Connect with us

SDG's

Όμιλος Emirates: 7ος Απολογισμός για το έτος 2016/17

Τον έβδομο Ετήσιο Περιβαλλοντικό Απολογισμό του, αυτή τη φορά παρουσιάζοντας την περιβαλλοντική του απόδοση για το οικονομικό έτος 2016-2017, δημοσίευσε στα τέλη Νοεμβρίου ο Όμιλος Emirates, ο οποίος αποτελείται από τον αερομεταφορέα Emirates και την dnata.

Με την εγγύηση της PricewaterhouseCoopers (PwC), ο απολογισμός παρουσιάζει τις πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής βιωσιμότητας καθώς και δεδομένα περιβαλλοντικών επιδόσεων από όλο το εύρος των δραστηριοτήτων του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των αερομεταφορών, της διαχείρισης φορτίου και υπηρεσιών εδάφους της dnata καθώς και άλλες εμπορικές δραστηριότητες στο χώρο της μηχανικής και της σίτισης.

Με τον ΟΗΕ να έχει κηρύξει το 2017 ως Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, ο Όμιλος έχει συνδέσει τις περιβαλλοντικές του προτεραιότητες με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, ώστε να έχει τον μέγιστο δυνατό αντίκτυπο.

Μεταξύ των σημαντικότερων σημείων που αναδεικνύονται στον Περιβαλλοντικό Απολογισμό είναι τα παρακάτω:

Η Emirates διαθέτει έναν στόλο υψηλής περιβαλλοντικής απόδοσης, ο οποίος αποτελείται αποκλειστικά από υπερσύγχρονα Airbus A380 και Boeing 777, με το μέσο όρο ηλικίας των αεροσκαφών της να μην ξεπερνά τα 5.3 έτη – πολύ μικρότερη από το μέσο όρο της βιομηχανίας – αφού έχει πλέον αποσύρει και τα τελευταία της Airbus A340 and A330. Τα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου εκπέμπουν λιγότερους ενεργειακούς και ηχητικούς ρύπους, ενώ παράλληλα προσφέρουν ένα ιδιαίτερα άνετο ταξίδι στους επιβάτες.

Οι φετινές προσπάθειες του Ομίλου να ενισχύσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της, βοήθησε ακόμη να μειώσει τόσο τα κόστη, όσο και το το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Για παράδειγμα, μια καινοτόμα διαδικασία που εξοικονομεί νερό κατά τον καθαρισμό του αεροπλάνου και η οποία παρουσιάστηκε φέτος από την Emirates Engineering, θα βοηθήσει στην εξοικονόμιση 11 εκατομμυρίων λίτρων νερού το χρόνο, ενώ τα προγράμματα ενεργειακής εξοικονόμησης, όπως η εγκατάσταση ειδικών διόδων φωτισμού στα υπόστεγα των αεροπλάνων, εξοικονομούν 237 μεγαβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας το χρόνο.

Εν πτήσει, η αεροπορική εταιρία προσφέρει κουβέρτες οικολογικής κατασκευής στην Οικονομική θέση, κατά τις πτήσεις μεγάλης διάρκειας. Κάθε ζεστή κουβέρτα τύπου φλις φτιάχνεται από 28 ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, που διαφορετικά θα μπορούσαν να καταλήξουν στη φύση.

Η dnata, η οποία συμπληρώνει την πιο επιτυχημένη και κερδοφόρα χρονιά λειτουργίας της στην 58χρονη ιστορία της, αντικαθιστά σταδιακά τα οχήματα και τον εξοπλισμό εδάφους της με εξοπλισμό και οχήματα ηλεκτρικής/ υβριδικής τεχνολογίας, μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και άλλων ρύπων.

