Connect with us

SDG's

One AXA: Μία ομάδα μία γροθιά

Για άλλη μία χρονιά διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία η θεσμοθετημένη, πλέον, εβδομάδα WeCareForYou, με επίκεντρο τις αξίες που ενώνουν διαχρονικά τους ανθρώπους της ΑΧΑ. Μέσα από ένα ταξίδι 7 ημερών και 12 χρόνων, μία ενωμένη ομάδα εργαζομένων, μία ομάδα που έχει μάθει να εργάζεται σαν μία γροθιά, συμμετείχε ενεργά σε μία σειρά δράσεων, εμπνευσμένων από τις αξίες της εταιρείας και τους σημαντικότερους σταθμούς από την πρώτη ημέρα δραστηριότητάς της στην Ελλάδα. Ημέρα 1η: «Just For You» Η 1η ημέρα ήταν αφιερωμένη σε όλους τους εργαζομένους της ΑΧΑ υπό την ομπρέλα της αξίας OneAXA. Οι 150 παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για την ολοκληρωμένη παλέτα των παροχών της εταιρείας, οι οποίες συνθέτουν μια ξεχωριστή και εξατομικευμένη εργασιακή εμπειρία. Αξίζει να σημειωθεί πως το 60% των δράσεων υλοποιούνται ψηφιακά! Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης παρουσίασης οι παρευρισκόμενοι συμμετείχαν σε ένα πρωτότυπο quiz, μέσω του οποίου θυμήθηκαν παλαιότερες ενέργειες και ενημερώθηκαν για νέες πρωτοβουλίες. Ημέρα 2η: «AXA Θεατρική Ομάδα» Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν 3 παραστάσεις του γνωστού έργου «Οι Γαμπροί της Ευτυχίας», με πρωταγωνιστές τούς εργαζόμενους – μέλη της Θεατρικής Ομάδας της Εταιρείας και με την συμμετοχή 150 εργαζομένων. Στο πλαίσιο της ολιστικής στρατηγικής WellBeing, τα γραφεία της ΑΧΑ μετατράπηκαν σε ένα θέατρο που γέμισε χαρά και γέλιο τους θεατές. Η θεατρική παράσταση θα επαναληφθεί για τις οικογένειες των εργαζομένων για φιλανθρωπικούς σκοπούς Ημέρα 3η: « Να η Ευκαιρία» H AXA είναι μια εταιρεία που πορεύεται μαζί με τους εργαζομένους της με ακεραιότητα(integrity) και το απέδειξε για μια ακόμα φορά με τη συνέχιση της πετυχημένης δράσης «Να η Ευκαιρία», κατά την οποία το ανθρώπινο δυναμικό συζήτησε με τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής για όλα εκείνα που μπορούν να κάνουν την εργασία τους πιο αποδοτική. 91 εργαζόμενοι μοιράστηκαν τις σκέψεις τους, τις ιδέες και τους προβληματισμούς τους ανοιχτά, χωρίς ατζέντα.
Ημέρα 4η: «Simplicity Solutions Café» Την 4η ημέρα ένα διαδραστικό workshop, αφιερωμένο στην αξία simplicity, κάλεσε τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν μεθόδους περαιτέρω απλοποίησης καθημερινών διαδικασιών. 80 εργαζόμενοι και 40 στελέχη του management team της ΑΧΑ μέσα σε μια θετική, ομαδική και δημιουργική ατμόσφαιρα, εντόπισαν τα σημεία προς απλοποίηση, καθώς και τους τρόπους υλοποίησής τους.
