Connect with us

SDG's

Όμιλος Σαρακάκη: Ανεβάζουμε Ταχύτητα. Όλοι μαζί

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη βάζει μπρος τις μηχανές και ανεβάζει ταχύτητα με ένα εντυπωσιακό corporate video μέσω του οποίου εκφράζει την ευγνωμοσύνη του σε όσους βρέθηκαν και βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.

Παράλληλα δίνεται έμφαση τόσο στην προσφορά του Ομίλου προς την Πολιτεία και την κοινωνικά υπεύθυνη στάση του καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας του κορωνοϊού όσο και στα προληπτικά μέτρα προστασίας της υγείας και της ασφάλειας που εφαρμόζονται σε όλες τις εγκαταστάσεις προκειμένου να επιτευχθεί η επιχειρησιακή συνέχεια με φροντίδα απέναντι στους ανθρώπους του.

Έτσι λοιπόν, και με σύνθημα #ΑνεβάζουμεΤαχύτητα και #ΜένουμεΑσφαλείς, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, επίσημος Εισαγωγέας και Διανομέας αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, φορτηγών, λεωφορείων, και μηχανημάτων και εκπροσωπώντας εδώ και δεκαετίες καταξιωμένους, διεθνείς κατασκευαστές όπως Honda Motor Co. Ltd, Mitsubishi Motors Corporation, Volvo, Komatsu Ltd., Massey Ferguson κ.ά., είναι έτοιμος να υποδεχτεί τους πελάτες του και τους συνεργάτες του στις πρόσφατα ανακαινισμένες εκθέσεις Honda Cars, Honda Moto, Mitsubishi Motors και Volvo, στα συνεργεία-φανοποιεία και τους πάγκους ανταλλακτικών στη Λεωφ. Αθηνών 71 όπου τηρούνται ευλαβικά όλα τα απαραίτητα μέτρα σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών.


Για την επικοινωνιακή στρατηγική συνεργάστηκαν οι διαφημιστικές εταιρείες Grey Athens και Tribe με την Unlimited Creativity και την Curious Ahead του ομίλου V&O ενώ το σενάριο, την υλοποίηση και την παραγωγή του corporate video ανέλαβαν οι ομάδες των Curious Ahead και Unlimited Creativity.

 

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Τα μέτρα πρόληψης και προστασίας που έχουν τεθεί σε άμεση εφαρμογή χωρίζονται σε: α) Μέτρα Ατομικής Υγιεινής, β) Μέτρα στις Εγκαταστάσεις γ) Οργανωτικά Μέτρα και δ) Μέτρα Παρακολούθησης της Υγείας των Εργαζομένων.

Όσον αφορά τις εγκαταστάσεις του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, έχουν ληφθεί τα εξής μέτρα:

  • Τοποθέτηση απολυμαντικών συσκευών στους χώρους των εγκαταστάσεων. Παράδοση ψεκαστήρων χειρός με απολυμαντικό υγρό σε όλα τα τμήματα. Παράδοση γαντιών μιας χρήσης στα συνεργεία, τις αποθήκες, τους πάγκους ανταλλακτικών και την υποδοχή.
  • Έχουν διατεθεί μάσκες για το προσωπικό του ΟΕΣ και όπου υπάρχει αλληλεπίδραση με το κοινό, υπάρχει σήμανση όπου συστήνεται αυστηρά στους πελάτες να φοράνε μάσκα, όταν εισέρχονται στις εγκαταστάσεις του Ομίλου.
  • Ολοκλήρωση συντήρησης των κλιματιστικών μονάδων (κεντρικός κλιματισμός και αυτόνομες μικρές κλιματιστικές μονάδες) και σχολαστικός καθαρισμός/απολύμανση των φίλτρων αυτών.
  • Πραγματοποίηση γενικής απολύμανσης από εξειδικευμένο συνεργείο σε όλους τους χώρους των εγκαταστάσεων.
  • Απολύμανση εξωτερικά και εσωτερικά όλων των οχημάτων που παραδίδονται στους πελάτες από τις εκθέσεις και τα συνεργεία με ειδικό χημικό διάλυμα πιστοποιημένο για την αντιβακτηριδιακή και αντιμικροβιακή του δράση και εγκεκριμένο από τον ΕΟΦ.
  • Τοποθέτηση γυάλινων διαχωριστικών επιφανειών για τον περιορισμό της έκθεσης σε πιθανό μικροβιακό φορτίο μεταξύ εργαζομένων, επισκεπτών και πελατών.
  • Τοποθέτηση διαγραμμίσεων στο πάτωμα για την τήρηση αποστάσεων ασφαλείας.
  • Τοποθέτηση ενημερωτικών υλικών για την αποφυγή συνωστισμού.
  • Συστηματικός καθαρισμός όλων των χώρων στις εγκαταστάσεις με ειδικό απολυμαντικό προϊόν.
  • Τοποθέτηση χημικών τουαλετών στις εγκαταστάσεις του Ομίλου στην Αθήνα για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών του συνεργείου φορτηγών.

