Connect with us

Βιομηχανία

Opel X-Family: Εφαρμογή του Euro 6d-TEMP για τη μέτρηση ρύπων

Η Opel είναι πρωτοπόρος στην εφαρμογή του Euro 6d-TEMP, που περιλαμβάνει τη δοκιμή Πραγματικών Εκπομπών Ρύπων (Real Driving Emissions – RDE) με μέτρηση ρύπων σε δημόσιους δρόμους. Η μάρκα έχει λανσάρει 85 νέους κινητήρες που ήδη πληρούν το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων. Στο προσκήνιο βρίσκεται η οικογένεια μοντέλων SUV, Opel Xfamily, με τα Crossland X, Grandland X και Mokka X.

Με τη μετάβαση σε καθεστώς Euro 6d-TEMP, το Crossland X και το μεγαλύτερο συμπαγές SUV Grandland X φέρνουν μία νέα γενιά κινητήρων 1.5 Diesel στη γκάμα της Opel. Τόσο η κυλινδροκεφαλή όσο και ο στροφαλοθάλαμος κατασκευάζονται από κράμα αλουμίνιο, ενώ οι τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο ενεργοποιούνται από δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους.

Το Crossland X προσφέρει την έκδοση 75 kW/102 hp των υπερτροφοδοτούμενων, τετρακύλινδρων κινητήρων με Start/Stop. Με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο, η κατανάλωση καυσίμου[1] είναι 4,7 l/100 km στην πόλη, 3,5 l/100 km εκτός πόλης και 4,0 l/100 km με εκπομπές CO2 105 g/km στο μικτό κύκλο. Η μέγιστη ροπή των 250 Nm αποδίδεται στις 1.750 rpm.

Το συμπαγές SUV Grandland X προσφέρει την έκδοση 96 kW/130 hp του 1.5 Diesel, με start/stop και έναν VGT turbocharger (τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας). Με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωση καυσίμου[1] είναι 4,7-4,7 στην πόλη l/100 km, 3,9-3,8 εκτός πόλης l/100 km και 4,2-4,1 l/100 km με εκπομπές CO2110-108 g/km στο μικτό κύκλο. Η μέγιστη ροπή των 300 Nm αποδίδεται μόλις στις 1.750 rpm.

Το Grandland X 1.5D διατίθεται επίσης με ένα προηγμένο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει όχι μόνον ομαλές αλλαγές αλλά και μέτρια κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων[1] (4,5-4,4 στην πόλη l/100 km, 4,0-3,9 εκτός πόλης l/100 km και 4,2-4,1 l/100 km με εκπομπές CO2 109-108 g/km στο μικτό κύκλο).

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων – που περιλαμβάνει έναν παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/φίλτρο NOx, μπεκ ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και Φίλτρο Σωματιδίων DieselDiesel Particulate Filter (DPF) – αποτελεί μια ολοκληρωμένη μονάδα που τοποθετείται πολύ κοντά στον κινητήρα. Το φίλτρο NOx λειτουργεί σαν καταλύτης ψυχρών εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR.

Με τη νέα μονάδα  των 1.5L και τον 130 kW/177 hp 2.0 Diesel που υπάρχει ήδη (κατανάλωση καυσίμου στην πόλη 5,3-5,3 l/100 km, εκτός πόλης 4,6-4,5 l/100 km, μικτός κύκλος 4,9-4,8 l/100 km, 128-126 g/km CO2) και μοιράζεται το ίδιο σύστημα μείωσης ρύπων με τον κινητήρα 1.5, οι πελάτες του Grandland X μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο ισχυρούς, αλλά εξαιρετικά φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες diesel.

