Connect with us

Βιομηχανία

P&G και Ithaca: Κοντά στους κατοίκους της Μάνδρας

Εδώ και δύο εβδομάδες, σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Ithaca, η P&G, μέσα από τα προϊόντα και τους ανθρώπους της, συμβάλλει έμπρακτα στο να γίνει λίγο καλύτερη η καθημερινότητα των συνανθρώπων μας στη Μάνδρα Αττικής που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφές.

Εφοδιάζοντας την κινητή μονάδα για το πλύσιμο ρούχων Ithaca, με τα προϊόντα της Ariel και Lenor, η P&G βρέθηκε κοντά στους πληγέντες της Μάνδρας αναλαμβάνοντας επιτόπου το πλύσιμο και στέγνωμα ρούχων στις οικογένειες που έχουν υποστεί καταστροφές στα σπίτια και τον οικιακό τους εξοπλισμό. Μάλιστα το περασμένο Σάββατο, βρέθηκαν κοντά τους και εργαζόμενοι της εταιρείας για να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους κατοίκους, ενισχύοντας την προσπάθεια μέσα από την προσφορά προϊόντων σπιτιού και προσωπικής υγιεινής. Η στήριξη αυτή θα συνεχιστεί για όσο υπάρχει ανάγκη.

«Για σχεδόν 50 χρόνια τα προϊόντα μας, Pampers, Ariel, Always, Lenor, Oral B και πολλά άλλα μπαίνουν καθημερινά στα ελληνικά σπίτια, καλύπτοντας βασικές ανάγκες της οικογένειας όπως το πλύσιμο των ρούχων, τη φροντίδα των μωρών, τη γυναικεία φροντίδα. Τα προϊόντα μας όμως είναι εκεί και στις στιγμές μεγαλύτερης ανάγκης – όταν για παράδειγμα φυσικές καταστροφές όπως οι πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν τη Δυτική Αττική ανατρέπουν τη ζωή οικογενειών μας μέσα σε λίγες ώρες στερώντας τους από αγαθά όπως είναι οι βασικές συνθήκες υγείας και υγιεινής ακόμα και η ασφάλεια και θαλπωρή του σπιτιού. Σε αυτές τις περιπτώσεις η συνδρομή μας για τη στήριξη των συναθρώπων μας είναι επιβεβλημένη», σημείωσε σχετικά με τη δράση η Δέσποινα Πάσσαρη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Μετά από τις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν την περιοχή της Μάνδρας, η καθημερινότητα των κατοίκων δεν έχει επιστρέψει ακόμα στους κανονικούς ρυθμούς και τα πλέον αυτονόητα, καθημερινά πράγματα, όπως το πλύσιμο των ρούχων, για πολλούς συνανθρώπους μας παραμένουν δύσκολα, έως αδύνατα. Η P&G βρίσκεται έμπρακτα δίπλα τους, τόσο υποστηρίζοντας την κινητή μονάδα πλυντηρίων Ithaca, όσο και με την παροχή προϊόντων στο κοινωνικό παντοπωλείο του δήμου, με στόχο, όσο γίνεται, την κάλυψη βασικών αναγκών, συμβάλλοντας έτσι στην κοινή προσπάθεια η κοινότητα να επικεντρωθεί στην αποκατάσταση της καθημερινότητας.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Βεργίνα: Ανακυκλώσιμες συσκευασίες χωρίς πλαστικό

Η ΒΕΡΓΙΝΑ πρωτοστατεί σε ενέργειες που προάγουν το περιβάλλον κάνοντας αυτή τη φορά πράξη την κατάργηση του πλαστικού μιας χρήσης σε όλες τις πολυσυσκευασίες των προϊόντων της. 

Η εταιρεία μεταβαίνει με υπευθυνότητα και ευαισθησία, στις νέες πολυσυσκευασίες από ανακυκλώσιμο χαρτόνι που είναι απόλυτα φιλικές προς το περιβάλλον (plastic free). 

Οι πολυσυσκευασίες τοποθετούνται σε χάρτινα κιβώτια, ελαχιστοποιώντας τη χρήση πλαστικού σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας και αντανακλούν απόλυτα, τόσο το όραμα της ελληνικής ζυθοποιίας για βιώσιμες επιλογές συσκευασίας, όσο και την υψηλή ποιότητα της μάρκας. 

Η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, στοχεύοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της. Μέσα από τις πρωτοβουλίες της, τα τελευταία χρόνια, έχει ήδη καταφέρει να μειώσει τη χρήση νερού σε όλα τα στάδια παραγωγής, ενώ εφαρμόζει συγκεκριμένα προγράμματα συνολικής ανακύκλωσης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξοικονόμηση πρώτων υλών και ενέργειας.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Uncle Ben’s: Προωθεί τη βιώσιμη καλλιέργεια του ρυζιού

Το Uncle Ben’s, ένα από τα κορυφαία brands της Mars, αναλαμβάνει σταθερά πρωτοβουλίες που συμβάλλουν μακροπρόθεσμα στη βιωσιμότητα των πόρων και των πρώτων υλών των προϊόντων του, ενώ παράλληλα υποστηρίζει το έργο της Τράπεζας Τροφίμων που εξασφαλίζει τροφή σε ευπαθείς ομάδες στην Ελλάδα. Έτσι, κάθε αγορά προϊόντων Uncle Ben’s αποτελεί ουσιαστικά και μια δωρεά στην Τράπεζα Τροφίμων, καθώς μέρος του ποσού διατίθεται για την κάλυψη των αναγκών του φορέα.

