Connect with us

Τηλεπικοινωνίες

Όμιλος ΟΤΕ: Αποκαθίστανται τα δίκτυα στις πυρόπληκτες περιοχές

Προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών του Ομίλου ΟΤΕ στις περιοχές που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική.

Η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE έχει επιτευχθεί ήδη από την Τρίτη 24/7, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενώ και τα δίκτυα σταθερής αποκαθίστανται σταδιακά. Ενδεικτικά, στην περιοχή Ραφήνας-Πικερμίου έχει ήδη αποκατασταθεί/αντικατασταθεί το 56% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης. Το αντίστοιχο ποσοστό στην περιοχή του N. Βουτζά ξεπερνά το 30%. Επιπλέον, έχει αποκατασταθεί το ακραίο εναέριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης. Επίσης, έχει επιδιορθωθεί το 65% των δηλωμένων από τους πελάτες ΟΤΕ βλαβών στο N. Βουτζά και το 44% σε Ραφήνα-Πικέρμι.

Από την πρώτη στιγμή μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής, ενώ ενισχύονται συνεχώς τα συνεργεία και από περιοχές εκτός Αττικής. Το έργο του ΟΤΕ δυσχεραίνεται από τη μεγάλη πολυπλοκότητα της αποκατάστασης (κολώνες, καλώδια, ΚΑΦΑΟ, boxes, συνδέσεις), αλλά και από το μεγάλο εύρος των ζημιών: εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων. Τέλος, σημειώνεται ότι κάποιες από τις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί, δεν είναι λειτουργικές, καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.

Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας

Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών κινητής τις δύσκολες αυτές στιγμές, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν στους πληγέντες συνδρομητές κινητής – συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής:

1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για 7 ημέρες.

1GB για χρήση internet, για 5 ημέρες.

Για συνδρομητές στις περιοχές Ραφήνας, Νέας Μάκρης και Μαραθώνα, τα δωρεάν πακέτα ενεργοποιούνται εκ νέου διαδοχικά μέχρι 31/8 και οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS.

Σε ό,τι αφορά τους πελάτες σταθερής, από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει μεριμνήσει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας των πελατών αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία, με τις ακόλουθες ενέργειες:

Προτεραιότητα στην Εξυπηρέτηση: Οι πελάτες σταθερής από πυρόπληκτες περιοχές που καλούν το 13888 εξυπηρετούνται με προτεραιότητα.

Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:

Δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων στο κινητό ή άλλο σταθερό τηλέφωνο του πελάτη, για να μην χάνει κλήσεις

Δωρεάν 10GB για 1 μήνα στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

500 λεπτά ομιλίας προς όλους για 7 ημέρες στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν μέσω κινητού COSMOTE, υπάρχει δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.

Τα παραπάνω θα παρέχονται δωρεάν μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου σταθερής.

Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο:

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές που έχουν πληγεί, διαθέτουν δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κάρτες SIM καρτοκινητής με ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας αξίας €10 και δωρεάν αντικατάσταση καρτών SIM. Επίσης, συνεργάτες των καταστημάτων επισκέφθηκαν σημεία συγκέντρωσης και περισυλλογής τροφίμων και λοιπών ειδών πρώτης ανάγκης, και παρείχαν και εκεί μπαταρίες, powerbanks, φακούς και κινητά τηλέφωνα.

Για να διευκολύνει την επικοινωνία, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει διαθέσει τα καρτοτηλέφωνα της περιοχής για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά έως 31/8.

Αναστολή έκδοσης λογαριασμών / φραγών

Για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες δε θα χρεωθούν για χρονικό διάστημα που δεν παρέχονται υπηρεσίες λόγω βλαβών του δικτύου σταθερής, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέστειλε την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με αυτές, μέχρι και τις 16/9/2018.

Για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι και τις 24/9/18. Παράλληλα, ο Όμιλος ΟΤΕ επανασυνδέει άμεσα και ατελώς κάθε πελάτη, ακόμα και αν δεν έχει πληρώσει.

Επιπλέον διευκολύνσεις

Δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής για όσους προσκομίζουν πιστοποιητικό ακαταλληλότητας του κτιρίου τους.

Δυνατότητα μεταφοράς τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη διεύθυνση, χωρίς χρέωση τέλους μεταφοράς.

