Connect with us

SDG's

Όμιλος Emirates: 7ος Απολογισμός για το έτος 2016/17

Τον έβδομο Ετήσιο Περιβαλλοντικό Απολογισμό του, αυτή τη φορά παρουσιάζοντας την περιβαλλοντική του απόδοση για το οικονομικό έτος 2016-2017, δημοσίευσε στα τέλη Νοεμβρίου ο Όμιλος Emirates, ο οποίος αποτελείται από τον αερομεταφορέα Emirates και την dnata.

Με την εγγύηση της PricewaterhouseCoopers (PwC), ο απολογισμός παρουσιάζει τις πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής βιωσιμότητας καθώς και δεδομένα περιβαλλοντικών επιδόσεων από όλο το εύρος των δραστηριοτήτων του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των αερομεταφορών, της διαχείρισης φορτίου και υπηρεσιών εδάφους της dnata καθώς και άλλες εμπορικές δραστηριότητες στο χώρο της μηχανικής και της σίτισης.

Με τον ΟΗΕ να έχει κηρύξει το 2017 ως Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, ο Όμιλος έχει συνδέσει τις περιβαλλοντικές του προτεραιότητες με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, ώστε να έχει τον μέγιστο δυνατό αντίκτυπο.

Μεταξύ των σημαντικότερων σημείων που αναδεικνύονται στον Περιβαλλοντικό Απολογισμό είναι τα παρακάτω:

Η Emirates διαθέτει έναν στόλο υψηλής περιβαλλοντικής απόδοσης, ο οποίος αποτελείται αποκλειστικά από υπερσύγχρονα Airbus A380 και Boeing 777, με το μέσο όρο ηλικίας των αεροσκαφών της να μην ξεπερνά τα 5.3 έτη – πολύ μικρότερη από το μέσο όρο της βιομηχανίας – αφού έχει πλέον αποσύρει και τα τελευταία της Airbus A340 and A330. Τα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου εκπέμπουν λιγότερους ενεργειακούς και ηχητικούς ρύπους, ενώ παράλληλα προσφέρουν ένα ιδιαίτερα άνετο ταξίδι στους επιβάτες.

Οι φετινές προσπάθειες του Ομίλου να ενισχύσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της, βοήθησε ακόμη να μειώσει τόσο τα κόστη, όσο και το το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Για παράδειγμα, μια καινοτόμα διαδικασία που εξοικονομεί νερό κατά τον καθαρισμό του αεροπλάνου και η οποία παρουσιάστηκε φέτος από την Emirates Engineering, θα βοηθήσει στην εξοικονόμιση 11 εκατομμυρίων λίτρων νερού το χρόνο, ενώ τα προγράμματα ενεργειακής εξοικονόμησης, όπως η εγκατάσταση ειδικών διόδων φωτισμού στα υπόστεγα των αεροπλάνων, εξοικονομούν 237 μεγαβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας το χρόνο.

Εν πτήσει, η αεροπορική εταιρία προσφέρει κουβέρτες οικολογικής κατασκευής στην Οικονομική θέση, κατά τις πτήσεις μεγάλης διάρκειας. Κάθε ζεστή κουβέρτα τύπου φλις φτιάχνεται από 28 ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, που διαφορετικά θα μπορούσαν να καταλήξουν στη φύση.

Η dnata, η οποία συμπληρώνει την πιο επιτυχημένη και κερδοφόρα χρονιά λειτουργίας της στην 58χρονη ιστορία της, αντικαθιστά σταδιακά τα οχήματα και τον εξοπλισμό εδάφους της με εξοπλισμό και οχήματα ηλεκτρικής/ υβριδικής τεχνολογίας, μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και άλλων ρύπων.

Ο Όμιλος συνέχισε τη δυναμική του αρωγή σε δράσεις ενάντια στο παράνομο εμπόριο που πλήττει την άγρια ζωή και μέσω της πρωτοβουλίας “A Greener Tomorrow” υποστήριξε οργανισμούς στην Αφρική οι οποίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του μετώπου για την προστασία της άγριας ζωής και συγκεκριμένα τους Southern African Wildlife College Trust, Southern African Foundation for the Conservation of Coastal Birds και African Parks. Το εσωτερικό ανθρωπιστικό πρόγραμμα της dnata dnata4good επίσης συνέχισε να στηρίζει την διατήρηση της άγριας ζωής στη Νότια Αφρική, ενώ ολοκλήρωσε και την κατασκευή ενός σχολείου στο Νεπάλ.

«Επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε νέα συστήματα, νέες τεχνολογίες και υποδομές που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τις δραστηριότητές μας με τρόπο κερδοφόρο και βιώσιμο. Αυτό το ταξίδι «μεταμόρφωσης» και εξέλιξής μας θα ανοίξει το δρόμο για νέες ευκαιρίες ώστε να αναβαθμίσουμε την αποδοτικότητα των πόρων μας, κάνοντας μας πιο ανθεκτικούς ώστε να χαράξουμε το δρόμο όχι μόνο για την επόμενη χρονιά, αλλά μακροπρόθεσμα», δήλωσε ο Σεΐχης Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της αεροπορικής εταιρίας και του Ομίλου Emirates.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τον Ετήσιο Περιβαλλοντικό Απολογισμό του Ομίλου Emirates για το έτος 2016/17 εδώ.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Ηiggs: Διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη

Την πρώτη διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη,  κατασκευασμένη από το Διακρατικό Δίκτυο Δωρεάς της Ευρώπης (Transnational Giving Europe Network), για να διευκολύνει τη φιλανθρωπία σε όλη την Ευρώπη παρουσίασε στις 29 Ιουνίου 2020, η FEDORA.

Αυτή η λύση διατίθεται με την ευκαιρία της έναρξης των εκστρατειών συγκέντρωσης χρημάτων των υποψηφίων των Βραβείων FEDORA 2020. 

Η πλατφόρμα στοχεύει στην απλοποίηση της διαδικασίας Ευρωπαϊκών online διασυνοριακών δωρεών μέσω μιας ψηφιακής φιλικής προς τον χρήστη εμπειρίας, επιτρέπει σε άτομα και εταιρείες να κάνουν δωρεές σε σκοπούς και οργανισμούς της επιλογής τους σε όλη την Ευρώπη, επωφελούμενοι από φορολογικές μειώσεις στη χώρα διαμονής τους σε εξασφαλισμένο νομικό και φορολογικό πλαίσιο. 

Η διασυνοριακή δωρεά παγκοσμίως και ειδικά στην Ευρώπη υπόκειται σε πολλούς περιορισμούς, καθώς οι δωρητές δεν έχουν ακόμη τη δυνατότητα να υποστηρίζουν διαδικτυακές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις κοντά στην καρδιά τους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι εθνικοί φορολογικοί κανονισμοί διαφέρουν από χώρα σε χώρα και η απουσία ομοιομορφίας έχει ως συνέπεια αργές διαδικασίες δωρεών. Σε συνεργασία με άλλους φορείς, η Transnational Giving Europe υποστηρίζει ένα ενιαίο πλαίσιο φιλανθρωπίας στην Ευρώπη με υψηλά πρότυπα χρηστής διακυβέρνησης.

Μέχρι το 2021, η πιλοτική έκδοση της διαδικτυακής Πλατφόρμας Transnational Giving Europe θα αναβαθμιστεί ώστε να συμπεριλάβει μεγάλο αριθμό Ευρωπαϊκών χωρών και όσο το δυνατόν περισσότερους δικαιούχους. Ο στόχος είναι να καταστεί η λύση προσβάσιμη σε ολόκληρο τον ευρωπαϊκό μη κερδοσκοπικό τομέα, καθιστώντας δυνατή τη συγκέντρωση κεφαλαίων από όλη την Ευρώπη από οποιαδήποτε μη κερδοσκοπική οργάνωση.

Ο ρόλος του HIGGS  στο διευρωπαϊκό πρόγραμμα

Αυτή η πρωτοβουλία συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Δημιουργική Ευρώπη» (Creative Europe) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ελβετικό Ίδρυμα Φιλανθρωπίας στη Γενεύη, με την υποστήριξη του Ιδρύματος King Baudouin στις Βρυξέλλες, και υποστηρίζεται από το iRaiser, έναν κορυφαίο ειδικό στην Ευρώπη για λύσεις ψηφιακής συγκέντρωσης χρημάτων για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις.

