Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Όλγα Μάνου: “Εργαλείο αυτοβελτίωσης η έκθεση βιωσιμότητας”

Η Μύλοι Λούλη, ελληνική αλευροβιομηχανία που έχει εδραιώσει τη θέση της στην αγορά σε 237 χρόνια ιστορίας, με την όγδοη γενιά της επιχειρηματικής οικογένειας να έχει αναλάβει τα ινία της εταιρείας, διεκδικεί ηγετική θέση στον κλάδο της και στα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Όπως αναφέρει στο csrindex η Όλγα Μάνου, Διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας και Επικοινωνίας της Μύλοι Λούλη, η μεγαλύτερη έμφαση στα ουσιαστικά θέματα και η σύνδεση της στρατηγικής της εταιρείας με τους Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης αποτελούν τα βασικά στοιχεία διαφοροποίησης της 5ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης που δημοσίευσε πρόσφατα η Μύλοι Λούλη, συγκριτικά με τις προηγούμενες Εκθέσεις της τελευταίας 5ετίας.

Η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης είναι ένα εργαλείο αυτοβελτίωσης για την εταιρεία”, σημειώνει χαρακτηριστικά η κ. Μάνου και εξηγεί ότι η διαδικασία συγκέντρωσης στοιχείων για την Έκθεση, που έχει συνταχθεί με πλαίσιο αναφοράς τα διεθνή πρότυπα GRI Standards και ISO 26000 (με εξωτερική διασφάλση από την TUV Austria Hellas), βοηθά την εταιρεία να εξελίσσει τις εσωτερικές της διαδικασίες δίνοντας ταυτόχρονα ένα εργαλείο βελτίωσης των επιδόσεων στο ανθρώπινο δυναμικό, από τα διοικητικά στελέχη μέχρι τους απλούς υπαλλήλους και τους τεχνίτες.

Με αυτό τον τρόπο, η επέκταση του ομίλου για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια στο εξωτερικό, με την εξαγορά μύλου στη Βουλγαρία, την ολοκλήρωση της απορρόφησης της Kenfood από την θυγατρική Nutribakes και η προσθήκη νέας αποθήκη στη Μάνδρα Αττικής, θεμελιώνεται σε ένα σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης, με θετικό πρόσημο για το περιβάλλον και την κοινωνία.

Εξάλλου από τα στοιχεία της έκθεσης διαπιστώνεται ότι οι επιδόσεις της ελληνικής αλευροβιομηχανίας είναι σημαντικά βελτιωμένες στον τομέα “περιβάλλον”, με βάση μετρήσιμα δεδομένα, αλλά και στον τομέα “κοινωνία”, με την επένδυση στο Μουσείο Λούλη και τη Σχολή Αρτοποιίας να αποτελούν ναυαρχίδα του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ομίλου.

Όπως αναφέρει στο csrindex η κ. Μάνου, κάθε χρόνο επισκέπτονται το Μουσείο πάνω από 10.000 μαθητές οι οποίοι μέσα από τα εκπαιδευτικά του προγράμματα ενημερώνονται και εκπαιδεύονται γύρω από τη σπατάλη των τροφίμων, τη διατροφή και την υγεία.

Η κ. Μάνου στο επόμενο διάστημα έχει προγραμματίσει παρουσίαση της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης, σε συνδυασμό με στοιχεία για την πρόοδο της εταιρείας αναφορικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, την διάκριση στον δείκτη CRIndex καθώς και τις παρατηρήσεις της TUV Austria Hellas, που διενήργησε την ανεξάρτητη επαλήθευση των στοιχείων της έκθεσης. Με την διάχυση αυτής της πληροφορίας η κ. Μάνου επιχειρεί να καλλιεργήσει κουλτούρα υπεύθυνης συμπεριφοράς στην εταιρεία και στον όμιλο, όπου απασχολούνται 282 εργαζόμενοι, ενδυναμώνοντας εσωτερικές δομές και διαδικασίες. Στο ίσιο πλαίσιο αναπτύσονται υπεύθυνες πρακτικές με 5.000 πελάτες και διασφαλίζονται προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας στις συναλλαγές της εταιρείας με 4.481 προμηθευτές. Σημειώνεται ότι οι Έλληνες προμηθευτές αποτελούν το 75,93% του κύκλου εργασιών και οι προμηθευτές εξωτερικού το 24,07%.