Επίσης, σε συνέχεια των σχετικών οδηγιών της Πολιτείας, εφαρμόζεται το μέτρο του μέγιστου αριθμού επιτρεπόμενων ατόμων σε Εκθέσεις, Συνεργεία, Πάγκους, Υποδοχή, Αποθήκες, Γραφεία και Κοινόχρηστους χώρους και όπου είναι απαραίτητο, πραγματοποιούνται χωροταξικές αλλαγές για να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ελάχιστων τετραγωνικών μέτρων ανά άτομο και της ελάχιστης απόστασης μεταξύ των θέσεων εργασίας.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Αpivita: Ημέρα Περιβάλλοντος με νέο Βοτανόκηπο στην Αθήνα

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και αποτελεί την κύρια εκδήλωση του ΟΗΕ από το 1972 έως και σήμερα για την ενημέρωση της κοινωνίας σχετικά με περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Η APIVITA μέσω της προσπάθειάς της για μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος και προάγοντας την υπεύθυνη περιβαλλοντική συνείδηση σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικής της δραστηριότητας συνεισφέρει στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε.. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το 2019, το σύνολο της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας προήλθε από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, σύμφωνα με Πράσινο Πιστοποιητικό που έλαβε η εταιρεία από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.

O Βοτανικός Κήπος της APIVITA στον περιβάλλοντα χώρο του εργοστασίου στο Μαρκόπουλο, φιλοξένησε το 2019 πάνω από 3000 μαθητές και φοιτητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί πως ο κήπος -ο οποίος αριθμεί πάνω από 150 διαφορετικά είδη φυτών- ποτίζεται με νερό το οποίο συλλέγεται από τη βροχή!

Η ομάδα της APIVITA φέτος ανακοινώνει την ολοκλήρωση ενός νέου Βοτανικού κήπου στις εγκαταστάσεις της ActionAid στην Αθήνα. Η ActionAid από την ίδρυσή της το 1972 έως και σήμερα, δουλεύει για μια κοινωνία χωρίς φτώχεια και αδικία και είναι μια ανεξάρτητη, διεθνής οργάνωση που δραστηριοποιείται σε 46 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ο νέος βοτανικός κήπος κατασκευάστηκε στην ταράτσα του Επίκεντρου στον Κολωνό και θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που προσφέρονται δωρεάν σε ενήλικες, παιδιά καθώς και τις οικογένειές τους. Το Επίκεντρο είναι ένα κέντρο στήριξης για τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και κοινωνικό αποκλεισμό.

Τέλος, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, εθελοντές εργαζόμενοι της APIVITA στο εργοστάσιο και κτίριο γραφείων της εταιρείας, προχώρησαν σε καθαρισμό του περιβάλλοντος χώρου στο Βιομηχανικό Πάρκο Μαρκοπούλου στέλνοντας το δικό τους μήνυμα για την προστασία της βιοποικιλότητας.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Η Deloitte Ελλάδος υποστηρίζει την απασχόληση εν μέσω πανδημίας


Η Deloitte Ελλάδος στηρίζει την απασχόληση, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και τις προκλήσεις που έχει επιφέρει η πανδημία στη χώρα μας και παγκοσμίως. 