Ο Όμιλος συνέχισε τη δυναμική του αρωγή σε δράσεις ενάντια στο παράνομο εμπόριο που πλήττει την άγρια ζωή και μέσω της πρωτοβουλίας “A Greener Tomorrow” υποστήριξε οργανισμούς στην Αφρική οι οποίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του μετώπου για την προστασία της άγριας ζωής και συγκεκριμένα τους Southern African Wildlife College Trust, Southern African Foundation for the Conservation of Coastal Birds και African Parks. Το εσωτερικό ανθρωπιστικό πρόγραμμα της dnata dnata4good επίσης συνέχισε να στηρίζει την διατήρηση της άγριας ζωής στη Νότια Αφρική, ενώ ολοκλήρωσε και την κατασκευή ενός σχολείου στο Νεπάλ.

«Επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε νέα συστήματα, νέες τεχνολογίες και υποδομές που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τις δραστηριότητές μας με τρόπο κερδοφόρο και βιώσιμο. Αυτό το ταξίδι «μεταμόρφωσης» και εξέλιξής μας θα ανοίξει το δρόμο για νέες ευκαιρίες ώστε να αναβαθμίσουμε την αποδοτικότητα των πόρων μας, κάνοντας μας πιο ανθεκτικούς ώστε να χαράξουμε το δρόμο όχι μόνο για την επόμενη χρονιά, αλλά μακροπρόθεσμα», δήλωσε ο Σεΐχης Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της αεροπορικής εταιρίας και του Ομίλου Emirates.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τον Ετήσιο Περιβαλλοντικό Απολογισμό του Ομίλου Emirates για το έτος 2016/17 εδώ.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

Millennials: Ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη μόδα αλλά τι αγοράζουν;

Υπάρχει χάσμα μεταξύ του ενδιαφέροντος που δείχνουν οι millennials για τη βιωσιμότητα και των πραγματικών προτύπων που ακολουθούν όταν ψωνίζουν, γεγονός που δεν οφείλεται στην έλλειψη πεποίθησης αλλά στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και στο ασαφές marketing, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semm@csrindex.gr)

H βιωσιμότητα θα είναι το επόμενο πεδίο μάχης, όπου τα σήματα θα ανταγωνίζονται για τα μερίδια στις δαπάνες των millennials.

Μόνο στις ΗΠΑ το 2017 οι millennials ξόδεψαν περίπου 200 δις. δολ. και εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2018 θα έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από οποιαδήποτε άλλη γενιά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για μια γενιά με ξεχωριστές αξίες και ιδιαίτερη καταναλωτική συμπεριφορά. Μεταξύ άλλων δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη βιωσιμότητα των προϊόντων.

Σύμφωνα με την Bloode, την ελληνική ψηφιακή κοινότητα εθελοντών αιμοδοτών, από τα μηνύματα της ελληνικής αγοράς, οι νέοι ψάχνουν εταιρείες με κοινωνική υπευθυνότητα. Το 62% των millennials αναζητούν αναζητούν και εταιρείες-εργοδότες με θετική επίδραση στην κοινωνία. Επικαλούμενη έρευνες (PwC, Global Tolerance, Stanford Graduate School of Business κ.α.) η Bloode αναφέρει ότι οι απόφοιτοι των τελευταίων ετών θα θυσίαζαν το 14% του μισθού τους για να δουλέψουν σε μία εταιρεία με κοινωνική υπευθυνότητα ενώ το 79% των millennials που είχαν συμμετάσχει σε εθελοντικές δράσεις μέσω της εταιρείας τους, ένιωσαν ότι έφεραν θετικό αντίκτυπο μέσω της συμμετοχής τους.

