Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Πρόγραμμα Υποτροφιών Stackforce από την Profile Software

Σε συνεργασία με το Coding School | kariera.gr, η Profile Software, ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα υποτροφιών Stackforce, παρέχοντας 30 πλήρεις εκπαιδευτικές υποτροφίες σε νέα ταλέντα του προγραμματισμού, απόφοιτους σχολών πληροφορικής.

Μέσα από ένα πρόγραμμα 2 μηνών, το οποίο ολοκληρώθηκε την Κυριακή 21 Ιουλίου, 30 developers έλαβαν γνώσεις και δεξιότητες σε νέες τεχνολογίες στο κλάδο της Πληροφορικής. Πιο συγκεκριμένα, μέσω εντατικών μαθημάτων, εκπαιδεύτηκαν στο .ΝΕΤ framework και στo front-end framework της Angular. Οι συμμετέχοντες υλοποίησαν με επιτυχία ομαδικά project και τα παρουσίασαν με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής τους, στους instructors και τους υπεύθυνους του προγράμματος.

Η πρωτοβουλία Υποτροφιών Stackforce, της Profile Software έδωσε την ευκαιρία εξέλιξης σε νέες και νέους, προσφέροντάς τους δωρεάν εκπαίδευση σε 2 τεχνολογίες αιχμής και απορρόφησε ήδη στο εργατικό δυναμικό της το 30% των συμμετεχόντων.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

ΑΥΡΑ: Στήριξε τους 60.000 δρομείς του 37ου Αυθεντικού Μαραθώνιου

Για 22η συνεχή χρονιά, και ακόμα πιο δυναμικά, υποστήριξε και φέτος το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τους 60.000 δρομείς του Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας.

Μέσα από την ενεργοποίηση του AVRA Wave, δημιουργήθηκε ένα μεγάλο κύμα εμψύχωσης για τους Μαραθωνοδρόμους, το οποίο είχε ως στόχο να τους οδηγήσει μέχρι το τέλος της διαδρομής, στην μεγαλύτερη αθλητική γιορτή στην Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, με τη διαδρομή των 10χλμ. και την Κυριακή 10 Νοεμβρίου, με τις διαδρομές των 5 και 42χλμ. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, ως το επίσημο νερό του Μαραθωνίου, φρόντισε για την ενυδάτωση των αθλητών σε όλους τους σταθμούς εφοδιασμού, ενώ φέτος προσκάλεσε για πρώτη φορά τους δικούς τους υποστηρικτές να βρεθούν στα πιο καίρια σημεία της μαραθώνιας διαδρομής για να τους εμψυχώσουν.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της Κυριακής τα Αvra Wave mini buses, μικρά λεωφορεία των 10 ατόμων, εκτελούσαν συνεχή δρομολόγια με αφετηρία τους σταθμούς μετρό «Δ. Πλακεντίας» και «Ευαγγελισμός» και κατεύθυνση το 31ο χλμ. της Μαραθώνιας διαδρομής (Στ. Αγίας Παρασκευής) και τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο, αντίστοιχα. Μέσα από την ενέργεια του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, περισσότεροι από 300 υποστηρικτές δημιούργησαν ένα δυναμικό κύμα υποστήριξης και με φωνές, μηνύματα και χαμόγελα «έσπασαν» τον τοίχο μαζί με όλους τους δρομείς, στο δυσκολότερο σημείο του αγώνα.

