Connect with us

Δράσεις

Παιχνίδια και face painting για τα παιδιά της «Κερkidα ΟΠΑΠ»

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Κερkidα ΟΠΑΠ», τα παιδιά απόλαυσαν τους αγώνες, γνώρισαν από κοντά τους αγαπημένους τους αθλητές, συμμετείχαν σε διαδραστικά παιχνίδια, έκαναν face painting και φωτογραφήθηκαν με τον Κερkidα, τη μασκότ του προγράμματος.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η «Κερkidα ΟΠΑΠ» βρίσκεται σε επιλεγμένους αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ φέρνοντας τα παιδιά κοντά στον αθλητισμό. 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.kerkidaopap.gr για να ενημερωθούν για τα μοναδικά προνόμια του προγράμματος που μόνο η «Κερkidα ΟΠΑΠ» μπορεί να προσφέρει. 

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ασφάλειες

Διακρίσεις για τη MetLife Α.Ε.Δ.Α.Κ.

Με σημαντικές διακρίσεις ξεκίνησε μια ακόμη χρονιά για τη MetLife Α.Ε.Δ.Α.Κ., η οποία συνεχίζει να ανταποκρίνεται με επιτυχία στην εμπιστοσύνη των μεριδιούχων της.  

Επιτυγχάνοντας αποδόσεις που επιβεβαιώνουν τη διαχειριστική ικανότητα και την αξιοπιστία της, η εταιρία απέσπασε συνολικά πέντε βραβεία στο πλαίσιο των Fund Managers Awards, τα οποία απονεμήθηκαν από την Πανελλήνια Ένωση Μεριδιούχων Αμοιβαίων Κεφαλαίων και Ομολογιούχων (ΠΕΜΑΚΟ).

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών για το διάστημα από 31/12/2018 έως 31/12/2019 (έτος) και από 31/12/2016 έως 31/12/2019 (3ετία), οι αποδόσεις και οι αντίστοιχες διακρίσεις έχουν ως εξής: 

  • Το A/K MetLife Μετοχικό Διεθνών Αναπτυγμένων Αγορών  έλαβε το 3ο Βραβείο  στην κατηγορία «Μετοχικά Α/Κ Αναπτυγμένων Αγορών», με απόδοση 27,04% στο έτος.
  • Το A/K MetLife Ευρωπαϊκών Εταιρικών Ομολόγων  κατατάχθηκε 3ο στην κατηγορία «Ομολογιακά Α/Κ μη Κρατικά Επενδυτικής Διαβάθμισης», με απόδοση 4,96% στο έτος, ενώ έλαβε το 2ο βραβείο στην 3ετία, με απόδοση 1,08%.
  • Το A/K MetLife Μετοχικό Αναδυόμενων Αγορών–BRIC  κατατάχθηκε 2ο στην κατηγορία «Μετοχικά Α/Κ Αναπτυσσόμενων Αγορών» με απόδοση 15,09% στο έτος, ενώ έλαβε το 3ο Βραβείο  στην 3ετία, με απόδοση 20,19%.

Με βάση το υπό διαχείριση ενεργητικό της, η ΜеtLife A.Ε.Δ.Α.Κ. συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιριών  διαχείρισης κεφαλαίων στην Ελλάδα. Διαχειρίζεται συνολικά 12 Αμοιβαία Κεφάλαια, σε διαφορετικές κατηγορίες, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα επενδυτικών αναγκών, προσφέροντας διαφοροποιημένες τοποθετήσεις. 

Παρέχοντας πρόσβαση στους μεγαλύτερους επενδυτικούς οίκους στον κόσμο και εφαρμόζοντας παράλληλα διαδικασίες ελέγχου και αξιολόγησης των συνεργαζόμενων εταιριών διαχείρισης, η MetLife ΑΕΔΑΚ διασφαλίζει τη συνετή, διαφανή και αποτελεσματική διαχείριση των κεφαλαίων των επενδυτών της. 