Ας σημειωθεί επίσης ότι το 66% των millennials σε όλο τον κόσμο είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για μάρκες που είναι βιώσιμες, σύμφωνα με την έκθεση State of Fashion 2018 των BoF και McKinsey. Ένα ποσοστό που φθάνει στο 90% πιστεύει ότι θα συμβάλει στη δημιουργία πιο βιώσιμων προϊόντων, διότι θεωρεί ότι θα πείσει τις επιχειρήσεις και τις κυβερνήσεις να αλλάξουν τις υπάρχουσες πρακτικές τους, σύμφωνα με έρευνα του LIM College, που αναπτύσσει προγράμματα γύρω από την επιχειρηματικότητα στο χώρο της μόδας. Στην ίδια μελέτη, που απευθύνθηκε σε κοινό ηλικίας 18-37 ετών, ανάλογο είναι το ποσοστό των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι θα ήταν διατεθειμένοι να μποϋκοτάρουν μια μάρκα μόδας αν δεν είναι βιώσιμη.

Οι millennials έχουν επίσης μεγαλύτερη επίγνωση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών αδυναμιών της βιομηχανίας της μόδας συγκριτικά με παλαιότερες γενιές, σύμφωνα με την διεθνή ένωση OekoTex που εστιάζει στην έρευνα και τις δοκιμές γύρω από την οικολογική βιομηχανία ένδυσης. Δείχνουν επίσης μεγαλύτερη ευαισθησία για τις επιβλαβείς ουσίες και τα υλικά που χρησιμοποιεί στα ρούχα η βιομηχανία της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας.

Η Oeko-Tex διαπίστωσε ότι 60% των millennials ενδιαφέρονται για πιστοποιημένα βιώσιμα ρούχα, ενώ 69% ελέγχουν τις ενδείξεις τύπου «φιλικό προς το περιβάλλον» ή «βιώσιμο» κατά την αγορά ρούχων. Αυτό αποδεικνύει ότι οι millennials ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη μόδα. Αλλά το θέμα είναι ότι δεν την αγοράζουν. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα στοιχεία. Μόνο 34% των millennials λένε ότι οδηγούνται να κάνουν μια αγορά επειδή ένα προϊόν ήταν βιώσιμο, σύμφωνα με την έρευνα του LIM College ενώ σύμφωνα με την Oeko-Tex, αν και ποσοστό 60% ενδιαφέρεται για πιστοποιημένα ρούχα, μόνο το 37% δηλώνει ότι τα αγόρασε.

Η αειφορία θα είναι το επόμενο μείζον πεδίο μάχης όπου οι μάρκες θα ανταγωνίζονται για τις δαπάνες των millennials και το χάσμα φαίνεται να σχετίζεται με την έλλειψη στην αγορά πιστοποιημένων βιώσιμων προϊόντων αλλά και τα ανεπαρκή προγράμματα προώθησης δράσεων προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας από υφιστάμενα brands. Δηλαδή η βιομηχανία της μόδας δεν παρέχει στους millennials επαρκείς βιώσιμες επιλογές.

Σήμερα οι millennials, ειδικότερα στην Ελλάδα που το διαθέσιμο εισόδημα για δαπάνες ένδυσης έχει περικοπεί λόγω της κρίσης, αγοράζουν με κριτήριο την τιμή. Τα σήματα από το χώρο της μόδας που υιοθετούν πρότυπα βιωσιμότητας είναι τόσο λίγα που μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού. Το ίδιο ισχύει και διεθνώς. Υπάρχουν ετικέτες όπως Εverlane, Patagonia ή Reformation που προωθούν ενεργά τη βιωσιμότητα ως βασικό στοιχείο της δραστηριότητάς τους, ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών σημάτων δεν προσφέρει την ποικιλία των βιώσιμων ειδών μόδας για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και τα γούστα των millennials.