Η δομή της Έκθεσης

Η Έκθεση δομείται σε τέσσερεις πυλώνες: Κοινωνία, Οικονομία, Ανθρώπινο Δυναμικό και Περιβάλλον. Ειδικότερα:

Πυλώνας Κοινωνία: Το 2018, η εταιρεία ενίσχυσε τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται, αυξάνοντας σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό της ενώ έδειξε να διαθέτει αντανακλαστικά σε δύσκολες συγκυρίες, όπως στην περίπτωση της τραγωδίας στο Μάτι Αττικής, προσφέροντας στήριξη. Επιπλέον, επανασχεδίασε και λειτούργησε πλήρως σε έναν ανακαινισμένο χώρο το Μουσείο Λούλη, εντάσσοντας νέα εκπαιδευτικά πρόγραμμα σχετικά με την σπατάλη τροφίμων και την υγιεινή διατροφή και συνέχισε να υποστηριζει τη λειτουργία της Ελληνικής Σχολής Αρτοποιίας.

Πυλώνας Οικονομία: Μέσα στο 2018 η εταιρεία εισήγαγε στην αγορά 9 νέα καινοτόμα επαγγελματικά και καταναλωτικά προϊόντα, διατηρώντας ταυτόχρονα ψηλά τον πήχη της ποιότητας και των εξαιρετικών πρώτων υλών. Επίσης, μεταξύ άλλων επέκτεινε τη δραστηριότητά της στη Βουλγαρία και συνέχισε το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας που εγκαινιάστηκε το 2013. Η εταιρεία επενδύει διαχρονικά σε αυτό τον τομέα, σε συνεργασία με το πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας του ομίλου Τράπεζας Πειραιώς. Σημειώνεται ότι στη σιτική περίοδο 2017 – 2018 καλλιεργήθηκαν με συμβολαιακή γεωργία 10.450 στρέμματα διαφόρων ποικιλιών σιτηρών (Βιολογικός Σκληρός & Μαλακός σίτος, συμβατικός Σκληρός σίτος, δίκοκκο), τα οποία απέφεραν, σε 95 Έλληνες παραγωγούς που συμμετείχαν, περίπου 990 χιλ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Μύλοι Λούλη: 5η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2018

Πυλώνας Ανθρώπινο Δυναμικό: Το 2018 η εταιρεία προχώρησε σε 35 νέες προσλήψεις – το 68% των εργαζομένων της προέρχεται από τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα, ενίσχυσε τα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης των εργαζομένων σε 2.887 επιπλέον ώρες επιμόρφωσης. Παρείχε επίσης σε όλους τους εργαζόμενους δωρεάν ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ενώ ολοκλήρωσε με επιτυχία την τέταρτη κατά σειρά Εβδομάδα Εθελοντισμού, με αξιοσημείωτη συμμετοχή εργαζομένων στις δράσεις του προγράμματος.

Πυλώνας Περιβάλλον: Η εταιρεία εφαρμόζει σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης, πιστοποιημένο κατά το διεθνές πρότυπο ISO 14001:2015 στη βιομηχανική μονάδα της Σούρπης. Στο πλαίσιο αυτό, το 2018 συνέχισε την εφαρμογή εγκεκριμένου σχεδίου αντιρρυπαντικής προστασίας θαλάσσης, ενίσχυσε τις εκπαιδεύσεις και ασκήσεις του προσωπικού της σε περιβαλλοντικά θέματα και έδωσε έμφαση στον τομέα της ανακύκλωσης, έχοντας για ακόμη μια χρονιά μηδενικά απόβλητα οποιασδήποτε μορφής.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Το lockdown αύξησε την προσφορά αλλά μείωσε και τη σπατάλη τροφίμων;

Αυξήθηκε η προσφορά τροφίμων την περίοδο του lockdown αλλά η σπατάλη παραμένει σημαντικό πρόβλημα, όπως δείχνουν στοιχεία που παραχώρησε στο csrindex η Τράπεζα Τροφίμων αλλά και οι κ.κ. Προκόπης Κ. Θεοδωρίδης, Αν. Καθηγήτη Μάρκετινγκ και Θεοφάνης Β. Ζαχαράτος, Υποψήφιος Διδάκτορας από το Πανεπιστήμιο Πατρών που διενήργησαν πανελλαδική έρευνα για το θέμα. 