Περισσότερα

Τουρισμός

«Μεσσηνία Χωρίς Αδέσποτα»

H Costa Navarino και το Ίδρυμα «Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου» παρουσίασαν το 3ετές πρόγραμμα «Μεσσηνία Χωρίς Αδέσποτα», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τους Δήμους Πύλου-Νέστορος και Τριφυλίας από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Dogs’ Voice. 

 Η πρώτη φάση του προγράμματος υλοποιήθηκε ήδη μεταξύ 22-24 Νοεμβρίου 2019,  έχοντας ως αποτέλεσμα την εξέταση, στείρωση, εμβολιασμό και ηλεκτρονική σήμανση 136 σκύλων, καθώς και την επιτυχή υιοθεσία 54 σκύλων που πλέον έχουν βρει ένα μόνιμο σπίτι. Το πρόγραμμα  αναπτύσσεται πάνω στο τρίπτυχο στείρωση, παιδεία, εθελοντισμός και πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια 22 κτηνιάτρων της ΕΔΚΕ, 78 εθελοντών και 12 χορηγών σε 3 κτηνιατρικούς σταθμούς στην Πύλο, τους Γαργαλιάνους και την Κυπαρισσία.

 Η δεύτερη φάση του προγράμματος «Μεσσηνία Χωρίς Αδέσποτα» αναμένεται να πραγματοποιηθεί 6-12 Απριλίου 2020 και περιλαμβάνει περισσότερες στειρώσεις αδέσποτων, καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα σε μαθητές και φορείς όλων των βαθμίδων. Μέρος της Β’ φάσης αποτελεί πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την υιοθεσία αδέσποτων ζώων την οποία στηρίζουν συμμετέχοντας αφιλοκερδώς άνθρωποι του πνεύματος και του αθλητισμού, μεταξύ των οποίων οι: Γιώργος Καπουτζίδης, Νάντια Κοντογεώργη, Λεωνίδας Κουτσόπουλος και Θοδωρής Παπαλουκάς. 

Ο Πρόεδρος της ΤΕΜΕΣ και του Ιδρύματος «Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου» Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, στον χαιρετισμό του, δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι πρωτοστάτησαν σε αυτήν τη δράση, τους Δήμους μας, τους κτηνιάτρους, τις φιλοζωικές οργανώσεις, τους εθελοντές μας και τους υποστηρικτές. Είναι συγκινητικό το πώς η κοινωνία μας αγκάλιασε αυτήν την κοινή προσπάθεια και δείχνει την αναγκαιότητα να δώσουμε λύση στο σοβαρό θέμα των αδέσποτων ζώων. Μία περιοχή σαν τη δική μας, η οποία επιθυμεί να ταυτιστεί με την ποιοτική και αειφόρο ανάπτυξη, δεν νοείται να έχει χιλιάδες αδέσποτα στους δρόμους της. Πιστεύουμε ότι η περιοχή μας μπορεί να  αποτελέσει πρότυπο παράδειγμα, που θα το ακολουθήσουν και άλλες περιοχές για να οδηγηθούμε μια μέρα σε μια χώρα χωρίς αδέσποτα.»

Την εκδήλωση-παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στο Navarino Dunes της Costa Navarino, τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Πύλου-Νέστορος Παναγιώτης Καρβέλας, ο οποίος δήλωσε στον λόγο του: «Με την χρόνια υποστήριξη και συνεργασία της ΤΕΜΕΣ, έχουμε καταφέρει ως Δήμος, όχι μόνο να προβάλουμε τον τόπο μας σε όλο τον κόσμο, αλλά και να λύσουμε πολλά καθημερινά ζητήματα όπως αυτό της διαχείρισης των αδέσποτων ζώων συντροφιάς», και ο Δήμαρχος Τριφυλίας Γιώργος Λεβεντάκης, τονίζοντας πως «Η προσπάθειά μας για την ευζωία των αδέσποτων και την ομαλή συνύπαρξή τους με τον άνθρωπο θα συνεχίσει με συνεπεία και σε στενή συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, τους εθελοντικούς συλλόγους και κτηνιάτρους, καθώς επίσης και τους ευαισθητοποιημένους, ενεργούς πολίτες του Δήμου μας, που δρουν, φροντίζοντάς τα σε καθημερινή βάση».