Η βασική έκδοση του Grandland X διατίθεται με τον βενζινοκινητήρα 1.2-litre Direct Injection Turbo PureTech 96 kW/130 hp. Ο τρικύλινδρος κινητήρας, που έχει αποσπάσει τον τίτλο International Engine of the Year τέσσερις συνεχείς φορές, περιλαμβάνει φίλτρο σωματιδίων βενζίνης – Gasoline Particulate Filter (GPF) και διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το SUV μπορεί να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 188 km/h και να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 10,1 δευτ. (κατανάλωση καυσίμου με μηχανικό κιβώτιο[1]: 6,1 l/100 km στην πόλη, 4,9-4,8 l/100 km εκτός πόλης, 5,3-5,2 l/100 km και 121-120 g/km CO2 στο μικτό κύκλο, κατανάλωση με αυτόματο[1]: 6,1-6,0 l/100 km στην πόλη, 4,9-4,8 l/100 km εκτός πόλης, 5,3-5,2 l/100 km και 121-119 g/km CO2 στο μικτό κύκλο).

Mokka X: Γκάμα κινητήρων turbo ξεκινά με τον 120 hp 1.4 Turbo

Για το Mokka X, η μετάβαση σε Euro 6d-TEMP φέρνει μία νέα, ισχυρότερη, βασική κινητήρια μονάδα βενζίνης, που σημαίνει ότι το δημοφιλέστερο SUV της κατηγορίας Β τροφοδοτείται αποκλειστικά με ισχύ κινητήρων turbo. Ο 88 kW/120 hp 1.4 Turbo με start/stop (κατανάλωση καυσίμου[1] στην πόλη 8,1-8,0 l/100 km, εκτός πόλης 5,7-5,5 l/100 km, στο μικτό κύκλο 6,6-6,4 l/100 km, 151-148 g/km CO2) κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού, εξατάχυτου κιβωτίου και αντικαθιστά τον προηγούμενο, ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6L 85 kW/115 hp.

Το λανσάρισμα της γκάμας Opel Euro 6d-TEMP αποτελεί τμήμα της δέσμευσης της μάρκας να ηγηθεί της μείωσης εκπομπών ρύπων με τα οχήματά της. Επόμενα βήματα είναι το λανσάρισμα τεσσάρων ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών μοντέλων μέχρι το 2020, μεταξύ των οποίων η νέα γενιά Corsa, που επίσης θα διατίθεται ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, και το  Grandland X plug-in hybrid. Μέχρι το 2024, η Opel θα γίνει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη μάρκα επιβατών οχημάτων, προσφέροντας μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο – ως υβριδικό ή ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας – παράλληλα με τα μοντέλα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Κύκλος WLTP: Πιο ρεαλιστικά δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου

Η συμμόρφωση της Opel με το πρότυπο Euro 6d-TEMP Opel συμπίπτει με την καθιέρωση του Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) για μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, που ισχύει για όλες τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων από τον Σεπτέμβριο.

Όπως ο κύκλος New European Driving Cycle (NEDC), το WLTP είναι μία εργαστηριακή δοκιμή, αλλά ενώ το NEDC προσδιορίζει τις τιμές “στην πόλη, εκτός πόλης και στο μικτό κύκλο” βάσει ενός θεωρητικού προφίλ οδήγησης, το WLTP χρησιμοποιεί “πραγματικά” προφίλ οδήγησης από μία παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP διαιρείται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετικές μέσες ταχύτητες: χαμηλή, μεσαία, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε τμήμα περιέχει διάφορες φάσεις οδήγησης, στάσεις, επιτάχυνση και φρενάρισμα που αντικατοπτρίζουν καθημερινά προφίλ οδήγησης.

Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ενός ορισμένου τύπου οχήματος δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό αλλά και με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό. Τα δεδομένα που συλλέγονται είναι συγκρίσιμα παγκοσμίως, ενώ οι τιμές NEDC ισχύουν μόνο για την Ευρώπη.

Real Driving Emissions: Μετρήσεις στο δρόμο αλλά και στο εργαστήριο

Όταν ξεκίνησε η μετάβαση στο WLTP τον Σεπτέμβριο του 2017, το πρότυπο εκπομπών Euro 6c έγινε υποχρεωτικό για έγκριση τύπου νέων τύπων οχημάτων. Τύποι που πληρούν το πρότυπο μετά από επιτυχημένα αποτελέσματα στο Real Driving Emissions test (RDE) λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με το Euro 6d-TEMP. Το RDE συμπληρώνει το WLTP και μετρά τους ρύπους οχημάτων ενώ κινούνται σε δημόσιους δρόμους.