Σε περιπτώσεις βλάβης σε εξοπλισμό σταθερού Internet ή COSMOTE TV παρέχεται, μετά από σχετικό αίτημα πελάτη, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού ή/και δωρεάν επίσκεψη εξουσιοδοτημένου τεχνικού εγκαταστάσεων COSMOTE TV για αποκατάσταση του προβλήματος.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Vodafone: #μαζί_ξεκινάμε πάλι με δωρεάν ευκαιρίες κατάρτισης

Με το μήνυμα #μαζί_ξεκινάμε πάλι, η Vodafone στέκεται δίπλα στους πελάτες της και προσφέρει δωρεάν ευκαιρίες επανεκπαίδευσης και κατάρτισης για όλους, μέσα από την παγκόσμια πλατφόρμα e-learning Udemy και την κορυφαία online βιβλιοθήκη Perlego, καθώς και ένα μεγάλο εύρος γνωστικών πεδίων – από την τεχνολογία και τον προγραμματισμό έως την προσωπική και την επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Με αυτήν την πρωτοβουλία, η Vodafone στηρίζει τους συνδρομητές της – νέους ή μεγαλύτερους, εργαζόμενους, επαγγελματίες ή ανέργους – παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να επενδύσουν στις δεξιότητές τους, ώστε να συμμετάσχουν στην επανεκκίνηση της οικονομίας από μία καλύτερη αφετηρία, απολαμβάνοντας εντελώς δωρεάν ένα ευρύ φάσμα κορυφαίου υλικού εκπαίδευσης και κατάρτισης. Η ενεργοποίηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα της Vodafone https://www.vodafone.gr/kids-at-home/ 

Συγκεκριμένα, η Vodafone συνεργάζεται με την μεγαλύτερη πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης στον κόσμο Udemy και παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε περισσότερα από 150 online μαθήματα σε όλους τους πελάτες Vodafone, ώστε να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στο πεδίο που επιθυμούν ή να μάθουν κάτι εντελώς καινούριο, επιλέγοντας ελεύθερα από δεκάδες παγκόσμιας κλάσης μαθήματα τεχνολογίας, επιχειρηματικότητας, παραγωγικότητας, προσωπικής ανάπτυξης και ευεξίας. Η προσφορά ισχύει για όλους τους πελάτες Vodafone έως και 30 Ιουνίου 2020 χωρίς καμία δέσμευση. 

Επιπλέον, η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρήση για έξι εβδομάδες της μεγαλύτερης online επιστημονικής και επαγγελματικής βιβλιοθήκης Perlego, προσφέροντας πρόσβαση σε περισσότερους από 300.000 βιβλία που καλύπτουν ένα τεράστιο πεδίο: Από Διοίκηση Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητα έως Τεχνολογία και ΙΤ, και από Οικονομικά, Νομικά και Αρχιτεκτονική έως Μαθηματικά και Ψυχολογία. Η προσφορά ισχύει για όλους τους συνδρομητές Vodafone και μπορεί να ενεργοποιηθεί έως και τις 30 Ιουνίου 2020. 

Ως έμπιστος εταίρος, η Vodafone στέκεται δίπλα στην κοινωνία, την πολιτεία, τις επιχειρήσεις και τους ανθρώπους της, επαναπροσδιορίζοντας τις τεχνολογίες, τις εμπορικές της προτάσεις και τις υπηρεσίες της, ώστε να υποστηρίξει την επανεκκίνηση ενός κόσμου, στον οποίο είμαστε όλοι μαζί, προς ένα μέλλον που έρχεται και μπορεί να γίνει καλύτερο για όλους. 

Περισσότερα

2# Μηδενική Πείνα

Το CU Around δίπλα στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη

Σε συνέχεια των πρωτόγνωρων συνθηκών που συνδέονται με την έλευση της νόσου COVID-19, το CU Around, μέσω της φιλανθρωπικής δράσης Give your 10%, στήριξε 150 αστέγους και συνανθρώπους μας σε ανάγκη, προσφέροντάς τους γεύματα και νερό για 30 ημέρες.

Συγκεκριμένα, ακόμα και «από μακριά», το CU Around βρέθηκε κοντά τους, προσφέροντας συνολικά 4.500 γεύματα και 9.000 φιάλες νερό, χάρη στη συμβολή των συνδρομητών του CU οι οποίοι παραχώρησαν στην πρωτοβουλία αυτή την έκπτωση 10% που δικαιούνται στο efood. Στην συνέχεια, το CU διπλασίασε το ποσό αυτό, προσφέροντας το σε γεύματα και νερό, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο ΔΕΣΜΟΣ.