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Είναι ενδεικτικό ότι από την αρχή του έτους οι προσφορές στην Τράπεζα Τροφίμων ξεπερνούν τους 630 τόνους (βλ. πίνακα), με αύξηση 50% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Ειδικά τον Απρίλιο, εν μέσω καραντίνας σημειώθηκε ρεκόρ, με σχεδόν 260 τόνους, τον Μάιο οι προσφορές ξεπέρασαν τους 140 ενώ τον Ιούνιο ήδη σε λίγες ημέρες οι προσφορές ξεπερνούν τους 25 τόνους.

Η προσφορά, που καταδεικνύει τα αυξημένα αντανακλαστικά της κοινωνίας για κάλυψη των έκτακτων αναγκών που ανέδειξε η πανδημία στις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, σε μεγάλο βαθμό αφορά και σε προϊόντα τα οποία δεσμεύθηκαν στα ράφια των κλειστών καταστημάτων. Λόγω του lockdown σημαντικές προμήθειες τροφίμων, ειδικά από τις εταιρείες εστίσης, θα μπορούσαν να καταλήξουν στα σκουπίδια εάν δεν υπήρχε ο μηχανισμός για την αξιοποίησή τους και τη διάθεσή τους σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.  

Ο Προκόπης Κ. Θεοδωρίδης, Αν. Καθηγήτης Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, που παρακολουθεί το θέμα της σπατάλης τροφίμων τα τελευταία 2,5 με 3 χρόνια, αναφέρει στο csrindex ότι εν μέσω πανδημίας δεν σημειώθηκε μεγάλη αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά, ειδικά μετά και τις αλλαγές που δρομολόγησε η οικονομική κρίση της προηγούμενης δεκαετίας. “Δεν έχει αλλάξει η συμπεριφορά μας απέναντι σε αυτό που πετάμε” τονίζει αναφερόμενος στα στοιχεία της έρευνας που εκπόνησε με τον υποψήφιο Διδάκτορα Θεοφάνη Β. Ζαχαράτο, που έδειξαν ότι “οι 6 στους 10 πετάμε σκουπίδια”. Εξηγεί ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι κυρίως στα αστικά κέντρα και στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις, καθώς οι κάτοικοι στην επαρχία σε μεγάλο βαθμό ανακυκλώνουν τα τρόφιμα. 

Σημειώνει πάντως ότι τα τελευταία χρόνια ο καταναλωτής έχει γίνει πιο προσεκτικός. Τόσο η κρίση που προηγήθηκε όσο και το πρόσφατο lockdown βοήθησαν να συνειδητοποιήσουμε περισσότερο το θέμα της σπατάλης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του κ. Θεοδωρίδη, 75% των καταναλωτών αναφέρουν σήμερα ότι έχουν επίγνωση της σπατάλης, όταν το 2014 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 42%.

Σημειώνει επίσης ότι έχει αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με τη χρήση της λίστας, με το αντίστοιχο ποσοστό να έχει διπλασιαστεί στο ίσιο διάστημα. Εν κατακλείδι, σημειώνει ότι φαίνεται να πετάμε λιγότερα τρόφιμα αλλά το γεγονός ότι δεν μετράται ο όγκος αυτών που πετάμε καθιστά δυσχερή την πρόβλεψη για την εξέλιξη του φαινομένου. 

Τα συμπεράσματα της έρευνας

Σύμφωνα με την έρευνα, κατά τη διάρκεια του lockdown το 36% των καταναλωτών δεν πετούσε τρόφιμα, ενώ ένας στους δύο δήλωσε ότι προγραμματίζει τα γεύματα της επόμενης εβδομάδας αναγνωρίζοντας (σε ποσοστό 74,7%) τι είναι σπατάλη τροφίμων.