Το Euro 6c γίνεται υποχρεωτικό για όλα τα νέα ταξινομημένα οχήματα από φέτος το Σεπτέμβριο, ενώ το Euro 6d-TEMP θα ισχύσει για όλες τις νέες ταξινομήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2019.

Το Euro 6d-TEMP έχει παράγοντα συμμόρφωσης NOx 2,1 που είναι το μέγιστο περιθώριο σφάλματος κατά το οποίο τα αυτοκίνητα επιτρέπεται να υπερβούν το όριο Οξειδίων του Αζώτου (NOx) σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης – μέτρηση στο RDE test. Το Euro 6d-TEMP θα αντικατασταθεί από το Euro 6d  με παράγοντα συμμόρφωσης NOx 1,0 (συν περιθώριο σφάλματος 0,5) από τον Ιανουάριο του 2020 για νέους τύπους και από τον Ιανουάριο του 2021 για νέες ταξινομήσεις.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βιομηχανία

Κάλεσμα από τη Lanes για τον αγώνα “Race for the Cure”

Η Lanes, για 3η συνεχή χρονιά, στέκεται στο πλευρό του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με καρκίνο του Μαστού, Άλμα Ζωής, ανανεώνοντας και φέτος το αγωνιστικό της ραντεβού με το “Race for the Cure”.

Με μήνυμα «Παίρνουμε θέση στον αγώνα», καλεί το κοινό να γίνει μέλος της Lanes Running Team και να στηρίξει τις γυναίκες που δίνουν καθημερινά το δικό τους αγώνα ενάντια στον καρκίνο του Μαστού.

Την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου θα στηθεί το περίπτερο της Lanes στο Ζάππειο, με έναν κατακόκκινο σάκο του μποξ να έχει κεντρική θέση. Ο σάκος συμβολίζει το φόβο, την άγνοια και την προκατάληψη και μας καλεί να τον χτυπήσουμε όσες περισσότερες φορές μπορούμε μέσα σε 30’’! Γι’ αυτή τη συμβολική κίνηση, η Lanes θα χαρίζει 1 ευρώ στο Άλμα Ζωής.

Τη συμμετοχή της Lanes Running Team στηρίζουν οι αθλητές του στίβου Λίλυ Αλεξούλη, Μιχάλης Αναστασάκης, Ιάσωνας Θανόπουλος, Παναγιώτης Ματζουρογιάννης, Οδυσσέας Μουζενίδης, Πάρης Μπατζάβαλης και Ελισάβετ Πεσιρίδου, τους οποίους η Lanes συμπληρώνει σε κάθε αγωνιστική τους προσπάθεια.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Disrupt Greece: Σύμπραξη για την απασχόληση

Ο μεγάλος διαγωνισμός καινοτομίας, που διοργανώνουν για δεύτερη χρονιά Fortune και Industry Disruptors – Game Changers με στρατηγικό συνεργάτη την εταιρεία Παπαστράτος, κορυφώνεται με ένα event, που έχει ως θέμα το «μέλλον της εργασίας», στο Μουσείο Μπενάκη στις 25 Σεπτεμβρίου.

Στο επίκεντρο θα βρεθούν η τεχνητή νοημοσύνη, οι νέες δεξιότητες που απαιτεί η ψηφιακή εποχή, ο ρόλος των ευέλικτων σχημάτων και της κουλτούρας των νεοφυών επιχειρήσεων στο τρόπο που δουλεύουμε και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, ως απόρροια της χρήσης των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

Παράλληλα οι δέκα καλύτερες ομάδες του διαγωνισμού θα διεκδικήσουν στη σκηνή του Disrupt Greece χρηματικά έπαθλα και υπηρεσίες ύψους 100.000 ευρώ.

Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στα Spaces της οδού Ερμού, όπου στεγάζονται πολλοί επιχειρηματίες για να αναπτύξουν τις ιδέες τους, οι εκπρόσωποι του διαγωνισμού αναφέρθηκαν αναλυτικά στο τι θα δούμε στις 25 Σεπτεμβρίου, που θα ξεκινήσει στις 15.00 και θα ολοκληρωθεί στις 20.00, αλλά και στους στόχους που επιδιώκει να πετύχει η πλατφόρμα καινοτομίας DISRUPT GREECE.

Η Βrand Manager του Fortune, Αναστασία Παρετζόγλου, ανέφερε ότι στόχος της πρωτοβουλίας είναι η εδραίωση ενός ζωντανού και εξελισσόμενου δικτύου καινοτομίας που θα αποτελέσει παράδειγμα για το μέλλον. “Τελικός σκοπός μας, είναι μέσα από τον Κύκλο Καινοτομίας του Disrupt Greece, να εδραιωθεί μία κοινότητα επιχειρηματιών, ερευνητών, μεντόρων, στελεχών της αγοράς και επενδυτών, που θα ενδυναμώνουν το οικοσύστημα και θα συμβάλλουν με λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες να «σταθούν» τόσο στην εγχώρια όσο και στην διεθνή  αγορά”, πρόσθεσε.

Για το άνοιγμα ενός νέου κύκλου καινοτομίας που τείνει να καταστεί θεσμός μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, Χρήστος Χαρπαντίδης, ενώ δεσμεύτηκε πως τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του, θα συνεχίσουν να στηρίζουν έμπρακτα τη νεοφυή επιχειρηματικότητα.

Ο κ. Χαρπαντίδης τόνισε πως η χώρα έχει ανάγκη να στηριχτεί στις νέες επιχειρήσεις, αλλά και να επενδύσει στη δημιουργία γνώσης και στην παραγωγή καινοτομίας.

“…Με όχημα την καινοτομία, τα όνειρα, όσο μεγάλα και αν είναι, μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Στην Παπαστράτος γνωρίζουμε καλά την αξία της. Χάρη σε αυτή μπορέσαμε να σταματήσουμε την παραγωγή τσιγάρων, ανοίγοντας ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία μας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί με τη χώρα. Η επόμενη μέρα περνά μέσα από την Ελλάδα της καινοτομίας”.

Ο Μιχάλης Στάγκος, Διευθύνων Σύμβουλος της MSCOMM και συν-ιδρυτής των Industry Disruptors – Game Changers, αναφερόμενος στα οφέλη των νεοφυών επιχειρήσεων που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό, τόνισε πως εκτός από την εμπειρία που θα αποκομίσουν, οι νικητές θα αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, θα μάθουν πώς να στήσουν την δομή της επιχείρησής τους, και πώς να επεκταθούν με επιτυχία εκτός συνόρων.

Στις 25 Σεπτεμβρίου θα δώσουν το παρόν ομιλητές όπως ο Neil Harbisson, το πρώτο «cyborg του κόσμου», με ενσωματωμένη κεραία στο κρανίο του, ο Αlessio Aceti της Karspersky, ειδικός σε θέμα ασφαλείας και big Data, o Martin Wilckens της Deutsche Telecom, αλλά και από την ελληνική σκηνή η Μαρία Ευθυμίου και ο Θεοδόσης Τάσιος σε ένα ανατρεπτικό δίδυμο επί σκηνής, ο επικεφαλής της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου και πετυχημένες ελληνικές εταιρείες όπως η Innoetics και η Moosend.

Το Disrupt Greece  τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΒ και έχει τη στήριξη των κυριότερων φορέων του οικοσυστήματος.

Executive partner του Disrupt Greece είναι η ΣΟΛ, η μεγαλύτερη εταιρεία ορκωτών ελεγκτών λογιστών στην Ελλάδα, που θα σχεδιάσει για τους φετινούς φιναλίστ του διαγωνισμού ένα πρόγραμμα πρακτικής και τεχνικής βοήθειας για τη συνολική οικονομική και αναπτυξιακή εικόνα του εγχειρήματός τους.