Δύο οργανισμοί έχουν συμμετάσχει στην ανάπτυξη αυτού του συστήματος και θα είναι επίσης οι πρώτοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στην Ευρώπη που θα χρησιμοποιήσουν αυτήν τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα δωρεών: το FEDORA, η Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα που υποστηρίζει την καινοτομία και τον διαπολιτισμικό διάλογο στους τομείς της όπερας και του μπαλέτου, και το Common Goal, ένα φιλανθρωπικό κίνημα που ενθαρρύνει τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, τους διευθυντές και τις επιχειρήσεις να δεσμεύσουν τουλάχιστον 1% των κερδών τους σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που βασίζονται στον αθλητισμό και προωθούν τους Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Πώς,  όμως,  συμβάλλει στη συγκέντρωση πόρων το Transnational Giving Europe; Με έναν πολύ απλό τρόπο, παρέχοντας μια πολύ σημαντική ωφέλεια σε όσους επιλέγουν  να κάνουν δωρεές για κοινωφελή σκοπό, είτε είναι μεμονωμένοι είτε εταιρικοί κάτοικοι των συμβεβλημένων χωρών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία: με κάθε διασυνοριακή δωρεά, ο εκάστοτε δωρητής συνεχίζει να επωφελείται από εθνικές φορολογικές εκπτώσεις στις δωρεές του χάρη στη συνεργασία με τους Εθνικούς Εταίρους της Transnational Giving Europe πανευρωπαΐκά, στις εξής χώρες, πέραν της Ελλάδας:

Αυστρία – Philanthropie Stiftung Österreich

Βέλγιο – King Baudouin Foundation

Βουλγαρία – BCause

Κροατία European Foundation for Philanthropy and Society Development (EFPSD)

Γαλλία – Fondation de France

Γερμανία – Maecenata Stiftung

Ελλάδα – Higher Incubator Giving Growth & Sustainability – HIGGS

Ουγγαρία – Carpathian Foundation Hungary

Ιταλία – Fondazione Lang Europe Onlus

Ρουμανία – Odorheiu Secuiesc Community Foundation

Ισπανία – Empresa y Sociedad Fundación

Ελβετία – Swiss Philanthropy Foundation

Ηνωμένο Βασίλειο – Charities Aid Foundation

Στην Ελλάδα, Εθνικός Εταίρος του TGE είναι το HIGGS, το οποίο, πιστό στην αποστολή του, παρέχει άλλον έναν τρόπο σύνδεσης των ανά την Ευρώπη Δωρητών με μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και δράσεις κοινωφελούς χαρακτήρα. Πλέον, χάρη σε αυτήν τη συνεργασία, η Κοινωνία Πολιτών στην Ελλάδα έχει έναν ακόμη τρόπο για να προσεγγίσει δυνητικούς χρηματοδότες από το εξωτερικό, προσφέροντας το επιπρόσθετο κίνητρο των φορολογικών απαλλαγών για τις δωρεές τους.  

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Coca-Cola: Kοινωνική, συνεργατική πρωτοβουλία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη

Η Coca-Cola στην Ελλάδα ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος «Future Loading» σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, στρατηγικού συνεργάτη της κοινωνικής αυτής πρωτοβουλίας.

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχει ως στόχο τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

Το πρόγραμμα προσβλέπει στην ενίσχυση της ασφαλούς λειτουργίας των επιχειρήσεων, την ένταξή τους στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, την προσέλκυση πελατών και την ενσωμάτωση  των αρχών της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στην επιχείρησή τους.