Πιο συγκεκριμένα, το ρύζι αποτελεί βασική τροφή και πηγή ενέργειας για περίπου 3,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους, ενώ η ζήτησή του αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2050 λόγω της αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού. Παράλληλα όμως, η καλλιέργεια του ρυζιού έχει τεράστιες επιπτώσεις στο περιβάλλον λόγω των εκπομπών μεθανίου, καθώς και της χρήσης υδάτων που επιφέρει η διαδικασία της καλλιέργειας. Σε αυτό το πλαίσιο, το Uncle Ben’s έχει αναλάβει δράση και έχει καταφέρει να μειώσει το νερό που χρειάζεται για την καλλιέργεια του ρυζιού, εξοικονομώντας ποσότητα νερού που αντιστοιχεί σε 2 κούπες ανά άνθρωπο στον πλανήτη.

Στην Ελλάδα, το Uncle Ben’s ανέλαβε πρόσφατα και την πρωτοβουλία στήριξης της Τράπεζας Τροφίμων και των ευπαθών ομάδων στις οποίες απευθύνεται, συνδέοντας την αγορά των προϊόντων του με αντίστοιχη δωρεά. Επιπλέον, το Uncle Ben’s προσφέρει και 500 κιλά ρύζι για την κάλυψη επιπλέον αναγκών της Τράπεζας. Μέρος αυτής της κοινωνικής δράσης, είναι και ο γνωστός Ολυμπιονίκης της Ενόργανης Γυμναστικής, Λευτέρης Πετρούνιας, ο οποίος συμμετέχει στη σχετική καμπάνια #MaziKanoumeTiDiafora και καλεί τους καταναλωτές να αγκαλιάσουν αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία και να συμμετέχουν και οι ίδιοι στην ενίσχυση της Τράπεζας Τροφίμων με την αγορά προϊόντων Uncle Ben’s. 

Η Δέσποινα Ρέτσα, Brand Manager Food Mars Multisales East Med δήλωσε σχετικά: «Σαν εταιρεία, στηρίζουμε παγκοσμίως ενέργειες βιώσιμης ανάπτυξης και δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε με δυναμικό και στοχευμένο τρόπο – ξεκινώντας από τους συνεργάτες μας και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε – στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για όλους. Στην Ελλάδα, ειδικά αυτήν την κρίσιμη περίοδο που λόγω της πανδημίας η επισιτιστική ανασφάλεια έχει επιδεινωθεί, αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε το έργο της Τράπεζας Τροφίμων που εξασφαλίζει τροφή σε ευπαθείς ομάδες και να συνδράμουμε με το δικό μας τρόπο στην ενίσχυση του σκοπού του Ιδρύματος».

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Playmobile: Οι μύθοι του Αισώπου στο Play & Give

Το πρόγραμμα PLAΥMOBIL Play & Give επιστρέφει για 9η χρονιά για να προσφέρει χαρά σε μικρούς και μεγαλύτερους φίλους αλλά και για να συμβάλλει στο έργο του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».

Η PLAYMOBIL επιλέγει κάθε χρόνο για το πρόγραμμα και μια ξεχωριστή θεματική που συνδυάζει, το παιχνίδι, την ψυχαγωγία και τις αξίες. Αυτή τη χρονιά, δίνει τέλος σε μια αναμονή 25 αιώνων και φέρνει «στη ζωή» τους μύθους του Αισώπου στη μορφή των αναγνωρίσιμων αγαπημένων φιγούρων της!

Οι μύθοι του Αισώπου, έχουν μεγαλώσει αμέτρητες γενιές προσφέροντας μια σειρά από χρήσιμα ηθικά διδάγματα που βοηθούν στη διαμόρφωση του χαρακτήρα  των παιδιών αλλά και της αντίληψης τους για τον κόσμο. Η νέα σειρά της PLAYMOBIL έχει σκοπό να κάνει αυτούς τους μύθους μια πιο ζωντανή εμπειρία και να συνδυάσει τη διαπαιδαγώγηση με τη γνωριμία της αρχαίας μας κληρονομιάς.

12 διαφορετικά ζωάκια PLAYMOBIL αποκτούν ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικά για να διδάξουν μέσα από το παιχνίδι την ευγνωμοσύνη, την εμπιστοσύνη, τη φιλία και άλλες αξίες με απλό και κατανοητό τρόπο.

Στο κουτί του PLAYMOBIL Play & Give: Μύθοι του Αισώπου περιλαμβάνεται ένα βιβλίο 32 σελίδων με 7 μύθους, που θα βοηθήσει τους γονείς και τα παιδιά τους να αναπαραστήσουν τις γνωστές αλληγορίες του Αίσωπου, όπως: 

  • Ο λαγός και η χελώνα
  • Το λιοντάρι και ποντίκι
  • Ο ψεύτης βοσκός
  • Ο Μυλωνάς, ο γιος του και ο γάιδαρος
  • Η αλεπού και τα σταφύλια
  • Ο κόρακας και η αλεπού
  • Ο γάιδαρος που κουβαλούσε αλάτι

Το φετινό PLAYMOBIL Play & Give, είναι ένα συλλεκτικό σετ και όπως κάθε χρόνο, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του θα διατεθεί για την ενίσχυση του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».  Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα και το βιβλίο του PLAYMOBIL Play & Give μπορείτε να βρείτε στο https://www.playmobil.gr και στην κοινότητα της PLAYMOBIL στο Facebook https://www.facebook.com/PlaymobilHellas. Όπως κάθε χρόνο, μέρος των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