Ημέρα 5η: «Live My Day» Οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ είχαν για μία ακόμα χρονιά την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα ο ένας την καθημερινή δραστηριότητα του άλλου, μέσα από ομαδικές ενέργειες αλληλεπίδρασης και ψυχαγωγίας. Αυτή τη χρονιά τη σκυτάλη παρέλαβε η Διεύθυνση Ασφαλίσεων, Ζωής και Υγείας με τα μέλη της ομάδας να παρουσιάζουν μέσα από ένα παιχνίδι επίλυσης γρίφων, τις νέες υπηρεσίες Υγείας, τον ρόλο της συγκεκριμένη Διεύθυνσης μέσα στον οργανισμό και την επίδρασή του τόσο στο σύνολο της λειτουργίας όσο και στην εμπειρία του πελάτη. Ημέρα 6η: «Εκδήλωση Επαγγελματικού Προσανατολισμού » Την 6η ημέρα ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, της Εταιρείας και η κ. Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, καλωσόρισαν τα παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ, τόσο εντός όσο και εκτός Αττικής. Βασικό σημείο της συνάντησης αυτής ήταν η γνωριμία τους με τον «κόσμο της ΑΧΑ» και η πραγματοποίηση ενός τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού. Παράλληλα, τα παιδιά ηλικίας 14-17 ετών είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τα αποτελέσματα με ειδικούς συμβούλους καριέρας και οι γονείς τους να συμβουλευτούν τους ψυχολόγους για θέματα που τους απασχολούν σχετικά με τον επαγγελματικό προσανατολισμό των παιδιών τους.
Ημέρα 7η: «Know We Can » Ο τελευταίος σταθμός του ταξιδιού ήταν το «Μαζί». Η στιγμή όπου όλοι οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ συγκεντρώθηκαν για να οραματιστούν μαζί το μέλλον. Να αισθανθούν πώς μπορούν μαζί να γίνουν καλύτεροι, να προετοιμάσουν το επόμενο ταξίδι, να τα καταφέρουν. Ο κ. Μοάτσος και η κ. Μανιάτη καλωσόρισαν όλους τους εργαζόμενους και τους ευχαρίστησαν για την πορεία τους έως τώρα, καλώντας την κ. Νάνσυ Μαλλέρου, Coach, Ομιλήτρια, Συγγραφέα και CEO Life Clinic Group, για να τους θυμίσει πως η επιβράβευση του εαυτού μας είναι πρωταρχικής σημασίας για να βρίσκουμε μέσα μας τη δύναμη να προχωράμε σε κάθε επόμενο βήμα μας, προσωπικό ή επαγγελματικό. Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας, δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να είμαι μέλος μίας τόσο ενωμένης ομάδας που δουλεύει με ενσυναίσθηση, με μακροπρόθεσμο προσανατολισμό, με ακεραιότητα και αίσθημα ευθύνης. Νιώθω υπερηφάνεια πάνω από όλα ως άνθρωπος, καθώς κάθε μας ενέργεια, κάθε νέα πρωτοβουλία έχει μία βαθιά αξιακή βάση και επιδιώκει να προσφέρει στον κάθε έναν, στην καθεμία ξεχωριστά. Ως ασφαλιστικός οργανισμός οφείλουμε πρωταρχικά να προστατεύουμε τους ανθρώπους μας και, κατ’ επέκταση, μέσω εκείνων, τους ασφαλισμένους μας.» Η κ. Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, ανέφερε: «Από το 2007 μέχρι σήμερα όλοι εμείς, οι άνθρωποι της ΑΧΑ, δουλεύουμε για να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που μας επιτρέπει να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι, που μας στηρίζει στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα, που σέβεται τις βαθύτερες ανάγκες μας, που κατανοεί τη διαφορετικότητά μας, που δίνει φωνή στον προβληματισμό μας. Ένα περιβάλλον στο οποίο επιλέγουμε να εργαστούμε γιατί νιώθουμε καλά. Μέσα από τα χρόνια μάθαμε να κατανοούμε ο ένας τον άλλον και επιλέξαμε να επικεντρωθούμε σε όσα μας ενώνουν και μας βοηθούν να διαχειριστούμε μαζί κάθε δυσκολία, κάθε εμπόδιο, πολλαπλασιάζοντας, με αυτόν τον τρόπο, την αξία κάθε κοινής επιτυχίας μας.»