Δυναμικό «παρών» έδωσε φυσικά για ακόμη μία χρονιά και η AVRA Running Team, η οποία, με τη συμμετοχή περισσότερων από 600 δρομέων, εργαζόμενων και φίλων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αγωνίστηκε σε όλους τους αγώνες. Η Άννα Κοκκάλη, μέλος της AVRA Running Team και δρομέας των 42χλμ. δήλωσε: «Η Μαραθώνια Διαδρομή ήταν για ακόμη μία φορά καθηλωτική, από την αφετηρία στον Μαραθώνα μέχρι και τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο. Η κορύφωση όλης της προετοιμασίας μου ήρθε στο 31ο χλμ., όταν είχα αρχίσει να νιώθω τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν και για μερικά δευτερόλεπτα σκέφτηκα να τα παρατήσω. Εκείνη ακριβώς ήταν η στιγμή που είδα τους δικούς μου ανθρώπους να ζητωκραυγάζουν για μένα και γέμισα και πάλι ενέργεια. Ενέργεια να τρέξω για να τους συναντήσω στον τερματισμό και να τους ευχαριστήσω που μέσω των AVRA Wave minibuses βρέθηκαν στο πλευρό μου στα σημαντικότερα σημεία της διαδρομής. Η υποστήριξη από τους δικούς μας ανθρώπους είναι πολύ σημαντική για όλους τους δρομείς και κανένας μας δεν θα μπορούσε να τα έχει καταφέρει χωρίς τη δύναμη που λαμβάνει από τους δικούς του ανθρώπους».

Αθλητές και μη, όλοι οι επισκέπτες του Αυθεντικού Μαραθωνίου είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το περίπτερο του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ στο Χωριό των Χορηγών, το οποίο τους καλούσε να φροντίσουν την ΑΥΡΑ τους μέσα από διασκεδαστικές δράσεις. Από το περίπτερο δεν έλειπαν και καλεσμένοι-έκπληξη, όπως οι αθλητές της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ Rion Brown και Κώστας Παπαδάκης καθώς και της ομάδας Volley Ανδρών του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου Axel Jacobsen και Lucas Rangel, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν με τους παρευρισκόμενους. Μαζί και οι δρομείς, Αναστασία Μαρινάκου, μέλος της Εθνικής Ομάδας και νικήτρια στα 5χλμ. διαδρομής του Αυθεντικού Μαραθωνίου (2015 και 2019) και ο Χριστόφορος Μερούσης, Μαραθωνοδρόμος, μέλος της Ολυμπιακής ομάδας στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016 και νικητής του πανελληνίου πρωταθλήματος Μαραθωνίου από το 2013 ως και το 2016.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Συνέδριο ΕΚΕ Ελληνο-Αμερικάνικου Επιμελητηρίου: «We are the Change Generation»

Στην κατάμεστη συνεδριακή αίθουσα του Μουσείου Μπενάκη έπεσε χθες, 7 Νοεμβρίου, η αυλαία του 17ου ετήσιου Συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, με τίτλο “We are the Change Generation”.

Διακεκριμένοι ομιλητές, επιχειρηματίες, ακαδημαϊκοί, εμπειρογνώμονες είχαν την ευκαιρία να ανταλάξουν απόψεις γύρω από τις τάσεις της βιώσιμης ανάπτυξης στη σημερινή εποχή, που χαρακτηρίζεται από ριζικές αλλαγές σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικότητας και της καθημερινότητας των πολιτών.

Στο συνέδριο, που είχε την υποστήριξη του csrindex, ως χορηγού επικοινωνίας, αναδείχθηκαν τα παγκόσμια προβλήματα που απαιτούν τοπική δράση ενώ δόθηκαν θετικά μηνύματα από τους συμμετέχοντες, που εκπροσώπησαν όλες τις γενιές – baby boomers, millennials, Generation X, Generation Z – για συνεργασία και αποτελεσματική αντιμετώπιση των προκλήσεων.

O Πάκης Παπαδημητριου, Πρόεδρος Επιτροπής ΕΚΕ

Εξάλλου, οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ότι στο σημερινό απαιτητικό διεθνές περιβάλλον, οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να αποτελέσουν μέρος της λύσης πρέπει πρώτα να σιγουρευτούν ότι δεν αποτελούν μέρος του προβλήματος και οφείλουν να εφαρμόσουν διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα και αρχές. Στο πλαίσιο αυτό το συνέδριο πέτυχε το στόχο του να αναδείξει τα ουσιαστικά ζητήματα βιωσιμότητας, την αναγνώριση των κοινών προσπαθειών που δρομολογούνται και την κινητοποίηση των επιχειρήσεων για ένα πιο ελπιδοφόρο μέλλον για όλους.