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ο ακαδημαϊκός συνεργάτης του Disrupt Greece για το 2018 και στις εγκαταστάσεις του πραγματοποιείται φέτος το Bootcamp του μεγάλου διαγωνισμού επιχειρηματικότητας για την εκπαίδευση και την προετοιμασία των ομάδων που δήλωσαν συμμετοχή.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Η Michelin και ο Ιαβέρης μαζί για την Oδική Aσφάλεια

H Michelin και η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς του Ιαβέρη ένωσαν τις δυνάμεις τους, με σκοπό να συνεισφέρουν στην προσπάθεια αντιμετώπισης του πολύ σημαντικού θέματος των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα.

Η συνεργασία, που εντάσσεται στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Michelin Ελλάδας, ξεκίνησε στις αρχές του 2018 και έχει ήδη καταγράψει σημαντικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, μέσα από ειδικά σεμινάρια, ψηφιακά μέσα αλλά και τα social media.

Με τη μεγάλη του εμπειρία στην οδική συμπεριφορά, ο Ιαβέρης προσφέρει εντελώς δωρεάν πολλά σεμινάρια ευαισθητοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς ανταποκρίνεται στις προσκλήσεις σχολείων, εταιρειών, του Στρατού και άλλων φορέων. Παράλληλα, μέσα από τους λογαριασμούς που διατηρεί στο Facebook αλλά και στην ιστοσελίδα της Σχολής Οδικής Συμπεριφοράς ενημερώνει διαρκώς το κοινό για τα θέματα της σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο.

Η Michelin, ως η κορυφαία εταιρεία ελαστικών, υποστηρίζει τις δράσεις του Ιαβέρη με πλούσιο περιεχόμενο και χρήσιμες συμβουλές από τη διεθνή τεχνογνωσία της, για τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που παίζουν τα ελαστικά στην ασφάλεια των οδηγών, των επιβατών αλλά και των πεζών.

«Τα ελαστικά είναι το Α και το Ω της ασφαλούς συμπεριφοράς του αυτοκινήτου μας, καθώς πρόκειται για το μοναδικό σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο – που σε μέγεθος δεν ξεπερνά την παλάμη του χεριού μας. Αν αυτά δεν είναι κατάλληλα και σε καλή κατάσταση, τότε η ασφάλειά μας μπαίνει σε τρομερό κίνδυνο. Μέσα από τις δράσεις μας, προσπαθούμε να πείσουμε τον κόσμο να ελέγχει πολύ τακτικά την πίεση και τη γενικότερη κατάσταση των ελαστικών και να τα αντικαθιστά σε αξιόπιστα σημεία πώλησης ελαστικών, με ποιοτικά προϊόντα, όταν παύουν να είναι ασφαλή. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, οπότε και συμπορευόμαστε με τη Michelin, καταφέραμε να μιλήσουμε σε σχεδόν 17.000 συμπολίτες μας, ενώ πάνω από 100.000 έχουν δει τα ενημερωτικά άρθρα μας στο Facebook. Συνεχίζουμε δυναμικά να ενημερώνουμε και να ευαισθητοποιούμε, με σκοπό μας να περιορίσουμε τη ‘”γενοκτονία” που συντελείται στους δρόμους της πατρίδας μας, κάθε μέρα», δήλωσε ο Ιαβέρης.

Ο Αναστάσιος Πηγαδιώτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Michelin Ελλάδας, τόνισε: «Η Οδική Ασφάλεια είναι προτεραιότητα για όλους εμας στη Michelin. Προσπαθούμε καθημερινά να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για αυτό το πολύ σημαντικό ζήτημα και να τους δείχνουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατέψουν τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους. Τα τελευταία 61 χρόνια της συνεχούς και επιτυχημένης παρουσίας μας στην Ελλάδα, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να λειτουργούμε ως μία υπεύθυνη εταιρεία για την ελληνική κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που μαζί με τον Ιαβέρη μπορούμε να προσφέρουμε τις γνώσεις και την πλούσια τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει στον τομέα της κινητικότητας. Έτσι, συμβάλλουμε στη σωστή ενημέρωση των συμπολιτών μας σε όλη τη χώρα, αξιοποιώντας και τις μεγάλες δυνατότητες που μας προσφέρουν τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