Η σήμανση

Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι λίγοι καταναλωτές θα βρουν το χρόνο να επισκεφθούν την εταιρική ιστοσελίδα ενός εμπορικού σήματος για να διαβάσουν μια έκθεση βιωσιμότητας. Οι πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα πρέπει να είναι σαφείς, ορατές και εύκολα προσβάσιμες τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει περιγραφή των προϊόντων με λεπτομέρειες σχετικά με τα περιβαλλοντικά και δεοντολογικά ζητήματα στις αναφορές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και στις ετικέτες των φυσικών προϊόντων, καθώς και στις αφίσσες που είναι αναρτημένες στα καταστήματα λιανικής πώλησης. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει η σήμανση βιωσιμότητας όπως π.χ. με το Παγκόσμιο Πρότυπο για τα Βιολογικά Κλωστοϋφαντουργικά Προϊόντα (GOTS) ή τα πιστοποιημένα δέρματα (LWG). Επίσης ορισμένοι λιανέμποροι έχουν υιοθετήσει κατηγορίες τύπου Eco στις ηλεκτρονικές τους σελίδες για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να εντοπίσουν και να μάθουν περισσότερα για τα βιώσιμα προϊόντα που διαθέτουν ή δίνουν τη δυνατότητα φιλτραρίσματος των προϊόντων με οικολογικά χαρακτηριστικά: “δίκαιο εμπόριο” ή “100% βιολογικό βαμβάκι” – όπως και γίνεται με βάση την τιμή, το εμπορικό σήμα ή το χρώμα.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Στην τελική ευθεία για το No Finish Line 2018

Οι εγγραφές στο No Finish Line έκλεισαν, καθώς συμπληρώθηκαν οι 10.000 θέσεις, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Οταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ελέγχου και επιβεβαιώσεων των εγγραφών, θα ανακοινωθεί εάν προκύπτουν διαθέσιμες θέσεις και πόσες είναι αυτές, για επί τόπου εγγραφές της τελευταίας στιγμής, στη γραμματεία του αγώνα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από τις 25 έως τις 29 Απριλίου.

Η παραλαβή του υλικού όσων έχουν γραφτεί και έχουν πληρώσει, θα γίνεται στη γραμματεία του αγώνα, στο Κέντρο Επισκεπτών (είσοδος ΚΠΙΣΝ από Ευριπίδου & Δοϊράνης), στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από 22 έως 24 Απριλίου και ώρες 12:00 έως 20:00 και για 96 ώρες συνεχόμενα από τις 25 Απριλίου και ώρα 12:00 έως τις 29 Απριλίου και ώρα 12:00.

Το 2ο NFL Athens αρχίζει την Τετάρτη 25 Απριλίου ώρα 20:00 και τελειώνει μετά από 90 συνεχόμενες ώρες, την Κυριακή 29 Απριλίου ώρα 14:00.

Μεγάλοι Χορηγοί του 2ου No Finish Line Athens, είναι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Εθνική Ασφαλιστική, καθώς επίσης και η διεθνής στοιχηματική εταιρεία Sportingbet. Eπίσημοι Χορηγοί είναι η Protergia, ο Τομέας Ενέργειας της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η Βίκος και η Veronis Jakobsen. Χορηγός εκπαίδευσης είναι ο οργανισμός Όμηρος και χορηγός φιλοξενίας ο ξενοδοχειακός Όμιλος ΧΑΝΔΡΗ. Media Partner είναι η συνδρομητική τηλεόραση Nova ενώ δεκάδες είναι οι εταιρείες που αποτελούν τους υποστηρικτές της διοργάνωσης.

Μεγάλοι Υποστηρικτές είναι η μπισκοτοβιομηχανία Παπαδοπούλου, η διεθνής εταιρεία αθλητικών ειδών Saucony, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, η διεθνής εταιρεία συμπληρωμάτων και προγραμμάτων διατροφής Herbalife και τα φυσικά καλλυντικά Βee Cera.

Επίσημοι Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες εστίασης Μπεγνής Catering και Δειπνοσοφιστήριον, καθώς και το Canal Cafe στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Επίσης η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων λιανεμπορίου Lidl, η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων οικιακών ειδών Praktiker και η εκτυπωτική βιομηχανία Χαϊδεμένος.