Ο Ηλίας Σπιρτούνιας, Γενικός Διευθυντής του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, εγκαινίασε τις εργασίες του συνεδρίου επιχειρώντας μια ιστορική αναδρομή στις διαδηλώσεις του Woodstock, που φαίνεται να γίνονται επίκαιρες ως κάλεσμα για συνεργασία και συναδελφισμό με στόχο την αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων. Εξάλλου, όπως τόνισε ο κ. Σπιρτούνιας, εάν δεν αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί τα προβλήματα, με αλληλοκατανόηση και κοινωνική δικαιοσύνη, κανείς δεν μπορεί να είναι ασφαλής. Ο Νικόλαος Μπακατσέλος, Πρόεδρος Διευθυντής του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου, που αναζητά ένα ρεαλισικό και βιώσιμο μοντέλο που θα κάνει το φορέα χρήσιμο στα μέλη του και στην ελληνική κοινωνία. Τόνισε δε ότι το επιτελείο του Επιμελητηρίου έχει πάντα στραμμένο το βλέμμα στις επιχειρηματικές ευκαιρίες σε διακρατικό επίπεδο, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις ΗΠΑ, ένα θέμα που αναδείχθηκε και στο μήνυμα του Geoffrey Pyatt, United States Ambassador to the Hellenic Republic, όπου τονίστηκε η ανάγκη να μείνουμε προσηλωμένοι στη μεγάλη εικόνα. Στο ίσιο πλαίσιο εντάσσονται άλλωστε οι πρωτοβουλίες της Πρεσβείας για προώθηση κουλτούρας βιωσιμότητας σε επίπεδο ηγεσίας των επιχειρήσεων, με στόχο την υλοποίηση βιώσιμων επενδύσεων, ανάταξης της οικονομίας και δημιουργίας σταθερού περιβάλλοντος σε συνέχεια της δεκαετούς κρίσης.

Από την πλευρά του ο Πάκης Παπαδημητρίου, Πρόεδρος της Επιτροπής ΕΚΕ του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου, τόνισε ότι είναι πλέον καιρός να προσαρμόσουμε τη λειτουργία μας στις απαιτήσεις της κοινωνίας η οποία αφουκράζεται και αντιλαμβάνεται τις παγκόσμιες προκλήσεις. Ανέδειξε δε την αξία των συνεργασιών μεταξύ επιχειρήσεων, φορέων της πολιτείας και κοινωνίας των πολιτών με στόχο την επίλυση ζητημάτων όπως η πλαστική σακκούλα, η κοινωνική ένταξη προσφύγων, η δημιουργία θέσεων εργασίας και η εξάλειψη των κοινωνικών ανισοτήτων. Κάπως έτσι ο κ. Παπαδημητρίου αναφέρθηκε στη σημασία του Στόχου 17 και τόνισε ότι αυτό που πρέπει να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε είναι ότι η βιωσιμότητα πρέπει να ενταχθεί στο business model. Σε αυτή τη βάση άλλωστε στήθηκε το συνέδριο.

Τι μας ανησυχεί

Στο κρίσιμο ζήτημα της βιώσιμης ανάπτυξης αναπτύχθηκε προβληματισμός σχετικά με το τι μας ανησυχεί. Στη συζήτηση που συντόνισε ο δημοσιογράφος του SKAI TV & Radio Νίκος Ανδρίτσος, ο Στέφανος Χάνδακας, ιδρυτής και πρόεδρος της HOPEgenesis, έδωσε έμφαση στο δημογραφικό ζήτημα. Παρουσίασε την εμπειρία του για το θέμα, πάνω στο οποίο εργάζεται τα τελευταία χρόνια ξεκινώντας από την 2013-14, όταν ανέπτυξε δράση στα ακριτικά νησιά για προσφορά υπηρεσιών. Παρουσίασε στοιχεία της Ελλ.Στατ. που καταδεικνύουν τους κινδύνους για την Ελλάδα από την υπογεννητικότητα και τη γήρανση του πληθυσμού, σε συνδυασμό με κομβικές περιόδους, όπως η οικονομική κρίση, που διόγκωσαν τα προβλήματα. Όπως τόνισε, το δημογραφικό είναι πρόβλημα με οικονομική διάσταση και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων την ανάγκη ανάληψης δράσης για να υποστηριχθεί ο γηγενής πληθυσμός, για να επαναπατριστούν Έλληνες του εξωτερικού και για να ενταχθούν αποτελεσματικά στην ελληνική κοινωνία μετανάστες.