Η πανελλαδική έρευνα, που έλαβε χώρα τον Απρίλιο σε δείγμα 2205 νοικοκυριών έδειξε ότι οι καταναλωτές αναγκάζονται να πετάνε πιο συχνά γαλακτοκομικά (38,7%), φρούτα και λαχανικά (28%), αλλαντικά (26%), καθώς και ψωμιά και είδη φούρνου (15,1%). Ρωτήθηκαν επίσης πόση προσπάθεια χρειάστηκε να καταβάλουν στην κρίση για να μην πετούν τρόφιμα, με σχεδόν 7 στους 10 να αναφέρουν ότι κατέβαλαν σημαντική (43,8%) ή μέτρια προσπάθεια (28,8%). Επίσης έχει ενδιαφέρον ότι σχεδόν 3 στα 10 νοικοκυριά (27,4%) είπαν ότι μέσα στην κρίση κατανάλωσαν συνειδητά “ληγμένα” τρόφιμα. 

Στη διάρκεια του lockdown το πρόβλημα της σπατάλης τροφίμων μειώθηκε σύμφωνα με το 40% των νοικοκυριών (εκ των οποίων 8% το πιστεύει σθεναρά ενώ 32% συμφωνεί). Πάντως στον τομέα της διαχείρισης των ληγμένων τροφίμων, πάνω από τους μισούς καταναλωτές (53,6%) λένε ότι τα πετάνε στα σκουπίδια, το 24,8% τα ανακυκλώνει και ένα 16,9% λέει ότι τα καταναλώνει. Στο ερώτημα για το μοντέλο μείωσης της σπατάλης τροφίμων στις τρέχουσες συνθήκες, το μεγαλύτερο ποσοστό (42,3%) αναφέρει ότι καταρτίζει λίστα με τα αγαθά που χρειάζεται. Υψηλό ποσοστό (36,3%) αναφέρεται στην αποθήκευση και συντήρηση, ακολουθεί η εκδοχή του μαγειρέματος των αναγκαίων ποσοτήτων (35,5%) ή η κατανάλωση του μαγειρεμένου φαγητού τις επόμενες ημέρες (33,2%). 

Τα στοιχεία της Τράπεζας Τροφίμων

Το Ίδρυμα της Τράπεζας Τροφίμων, που έχει συμπληρώσει 25 χρόνια παρουσίας στην αγορά, ως ο κατεξοχήν φορέας με τεχνογνωσία και αποκλειστικό σκοπό την καταπολέμηση της πείνας και της σπατάλης, έχει αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στα συγκεκριμένα θέματα. Ξεκίνησε από τον Γεράσιμο Βασιλόπουλο σε μια πολύ διαφορετική εποχή, που η σπατάλη τροφίμων δεν ήταν πρόβλημα. Σε συνέχεια της πρόσφατης οικονομικής κρίσης ωστόσο ο ρόλος του Ιδρύματος αναβαθμίστηκε, εκ των συνθηκών. Η αύξηση της ανεργίας και οι άλλες παρενέργειες της οικονομικής κρίσης, οδήγησαν σημαντική μερίδα του πληθυσμού στο φάσμα της φτώχειας. Ως αποτέλεσμα, αυξήθηκαν οι κοινωνικές ανισότητες και ανάγκες για τροφή στις πιο ευπαθείς ομάδες. Έτσι αναπτύχθηκαν τα συσσίτια, τα οποία δυστυχώς είναι ακόμη αναγκαία, καθώς τα οικονομικά προβλήματα παραμένουν βραχνάς για πολλά νοικοκυριά στην Ελλάδα ενώ το προσφυγικό-μεταναστευτικό ζήτημα διόγκωσε τα προβλήματα.

Τράπεζας Τροφίμων: Όγκος τροφίμων που συγκεντρώθηκαν το 2020 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