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

ΤΑP: 47 οχήματα κοινής ωφελείας έχουν ήδη παραδοθεί στις τοπικές κοινότητες

Ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG) συνεχίζει την υλοποίηση του διαπεριφερειακού του προγράμματος ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ, Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | Δωρεά Οχημάτων Κοινής Ωφέλειας στις περιοχές της Βόρειας Ελλάδας που διατρέχει ο αγωγός.

Οι πιο πρόσφατες παραδόσεις αφορούν σε 10 ακόμη ασθενοφόρα, καθώς και το τελευταίο από τα συνολικά 15 εκχιονιστικά μηχανήματα που είχαν προγραμματιστεί, ανεβάζοντας τον αριθμό των οχημάτων που βρίσκονται ήδη στη διάθεση των τοπικών κοινοτήτων σε 47, και το ποσοστό υλοποίησης του προγράμματος σε πλέον του 50%.

Η συνολική επένδυση ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, είναι δηλαδή από τις μεγαλύτερες που πραγματοποιεί ο ΤΑΡ στις τοπικές κοινότητες της Ελλάδας από τις οποίες διέρχεται. Και αφορά σε 90 περίπου οχήματα κοινής ωφέλειας που διαθέτουν συστήματα και δυνατότητες τελευταίας τεχνολογίας: ασθενοφόρα εξειδικευμένου ιατρο-τεχνολογικού εξοπλισμού, απορριματοφόρα και οχήματα καθαρισμού δρόμων, δασικά, πυροσβεστικά, εκχιονιστικά, και οχήματα πολιτικής προστασίας.

Συνολικά, έως τον Απρίλιο του 2018 έχουν παραδοθεί 32 ασθενοφόρα οχήματα, 2 στο Νοσοκομείο του Κιλκίς και 30 στο Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας, το οποίο με τη σειρά του τα διέθεσε στα παραρτήματα Μακεδονίας και Θράκης του ΕΚΑΒ στην Αλεξανδρούπολη, την Καβάλα, τη Θεσσαλονίκη και την Κοζάνη. Υπολείπεται μόνο ένα ασθενοφόρο όχημα πολύ συγκεκριμένων προδιαγραφών για τη μεταφορά υπέρβαρων ασθενών.

Σε ό,τι αφορά τα 15 συνολικά εκχιονιστικά, πρόκειται για οχήματα-πολυμηχανήματα με κίνηση σε όλους τους τροχούς που διαθέτουν αφενός εκχιονιστικό μηχανισμό και αλατιέρες, για τις ανάγκες καθαρισμού χιονιού και πάγου στις περιοχές που βρίσκονται στα βόρεια της χώρας, κι αφετέρου συνδυάζουν τις ιδιότητες χλοοκοπτικού, κοπτικού και μηχανήματος κλαδέματος. Παραδόθηκαν στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και Δυτικής Μακεδονίας, καθώς και σε μεμονωμένους δήμους.

Το πρόγραμμα ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ, Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ υλοποιείται στο πλαίσιο των εθελοντικών Κοινωνικών και Περιβαλλοντικών Επενδύσεων του ΤΑΡ, εστιάζοντας στην προστασία και την ασφάλεια των πολιτών, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, και στην περιβαλλοντική διαχείριση. Πρόκειται για δωρεά οχημάτων κοινής ωφελείας που εξυπηρετούν ουσιαστικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών από τις οποίες διέρχεται ο αγωγός, και ανταποκρίνονται σε σχετικά αιτήματα που υπέβαλαν στον ΤΑΡ φορείς και εκπρόσωποι των κοινωνιών αυτών.

Το επόμενο σκέλος των παραδόσεων, περιλαμβάνει 17 οχήματα καθαριότητας, 20 δασικά/οχήματα πολιτικής προστασίας και 4 πυροσβεστικά που θα ολοκληρώσουν πλήρως το εκτεταμένο αυτό πρόγραμμα που ανακοινώθηκε τον Ιούνιο του 2017.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