Connect with us

Δράσεις

Παιχνίδια και face painting για τα παιδιά της «Κερkidα ΟΠΑΠ»

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Κερkidα ΟΠΑΠ», τα παιδιά απόλαυσαν τους αγώνες, γνώρισαν από κοντά τους αγαπημένους τους αθλητές, συμμετείχαν σε διαδραστικά παιχνίδια, έκαναν face painting και φωτογραφήθηκαν με τον Κερkidα, τη μασκότ του προγράμματος.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η «Κερkidα ΟΠΑΠ» βρίσκεται σε επιλεγμένους αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ φέρνοντας τα παιδιά κοντά στον αθλητισμό. 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.kerkidaopap.gr για να ενημερωθούν για τα μοναδικά προνόμια του προγράμματος που μόνο η «Κερkidα ΟΠΑΠ» μπορεί να προσφέρει. 

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Oι νικήτριες ομάδες του Φοιτητικού Διαγωνισμού CSR HELLAS

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος, για πέμπτη συνεχή χρονιά, ο Φοιτητικός Διαγωνισμός για την ΕΚΕ «Νίκος Αναλυτής», πρωτοβουλία του Δικτύου CSR HELLAS. Επίκεντρο του φετινού διαγωνισμού ήταν ο 5ος  Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UN Sustainable Development Goals), που αφορά στην ισότητα των φύλων, και συγκεκριμένα: 

«Η εξάλειψη της ανισότητας μεταξύ ανδρών και γυναικών, που καταγράφεται ακόμα στον εργασιακό χώρο, παραμένει ζητούμενο για τη χώρα μας. 

  • Σε τι κατά τη γνώμη σας οφείλεται αυτή η ανισότητα;
  • Ποιος είναι ή θα έπρεπε να είναι ο ρόλος των επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση του φαινομένου;
  • Ποια άλλα ενδιαφερόμενα μέρη θα μπορούσαν να συμβάλουν και πώς;
  • Πώς πετυχημένα μοντέλα του εξωτερικού θα μπορούσαν να γίνουν παράδειγμα προς μίμηση;
  • Τι προτείνετε ότι πρέπει να γίνει στην Ελλάδα και πώς;»

Ευχαριστούμε θερμά όλες τις ομάδες φοιτητών/-τριών που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό καθώς και τους ακαδημαϊκούς και τα στελέχη των επιχειρήσεων-μελών μας που ήταν αξιολογητές των εργασιών. Από τις 11 ομάδες, 3 διακρίθηκαν για την σπουδαία τους προσπάθεια και την υποβολή  εργασιών υψηλής ποιότητας. 

Συγκεκριμένα οι 3 νικήτριες ομάδες είναι:

  1. Κουβαράς, Κορφιάτη, Νήμας, Λουκή, από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  2. Τσερρίκου, Στρατήγη, Μπουκουβάλα, Τομάση, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  3. Ζωγράφου από το DEREE, Λυχναρά, Πανταζή, από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ευχαριστούμε, επίσης, τους χορηγούς του φετινού διαγωνισμού και συγκεκριμένα την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις εταιρίες-μέλη μας  Chipita S.A., Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ, Aegean Airlines S.A. και INTERAMERICAN.

Αντί του καθιερωμένου ταξιδιού των νικητών στις Βρυξέλλες (προσφορά της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα και των εταιρειών-χορηγών), που δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, προσφέρεται η δυνατότητα, στα μέλη των νικητριών ομάδων, να παρακολουθήσουν, χωρίς χρέωση, το CSR-School, την εκπαιδευτική πρωτοβουλία του CSR HELLAS, σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School και το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Το διαδικτυακό αυτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί από 5 Νοεμβρίου έως 15 Δεκεμβρίου και αποτελείται από 12 webinars με διακεκριμένους ακαδημαϊκούς και εμπειρογνώμονες από την επιχειρηματική κοινότητα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευόμενοι θα λάβουν ολιστική και σε βάθος γνώση σχετικά με τον  εντοπισμό επιχειρηματικών ευκαιριών σχετικών με τη βιωσιμότητα, θα κατανοήσουν τους τρόπους ενσωμάτωσης της βιωσιμότητας στον πυρήνα της επιχειρηματικής στρατηγικής, θα μπορούν να διαχειριστούν τη βιωσιμότητα ως στρατηγική προσέγγιση δημιουργίας εταιρικής αξίας.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Uni-pharma & InterMed στηρίζουν το digital Greece Race for the Cure 2020