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Startups in Greece 2019: Το EquiFund στο ελληνικό οικοσύστημα

Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital (τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας) δημοσίευσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ένα εκτενές report, με σκοπό την καταγραφή των ευκαιριών χρηματοδότησης και των προφίλ των startups στην Ελλάδα.

Το 2019 αποτελεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα χρονιά, καθώς κλείνουν σχεδόν δύο χρόνια από την ενεργοποίηση του EquiFund. Για πρώτη φορά καταγράφονται όλες οι επενδύσεις που έχουν γίνει στο πλαίσιο του χρηματοδοτικού προγράμματος και αναλύεται το προφίλ των εταιρειών που έχουν ενισχυθεί.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται και στη δήλωση του EIF (Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων) στο report: «Οι διαχειριστές των funds που υποστηρίζονται από το EquiFund έχουν καταφέρει να κινητοποιήσουν το ελληνικό οικοσύστημα VC απευθυνόμενοι σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς […], ενώ έχουν επίσης συμβάλει στην ανάπτυξη της κοινότητας startups […] κι έχουν βοηθήσει να πολλαπλασιαστούν τα αποτελέσματα του προγράμματος, με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την αύξηση ενδιαφέροντος από επενδυτές εκτός Ελλάδας, που συμμετέχουν πιο συχνά απ’ ότι στο παρελθόν».

Επίσης, ανανεώνονται και παρουσιάζονται οι λίστες με τα πιο επιτυχημένα ελληνικά startups, τόσο αυτών που έχουν λάβει την μεγαλύτερη χρηματοδότηση εντός του 2019 αλλά και συνολικά, όσο και αυτών που έχουν επιτύχει τις καλύτερες συμφωνίες εξαγοράς.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Found.ation συνεργάστηκε με το Velocity.Partners VC, ένα από τα funds του EquiFund, για να αναλύσει και να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των ελληνικών εταιρειών startups που βρίσκονται στα αρχικά στάδια της ανάπτυξης τους (στάδια pre-seed και seed), να κατανοήσει τις ανάγκες τους, να εντοπίσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην αναζήτηση χρηματοδότησης και να χτίσει το προφίλ τους.

Μερικά από τα σημαντικότερα στοιχεία του report:

  • 60 εκατομμύρια ευρώ έχουν επενδυθεί σε ελληνικές startups μέχρι στιγμής μέσω του μηχανισμού EquiFund. Οι 74 εταιρείες που έχουν ενισχυθεί, έχουν συγκεντρώσει συνολικά 180 εκατομμύρια ευρώ με τη συμβολή και άλλων επενδυτών.
  • Για κάθε €1 που έχει επενδυθεί μέσω EquiFund VCs, οι startups έχουν λάβει άλλο €1 από άλλους επενδυτές σε ακόλουθους γύρους χρηματοδότησης. Συνολικά, για κάθε €1 μέσω EquiFund, οι startups έχουν λάβει επιπλέον €2 από άλλους επενδυτές.
  • Οι startups που έχουν ενισχυθεί μέσω EquiFund είναι πιο νέες (<4 χρόνια) συγκριτικά με τις startups που λάμβαναν χρηματοδότηση τα προηγούμενα χρόνια (<8 χρόνια).
  • 8 από τις 10 startups που έχουν λάβει τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση μέχρι σήμερα, έχουν επίσης χρηματοδοτηθεί και μέσω EquiFund. Συγκεκριμένα, το 25% όλων των επενδυτικών γύρων περιλαμβάνουν τη συμμετοχή ενός EquiFund VC. Οι Για τις εταιρείες που έχουν λάβει χρηματοδότηση μέσω EquiFund, η συμμετοχή του προγράμματος αντιπροσωπεύει κατά μέσο όρο το 33% της συνολικής χρηματοδότησης που έχουν συγκεντρώσει.
  • Το ελληνικό οικοσύστημα των startup εξακολουθεί να προτιμά τις B2Bυπηρεσίες. Οι τομείς των βιοεπιστημών, του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου και της Αγροδιατροφής αναδεικνύονται ως οι δημοφιλέστεροι ανάμεσα σε startups που βρίσκονται στα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους. Ανοδική πορεία σημειώνουν και άλλοι τομείς όπως ο Τουρισμός και η Ενέργεια.

Στο άρθρο γνώμης του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Γιάννη Τσακίρη, που φιλοξενείται στο report, αναφέρεται: «Οι startups είναι η ουσία της επιχειρηματικότητας και επιχειρηματικότητα σημαίνει σταθερή ανάπτυξη. Ως Κυβέρνηση πρέπει να διασφαλίσουμε την ύπαρξη επαρκούς πρόσβασης σε σπουδαίες ιδέες, ταλέντο και χρηματοδότηση».

