Connect with us

SDG's

Πραγματοποιήθηκε το «2o Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης»

Με παρουσία εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου και θεσμικών φορέων από όλη τη B. Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε και φέτος η εκδήλωση «2ο Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης», από την Global Sustain. Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς στη Θεσσαλονίκη, την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019.

Στην εκδήλωση, συμμετείχαν ομιλητές από μεγάλες εταιρίες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, αποκαλύπτοντας βέλτιστες πρακτικές και νέες τάσεις στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν οι: κ. Κωνσταντίνος Γιουτίκας, Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης & Περιβάλλοντος στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, Α’ Αντιπρόεδρος στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), κ. Κλεόβουλος Θεοτόκης, Γενικός Γραμματέας στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) και κ. Γεώργιος Κωνσταντόπουλος, Πρόεδρος στον Σύνδεσμο Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ). Στη συνέχεια, ο κ. Μιχάλης Σπανός, Διευθύνων Σύμβουλος της Global Sustain, μίλησε για τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης. Με ομιλία συμμετείχαν οι: κ. Νικόλαος Αγγελόπουλος, Manager, Corporate Social Responsibility, LIDL HELLAS, κ. Νανά Ιωακειμίδου, Chief Commercial Officer, GENERATION Y, κ. Γιώργος Καραβελάκης, Γενικός Διευθυντής, ΚΕΘΕΑ Σχήμα & Χρώμα, κ. Νέστορας Παπαρούπας, CSR Product Manager, TÜV HELLAS (TÜV NORD), κ. Έλενα Μαχά, Επικεφαλής του Τμήματος Πρώτων Βοηθειών, ERC (European Resuscitation Council) Director, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ, κ. Τριαντάφυλλος Παπαφλωράτος, CSR & Community Relations Manager, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, κ. Γρηγόρης Γρηγοριάδης, Chief Operations Officer, Italy Lines και κ. Γιάννης Ρούντος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων & Υπευθυνότητας, Όμιλος INTERAMERICAN.

Ανάμεσα στα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν τα εξής: λιγότερο πλαστικό για ένα καλύτερο Αύριο, digital transformation & sustainability, επιχειρηματικές συνεργασίες με κοινωνικό αντίκτυπο, δείκτες αποδοτικότητας για μια υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα κ.ά.

Η εκδήλωση τέλεσε υπό την αιγίδα των: Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμος Θεσσαλονίκης, Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕΘ), Σύνδεσμο Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ). Χορηγοί ήταν οι: GENERATION Y, HELLAS GOLD (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ), INTERAMERICAN, LIDL HELLAS, TÜV HELLAS (TÜV NORD). Logistics Partner: ITALY LINES. Συνεργάτης Εκτυπώσεων: ΚΕΘΕΑ ΣΧΗΜΑ & ΧΡΩΜΑ. Συνεργαζόμενος φορέας: Κ.Π.Ε. Κισσάβου-Ελασσόνας. Χορηγοί Επικοινωνίας: ANT1, epixeiro.gr, stentoras.gr, Συμμαχία για την Ελλάδα, Ecoζην (ecozen.gr), skywalker.gr.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

#love2give: Aπολογισμός δράσεων EKE της Mercedes-Benz Ελλάς

Η Mercedes-Benz Ελλάς εγκαινίασε τον Απρίλιο του 2018 το Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης #love2give σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό

Η Mercedes-Benz Ελλάς εγκαινίασε τον Απρίλιο του 2018 το Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης #love2give σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Ethelon που έχει ως στόχο την ανάδειξη και προώθηση του εθελοντισμού στην ελληνική κοινωνία.

Πρόκειται για το σύνολο των δράσεων και των πρωτοβουλιών κοινωφελούς χαρακτήρα που οργανώνονται από τη Mercedes-Benz Ελλάς και βασίζονται στους 17 στόχους του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και σε 3 από τους πυλώνες Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας: τους Εργαζόμενους, την Κοινωνία/Χώρα και το Περιβάλλον. Ο σχεδιασμός των δράσεων έχει ως στόχο να προάγονται η αποδοχή και κατανόηση της διαφορετικότητας εντός της εταιρείας, η υγεία και η ευεξία των εργαζομένων, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη της ομαδικότητας και της επικοινωνίας, ενδυναμώνοντας παράλληλα την κουλτούρα του εθελοντισμού και την αξία της προσφοράς σε όσους έχουν ανάγκη. Στοχεύει επίσης στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων όσον αφορά δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.

