Connect with us

Εκπαίδευση

Pierce: «Άλμα ζωής» ενάντια στον καρκίνο του μαστού

Τις γυναίκες που δοκιμάζονται από τον καρκίνο του μαστού στηρίζουν οι μαθητές και οι μαθήτριες Λυκείου και ΙΒ του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, δωρίζοντας τα μαλλιά τους στον Σύλλογο «Άλμα Ζωής», μέσα από το πρόγραμμα «Χάρισε Δύναμη» του Pantene των ΑΒ Βασιλόπουλος.

Μόλις 20 εκατοστά. Τόσα αρκούν για να χαρίσουμε ξανά δύναμη και ελπίδα στις γυναίκες που πολεμούν τον καρκίνο του μαστού. Και τόσα εκατοστά θα δωρίσουν από τα μαλλιά τους οι μαθητές και μαθήτριες του Λυκείου και ΙΒ του Pierce, στην ειδικά προγραμματισμένη εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Φεβρουαρίου, στις εγκαταστάσεις του Pierce στην Αγία Παρασκευή, καλώντας όλους να συμμετάσχουν στη σπουδαία αυτή εκδήλωση. Η ενέργεια είναι μέρος της προγράμματος «Χάρισε Δύναμη» στο οποίο συμπράττουν τα ΑΒ Βασιλόπουλος, η Procter & Gamble και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Για λίγες ώρες, η αίθουσα χορού του Pierce θα γίνει ο χώρος συνάντησης των «δωρητών» με τους κομμωτές, ενώ τα μαλλιά που θα συγκεντρωθούν θα δοθούν από το «Άλμα Ζωής» για τη δημιουργία περουκών.

Η πρωτοβουλία για την οργάνωση της ενέργειας στο Pierce ανήκει στις Αναΐς Πιτσάκη, Αλεξάνδρα Ρίζου και Δανάη Τσιαγκανά, τελειόφοιτες Λυκείου και μαθήτριες του IB, οι οποίες έχουν ήδη χαρίσει τα μαλλιά τους στο «Άλμα Ζωής» και τώρα απευθύνουν την έκκληση σε συμμαθητές και συμμαθήτριές τους αλλά και σε όλους εμάς που θα θέλαμε να συνεισφέρουμε. Η ιδέα τους παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του CAS (Δημιουργικότητα – Δράση – Υπηρεσία) του προγράμματος ΙΒ και έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους καθηγητές τους.

«Πρόκειται για μια συγκινητική πρωτοβουλία των μαθητών και των μαθητριών του προγράμματος ΙΒ του Pierce, για την οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι» λέει ο Μανώλης Βροντάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Διευθυντής του Pierce IB. «Μέσω αυτής της εκδήλωσης, θα χαρίσουν τη δύναμη της ελπίδας, της αισιοδοξίας και της χαράς, σε συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται από τον καρκίνο. Κάνουν μια σημαντική προσφορά αγάπης με την καρδιά τους και παραδίδουν ένα αληθινό μάθημα ανθρωπιάς. Τους αξίζουν τα πιο θερμά μας συγχαρητήρια».

Στον χώρο της εκδήλωσης, θα υπάρχει και κάλπη για όσους θα ήθελαν, αντί για τα μαλλιά τους, να συνεισφέρουν με μία χρηματική δωρεά.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Χορηγία της SQLearn στο Ναυτικό Λύκειο Χίου

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα e-learning προσφέρει ως χορηγία η SQLearn στο Ναυτικό Λύκειο «Τσάκος Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Ναυτικών Σπουδών» (TEENS) στη Χίο, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και σε συνέχεια της χορηγίας αντίστοιχου συστήματος στις δέκα Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού της χώρας.