Περισσότερα

SDG's

Economist: Το δημογραφικό αποτελεί εθνικό ζήτημα για την Ελλάδα

«Το δημογραφικό αποτελεί εθνικό ζήτημα για την Ελλάδα», διεμήνυσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος από το βήμα του συνεδρίου του Economist για τη δημογραφική κρίση στην Ελλάδα, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη HOPEgenesis. Περιγράφοντας με μελανά χρώματα την εξέλιξη των μεγεθών που αφορούν τον ελληνικό πληθυσμό, ο κ. Παυλόπουλος επικαλέστηκε τη μαζική φυγή κατά τη διάρκεια της κρίσης. Μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι από το 2011 έως το 2015 ο ελληνικός πληθυσμός μειώθηκε από 11,2 εκατ. σε 10,8 εκατ.  Στο πλαίσιο αυτό, ανέδειξε παράγοντες που κατά τη γνώμη του είναι σε θέση να αντιστρέψουν την εικόνα, όπως η διατηρήσιμη οικονομική ανάπτυξη, μια πολιτική ενίσχυσης της ελκυστικότητας της χώρας, καθώς και ο θεσμός της οικογένειας. Αναφερόμενος και στην παράμετρο του μεταναστευτικού, ο κ. Παυλόπουλος παρατήρησε ότι ορισμένες χώρες οργάνωσαν τη μεταναστευτική πολιτική τους με βάση τις εργασιακές τους ανάγκες και όχι με βάση τα ανθρώπινα δικαιώματα.
«Όμως πρέπει να προστατεύουμε τον άνθρωπο και τα θεμελιώδη δικαιώματά του», τόνισε ο ΠτΔ, τασσόμενος ευρύτερα υπέρ μιας συλλογικής ευρωπαϊκής προσέγγισης «στη βάση της αρχής της αλληλεγγύης». Το οικονομικό ζήτημα της Ελλάδας είναι και ζήτημα εθνικής επιβίωσης, αν αναλογιστεί κανείς την ένταση του δημογραφικού προβλήματος, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης. Ειδικότερα, αφού τόνισε ότι η κυβέρνηση θεσμοθέτησε την ενίσχυση της ελληνικής οικογένειας με τη χορήγηση 2.000 ευρώ για κάθε νεογέννητο, εξέφρασε την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης, όσο θα το επιτρέπουν οι δημοσιονομικές συνθήκες, να θεσμοθετεί ολοένα και μεγαλύτερα οικονομικά κίνητρα «για να κάνει ο κόσμος παιδιά», χαρακτηρίζοντας και τα χρήματα αναπόσπαστο μέρος της λύσης στο δημογραφικό. Ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε ότι από το 2011 μέχρι και το 2018 ο πληθυσμός της Ελλάδας κάθε χρόνο μειώνεται, δηλαδή οι γεννήσεις είναι λιγότερες των θανάτων. Τόνισε μάλιστα ότι αν οι σημερινές στατιστικές δεν αλλάξουν, τότε οδηγούν με βεβαιότητα τον ελληνικό πληθυσμό σε εξαφάνιση, μέσα στον επόμενο ενάμιση αιώνα. Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος υπογράμμισε ότι το δημογραφικό δεν είναι μόνο ελληνικό αλλά και ευρωπαϊκό πρόβλημα.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Σ. Χανδακάς: Μόνο με συνεργασία όλων των φορέων και πολυπαραγοντικές λύσεις μπορεί να ανατραπεί το δημογραφικό πρόβλημα

Ο Στέφανος Χάνδακας στο συνέδριο του Economist, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την HOPEgenesis και τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου, ανέπτυξε το εγχείρημα της HOPEgenesis ως μοντέλο δράσης και συνεργειών για την επίτευξη μιας επιτυχημένης δημογραφικής πολιτικής. Συγκεκριμένα, επισήμανε ότι η λύση του προβλήματος θα έρθει μέσα από μία νεωτεριστική προσέγγιση συνεργασιών του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, των θεσμών, του κράτους και της Εκκλησίας, των ιδρυμάτων και των ευεργετών, της ακαδημαϊκής κοινότητας, μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και των Ενόπλων δυνάμεων με το Ελληνικό Κοινοβούλιο και την κυβέρνηση, και γενικότερα, όλων των φορέων που μπορεί να συνεισφέρουν στην επίτευξη του στόχου αυτού. Τέλος, η HOPEgenesis είναι ένα μοντέλο που αναδεικνύει με τη δράση της στις απομακρυσμένες περιοχές ότι οι υποστηρικτικές και συλλογικές ενέργειες έχουνε πραγματικό και μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