Πρόκειται για το σύνολο των δράσεων και των πρωτοβουλιών κοινωφελούς χαρακτήρα που οργανώνονται από τη Mercedes-Benz Ελλάς και βασίζονται στους 17 στόχους του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και σε 3 από τους πυλώνες Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας: τους Εργαζόμενους, την Κοινωνία/Χώρα και το Περιβάλλον. Ο σχεδιασμός των δράσεων έχει ως στόχο να προάγονται η αποδοχή και κατανόηση της διαφορετικότητας εντός της εταιρείας, η υγεία και η ευεξία των εργαζομένων, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη της ομαδικότητας και της επικοινωνίας, ενδυναμώνοντας παράλληλα την κουλτούρα του εθελοντισμού και την αξία της προσφοράς σε όσους έχουν ανάγκη. Στοχεύει επίσης στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων όσον αφορά δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Το ArGOODaki στηρίζει τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

To ArGOODaki επιστρέφει για 18η συνεχόμενη χρονιά & φέτος τα Χριστούγεννα, στηρίζει το σημαντικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ προσφέροντας τον απαραίτητο εξοπλισμό για την κάλυψη των αναγκών σίτισης και εκπαίδευσης παιδιών με κινητικές αναπηρίες και αναπτυξιακές δυσκολίες, σε έξι παραρτήματά της σε όλη την Ελλάδα.

Ειδικότερα, το ArGOODaki θα παρέχει υλικοτεχνικό εξοπλισμό για την υποστήριξη των θεραπευτικών Προγραμμάτων της ΕΛΕΠΑΠ στις εγκαταστάσεις της πανελλαδικά σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Χανιά, Βόλο και Αγρίνιο αλλά και εξοπλισμού που θα συμβάλει στην κάλυψη των αναγκών σίτισης των 200 παιδιών στο Κέντρο της ΕΛΕΠΑΠ Αθήνας.

Εδώ και 18 χρόνια, το ArGOODaki των Goody’s Burger House, είναι ο πιο καταξιωμένος θεσμός κοινωνικής προσφοράς στην Ελλάδα, έχοντας βοηθήσει περισσότερα από 20.000 παιδιά, ενώ η συνολική προσφορά του ξεπερνά τα 4.000.000€ σε 15 ολοκληρωμένα έργα.

Η κα Μαριάννα Μόσχου, Πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ επεσήμανε: «Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε ξανά στην οικογένεια της ΕΛΕΠΑΠ το ArGOODAki των Goody’s Burger House. Στην ΕΛΕΠΑΠ, 82 χρόνια τώρα προσφέρουμε υπηρεσίες ολοκληρωμένης αποκατάστασης , καθημερινά σε περισσότερα από 1.000, βρέφη, παιδιά και ενήλικες με αναπηρία σε όλη την Ελλάδα. Με την πολύτιμη συνδρομή του ArGOODaki, θα καλυφθούν βασικές ανάγκες των Κέντρων της ΕΛΕΠΑΠ πανελλαδικά, ενισχύοντας τη λειτουργία των εκπαιδευτικών , αποκαταστασιακών προγραμμάτων της και εξασφαλίζοντας απαραίτητο εξοπλισμό σίτισης».

Ο κος Γιώργος Λαγός, Group Brand Manager των Goodys Burger House ανέφερε σχετικά: «Στα Goodys Burger House, εδώ και 18 χρόνια κάνουμε πράξη με συνέπεια τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε σε παιδιά που το έχουν ανάγκη. Οι καμπάνιες ευαισθητοποίησης του θεσμού ArGOODaki αποδεικνύουν διαχρονικά ότι η κοινωνική προσφορά ενώνει χιλιάδες καταναλωτές σε έναν κοινό σκοπό. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φέτος, το ArGOODaki γίνεται ένα με τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ και τις οικογένειές τους σε όλη την Ελλάδα, μεριμνώντας για τις θεραπείες ,την εκπαίδευση και τη σίτισή τους. Σας καλούμε να στηρίξετε και εσείς τη φετινή εκστρατεία αγάπης και να ενισχύσετε το ArGOODaki για μία ακόμη χρονιά.»

Σχετική ανακοίνωση της εταιρείας καταλήγει στη σημείωση ότι μπορούμε όλοι να συνεισφέρουμε έμπρακτα στη φετινή εκστρατεία επιλέγοντας τα γεύματα ArGOODaki στα Goodys Burger House.