Ο Γεώργιος Παπαθεοδώρου, Καθηγητής Φυσικής Ωκεανογραφίας του Πανεπιστημίου της Πάτρας, μίλησε για τα χιλιάδες απορρίμματα που καταλήγουν κάθε λεπτό στους ωκεανούς, γεγονός που συνεπάγεται μια σειρά από βλάβες για το οικοσύστημα. Ενδεικτικά ανέφερε ότι 600 θαλάσσια είδη έχουν υποστεί επιπτώσεις από τη θαλάσσια ρύπανση, μέχρι το 2050 πάνω από 9 στα 10 θαλασσοπούλια θα έχουν καταπιεί πλαστικό ενώ τα μικροπραστικά αρχίζουν να μπαίνουν σταδιακά στην τροφική αλυσίδα. Η παγκοσμιοποίηση του τουρισμού των μικροπλαστικών είναι ένα επικίνδυνο φαινόμενο που απαιτεί πολλά δις. δολ. για απορρύπανση και χωρίς διακρατικές πολιτικές δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί. Ωστόσο σύμφωνα με τον κ. Παπαθεοδώρου φαίνεται να υπάρχει ελπίδα, γεγονός που υποστήριξε μέσα από το παράδειγμα προγράμματος που υλοποιήθηκε στη Σύρο, όπου χρησιμοποιήθηκαν μοντέλα μέτρησης, βαθυσκάφη, drones ενώ κινητοποιήθηκε και η τοπική κοινωνία. Ως αποτέλεσμα, περιορίστηκε κατά 70% η πλαστική σακκούλα στις ακτές και περιορίστηκε κατά 60% η ρύπανση στον πυθμένα της θάλασσας.

Η συγγραφέας Κατερίνα Χλωροκώστα, αναφέρθηκε στην τεχνολογία ως εργαλείο και στον κίνδυνο από την προσήλωση σε ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, στο οποίο συμφώνησε ο Δημήτρης Καλογερόπουλος, Social Media Analyst, jetdrops, που τόνισε ότι τα media λειτουργούν ως μεγεθυτικός φακός των συναισθημάτων μας. Όπως εξήγησε, ανεξάρτητα με το πόσους φίλους έχουμε online, αν δεν ζούμε με φίλους καταλήγουμε στη μοναξιά. Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Κίντζιος, Business Development Director, ReGeneration, ανέδειξε τις ανησυχίες της κοινωνίας στον τομέα της εργασίας. Μίλησε για τα προβλήματα απασχολησιμότητας τόσο για τους Έλληνες, με τους οποίους ασχολείται η ReGeneration, όσο και για τις ανάγκες που αναδύονται για ειδικούς πληθυσμούς, όπως οι πρόσφυγες.

Τι μας αλλάζει

Η πρόκληση που αναδύεται στην αγορά εργασίας με την έλευση των ρομπότ, της τεχνητής νοημοσύνης και άλλων τεχνολογιών βρέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης που συντόνισε η Χριστίνα Βίδου, δημοσιογράος SKAI 100.3, με τον Chris White, Vice President, Nokia Bell Labs, να τονίζει ότι πρέπει να συμφιλιωθούμε με τις προκλήσεις και τις αβεβαιότητες που είναι μπροστά μας. Στο πλαίσιο αυτό, μια εταιρεία τεχνολογίας, όπως η Nokia αναπτύσσει νέες δυνατότητες. Εξήγησε ότι τα ρομπότ θα αλλάξουν την εργασία και το κλειδί για την επιτυχή μετάβαση στο νέο περιβάλλο είναι η συνεργασία. Πρέπει να συνεργαστούμε με τις τεχνολογίες για να κάνουμε πράγματα που δεν είχαμε κάνει ποτέ πριν, τόνισε ο κ. White, εξηγώντας την ανάγκη αναβάθμισης δεξιοτήτων σε ειδικότητες που απειλούνται περισσότερο από τις αλλαγές στην αγορά εργασίας. Εξάλλου, κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και με την έλευση του internet, που άλλαξε τη φύση της εργασίας.

