Συνολικά 104 νέες θέσεις εργασίας και αύξηση τζίρου κατά 20% είναι τα αποτελέσματα για τις 20 συμμετέχουσες εταιρείες στο πρόγραμμα επιχειρηματικής ανάπτυξης του ΟΠΑΠ που εγκαινιάστηκε πριν από πέντε μήνες.
Ο ΟΠΑΠ αφήνει το αποτύπωμά του στην πραγματική οικονομία με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor. Σύμφωνα με στοιχεία του οργανισμού οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, κατά τους πρώτους πέντε μήνες, κατάφεραν να αυξήσουν κατά 20% τον τζίρο τους και να δημιουργήσουν 104 νέες άμεσες θέσεις εργασίας. Κατ’ επέκταση, μέσω των συνεργασιών που αναπτύσσουν οι εταιρείες στην αγορά, υποστηρίζουν 1.503 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.
Η υποστήριξη
Η «Επιχειρηματική Ανάπτυξη από τον ΟΠΑΠ» εστιάζει σε αυτό που πραγματικά έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις για να προχωρήσουν μπροστά: Προσφέρει ολοκληρωμένη στρατηγική καθοδήγηση, εκπαιδευτικά σεμινάρια, πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία και διεθνείς αγορές, καθώς και δράσεις δικτύωσης.
Στο πλαίσιο προγράμματος, μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί:
· 85 συναντήσεις μεταξύ των εταιρειών και του δικτύου συμβούλων (mentors) του προγράμματος
· 70 συμβουλευτικές συνεδρίες με το δίκτυο των υψηλόβαθμων στελεχών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
· 35 επαφές με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού
· 13 εκπαιδευτικά σεμινάρια
· 20 συναντήσεις στρατηγικής συμβουλευτικής καθοδήγησης από τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου του ΟΠΑΠ, μέσω των οποίων οι εταιρείες έλαβαν πολύτιμες συμβουλές και καθοδήγηση σε θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
Πριν από μερικές ημέρες πραγματοποιήθηκε το “Marketing & Branding Workshop”, στα κεντρικά γραφεία του ΟΠΑΠ. Σε αυτό, ο Chief Customer Officer του ΟΠΑΠ, Πετρ Ματεγιόφσκι, παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις στην επανατοποθέτηση (repositioning) των εταιρειών.