Περισσότερα

15# Ζωή στη Στεριά

Οι Έλληνες Πρόσκοποι τιμούν Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

Ευκαιρία σε εκατομμύρια εθελοντές σε όλον τον κόσμο να γιορτάσουν την άτυπη δέσμευσή τους για την οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου, έδωσε η 5η Δεκεμβρίου, που έχει καθιερωθεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως «Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού».

Οι Πρόσκοποι, η μεγαλύτερη κίνηση για νέους στον Κόσμο με πάνω από 50.000.000 μέλη σε 170 χώρες και 25.000 ενεργά μέλη στην Ελλάδα, αποτελούν πρωτεργάτη του εθελοντισμού στη χώρα, έχοντας στο ενεργητικό τους μια ιστορία 109 χρόνων συνεχούς και αδιάλειπτης εθελοντικής προσφοράς στο παιδί και την κοινωνία. Όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτά χωρίς την εθελοντική και υπεύθυνη προσφορά των 8.000 Ενηλίκων Εθελοντών τους, οι οποίοι, με αφοσίωση στον Προσκοπισμό, αφιερώνουν πάνω από 6.500.000 ώρες εθελοντικής εργασίας ετησίως υλοποιώντας πάνω από 1.200 δράσεις κοινωνικής παρέμβασης και ευαισθητοποίησης.

Καθημερινά, σε κάθε μία από τις 350 γειτονιές στις οποίες δραστηριοποιούνται προσκοπικά συστήματα, τα ανήλικα μέλη από την ηλικία των 7 ετών, υπό τις οδηγίες ενηλίκων εκπαιδευμένων εθελοντών, ανακαλύπτουν ικανότητες και αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους είναι χρήσιμες για το υπόλοιπο της ενήλικης ζωής τους. Κυριότερο «εργαλείο» τους το ομαδικό παιχνίδι και οι βιωματικές δραστηριότητες στη φύση!

Οι Πρόσκοποι στην Ελλάδα, ως πρεσβευτές του εθελοντικού κινήματος, τροφοδοτούν την ελληνική κοινωνία με νέες και νέους που δραστηριοποιούνται στα κοινά, λειτουργούν ως υπεύθυνοι πολίτες και έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν και να αναλάβουν ενεργό ρόλο μέσα σε αυτήν. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Πρόσκοποι στο πλαίσιο αυτό εφαρμόζουν έμπρακτα μέσα από τα προγράμματά τους και τους 17 στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. ευαισθητοποιώντας παιδιά, εφήβους και νέους.

Πρόσφατη έρευνα, αναδεικνύει τον τεράστιο θετικό αντίκτυπο που έχει ο εθελοντισμός στη ζωή των ίδιων των εθελοντών. Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειοψηφία των εθελοντών ανέφερε ότι από τότε που ξεκίνησαν να προσφέρουν υπηρεσίες ως εθελοντές έχει βελτιωθεί η ικανοποίηση που αντλούν από τη ζωή (κατά 70%) και η αυτοεκτίμησή τους (κατά 66%), ενώ έχουν μειωθεί τα συναισθήματα της μοναξιάς (κατά 42%) και του στρες (κατά 33%). Επίσης, σύμφωνα με άλλη έρευνα που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2018 για λογαριασμό των Ελλήνων Προσκόπων, υπάρχει θετική στάση της νεολαίας απέναντι στην εθελοντική δράση, κυρίως από γυναίκες και νέους ηλικίας 21 έως 29 ετών, και, επίσης, ικανή γνώση αρκετών εθελοντικών οργανώσεων. Μάλιστα, 1 στους 3 συμμετείχαν σε εθελοντική δράση τον τελευταίο χρόνο.

Ο Γενικός Έφορος των Ελλήνων Προσκόπων, Χριστόφορος Μητρομάρας, δήλωσε: «Σήμερα γιορτάζουμε και αναγνωρίζουμε τον εθελοντισμό σε όλες του τις εκφάνσεις και αποδίδουμε ιδιαίτερο φόρο τιμής στην πολύτιμη συνεισφορά όλων εκείνων των νέων, που μέσω της εθελοντικής τους προσφοράς δρουν ως φορείς αλλαγής στις κοινότητές τους. Είμαστε περήφανοι γιατί τα τελευταία χρόνια πρωτοστατούμε και στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας μας για την ανάγκη ύπαρξης ενός θεσμικού πλαισίου για τις εθελοντικές οργανώσεις και τον εθελοντισμό γενικότερα».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