Αυλαία για την 5η Σχολή Επιχειρηματικότητας της Coca-Cola στην Ελλάδα

Date:

Share post:

Περισσότεροι από 180 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες έφτασαν ένα βήμα πιο κοντά στο όνειρό τους, την υλοποίηση μιας επιχειρηματικής ιδέας, κατά τη διάρκεια των Σχολών Επιχειρηματικότητας που επισκέφτηκαν τη χώρα μας και αυτή τη χρονιά.

Με στάσεις την Αθήνα τον Σεπτέμβριο και τον Βόλο τον Δεκέμβριο, οι συμμετέχοντες απέδειξαν τη διάθεση που υπάρχει για δημιουργικότητα και καινοτομία στους νέους της χώρας μας. Ο θεσμός αυτός που έχει οδηγήσει εδώ και τρία χρόνια περισσότερους από 400 νέους στην Ελλάδα να ανακαλύψουν πώς στήνεται μια βιώσιμη επιχείρηση, διοργανώνεται από την ΜΚΟ ΤhinkYoung και στηρίζεται από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και την Coca-Cola στην Ελλάδα, η οποία ενισχύει μέσα από διαφορετικά προγράμματα τη δημιουργία επαγγελματικών ευκαιριών για τους νέους στη χώρα μας.

Η δεύτερη και τελευταία Σχολή για το 2017, πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Βόλου για πρώτη φορά. Από τις 4 έως τις 8 Δεκεμβρίου, οι συμμετέχοντες άκουσαν, συνομίλησαν και πήραν συμβουλές από καταξιωμένους επιχειρηματίες που λειτούργησαν ως μέντορες, και τους βοήθησαν να αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο. Οι ομάδες παρουσίασαν μπροστά στην κριτική επιτροπή τις επιχειρηματικές τους ιδέες κατά τη διάρκεια του μεγάλου τελικού που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου στον Πολυχώρο Τσαλαπάτα στο Βόλο. Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα με την επιχειρηματική ιδέα Abilidies, ένα δίκτυο εύρεσης εργασίας για ΑμεΑ, ενώ τη δεύτερη και την τρίτη θέση έλαβαν οι ιδέες Genie Guide, η οποία δημιουργεί εμπειρίες augmented reality για τουρίστες, και Compunity, μια πλατφόρμα εκμετάλλευσης περίσσειας επεξεργαστικής ισχύος ηλεκτρονικών υπολογιστών, αντίστοιχα.

Τα μέλη της ομάδας με την ιδέα Αbilidies εκτός από την πολύτιμη αυτή εμπειρία των 5 ημερών, κέρδισαν και μια ετήσια συνδρομή στο Harvard Business Review, ενώ και η δεύτερη και τρίτη ομάδα κέρδισαν μια ετήσια συνδρομή στο ΜΙΤ Technology Review. Kαι οι τρεις ομάδες που ξεχώρισαν με τις ιδέες τους, κέρδισαν ένα training με την Deloitte, online courses στη πλατφόρμα Sustainability Academy του κέντρου Sustainability and Excellence και 6 μήνες δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες από το λογιστικό γραφείο των Αδελφών Μαυρίκα στο Βόλο.

Επιπλέον, συμβουλευτικές υπηρεσίες από το γραφείο των Αδελφών Μαυρίκα θα έχει την ευκαιρία να λάβει και το σύνολο των συμμετεχόντων της Σχολής.  Τέλος, μέσα από τον social media διαγωνισμό που έτρεξε η Coca-Cola αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες, ένας τυχερός και η ομάδα του θα έχουν σύντομα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα μοναδικό session με την ομάδα social media της εταιρείας που διαχειρίζεται τα brands της Coca-Cola για 26 χώρες με έδρα την Αθήνα. Κατά τη διάρκεια του session, θα λάβουν πολύτιμες συμβουλές για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media και στη δική τους επιχείρηση.

Το ταξίδι της Σχολής Επιχειρηματικότητας συνεχίζεται και το 2018 στη Πάτρα από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου, αλλά και τη Θεσσαλονίκη από τις 19 έως τις 23 Μαρτίου όπου ακόμα περισσότεροι νέοι θα έχουν τη δυνατότητα να εμπνευστούν από καταξιωμένους επιχειρηματίες, να ενισχύσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και γιατί όχι, να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Enel Green Power Hellas: Χρονιά διαφορετικότητας και συμπερίληψης

Η Enel Green Power Hellas όρισε τη σεζόν 2022 -2023 ως Χρονιά Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης υλοποιώντας μια σειρά από πρωτοβουλίες.

Eurolife FFH: Πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» του SolidarityNow

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις οικογένειες, εγκυμονούσες και νέους γονείς από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

7 βραβεύσεις για τα METRO Cash & Carry στα Loyalty Awards 2023

Τα βραβεία αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry για δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων.

Oι νικητές του Βραβείου Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη 2023

Από το 2019 ο θεσμός του Βραβείου Τέχνης υποστηρίζει σύγχρονους δημιουργούς προσφέροντάς τους την ευκαιρία να δημιουργήσουν για τη συλλογή του Ιδρύματος.
Skip to content