H Printec Group στηρίζει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με δωρεά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet) για άμεση χρήση από μαθητές που τα έχουν ανάγκη σε περισσότερα από 100 σχολεία.
Συμβάλλοντας στην προσπάθεια ώστε να διασφαλιστεί ότι όλοι οι μαθητές διαθέτουν τα εργαλεία για να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη βασική τους εκπαίδευση, η Printec κάλυψε τις ανάγκες για περισσότερα από 100 σχολεία.
Υπενθυμίζεται σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου που αναφερόταν στο δεύτερο κύμα δωρεάς άνω των 1,48 εκατ. ευρώ σε φορητούς υπολογιστές και tablets, για χρήση από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο τέλος Απριλίου έλαβε χώρα αυτή η δεύτερη φάση της δωρεάς τεχνολογικού εξοπλισμού για Λύκεια, Γυμνάσια, Δημοτικά και Νηπιαγωγεία της χώρας. Αφορά δωρεά 6.200 συσκευών τάμπλετ και 2.200 φορητών υπολογιστών για σχολικές μονάδες όλης της χώρας. Η σημαντική αυτή δωρεά έρχεται να προστεθεί στις 9.000 συσκευές tablet αξίας 1 εκατ. ευρώ που είχαν προσφέρει μία εβδομάδα νωρίτερα ιδιωτικές εταιρείες, επιπλέον του τεχνολογικού εξοπλισμού που είχε ήδη διοχετευθεί στα σχολεία από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και το υλικό που δρομολογήθηκε μέσω ΕΣΠΑ.
Το Υπουργείο απηύθυνε ευχαριστίες στους δωρητές όπως ο Όμιλος Olympia Group (3.470 συσκευές tablets και laptops), καθώς και η ThenaMaris (Ships Management) Inc., ο επιχειρηματίας Νίκος Δρανδάκης, η Lamda Development, η εταιρεία e-food, η A.M. Nomikos TWMA S.A., οι Ανδρέας και Αλεξάνδρα Μαρτίνου, η Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ, η Εθνική Ασφαλιστική, η Axion Hellas, η Ένωση Μαρινών Ελλάδας, ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων και η Γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος και φυσικά η Printec που συνεισέφερε σε μια συνολική δωρεά ύψους 1,48 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί σε 8.400 συσκευές φορητών υπολογιστών και tablets.
Η συνεισφορά της Printec, που εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου Κοινωνικής Ευθύνης της Εταιρείας, αφορά ειδικότερα δωρεά 350 tablets (αξία δωρεάς 50 χιλ. ευρώ) τα οποία διανεμήθηκαν από την ίδια την εταιρεία σε 101 σχολεία όλης της ελληνικής επικράτειας. Τα tablets αυτά παραδόθηκαν σε μαθητές (με ευθύνη του διευθυντή του κάθε σχολείου), προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις ψηφιακές εκπαιδευτικές υπηρεσίες που έχει οργανώσει το Υπουργείο.
Σημειώνεται ότι η Printec ηγείται στο χώρο της τεχνολογίας αυτοματοποίησης συναλλαγών, παρέχοντας λύσεις που επιτρέπουν σε επιχειρήσεις να βελτιώνουν τον τρόπο με τον οποίο συναλλάσσονται με τους πελάτες τους. Έχει παρουσία σε 16 χώρες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη ενώ ειδικότερα στην Ελλάδα, μέσω της Printec Ελλάς Μ.Α.Ε. συμμετείχε ενεργά στην προσπάθεια της ελληνικής πολιτείας για περιορισμό της εξάπλωσης του ιού Covid-19. Ταυτόχρονα εφάρμοσε με επιτυχία μια σειρά ειδικών μέτρων αντιμετώπισης της μετάδοσης του ιού, σύμφωνα με τις υποδείξεις του υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ. Η Εταιρεία έλαβε μέτρα ώστε να διασφαλιστεί α) η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων, πελατών και συνεργατών, β) η επιχειρησιακή συνέχεια των δραστηριοτήτων της και γ) η ελαχιστοποίηση των επιχειρησιακών και χρηματοοικονομικών συνεπειών λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της διασποράς του Covid-19.