Σε παρόμοιο μοτίβο κινήθηκε και η τοποθέτηση του Rob Garlick, Head of Research EMEA, CITI, που αναφέρθηκε στη χώρα μας και στην δυναμική της τουριστικής βιομηχανίας, η ανάπτυξη της οποίας ενέχει θετικές αλλά και αρνητικές επιπτώσεις. Μίλησε με στατιστικά δεδομένα για να αναδείξει τον αντίκτυπο στο περιβάλλον από τον μαζικό τουρισμό, όπως οι αερομεταφορές και ανέλυσε τις νέες δυνατότητες που θα φέρει η τεχνολογία, από τα νέου τύπου οχήματα μέχρι τα υπτάμενα ταξί. Ωστόσο, όπως εξήγησε, η καινοτομία θα επηρεάσει και το μέλλον της εργασίας. Στη νέα εποχή οι δυνατότητες της τεχνολογίας θα ευνοήσουν καλύτερη ισορροπία επαγγελματικής και οικογενειακής ζώης ενώ οι νέοι θα καλούνται να αλλάζουν περισσότερες φορές καριέρα γεγονός που σημαίνει ότι απαιτείται συνεχής εκπαίδευση. Τα στοιχεία αυτά που χαρακτηρίζουν το νέο περιβάλλον επανέλαβε, μέσα από τις δικές της εμπειρίες η Όλγα Επιτροπάκη, Καθηγήτρια, Durham University, που αναφέρθηκε ειδικότερα στις δυνατότητες μέσω εικονικής πραγματικότητας. Εξήγησε πώς  δίνονται λύσεις και πώς προωθείται η ευελιξία στην εργασία ενώ τόνισε επίσης την ανάγκη να κλείσει το χάσμα δεξιοτήτων. Οι επενδυτικές ευκαιρίες που αναδύονται στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον αποτυπώθηκαν και στην παρουσίαση της Lucy Xu, Founder, The Port, η οποία ήρθε στην Αθήνα, από τη Νέα Υόρκη, για να αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα. Αν και προέρχεται από ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον και μια άλλη κοινωνία αξιοποίησε την πρόκληση και σχεδιάζει να εγκατασταθεί πλέον στην φιλόξενη – όπως είπε – Ελλάδα, της οποίας την ιστορία γνωρίζει και αντλεί έμπνευση από τον αρχαίο πολιτισμό.

Για τις αλλαγές που μας ανησυχούν μίλησε και ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Executive Director, Organization Earth, που τόνισε ότι αυτές θα επηρεάσουν κυρίως τις ευπαθείς ομάδες ενώ από την πλευρά της η Δήμητρα Καλογεροπούλου, Head of Office, International Rescue Committee Hellas, πρόσθεσε ότι το πρόβλημα επιτείνεται όσο αυξάνουν οι προσφυγικές ροές αναδύοντας την ανάγκη ενσωμάτωσης αυτών των ανθρώπων στην αγορά εργασίας.