Eκτιμώντας το σημαντικό έργο που επιτελεί το Κοινωφελές Ίδρυμα «Μαρία Τσάκος» – Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας & Παράδοσης στο χώρο της ναυτιλίας, η εταιρεία συμμετέχει ενεργά στην πρωτοβουλία της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Τσάκος Ναυτική Παιδεία» για την ίδρυση και λειτουργία του Ναυτικού Λυκείου, παρέχοντας σε αυτό δωρεάν ηλεκτρονική πλατφόρμα και ψηφιακά μαθήματα.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα myschool.teenschool.gr την οποία αναπτύσσει η SQLearn, θα εμπλουτιστεί σταδιακά με διαδραστικά μαθήματα ευρύτερου ενδιαφέροντος, ναυτιλιακού περιεχομένου, αλλά και αγγλικών ναυτικής ορολογίας, σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό του Ιδρύματος και του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω της πλατφόρμας και των ειδικά σχεδιασμένων από την SQLearn καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων, θα δίνεται η δυνατότητα εύκολης διαχείρισης της συνολικής εκπαιδευτικής διαδικασίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ καθηγητών, γονέων και σπουδαστών.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι αρμόδιοι από τον Όμιλο Εταιρειών Τσάκου, «Το Ναυτικό Λύκειο με τη συνδρομή όλων μας, φιλοδοξούμε να αποτελέσει μια υψηλής στάθμης κυψέλη μάθησης, γνώσης, και αριστείας, που θα γαλουχεί και θα προετοιμάζει νέους και νέες, ώστε να αναδειχθούν σε αυριανούς ηγέτες της ελληνικής ναυτιλίας. Στο πρότυπο αυτό σχολείο αριστείας, βασισμένο στις αρχές της ναυτικής παράδοσης και ναυτοσύνης, η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών και σύγχρονων μεθόδων μάθησης αποτελούν τα βασικά εκπαιδευτικά εργαλεία για τους μαθητές και αυριανούς ναυτικούς μας, που θα κληθούν να στελεχώσουν τα σύγχρονα πλοία του στόλου του Ομίλου Εταιριών Τσάκου».

Η πρώτη παρουσίαση της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί στις 14 Σεπτεμβρίου 2018, ημέρα εγκαινίων του Ναυτικού Λυκείου της Χίου.

Περισσότερα

Εκπαίδευση

DUR: Συνεργασία με UoP Racing Team του Πανεπιστημίου Πατρών

Η DUR στέκεται αρωγός της «UoP Racing Team», ομάδας του Εργαστηρίου Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου της Πάτρας και ενθαρρύνει έμπρακτα την ενασχόληση της φοιτητικής κοινότητας του Πανεπιστημίου Πατρών με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Με κοινή βάση τη γνώση, τη συνεχή εκπαίδευση και καινοτομία, η UoP Racing Team συνεχίζει να εξελίσσει το έργο και τη σύστασή της, έχοντας τη σταθερή χορηγική στήριξη της DUR, η οποία σύμφωνα με την εταιρική φιλοσοφία της, αναδεικνύει με συνέπεια τις πρωτοπόρες δράσεις της νέας γενιάς.

Η DUR, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, δημιουργεί από το 1960 ανδρική μόδα, συνώνυμη του σύγχρονου τρόπου ζωής έχοντας ως γνώμονα την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής και ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στη γοητεία του μοντέρνου και τη διαχρονικότητα του κλασσικού, με στόχο την ανάδειξη της μοναδικότητας κάθε άντρα.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Youth Empowered: 4.730 νέοι και 143 στελέχη της αγοράς στο πρόγραμμα

Με 300 νέους, 100 μέντορες και περισσότερες από 23 εταιρείες και φορείς να αλληλεπιδρούν μέχρι την Παρασκευή 29 Ιουνίου στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου ολοκληρώνεται το μεγαλύτερης κλίμακας δωρεάν πρόγραμμα του ιδιωτικού τομέα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα υλοποιεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola μαζί με μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας, μεταξύ των οποίων η Microsotf, η Γρηγόρης, η Μετρο κ.α.

Οι 300 νέοι, 18-30 ετών, που θα βρίσκονται αυτές τις 5 μέρες στο Περιστέρι θα έχουν την ευκαιρία να προετοιμαστούν για την αγορά εργασίας συνδυάζοντας επαγγελματικές και προσωπικές δεξιότητες, λαμβάνοντας καθοδήγηση από υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και γνωρίζοντας πιθανούς αυριανούς εργοδότες τους.

H Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας Coca-Cola Τρία Έψιλον σχολίασε σχετικά: «Με το πρόγραμμα Youth Empowered, θέλουμε να δώσουμε σε χιλιάδες νέους τα εφόδια και τις ευκαιρίες να εργαστούν και να φτιάξουν το μέλλον τους στην Ελλάδα. Μας τιμά ιδιαίτερα που έχουμε σε αυτή την προσπάθεια ως συνεργάτες μερικούς από τους μεγαλύτερους και πιο υπεύθυνους εργοδότες της χώρας, που προσφέρουν στους νέους ευκαιρίες απασχόλησης, καθοδήγηση και δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας. Μαζί, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε ακόμα περισσότερα στη νέα γενιά για να δημιουργήσει το επαγγελματικό της αύριο με επιτυχία».

Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, Coca-Cola σημείωσε ότι: «Στην Coca-Cola πιστεύουμε στους νέους μας, στο ταλέντο τους και στη δύναμή τους να αλλάξουν το μέλλον της χώρας μας προς το καλύτερο. Για τον λόγο αυτό είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας να βρισκόμαστε στο πλευρό τους με προγράμματα που τους δίνουν τα απαραίτητα εφόδια για να κυνηγήσουν τα επαγγελματικά τους όνειρα. Η μεγάλη ανταπόκριση των νέων στο Youth Empowered του Περιστερίου μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση να συνεχίσουμε δράσεις και πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση».

To kariera.gr είναι το μεγαλύτερο site για την απασχόληση στην Ελλάδα και υποστηρίζει το πρόγραμμα από την πρώτη μέρα έναρξής του ως σύμβουλος καριέρας. Ο Γιάννης Καλλιώρας, Sales Manager kariera.gr ανέφερε:«Το kariera.gr, έχοντας ως αποστολή του την ενίσχυση της απασχόλησης στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να μην είναι αρωγός και στρατηγικός συνεργάτης της Coca-Cola Τρία Έψιλον από το ξεκίνημα, σε μία από τις σημαντικότερες δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια για την ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας του πιο πολύτιμου κεφαλαίου της χώρας, των νέων μας».

Η METRO AEBE, ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας προσφέρει ευκαιρίες στους νέους του προγράμματος για να ενταχθούν σε θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει. Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων METRO AEBE δήλωσε:«Για τη METRO AEBE οι άνθρωποί της είναι η δύναμή της! Ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 10.500 εργαζομένους, συμμετέχουμε δυναμικά στο πρόγραμμα και είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε ευκαιρίες στους νέους που θα συμμετάσχουν, να διεκδικήσουν θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτουμε».

Η Microsoft, μία εταιρεία που αποτελεί επιλογή καριέρας για τη νέα γενιά, ανέλαβε να βοηθήσει τους νέους να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους με την τεχνολογία και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις εργασίας. Ο Τίμος Πλατσάς, Επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Microsoft Κεντρικής & Ανατολής Ευρώπης σχολίασε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συμμετέχουμε σε μια τόσο σημαντική δράση που στόχο έχει να βοηθήσει τους νέους, το μέλλον αυτού του τόπου, να πετύχουν τα όνειρά τους και να χτίσουν το μέλλον που ονειρεύονται. Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, δημιουργούνται ανάγκες για ψηφιακές δεξιότητες, που οδηγούν σε νέες ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας. Για τον λόγο αυτό το πρόγραμμα ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων της Microsoft, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες στην Ελλάδα και είμαστε χαρούμενοι που μέρος αυτού του προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο του Περιστερίου».

Η εταιρεία Γρηγόρης, είναι η 9η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη και προσφέρει ευκαιρίες απασχόλησης στα 330 καταστήματα που διαθέτει στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς επίσης και στη διοίκηση της εταιρείας.

Η Άννα Κολυβά, Διευθύντρια Marketing Γρηγόρης είπε: «Υποστηρίζουμε την προσπάθεια της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola, καθώς η απασχόληση και η επιχειρηματικότητα αποτελούν δύο από τις βασικές μας αξίες. Ως μια εταιρεία που λειτουργεί με το σύστημα του franchise, στηριζόμαστε στην εργασία περισσότερων από 2.500 ανθρώπων που απασχολούνται καθημερινά στα καταστήματα και ταυτόχρονα στην επιχειρηματική πρωτοβουλία των περισσότερων από 300 συνεργατών που έχουν αποφασίσει να συνδέσουν το όνομά τους με τον Γρηγόρη. Με τη συμμετοχή μας στο Youth Empowered ελπίζουμε να συμβάλουμε και εμείς έμπρακτα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των νέων και στην επαγγελματική ενδυνάμωσή τους για το μέλλον»

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