Ειδικότερα, ενεργοποιήθηκε η Επιτροπή Διαχείρισης της Κρίσης, σύμφωνα με το Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας της Εταιρείας (Business Continuity Plan) ενώ άμεσα ενεργοποιήθηκαν και όλες οι υποδομές τηλεργασίας. Έτσι από τις 16.3.2020 το 85% του προσωπικού εφάρμοσε διαδικασίες πλήρους απομακρυσμένης εργασίας με απόλυτη επιτυχία και ασφάλεια. Η Εταιρεία προχώρησε σε απολύμανση όλων των χώρων και γραφείων της ενώ η διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού σε συνεργασία με τον Ιατρό Εργασίας διατηρούσαν διαρκή επικοινωνία με όλο το προσωπικό δίνοντας οδηγίες και διευκρινίσεις.
Εξυπακούεται ότι σταμάτησαν άμεσα όλα τα επαγγελματικά ταξίδια και ενημερώθηκε το προσωπικό για τη δυνατότητα αξιοποίησης και παροχής των αδειών ειδικού σκοπού.
Με τη σταδιακή επάνοδο των εργαζομένων στη φυσική τους θέση εργασίας, η Εταιρεία είχε φροντίσει να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης διανέμοντας μάσκες και γάντια προφύλαξης, αντισηπτικό υγρό ενώ παράλληλα φροντίζει να τηρούνται και οι απαραίτητες αποστάσεις μεταξύ των θέσεων εργασίας σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα πρωτόκολλα του υπουργείου Υγείας.
ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Η Printec Ελλάς απασχολεί 208 εργαζόμενους το 2019 (από 197 το 2018) και το 2019 εμφάνισε πωλήσεις 32,35 εκατ. ευρώ από 35,77 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, με καθαρά κέρδη 1,94 εκατ. ευρώ από 2,46 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Η μείωση των πωλήσεών κατά 9,56% οφείλεται στη μείωση των πωλήσεων εξοπλισμού, κυρίως ΑΤΜ, ενώ παράλληλα υπήρξε αύξηση των εσόδων από παροχή υπηρεσιών, κυρίως για τη συντήρηση εξοπλισμού αλλά και την πώληση λογισμικού. Η σταδιακή μετάβαση της Εταιρείας στην παροχή υπηρεσιών και την πώληση λογισμικού συνάδει με τη στρατηγική στόχευσή της. Το 2019 η εταιρεία δημιούργησε νέο τμήμα, με σκοπό το σχεδιασμό και την ανάπτυξη πρωτότυπων μηχανημάτων. Το νέο αυτό τμήμα, σε συνδυασμό με το τμήμα ανάπτυξης λογισμικού, αναμένεται να δώσει νέα αναπτυξιακή ώθηση στην Εταιρεία, στοχευμένη στις ολοκληρωμένες καινοτόμες λύσεις αυτοματοποίησης συναλλαγών. Προκειμένου να στεγάσει τις αυξημένες ανάγκες του οργανισμού, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την έναρξη δύο νέων υποκαταστημάτων, στην Καλλιθέα και στο Νέο Φάληρο.
Επίσης, κατά τη διάρκεια του 2019, η ταμειακή κατάσταση επέτρεψε στην Εταιρεία να προχωρήσει στην αποπληρωμή του ομολογιακού δανείου που είχε συνάψει με την Alpha Βank και έτσι, ο συνολικός δανεισμός της μειώθηκε από 2.401.725,26 ευρώ την 31/12/2018 σε 460.001,53 ευρώ την 31/12/2019. Είναι επίσης ενδεικτικό ότι προχώρησε στη διανομή μερίσματος 500.000 ευρώ.