70.326 KGR

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

42.916 KGR

ΜΑΡΤΙΟΣ

99.189 KGR

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

258.727 KGR

ΜΑΙΟΣ

141.670 KGR

ΙΟΥΝΙΟΣ

25.304 KGR

ΣΥΝΟΛΟ

638.132 KGR

Ας σημειωθεί ότι τα συσσίτια στηρίζονται από την ιδιωτική πρωτοβουλία και κυρίως από εθελοντές και συνταξιούχους. Έτσι την περίοδο των περιοριστικών μέτρων όλα “πάγωσαν”, όπως μας εξηγεί στο csrindex, εκ μέρους της Τράπεζας Τροφίμων, ο Δημήτρης Νέντας. Η κατάσταση περιγράφεται ως σοκ, ειδικά το πρώτο δεκαήμερο, που διέκοψαν τη λειτουργία τους Ιδρύματα και κοινοφελείς οργανισμοί. Κάποιοι φορείς, όπως π.χ. τα γηροκομεία συνέχισαν να λειτουργούν αλλά με εξαιρετικά αυστηρά πρωτόκολλα. Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Νέντα, σταδιακά η κατάσταση άλλαξε. Οι φορείς αναπροσάρμοσαν τη λειτουργία τους και καθώς οι κοινωνικές ανάγκες γίνονταν όλο και πιο έντονες, παρακινήθηκαν και άρχισαν να προσφέρουν τρόφιμα. Σε ορισμένες περιπτώσεις συσσιτίων σταμάτησε το μαγείρεμα και τα τρόφιμα προσφέρονταν σε σακούλα.

Όπως σημειώνει ο κ. Νέντας, λίγο πριν εμφανιστεί η υγειονομική κρίση η χώρα είχε αρχίσει να στέκεται στα πόδια της. Έτσι πολλοί από αυτούς που πήγαιναν στα συσσίτια είχαν αρχίσει να βρίσκουν μεροκάματα. Αλλά το lockdown τους γύρισε πίσω στα συσσίτια. Μετά τις δύο πρώτες εβδομάδες των περιοριστικών μέτρων οι ανάγκες για τρόφιμα αυξήθηκαν. Και μπορεί να θεωρούμε ότι οι εικόνες που «ταξιδεύουν» από την Ισπανία, με τις ουρές των νεόπτωχων στα συσσίτια δεν μας αφορούν, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουμε εφεδρίες (όπως η Ισπανία) κι αυτό μας καθιστά πιο ευάλωτους σε ένα ενδεχόμενο παράτασης της οικονομικής αβεβαιότητας. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι πιθανόν τον Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο το πρόβλημα να δείξει τις διαστάσεις του.    

Πάντως η προφορά των εταιρειών στην Τράπεζα Τροφίμων το τελευταίο διάστημα είναι συγκινητική, τόσο από εταιρείες τροφίμων όσο και από τον ΣΕΒΤ. Το κλείσιμο της horeca οδήγησε στις εγκαταστάσεις της Τράπεζας Τροφίμων πολλές από τις συσκευασίες brands της αγοράς στο κανάλι B2B οι οποίες έμεναν αδιάθετες. Επίσης ένας άλλος παράγοντας που ανέδειξε τη δυναμική του εν μέσω πανδημίας ήταν η αλλαγή του μοντέλου κατανάλωσης.

Ο καταναλωτής στις πρώτες εβδομάδες στρεφόταν σε ξηρά τροφή και προϊόντα που μπορούσε να στοκάρει. Έτσι, αυξήθηκαν οι δωρεές σε προϊόντα ψυγείου και αναψυκτικά. Κι ενώ το 2019 οι προσφορές κατά μ.ο. δεν ξεπερνούσαν τους 90 τόνους, τον Απρίλιο του 2020 ξεπέρασαν τους 250. Συνολικά την περίοδο του lockdown προσφέρθηκαν προϊόντα όπως τυριά, γάλατα, γιαούρτια, τοματοπολτός, αναψυκτικά, ροφήματα, ζυμαρικά κ.α.. Και οι προσφορές συνεχίζονται, αυξημένες κατά μ.ο. σε σχέση με πέρυσι πάνω από 50%. Η Τράπεζα Τροφίμων διαθέτει δύο δωμάτια ψυγείων, για να συντηρεί τα προϊόντα. Τον Απρίλιο γέμισαν 3 φορές πάνω από τον περσινό μ.ο. ενώ τον Μάιο η προσφορά έφτασε μία φορά πάνω από την αντίστοιχη περσινή.

Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι καθώς η κατάσταση στην αγορά ομαλοποιείται, οι εταιρείες κάνουν πιο αξιόπιστες προβλέψεις για την κατανάλωση, γεγονός που θα οδηγήσει σε ισορροπία της προσφοράς με τη ζήτηση και άρα σε δυνητικά μικρότερα πλεονάσματα. Με την προϋπόθεση ότι τον Σεπτέμβριο το περιβάλλον θα είναι σταθερό, θα υπάρχει επάρκεια αποθέματος τροφίμων αλλά στην περίπτωση δεύτερου κύματος πανδημίας θα προκύψουν δυσκολίες. 

Τα στελέχη της Τράπεζας Τροφίμων πάντως δηλώνουν έτοιμα να διαχειριστούν τη ζήτηση. Και ήδη βρίσκονται σε επαφές με επιχειρήσεις, οι οποίες στο πλαίσιο προγραμμάτων ΕΚΕ συνδράμουν το έργο του Ιδρύματος, το οποίο σημειωτέον χρειάζεται και χρήματα, προκειμένου να δημιουργήσει ένα καλύτερο μίγμα, να αγοράσει συμπληρωματικά τρόφιμα και να ενισχύσει το σύστημα του συνεισφέροντας ταυτόχρονα στην αντιμετώπιση του φαινομένου της σπατάλης τροφίμων. 

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

H&M: Συνεργασία με την γυναικεία κολεκτίβα Surf Women + Waves

Η Η&Μ συνεργάζεται για πρώτη φορά, με μια αποκλειστικά γυναικεία κοινότητα surf, στην προσπάθειά της να ενδυναμώσει και να εμπνεύσει τη συλλογικότητα σε όλες τις γυναίκες παγκοσμίως.

Η συνεργασία με τη Women + Waves, μια κολεκτίβα η οποία ιδρύθηκε το 2017 από τη Rachel Murphy με έδρα την Κορνουάλη της Αγγλίας, περιλαμβάνει μια συλλογή μαγιό με προσεγμένο 90s στιλ και σχέδια για γυναίκες με δραστήριο τρόπο ζωής. H συνεργασία αποτελεί το ντεμπούτο της Women + Waves στο χώρο της μόδας, με μια συλλογή φτιαγμένη από αειφόρα υλικά, όπως το ανακυκλωμένο πολυαμίδιο, ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας και το οργανικό βαμβάκι. Η συλλογή Women + Waves x H&M θα είναι διαθέσιμη στο hm.com και σε επιλεγμένα καταστήματα από τις 4 Ιουνίου.

Με μια γκάμα από μοντέρνα μαγιό, ολόσωμα, προστατευτικές μπλούζες, καθώς και μια κολυμβητική στολή από υψηλής ποιότητας φυσικό καουτσούκ, η συλλογή Women + Waves x H&M μπορεί να φορεθεί τόσο στη θάλασσα όσο και στη στεριά – κατάλληλη για surf αλλά και για στιλάτες εμφανίσεις. Σχεδιασμένη από την εσωτερική ομάδα της H&M σε συνεργασία με τη Women + Waves, οι σιλουέτες της συλλογής χαρακτηρίζονται από δύναμη και κομψότητα, τιμώντας το surf ως ένα δραστήριο άθλημα, καθώς και τις γυναίκες που φέρνει πιο κοντά. Στη συλλογή περιλαμβάνονται επίσης ένα φούτερ με κουκούλα, ένα T-shirt και διάφορα αξεσουάρ με τα χαρακτηριστικά λογότυπα της ομάδας Women + Waves, τα οποία έχουν σχεδιαστεί από την εικονογράφο και μέλος της Clara Jonas. Όλα τα κομμάτια είναι φτιαγμένα από μίξεις υφασμάτων που αποτελούνται από τουλάχιστον 50% αειφόρα υλικά.

«Σε αυτή τη συνεργασία με την H&M, θέλαμε πραγματικά κάθε κομμάτι να είναι όχι μόνο πρακτικό αλλά και να αντανακλά τη δύναμη των γυναικών όταν κάνουν surf μαζί. Η κοινότητά μας ξεκίνησε με περιστασιακές συναντήσεις μία φορά την εβδομάδα και τώρα έχει εξελιχθεί σε μια πραγματική κολεκτίβα, όπου κάθε γυναίκα υποστηρίζει αδιάκοπα την άλλη. Ελπίζω ότι η συνεργασία μας με την H&M θα εμπνεύσει τις γυναίκες να κάνουν surf και θα ευαισθητοποιήσει τον κόσμο να συμμετέχει στην προσπάθεια διατήρησης των ωκεανών καθαρών» λέει η Rachel Murphy, ιδρύτρια της ομάδας Women + Waves. 

