Η εμβληματική ροζ κορδέλα, σύμβολο-κατατεθέν της εκστρατείας για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού βρίσκει την έκφρασή της στα χειροποίητα μπισκότα της pastry & food blogger Μελίνας Χατζηπαντελή, γνωστή και ως MeliSoula.
Tην Παρασκευή 27 Οκτωβρίου, από τις 10 το πρωί, στο TOMS Flagship Thessaloniki, θα υποδέχεται η ίδια τους επισκέπτες για να δοκιμάσουν τα μπισκότα της, όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων θα διατεθούν για τη στήριξη του ευγενούς έργου της ΑΕΛΙΑ, που βοηθά τις γυναίκες κατά τη διάρκεια και μετά τη νόσο.
Το «παρών» στην εκδήλωση θα δώσει και η ΑΕΛΙΑ, με ροζ κορδελάκια για τους θαμώνες του TOMS, ενημερωτικά φυλλάδια, καθώς και εκπρόσωπό της που θα συνομιλήσει με τους συμμετέχοντες στη δράση, για να λύσει τυχόν απορίες.
Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η MeliSoula προβαίνει στη συγκεκριμένη ενέργεια. Πέρυσι, με μια ανάλογη δράση δράση στήριξε τις ανάγκες του Thess Checkpoint, το οποίο προσφέρει δωρεάν εξετάσεις και ενημέρωση σχετικά με τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.