Τι μας εμπνέει και τι μέλλει γενέσθαι

Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο που στοχεύει στη βελτίωση κοινωνικών συνθηκών βρέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης που συντόνισε ο Σταμάτης Ζαχαρός, δημοσιογράφος Action24Adam Long, Founder, Conscious Step, που εμφανίστηκε στο πόντιουμ με τις …κάλτες, αναφέρθηκε στο προϊόν του, που είναι αυτό ακριβώς: οι κάλτες, τις οποίες άρχισε να παράγει διαθέτοντας ένα ποσοστό επί των πωλήσεων για την αντιμετώπιση προκλήσεων από την αποψίλωση των δασών μέχρι την πείνα και την αντιμετώπιση σπάνιων ασθενειών. Ο Νικόλαος Χριστοδούλου, CEO, CHB Group, εκπρόσωπος της γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας, περιέγραψς την ιστορία της οικογενειακής επιχείρησης, από το 1955, όταν ξεκίνησε την εξαγωγή ελληνικών φρούτων, κυρίως εσπεριδοειδών στην ευρωπαϊκή αγορά. Αναφέρθηκε στην επέκταση, μερικά χρόνια αργότερα, στους συμπυκνωμένους χυμούς και άλλα προϊόντα από φρούτα και στις νέες καινοτομίες που καθιστούν την οικογένεια Χριστοδούλου αναγνωρίσιμο brand εντός και εκτός συνόρων.

Από την πλευρά της η Μελίνα Ταπραντζή, Founder, Wise Greece, μίλησε για την δράση της οργάνωσής της που έρχεται να συμπληρώσει υπηρεσίες προς ασθενείς ομάδες του πληθυσμού. Μάλιστα ανέδειξε τον όγκο των αναγκών με μια ευχή: Θα ήθελα να μην υπάρχουμε σε 10 χρόνια! Παρόμοιους προβληματισμούς μοιράστηκε με τους κ.κ. Χρήστο Αλεφαντή, EditorinChief του περιοδικού δρόμου Σχεδία και Λεωνίδα Κουρσουμή, Founder, Bookstore for Homeless, που συγκίνησε το κοινό με την προσωπική του ιστορία, καθώς έτυχε να βρεθεί άστεγος όταν έχασε τη δουλειά του στον εκδοτικό οίκο όπου εργαζόταν. Αναγκάστηκε να τρώει στα συσσίτια, μέχρι μια παλιά του συνάδελφος να του παραχωρήσει προσωρινή στέγη. Σήμερα έχει ένα βιβλιπωλείο-παλαιοπωλείο που ανήκει στους άστεγους.

Η αυλαία του 17ου ετήσιου Συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου έπεσε με μια συζήτηση πάνελ στην οποία συμμετείχαν παιδιά. Στη συζήτηση που συντόνισε η Έλενα Παπαδημητρίου, δημοσιογράφος SKAI TV&Radio, συμμετείχαν μεταξύ άλλων η Amy & Ella Meek, Founders, Kids Against Plastic, Ειρήνη Βουγιούκα και Mαρία Παπαθεοδώρου, Representatives, Fridays for Future Greece, αναδείχθηκαν οι προβληματισμοί της επόμενης γενιάς μαζί με το αισιόδοξο μήνυμα ότι η συνεργασία ανθρώπων από διαφορετικές κουλτούρες, γενιές, επιχειρηματικούς κλάδους, κοινωνίες κ.ο.κ. μπορεί να οδηγήσει σε αποτελεσματικές λύσεις αντιμετώπησης των παγκόσμιων προκλήσεων και επίτευξης των Παγκόσμιων Στόχων.

Σοφία Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Οι καταναλωτές απαιτούν, οι μάρκες απαντούν

«Η παγκοσμιοποίηση και ο συνδυασμός της με την ψηφιακή εξέλιξη στην εποχή μας, αποτελούν το πλαίσιο της 4ης βιομηχανικής επανάστασης. Πρόκειται για ένα τεράστιο και ανατρεπτικό γεγονός, το οποίο αλλάζει ριζικά τη ζωή του ανθρώπου, φέρνει δε στο προσκήνιο νέες τάσεις και συμπεριφορές, οι οποίες διαφοροποιούν τις κοινωνίες μας από πολλές παραδοσιακές έως σήμερα λειτουργίες».