Σε όλη τη διάρκεια του lockdown, πραγματοποίησε συνολικά 101 νέες προσλήψεις, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των τμημάτων και όλων των βαθμίδων, ακολουθώντας το προγραμματισμένο αρχικό πλάνο ανάπτυξης του οργανισμού. Σεβόμενοι, πρώτα από όλα, την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων μας και των υποψηφίων, όλη η διαδικασία στελέχωσης έγινε ηλεκτρονικά, αξιοποιώντας την τεχνολογία, μέσω ψηφιακών συνεντεύξεων, παρουσιάσεων και assessment test.  

Η Ειρήνη Παναγιωτακοπούλου, Head of Human Resources της Deloitte Ελλάδος δηλώνει: «Είναι αλήθεια πως τους προηγούμενους μήνες βιώσαμε όλοι μια πρωτόγνωρη κατάσταση που επηρέασε και συνεχίζει να επηρεάζει τις ζωές μας, την καθημερινότητά μας και φυσικά τον τρόπο που εργαζόμαστε. Παρόλα αυτά, εμείς στην Deloitte, το αντιμετωπίσαμε ως μια πρόκληση. Συνεχίσαμε αδιάλειπτα το πλάνο προσλήψεων σύμφωνα με τη στρατηγική και τις ανάγκες της εταιρείας. Αξιοποιήσαμε όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα κι εργαλεία, και με συστηματική προσπάθεια και δουλειά καταφέραμε να πετύχουμε τους αρχικούς στόχους. Μείναμε σπίτι, μείναμε ασφαλείς και ταυτόχρονα αποτελεσματικοί και ευέλικτοι στα νέα δεδομένα. Η επόμενη μέρα μάς βρίσκει με ακόμα περισσότερη αισιοδοξία και με την πεποίθηση πως η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού θα συνεχίσει να στηρίζει και να συμβάλλει στην ανάπτυξη της εταιρείας ακόμα και σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες».

Παράλληλα, συνδυαστικά με την κάλυψη των θέσεων, η Deloitte έχει θέσει σε εφαρμογή τις παρακάτω πρωτοβουλίες που στοχεύουν τόσο στην τόνωση της απασχόλησης, όσο και στην ομαλή ενσωμάτωση των νέων εργαζομένων στον οργανισμό: 

  • Πρακτική άσκηση: το πλάνο της εταιρείας για την πρακτική άσκηση τρέχει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, η εταιρεία είναι προετοιμασμένη να καλωσορίσει 30 φοιτητές και νέους αποφοίτους για να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στην εταιρεία. 
  • Virtual Career Days: μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, θα συμμετάσχει σε virtual ημέρες καριέρας που θα οργανωθούν στο πλαίσιο μεταπτυχιακών προγραμμάτων των πανεπιστημίων με τα οποία συνεργάζεται
  • Συμμετοχή σε διαδικτυακά προγράμματα: μέσω των leaders της και μαζί με τους συνεργάτες της, πρόκειται να συμμετέχει ενεργά σε προσεχείς διαδικτυακές δραστηριότητες, όπως προγράμματα mentoring, συνέδρια και ημερίδες
  • Συνεχής εκπαίδευση: όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρείας, τόσο τα εσωτερικά όσο και αυτά που προσφέρονται από εξωτερικούς παρόχους, εξακολουθούν να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά. Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζει τη συνεχή εκπαίδευση για τους ανθρώπους της και τους ενημερώνει σχετικά με νέες ευκαιρίες εκπαίδευσης, διαθέσιμες πιστοποιήσεις και επαγγελματικούς τίτλους.
  • Ομαλή ένταξη των νέων εργαζόμενων: είναι κοντά στους νέους εργαζόμενους στο ξεκίνημά τους, καθώς τους υποδέχεται με ένα ολοκληρωμένο virtual onboarding που τους βοηθάει να εξοικειωθούν με την κουλτούρα του οργανισμού από την πρώτη στιγμή.

