Papoutsanis: Vegan σειρά με μηνύματα αισιοδοξίας

Date:

Share post:

Η Papoutsanis, με 150 χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης στην παραγωγή καλλυντικών προϊόντων και προϊόντων προσωπικής φροντίδας, επενδύει σταθερά σε βιώσιμες πρώτες ύλες και προϊόντα παρουσιάζοντας πρόσφατα τη νέα Vegan σειρά προϊόντων κάτω από το brand Aromatics. 

Η νέα σειρά δημιουργήθηκε για να μεταφέρει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και δύναμης βασισμένη σε αρώματα εμπνευσμένα από μεγάλους αρωματικούς οίκους: Aromatics Love με άρωμα Γιασεμί & Σανταλόξυλο, Aromatics Free με άρωμα Άνθη Πορτοκαλιάς & Λεβάντα και Aromatics Hope με άρωμα Περγαμόντο & Λευκό Τσάι.

Με συσκευασίες που αναδεικνύουν έντονα αυτές τις αξίες και μέσα από στίχους γνωστών Ελλήνων ποιητών, η νέα σειρά υπόσχεται να προσφέρει αίσθηση ευεξίας. 

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων σχετική ανακοίνωση, η σύνθεση των προϊόντων είναι 100% vegan και δρα πολυεπίπεδα χάρη στην αλόη, τα prebiotics που θρέφουν την επιδερμίδα και τη βιταμίνη Ε, γνωστή για την αντιοξειδωτική της δράση. Επιπλέον, τα προϊόντα της σειράς Love φέρουν την πρωτοποριακή, πατενταρισμένη αρωματική τεχνολογία Vivascentz™ που αποδεδειγμένα βοηθά στην προαγωγή του ευζήν. 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».