζωγραφίζοντας Σχολικά Κτίρια – Ομορφαίνουμε τις γειτονιές μας» της ΟΚ! Anytime Markets βραβεύτηκε ως η καλύτερη καμπάνια social media και απέσπασε Χρυσό Βραβείο στα φετινά Responsible Business Awards.

Η καμπάνια social media που επικοινώνησε την ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης βραβεύτηκε στην κατηγορία “Ενεργοποίηση & Δέσμευση Ενδιαφερόμενων Μερών” για τα απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα που παρουσίασε.

Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που μεταμορφώνει σχολικά κτίρια στις γειτονιές της Αθήνας αποτελεί μία συνεργασία της ΟΚ! Anytime Markets με την καλλιτεχνική ομάδα Urban Act και μετρά 4 δημιουργικά χρόνια με 8 επιτυχημένες δράσεις. Η πρωτοβουλία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και του Δήμων Αθηναίων, και τη συμμετοχή της Διεύθυνσης και των Συλλόγων Γονέων των σχολείων.

Μόνο το 2017, πραγματοποιήθηκαν τρεις δράσεις «Ζωγραφίζοντας σχολικά κτίρια – Ομορφαίνουμε τις γειτονιές μας» σε ισάριθμα σχολεία της Αττικής. Σε αυτό το πλαίσιο, υιοθετήθηκε μια ανανεωμένη, ολιστική στρατηγική επικοινωνίας, που ενέπλεξε γνωστούς influencers (bloggers, vloggers) οι οποίοι έγιναν πρεσβευτές των ενεργειών και τις παρουσίασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο μέσα από τα δημοφιλή προσωπικά τους κανάλια στα social media  (Facebook, Instagram, YouTube) διαδραματίζοντας καταλυτικό ρόλο στη μεγιστοποίηση της δημοσιότητας.

Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί, καθώς πάνω από 1 εκατομμύριο άνθρωποι – χρήστες των social media έγιναν κοινωνοί της πρωτοβουλίας και αλληλοεπέδρασαν με την εταιρεία και τους influencers. Συγκεκριμένα:

το total Instagram reach ανήλθε στους 597.000,

το total Facebook reach στους 565.200,

ενώ οι προβολές στο YouTube ξεπέρασαν τις 150.000.

Η υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας της OΚ! Anytime Markets, Μαρία Αρτίκη δήλωσε: «Η διάκριση αποτελεί επιβράβευση και αναγνώριση του έργου μας στο πεδίο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Στόχος μας είναι το πρόγραμμα που έχει εξελιχθεί σε θεσμό και αποκτά όλο και μεγαλύτερη απήχηση να συνεχιστεί και ομορφύνουμε ακόμη περισσότερα σχολικά κτίρια».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

9/7 η online εκδήλωση του τελικού του διαγωνισμού Trophy – Τροφή Challenge

Με μία online εκδήλωση θα ολοκληρωθεί αυτή την εβδομάδα ο μεγαλύτερος αγροδιατροφικός διαγωνισμός καινοτομίας «Trophy – Τροφή Challenge«. Η εκδήλωση του τελικού θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Ιουλίου, στις 18.30 και θα μεταδοθεί live στα κανάλια του YouTube και του Facebook, του προγράμματος “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά”.

Στον τελικό θα ανακοινωθούν οι νικήτριες ομάδες, μία για κάθε κατηγορία (Agri-Tech Startups, Food-Tech Startups και Agri-Tech & Food-Tech Ideas), που θα προκύψουν από τη διαδικασία του bootcamp, στις 7-8 Ιουλίου. Οι ομάδες που θα προκριθούν στο bootcamp θα προετοιμαστούν και θα λάβουν καθοδήγηση σε επιχειρησιακά και τεχνικά θέματα από καταξιωμένα στελέχη της αγοράς. 

Οι 3 νικήτριες ομάδες, μία από κάθε κατηγορία, θα κληθούν να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές προτάσεις τους σε ένα online live pitching, κατά τη διάρκεια του τελικού και θα λάβουν τα χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 22.000 ευρώ. Επίσης θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν απευθείας στον τελικό του παγκόσμιου διαγωνισμού Future Agro Challenge και να πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Rutgers του New Jersey στις Η.Π.Α. Τα μη χρηματικά έπαθλα του διαγωνισμού  περιλαμβάνουν επίσης συμμετοχή σε acceleration  προγράμματα, πρόσβαση στο δίκτυο 5G της Vodafone και mentoring σε θέματα εμπορικής εφαρμογής της ιδέας, κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας και λογιστικής υποστήριξης.