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

ΜΕΤIS: Καινοτομία για πιο βιώσιμη ναυτιλία

Ο τομέας της ναυτιλίας, που έρχεται συχνά αντιμέτωπος με διαρκείς αλλαγές, από τις μεταβαλλόμενες κοινωνικοοικονομικές καταστάσεις έως τις απρόοπτες καιρικές συνθήκες, σήμερα αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκληση: να καταφέρει να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον παραμένοντας ταυτόχρονα βιώσιμος. 

Οι  θαλάσσιες μεταφορές είναι υπεύθυνες για το 2.5% περίπου των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG), ένα ποσοστό που αυξάνεται συνεχώς. Για να αποφευχθεί η περαιτέρω αύξηση της μόλυνσης του περιβάλλοντος, η βιομηχανία της ναυτιλίας πρέπει να λάβει δραστικά μέτρα και να επαναπροσδιορίσει τις δραστηριότητές της. 

Ήδη οι ναυτιλιακές εταιρείες στρέφονται προς καθαρότερους τύπους καυσίμων ενώ προχωρούν και στην εγκατάσταση νέου εξοπλισμού. Για να επιδείξουν όμως την απαιτούμενη συμμόρφωση ως προς τα επίπεδα βιωσιμότητας, θα χρειαστούν νέες οδηγίες και κατευθύνσεις, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει αυξημένο διοικητικό φόρτο. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση αυτού του διοικητικού κόστους, ωστόσο ο ψηφιακός μετασχηματισμός προχωράει με αργούς ρυθμούς για να εγκαθιδρυθεί στον τομέα της ναυτιλίας. Οπότε, για να πετύχει το στόχο της, η ναυτιλία χρειάζεται μια αλλαγή τόσο στην κουλτούρα όσο και στη χρήση της τεχνολογίας. 

Η METIS, ελληνική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας, ιδρύθηκε το 2016 με σκοπό να φέρει αυτή ακριβώς την ψηφιακή επανάσταση στον τομέα της ναυτιλίας. Η πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων της εταιρείας επιτρέπει στις ναυτιλιακές εταιρείες να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τη λειτουργεία των μηχανημάτων στα πλοία τους, παρέχοντας την απαραίτητη τεκμηρίωση για την επίβλεψη της ορθής λειτουργίας, την αξιολόγηση της απόδοσης αλλά και τα επίπεδα συμμόρφωσης ως προς το κανονιστικό πλαίσιο Η METIS, για να συλλέξει αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιεί εξειδικευμένους αισθητήρες Internet of Things (IoT) οι οποίοι τοποθετούνται στο πλοίο ενώ παράλληλα εμπλουτίζει τα δεδομένα συνδεόμενη με εφαρμογές τρίτων παρόχων για υπηρεσίες όπως η πρόγνωση του καιρού και ο εντοπισμός του γεωγραφικού στίγματος. Για να βοηθήσει τους εργαζόμενους στην ναυτιλία να υιοθετήσουν αυτές τις τεχνολογίες, η METIS σχεδίασε τον τρόπο αλληλεπίδρασης με το σύστημα ως ένα εύκολο στη χρήση chatbot, γνωστό και ως Virtual Personal Assistant (VPA).

«Θέλαμε να παρέχουμε μια λύση που δεν θα απαιτούσε εκτεταμένη εκπαίδευση ή υποστηρικτικές διαδικασίες. Έτσι, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν απλές ερωτήσεις ή και να ζητήσουν μια πιο σύνθετη ανάλυση στην αγγλική γλώσσα, με τον ίδιο τρόπο που θα επικοινωνούσαν με τον καπετάνιο ή τον υπεύθυνο μηχανικό του πλοίου», εξηγεί ο Μιχάλης Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της METIS.

Η METIS μέσω του VPA παρακολουθεί το πλοίο 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, στέλνοντας ειδοποιήσεις για έκτακτα συμβάντα ή παραδίδοντας reports που διασφαλίζουν ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να διαγνώσουν προβλήματα και να επιλύσουν κρίσιμα ζητήματα το γρηγορότερο δυνατό. Επίσης η METIS επέλεξε το Microsoft Azure για τις cloud υποδομές, τις δυνατότητες μηχανικής εκμάθησης, καθώς και για την αυξημένη ασφάλεια και την επεκτασιμότητα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