«Όταν ανακαλύψαμε την ομάδα Women + Waves, εντυπωσιαστήκαμε από τη δύναμη και την αυθεντικότητα αυτής της μοναδικής, αποκλειστικά γυναικείας κολεκτίβας, που προσφέρει θετική διάθεση και έμπνευση. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε μαζί τους. Γνωρίζαμε από κοινού ότι είναι σημαντικό τον πυρήνα της συλλογής να αποτελούν λειτουργικά και μοντέρνα μαγιό, τα οποία θα μπορούσαν να φορεθούν σε κάθε περίσταση, κάτω από τις τρέχουσες συνθήκες που όλοι βιώνουμε, καθώς είναι πιθανό να μπορούμε μόνο να ονειρευόμαστε τους αγαπημένους μας καλοκαιρινούς προορισμούς,» λέει η Maria Östblom, Υπεύθυνη Σχεδιασμού της γυναικείας συλλογής της H&M.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΔΩΔΩΝΗ: «Γάλαθλον» για την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος

Την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος γιόρτασε για 5η χρονιά φέτος η ηπεορώτικη γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ προσκαλώντας το κοινό να λάβει μέρος σε ένα μοναδικό «Γάλαθλον» και να βοηθήσει στη συγκέντρωση 1 τόνου γάλακτος, για την υποστήριξη του σημαντικού έργου της PRAKSIS και των Κέντρων Ημερήσιας Υποδοχής Αστέγων που λειτουργεί στην Αθήνα και τον Πειραιά.

Με το 100% ελληνικό γάλα να αποτελεί το κυρίαρχο συστατικό για την παραγωγή όλων των αγνών προϊόντων ΔΩΔΩΝΗ, για τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος η εταιρεία δημιούργησε ένα ψηφιακό «Γάλαθλον».

Μέσω του microsite www.tasteofgood.gr/galathlon, καλεί το κοινό από τις 29 Μαΐου ως και τις 7 Ιουνίου να απαντήσει σωστά και να λάβει μέρος στην κλήρωση για αγαπημένα προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ, συμβάλλοντας παράλληλα στη συγκέντρωση 1 τόνου γάλακτος για την PRAKSIS και των ανθρώπων που φροντίζει καθημερινά.

Η PRAKSIS είναι μία ανεξάρτητη οργάνωση της Κοινωνίας των Πολιτών, με κύριο στόχο τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την υλοποίηση προγραμμάτων αναπτυξιακής, ανθρωπιστικής και ιατρικής δράσης για την καταπολέμηση του κοινωνικού και οικονομικού αποκλεισμού ευπαθών κοινωνικά ομάδων και την υπεράσπιση των ατομικών και κοινωνικών τους δικαιωμάτων. 

Γιορτάζοντας κάθε χρόνο την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος – μία ημέρα που αποτελεί θεσμό για την εταιρεία – τα τελευταία πέντε χρόνια η ΔΩΔΩΝΗ έχει προσφέρει πάνω από 5 τόνους προϊόντων θέτοντας τον άνθρωπο και το παιδί σε προτεραιότητα.  

Ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΩΔΩΝΗ, δήλωσε σχετικά: «Φέτος, γιορτάζουμε για 5η χρονιά την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, καθώς το γάλα είναι το Νο1 συστατικό των προϊόντων μας και η εξαίρετη ποιότητα του, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για εμάς στη ΔΩΔΩΝΗ. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι λοιπόν, που καθημερινά προμηθευόμαστε αγνό 100% ελληνικό γάλα, από πάνω από 5.500 μικρούς και μεγάλους παραγωγούς σε 514 χωριά, στηρίζοντας έμπρακτα τον πρωτογενή τομέα της χώρας μας και διασφαλίζοντας υψηλά standards ποιότητας για τα προϊόντα μας, τα οποία μεταφέρουν καθημερινά την Γεύση του Καλού εντός και εκτός συνόρων».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