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης θα είναι ο Δρ. Βασίλης Νικολόπουλος, επικεφαλής Εφαρμοσμένης Έρευνας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας του τομέα Ενέργειας της MYTILINEOS (Protergia) και ιδρυτής της πρώτης Ελληνικής deep tech startup Intelen, στον χώρο της Ενέργειας και της Ενεργειακής Πληροφορικής. Η Intelen, αποτέλεσμα της έρευνας του Β. Νικολόπουλου στο ΕΜΠ, έχοντας κερδίσει πολλά βραβεία καινοτομίας σήκωσε γύρους χρηματοδοτήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό και αποτελεί τα τελευταία χρόνια, ένα από τα συστατικά του Ψηφιακού Ενεργειακού μετασχηματισμού της Protergia, MYTILNEOS αλλά και της γενικότερης Ενεργειακής αγοράς. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο έμπειρος σε θέματα αγροδιατροφικής επιχειρηματικότητας δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.

Την Κριτική Επιτροπή που θα επιλέξει τους τελικούς νικητές, απαρτίζουν η κα Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Λασκαρίδη και σύμβουλος επικοινωνίας, ο Ξενοφών Κάππας, Διευθυντής του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, η Κατερίνα Πραματάρη, Partner – Unifund, ο  Κωνσταντίνος Νικολαϊδης, Senior Analyst στην Velocity Velocity.Partners VC, 0 Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Country Commercial Lead για τον Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της BAYER Ελλάς, η Μαριάννα ΒρεττούΣούλτες, διευθύντρια marketing της BASF Ελλάς, ο Άκης Τσαρούχης, υπεύθυνος Enterprise Business Development για την Vodafone Ελλάδος, ο Βασίλης Πετίνης, Partner RSM Greece και ο Χρήστος Καθάριος, επιχειρησιακός διευθυντής της Tethys Equity SA. 

Την εκπαίδευση των συμμετεχόντων στο Bootcamp αναλαμβάνουν οι μέντορες κ.κ. Δημήτρης Κουρτέσης, Program Manager του OK!Thess και technology entrepreneur, Γιάννης Περουλάκης, Γεωπόνος Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης, Nίκος Τσονιώτης entrepreneur  και start up coach του OK!Thess, οι Κατερίνα Παπαθωμά, Δημήτρης Παξιμάδης και Παντελής Κονταξάκης, μέλη του ΚΕΜΕΛ και Κατερίνα Κανδυλιάρη και Γιώργος Κυριακαράκος, νικητές του περσινού διαγωνισμού Trophy – Τροφή Challenge στον τομέα του food tech και agritech αντίστοιχα.  

Ο διαγωνισμός “Trophy – Τροφή Challenge” υλοποιείται από το πρόγραμμα Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά, υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC). 

Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και του διαγωνισμού «Trophy – Τροφή Challenge» είναι το  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Περισσότερα

Βραβεία

«Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»: Διάκριση στα Education Leaders Awards

Μεγάλη διάκριση έλαβε το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», αποσπώντας το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Εκπαιδευτικές επισκέψεις και βιωματική μάθηση», στον ετήσιο διαγωνισμό Education Leaders Awards 2020.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε και φέτος, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, από την Boussias Communications, συγκεντρώνοντας καλές πρακτικές στην εκπαίδευση από κάθε περιοχή της χώρας και από κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα.

Η πρόεδρος των βραβείων Άννα Διαμαντοπούλου και τα 36 μέλη της κριτικής επιτροπής, εκπαιδευτικοί, εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, είχαν εξαιρετικά δύσκολο έργο, αφού κλήθηκαν να αξιολογήσουν εν μέσω πανδημίας και με τους δεδομένους περιορισμούς, περισσότερες από 200 υποψηφιότητες.

Η κ. Διαμαντοπούλου δήλωσε για τη φετινή διοργάνωση: «Το 2020 θα μείνει στη μνήμη μας ως η χρονιά της πανδημίας. Μία χρονιά όμως που αναδείχθηκαν οι συγκλονιστικές αλλαγές που απαιτούνται και συντελούνται στα εκπαιδευτικά συστήματα. Ο διαγωνισμός Education Leaders Awards 2020 δείχνει τους πρωτοπόρους αυτών των αλλαγών. Εκπαιδευτικοί από όλα τα σημεία της Ελλάδος, από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα απέδειξαν με τη συμμετοχή τους και την κατάθεση του έργου τους τις τεράστιες δυνάμεις που έχει η χώρα μας. Σχολεία, εκπαιδευτικοί Οργανισμοί, Πανεπιστήμια, καινοτόμα προγράμματα αποτυπώνουν τη δημιουργία και την αριστεία σε όλους τους επιμέρους τομείς του εκπαιδευτικού συστήματος. Η συμμετοχή είναι κορυφαία πράξη, η βράβευση κορυφαία αναγνώριση. Συγχαρητήρια σε όλες και σε όλους, ελπίζοντας ότι θα είναι η πρώτη και τελευταία φορά που η απονομή των βραβείων δεν θα έχει την προσωπική επαφή, τη χαρά, τις γνωριμίες και τη δικτύωση που δημιουργεί κάθε χρόνο η τελετή βράβευσης. Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν και σε όσους βραβεύτηκαν».