Επίσης, τη δράση αυτή στήριξε η Domino’s pizza, η οποία συνέβαλε αναλαμβάνοντας τις παραδόσεις των γευμάτων και χαρίζοντας περισσότερα χαμόγελα. 

Μάλιστα, μπορεί η δράση Give your 10% να ολοκληρώθηκε στις 20 Μαΐου 2020, αλλά το Give your +1 θα βρίσκεται όλο το χρόνο κοντά στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Το μόνο που έχουν να κάνουν οι CU συνδρομητές είναι να πάρουν κωδικό για τις προσφορές του CU Around, μέσω του MY CU APP και να τη δωρίσουν για καλό σκοπό. 

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Missing Alert App: Eφαρμογή για τον ταχύτερο εντοπισμό αγνοουμένων

Τη νέα καινοτόμα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, Missing Alert App, που βοηθά ώστε όλοι να μπορούν να συμβάλλουν στον ταχύτερο εντοπισμό αγνοουμένων με τη βοήθεια της τεχνολογίας, παρουσίασαν σήμερα ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και η COSMOTE, στο πλαίσιο της φετινής εκδήλωσης για την Παγκόσμια Ημέρα Εξαφανισμένων Παιδιών (25/5), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά.

Το Missing Alert app θα είναι σύντομα διαθέσιμο για το κοινό. Όποιος επιθυμεί, θα μπορεί να το κατεβάσει στο κινητό του και να βοηθά στον εντοπισμό αγνοουμένων στη χώρα μας:

  • λαμβάνοντας ειδοποιήσεις στο κινητό του για τα περιστατικά εξαφάνισης στην περιοχή όπου βρίσκεται εκείνη τη στιγμή,
  • συμμετέχοντας στις έρευνες με την αποστολή πληροφοριών μέσω chat,
  • κινητοποιώντας και άλλους εθελοντές στην ίδια περιοχή, μέσω social media. 

Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν να προστατεύσουν οικεία τους πρόσωπα, που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες με υψηλό κίνδυνο εξαφάνισης (π.χ. λόγω άνοιας, νοητικής στέρησης), δηλώνοντας προληπτικά τα στοιχεία τους -μέσω του app- ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία αναγγελίας εξαφάνισης και έναρξης της έρευνας, σε περίπτωση που χρειαστεί.  

Την πρωτοβουλία για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του Missing Alert App  ανέλαβε  η COSMOTE. Από τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού, «Το Χαμόγελο του Παιδιού»  συνέβαλε καθοριστικά στη δημιουργία του app, με την μακρόχρονη εμπειρία και εξειδίκευσή του σε θέματα εξαφάνισης.

Κατά την παρουσίαση της εφαρμογής, αλλά και των ετήσιων στοιχείων για τα περιστατικά εξαφανίσεων στη χώρα μας, ο Πρόεδρος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Κώστας Γιαννόπουλος, είπε: «Η COSMOTE για μία ακόμα φορά στέκεται δίπλα στο Χαμόγελο του Παιδιού αλλά και στις ανάγκες της κοινωνίας. Καινοτομεί σχεδιάζοντας και θέτοντας σε λειτουργία, ένα ακόμα εύχρηστο και απολύτως απαραίτητο εργαλείο στη διαδικασία εντοπισμού παιδιών ή ενηλίκων, από 18 έως 60 ετών, που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή ομάδες υψηλού κινδύνου. Χάρη στη νέα αυτή εφαρμογή, μπορούμε όλοι απολύτως δωρεάν να συμβάλλουμε ενεργά στη διαδικασία εντοπισμού ενός συνανθρώπου μας που έχει εξαφανιστεί. Παράλληλα, όμως, η εφαρμογή αυτή έχει και προληπτικό χαρακτήρα, κάτι εξαιρετικά σημαντικό, με δεδομένο ότι σε κάθε εξαφάνιση ο χρόνος είναι το βασικότερο κριτήριο για να εντοπιστεί και να επιστρέψει με ασφάλεια σπίτι του το παιδί ή ο ενήλικας που αγνοείται».

«Η ιδέα του Missing Alert app ξεκίνησε από το Hackathon, τον εσωτερικό μας διαγωνισμό τεχνολογίας – από μία ομάδα νέων ανθρώπων, που είχαν οι ίδιοι βίωμα εξαφάνισης στην οικογένειά τους», ανέφερε, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Γιώργος Αθανασόπουλος, Chief Officer Λειτουργιών και Συστημάτων Πληροφορικής Ομίλου ΟΤΕ.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