Μέσω του προγράμματος “Future Loading”, η Coca-Cola στην Ελλάδα μαζί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και σημαντικές εταιρείες και οργανισμούς – υποστηρικτές, προσφέρουν τις  απαραίτητες πιστοποιήσεις για την ασφαλή λειτουργία, αλλά και δωρεάν εκπαίδευση στα στελέχη των μικρών αυτών επιχειρήσεων, προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή μετάβαση στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Πιο συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος επιτυγχάνεται:

Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα μέσα από:

·         Τον έλεγχο της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)

·         Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο

Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα από:

·         Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο “Digital Marketing & Marketplaces in the new world” από το efood

Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων μέσα από:

·         Παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

·         Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις – δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)

Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης, μέσα από:

·         Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola

·         Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού

·         Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις

·         Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων

·         Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης

Για την υποβολή αίτησης στο πρόγραμμα “Future Loading”, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια, ενώ θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας για την ένταξή τους στο πρόγραμμα:

·         Να ανήκουν στον κλάδο καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και να λειτουργούν τα τελευταία 3 χρόνια

·         Να έχουν ετήσιο κύκλο εργασιών έως 500.000 ευρώ

·         Να διαθέτουν προσωπικό 2 έως 25 άτομα

·         Να είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις (να μην ανήκουν σε κάποιον μεγαλύτερο όμιλο εταιρειών)

·         Να έχουν τακτοποιημένες ασφαλιστικές υποχρεώσεις

·         Να τηρούν το πρότυπο HACCP σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων

Το “Future Loading” φέρνει μαζί εταιρείες, φορείς και Ιδρύματα, σε μια πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα. Ο κάθε εξειδικευμένος συνεργάτης συνεισφέρει στη δημιουργία μιας ‘εργαλειοθήκης’, ειδικά σχεδιασμένης για τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας, ώστε με ασφαλή βήματα και σιγουριά να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στο μέλλον.

Ο αρχικός σχεδιασμός αφορά στη στήριξη 300 μικρών επιχειρήσεων Ho.Re.Ca, ενώ η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Ίδρυμα Μποδοσάκη καλούν εταιρίες, φορείς και Ιδρύματα να συμβάλλουν στην υποστήριξη του προγράμματος, με στόχο τη μεγιστοποίηση του διαθέσιμου κεφαλαίου και την αύξηση του αριθμού των επωφελούμενων επιχειρήσεων.

Περισσότερα

SDG's

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Corporate Affairs Excellence Awards

H Eurolife FFH βραβεύθηκε με Αριστείο στη φετινή διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards, στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications & Employee Engagement), για το πρόγραμμα «Εθελοντές εν Δράσει».

Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει μια σημαντική πρωτοβουλία της εταιρείας, η οποία είχε θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από την υποστήριξή μας.

Η ενέργεια «Εθελοντές εν Δράσει» της Eurolife FFH πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, σε συνεργασία με την ethelon, έχοντας πάνω από 2.200 παιδιά, ενήλικες και οικογένειες ως ωφελούμενους.

Η εταιρεία σχεδίασε μια εθελοντική δράση για τους εργαζόμενους, με στόχο όλοι μαζί, ως μια συντονισμένη ομάδα, να υποστηρίξουν πέντε διαφορετικές ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται για την υποστήριξη ανθρώπων από κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.

Κάθε ημέρα, στα γραφεία της Eurolife FFH, οι εργαζόμενοι έπαιρναν μέρος σε διαφορετικές δραστηριότητες, οι οποίες περιλάμβαναν υποτιτλισμό παλιών ελληνικών ταινιών για άτομα με βαρηκοΐα και άλλες παρόμοιες παθήσεις, δημιουργία kits με σχολικά είδη για παιδιά, οργάνωση πακέτων με προϊόντα πρώτης ανάγκης για οικογένειες και είδη προσωπικής φροντίδας για άτομα που ζουν σε κατάσταση δρόμου, καθώς και δημιουργία lunch bags με υγιεινά snacks για παιδιά.

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ανταποκρίθηκαν με ταχύτητα στη δράση, με αποτέλεσμα τα πακέτα να είναι έτοιμα να παραδοθούν στις συνεργαζόμενες ΜΚΟ και τους ίδιους τους ωφελούμενους μέσα σε μόλις λίγες ώρες.

Λόγω της επιτυχίας της, η δράση επαναλήφθηκε λίγο καιρό αργότερα, με τους ανθρώπους της Eurolife FFH να συσκευάζουν χριστουγεννιάτικα δώρα για τα παιδιά δύο ιδρυμάτων.

Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει την υποστήριξη εθελοντικών δραστηριοτήτων, μαζί με την ethelon, κάνοντας τη διαφορά στη ζωή και την καθημερινότητα συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη από υποστήριξη.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