«To παιδί, η πόλη και τα μνημεία» υλοποιείται από την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας) και με την ενεργό συμμετοχή της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2016 και ο σχεδιασμός του βασίζεται σε μια πρωτότυπη ιδέα της Πόπης Διαμαντάκου, τότε (2015-2019) δημοτικής συμβούλου και Προέδρου του Δ.Σ. της Τεχνόπολης και νυν συμβούλου του Δημάρχου Αθηναίων για το πρόγραμμα και υπεύθυνης για την υλοποίηση και τον σχεδιασμό του τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Για τη μεγάλη διάκριση του προγράμματος η κ. Πόπη Διαμαντάκου δήλωσε: «Ξεκίνησε σαν ιδέα ενεργοποίησης της τοπικής αυτοδιοίκησης, για να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα που θα αξιοποιούσε δικές της δυνάμεις και του Υπουργείου Παιδείας προς όφελος του μέλλοντος της πόλης. Χάρη στις δυνατές ομάδες της Τεχνόπολης, των Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ά Αθήνας και την στήριξη του νέου Δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη προχώρησε γρήγορα, με μεγάλα βήματα, για να καταλήξει σε ένα πρωτότυπο πρόγραμμα με έμφαση πάντα στις συνεργασίες. Το χρυσό βραβείο στο διαγωνισμό Education Leaders Awards είναι η επιβεβαίωση της καλής μας προσπάθειας».

Στόχος του προγράμματος είναι να καλλιεργήσει τον σεβασμό στον δημόσιο χώρο και, κυρίως, τον σεβασμό των μνημείων, δηλαδή της μνήμης της πόλης των Αθηνών. Με σύνθημα «Γιατί η πόλη είναι μνήμη και πολιτισμός» αγωνίζεται να δημιουργήσει ενεργούς πολίτες (activecitizens) που να αγαπούν και να φροντίζουν την πόλη και τα μνημεία της, διατηρώντας έτσι ζωντανή την ιστορία της. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει συνολικά 217 σχολεία, 463 εκπαιδευτικοί και 6.540 μαθητές, αποδεικνύοντας την επιτυχημένη του πορεία.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι εντελώς δωρεάν για τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς της Αθήνας. Παρέχονται επίσης επιμορφωτικά σεμινάρια, ομιλίες, επισκέψεις συντηρητών στα σχολεία, βοηθητικά εγχειρίδια, ξεναγήσεις, βιβλία και μετακινήσεις στους συμμετέχοντες. Στις συνεργασίες του περιλαμβάνονται επίσης η Monumenta (Εταιρεία για την Προστασία της Φυσικής και Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς), η Εθνική Πινακοθήκη και Γλυπτοθήκη και το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς. Τη διαχείριση του προγράμματος έχει το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων.

Περισσότερα

SDG's

Πανευρωπαϊκή διάκριση για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της ΕΡΤ

Public Administrations & Organizations_ΕΡΤ

Με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Public Administrations & Organizations» του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού «European Week for Waste Reduction» τιμήθηκε η ΕΡΤ, για τη συμμετοχή της με την εθνική καμπάνια «ΣυμμΕΡΤέχουμε όλοι στη μείωση αποβλήτων», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Αμέσως μετά την απονομή, η προϊσταμένη ΚΕΕΠ και υπεύθυνη ΕΚΕ της ΕΡΤ Ζωή Παχούντη αναφέρθηκε στην επιβράβευση της προσπάθειας της ΕΡΤ για την ανάδειξη της δημόσιας αξίας της, καθώς και στον πρωταγωνιστικό ρόλο που μπορεί αυτή να διαδραματίσει στην ενεργοποίηση των πολιτών σε δράσεις κοινής ωφέλειας, υπογραμμίζοντας ότι «η ΕΡΤ είναι όλων μας και αυτό το βραβείο ανήκει σε όλους και όλες».

Η εκστρατεία ενημέρωσης της ΕΡΤ, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εστίασε στο τρίπτυχο «Μείωση, Επαναχρησιμοποίηση, Ανακύκλωση» (Reduce, Reuse, Recycle) και προσανατολίστηκε στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των πολιτών στη διαχείριση των αποβλήτων τους.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η ΕΡΤ προσκάλεσε σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές ειδικούς για να μιλήσουν για τη μείωση των αποβλήτων και παρότρυνε το κοινό με πρακτικές συμβουλές να αλλάξει τις καθημερινές του συνήθειες, να περιορίσει τη χρήση πλαστικού και να μειώσει το αρνητικό του οικολογικό αποτύπωμα. Επιπλέον, δημιουργήθηκε τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, ενώ αναρτήθηκαν άρθρα στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.

ΕΡΤ

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