Pink Ribbons & Coffee-Μια… ροζ κορδέλα στον καφέ

Date:

Share post:

Η εμβληματική ροζ κορδέλα, σύμβολο-κατατεθέν της εκστρατείας για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού βρίσκει την έκφρασή της στα χειροποίητα μπισκότα της pastry & food blogger Μελίνας Χατζηπαντελή, γνωστή και ως MeliSoula.

Tην Παρασκευή 27 Οκτωβρίου, από τις 10 το πρωί, στο TOMS Flagship Thessaloniki, θα υποδέχεται η ίδια τους επισκέπτες για να δοκιμάσουν τα μπισκότα της, όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων θα διατεθούν για τη στήριξη του ευγενούς έργου της ΑΕΛΙΑ, που βοηθά τις γυναίκες κατά τη διάρκεια και μετά τη νόσο.

Το «παρών» στην εκδήλωση θα δώσει και η ΑΕΛΙΑ, με ροζ κορδελάκια για τους θαμώνες του TOMS, ενημερωτικά φυλλάδια, καθώς και εκπρόσωπό της που θα συνομιλήσει με τους συμμετέχοντες στη δράση, για να λύσει τυχόν απορίες.

Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η MeliSoula προβαίνει στη συγκεκριμένη ενέργεια. Πέρυσι, με μια ανάλογη δράση δράση στήριξε τις ανάγκες του Thess Checkpoint, το οποίο προσφέρει δωρεάν εξετάσεις και ενημέρωση σχετικά με τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Η Αειφορία στην Ασφαλιστική Βιομηχανία και το παράδειγμα της Interamerican

Είναι εύλογο πως δεν υπάρχει τεκμηρίωση και ορισμός Εταιρικής Ευθύνης αναφορικά με τη βιωσιμότητα χωρίς απολύτως περιεκτικές και...

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Μοιράζει και αυτό το Πάσχα ακόμα περισσότερα γεύματα

Στηρίζει για 5η χρονιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στα Καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και εξασφαλίζει για έναν μήνα το κόστος γευμάτων 900 παιδιών.

Lidl Official Fresh Food Partner: Στο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας UCI 2023

Τον Αύγουστο του 2023 θα διεξαχθούν 13 Παγκόσμια Πρωταθλήματα UCI και η Lidl στηρίζει το σημαντικό γεγονός της Διεθνούς Ένωσης Ποδηλασίας.

ΕΕΣ: Παρέλαβε 20 τόνους αλεύρι από την Loulis Food Ingredients 

H εταιρεία παρέδωσε στις Κεντρικές Αποθήκες του Ε.Ε.Σ. 20 τόνους αλεύρι αρτοποιίας τύπου 70% (σακιά 25kg), με προορισμό τις σεισμόπληκτες περιοχές σε Τουρκία και Συρία.