Δυναμικό «ψηφιακό» παρών θα δώσουν οι Uni-pharma και InterMed, φαρμακοβιομηχανίες του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, το τριήμερο 25, 26 και 27 Σεπτεμβρίου 2020, στο φετεινό digital Greece Race for the Cure 2020, που οργανώνει το ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ. 

Αυτή τη χρονιά, το Greece Race for the Cure®, προσαρμοζόμενο στις συνθήκες  που επιβάλλει η σοβαρή υγειονομική κρίση της πανδημίας του COVID 19,  γίνεται digital. 

Αλλάζει μορφή, αλλά όχι χαρακτήρα και ουσία. Μόνοι ή με την αγαπημένη μας συντροφιά, το τριήμερο Παρασκευή 25, Σάββατο 26 και Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020 τρέχουμε(5 χλμ) ή περπατάμε (3 χλμ) τη διαδρομή της επιλογής μας, αφιερώνουμε τη δραστηριότητά μας στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού, μοιραζόμαστε την εμπειρία μας διαδικτυακά και υποστηρίζουμε την υγεία της κάθε γυναίκας μέσα από το έργο του «Άλμα Ζωής» για μία ακόμη χρονιά.

Οι Uni-pharma και InterMed, φαρμακοβιομηχανίες του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, μέσα από την Στρατηγική τους για Εταιρική Υπευθυνότητα, με αίσθημα ευθύνης, αλληλεγγύης και ευαισθησίας, στηρίζουν και αυτή τη δύσκολη χρονιά, τον Αγώνα των γενναίων γυναικών με καρκίνο του μαστού και τιμούν όσες έφυγαν από την ζωή. 

Ήδη μεγάλος αριθμός εργαζομένων μέσα από την running team του Ομίλου θα στηρίξει τον ψηφιακό αγώνα, θα τρέξει και θα περπατήσει, τηρώντας όλα τα υγειονομικά μέτρα, με σύνθημα «ΜΑΖΙ, είμαστε πάντα νικητές!».

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Δίρφυς: Βοήθεια στους πληγέντες της πλημμύρας στην Εύβοια

Με σεβασμό και αλληλεγγύη προς τους πληγέντες της πλημμύρας στην Εύβοια στις 9 Αυγούστου, η εταιρία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς προσέφερε ποσότητες νερού στους κατοίκους της περιοχής. 

Ειδικότερα, καταγράφηκαν αυξημένες ανάγκες των Δήμων Διρφύων Μεσσαπίων και Χαλκιδέων, σύμφωνα με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας,  τις οποίες έσπευσε να καλύψει η Δίρφυς προσφέροντας 160.000 φιάλες νερό 0.5lt και 100.000 φιάλες νερό 1.5lt σε όσους υπέστησαν ζημιές λόγω της πλημμύρας. Ορισμένες από τις ποσότητες νερού διατέθηκαν επίσης στη ΔΕΥΑΧ και σε αθλητικούς ομίλους, οι οποίοι δεν βγήκαν αλώβητοι από την άνευ προηγουμένου φυσική καταστροφή. Παράλληλα, η εταιρία έχει παραδώσει επιπλέον σχεδόν σε τιμή κόστους στους παραπάνω δήμους 350.000 φιάλες νερό 1.5lt για την κάλυψη των αναγκών πολλών οικογενειών από την καταστροφή του δικτύου ύδρευσης.

Για τη Δίρφυς αποτελεί οικειοθελή δέσμευση η στήριξη της τοπικής κοινωνίας της Εύβοιας, η οποία δοκιμάζεται έντονα λόγω της φονικής πλημμύρας. 

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