Περισσότεροι από 30 εθελοντές, κτηνίατροι, υποστηρικτές και αρωγοί του προγράμματος, χάρη στη βοήθεια των οποίων υλοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη φάση, βραβεύτηκαν κατά την διάρκεια της εκδήλωσης. Ευχαριστίες δόθηκαν για την αφιλοκερδή τους προσφορά στη διαφημιστική εταιρεία Tribe, την εταιρεία παραγωγής FeelMeFilms, την κυρία Λέλια Ανδρονίκου και το Podimatas Group.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Συνεργασία ΑΒ Βασιλόπουλος με Φυσικό Αέριο

Σε μια καινοτόμα συνεργασία με πολλαπλά οφέλη για τους καταναλωτές προχωρά το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας με την ΑΒ Βασιλόπουλος, προσφέροντας επιπλέον προνόμια στους πελάτες και των δύο εταιρειών. 

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένας ενεργειακός πάροχος ενώνει τις δυνάμεις του με μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία πιστότητας και επιβράβευσης πελατών. Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας συμπράττει με την ΑΒ Βασιλόπουλος και προσφέρει διπλό όφελος με κάθε νέα σύνδεση ηλεκτρισμού ή φυσικού αερίου για όλους τους κατόχους της κάρτας πιστότητας ΑΒ Plus. Έτσι, κάθε κάτοχος της κάρτας AB Plus, με κάθε νέο συμβόλαιο σε ρεύμα ή φυσικό αέριο, κερδίζει 2.000 πόντους, που αντιστοιχούν σε επιταγές έκπτωσης ΑΒ Plus αξίας 60 ευρώ ή ακόμη και 4.000 πόντους δηλαδή 120 ευρώ σε επιταγές έκπτωσης AB Plus με συμβόλαια double play. Οι επιταγές έκπτωσης AB Plus  μπορούν να εξαργυρωθούν για άμεσες αγορές σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα.

Επιπλέον προνόμια απολαμβάνουν οι νέοι πελάτες του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, καθώς οι δικαιούχοι της προσφοράς θα μπορούν να έχουν όλη την ημέρα ηλεκτρικό ρεύμα σε τιμή χαμηλότερη και από τη νυχτερινή ή φυσικό αέριο με χαμηλότερη τιμή κατά 20%, απολαμβάνοντας παράλληλα την ξεγνοιασιά και τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει σταθερά το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Με αφορμή τη νέα αυτή συνεργασία, ο Γενικός Διευθυντής Γιάννης Μητρόπουλος δήλωσε: «Όλοι εμείς, η ομάδα του Φυσικού Αερίου, προσπαθούμε διαρκώς να δημιουργούμε και να προσφέρουμε αξία στους Καταναλωτές κάνοντας κάθε επαφή μεταξύ μας μια ευχάριστη εμπειρία. Η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και το ευρύ δίκτυο καταστημάτων της, με περισσότερα από 500 σημεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το πλέον επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας μέσω της κάρτας ΑΒ Plus, που αριθμεί πάνω από 2.500.000 ενεργά μέλη, αποτελεί μια πραγματική καινοτομία και εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο τα προνόμια που παρέχουμε στους καταναλωτές. Έτσι, εκτός από ανταγωνιστικά προϊόντα για κάθε ενεργειακή ανάγκη, προσφέρουμε επιπλέον οφέλη και υπηρεσίες προσαρμοσμένες σε αυτά που μας ζητάνε οι ίδιοι οι πελάτες. Αξιοποιώντας το πλέον επιτυχημένο σχήμα πιστότητας ΑΒ Plus, πρωτοπορούμε μαζί, δημιουργούμε μια στρατηγική συνεργασία και ενισχύουμε τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας».

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