Αυτά μεταξύ άλλων ανέφερε στην εισαγωγική του ομιλία ο Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ Νίκος Καραγεωργίου, ο οποίος στη συνέχεια υπογράμμισε και τον νέο κοινωνικό ρόλο που παίρνουν τα επώνυμα προϊόντα ως φορείς όχι μόνο οικονομικής προόδου αλλά και ως συντελεστές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Διαδεχόμενος τον Πρόεδρο του ΕΣΒΕΠ στο βήμα, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης υπογράμμισε την ευνοϊκή τοποθέτηση της κυβέρνησης απέναντι στο επιχειρείν και στις νέες επιχειρηματικές τάσεις και είπε ότι όντως στο παγκοσμιοποιημένο σημερινό περιβάλλον, τα επώνυμα προϊόντα μπορούν να βοηθήσουν τόσο την εξωστρέφεια που χρειάζεται η ελληνική οικονομία, όσο βέβαια και την εσωτερική δυναμική της οικονομίας. Επίσης, ο Υπουργός τόνισε τη βούληση της κυβέρνησης να πετύχει υψηλούς αναπτυξιακούς στόχους και έδωσε μεγάλη έμφαση τόσο στα έργα που πρόκειται, μετά από πολλά χρόνια καθυστερήσεων, να ξεκινήσουν, όσο και σε νέες πρωτοβουλίες που θα δρομολογηθούν μετά από τις επαφές του Πρωθυπουργού με επενδυτικούς φορείς της Κίνας και άλλων χωρών.

Ανοίγοντας τις ουσιαστικές παραμέτρους του Συνεδρίου του ΕΣΒΕΠ, ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, Αντιπρόεδρος Ανατολικής Ευρώπης της BARILLA, αναφέρθηκε στις δραστηριότητες οι οποίες θα μπορούσαν να επιλύσουν σοβαρά ενεργειακά προβλήματα της εποχής μας πιο γρήγορα, πιο μακριά, πιο ψηλά. Τόνισε πως η Barilla ανταποκρίνεται έμπρακτα στους προβληματισμούς, τους στόχους και τις πρωτοβουλίες όπως αυτές αναδεικνύονται από τον ΟΗΕ με την AGENDA 2020 για βιώσιμη ανάπτυξη.

Αναφερόμενη στη βιώσιμη ανάπτυξη, η Ερμιόνη Γεωργουλάκη, Greece Country Leader της PROCTER & GAMBLE, έδωσε έμφαση στις δραστηριότητες της Procter & Gamble στον τομέα αυτό και ιχνογράφησε τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας, η οποία επενδύει στην προστασία του περιβάλλοντος, σε προϊόντα με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα αλλά και στο κοινωνικό περιεχόμενο των πρωτοβουλιών της στο marketing και την επικοινωνία.

Για την ποιότητα ζωής και γιατί η COLGATE-PALMOLIVE προσφέρει στον κόσμο λόγους να χαμογελάει μίλησε η Ρενέτα Παπακαμμένου, Γενική Διευθύντρια της COLGATEPALMOLIVE υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων ιδιαίτερα καινοτομικές πρωτοβουλίες της εταιρείας αναφορικά με τα νέα σωληνάρια των οδοντόκρεμων και την ανακύκλωσή τους. Πρωτοβουλίες οι οποίες θα γίνουν γνωστές στην αγορά μέσα στο 2020.

Από την πλευρά της η Σόνια Δήμογλη, Business Unit Marketing Manager για Ελλάδα & Κύπρο της CocaCola 3E, έκανε λόγο για την κοινωνική πολιτική του ομίλου Coca-Cola 3E, το πως ενδυναμώνει τους ανθρώπους της και επενδύει σε προγράμματα για τη νέα γενιά και έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα. Υπογράμμισε ιδιαίτερα τις επενδύσεις του σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, οι οποίες συγκεντρώνουν και ένα σημαντικό μέρος των επενδύσεων που κάθε χρόνο πραγματοποιεί ο όμιλος.

Τις εντυπωσιακές πρωτοβουλίες της UNILEVER περιέγραψε ο Δημήτρης Σερίφης,  Country Category Business Team Leader Foods South East Europe της UNILEVER, αναφερόμενος στο πως η εταιρεία στηρίζει καλλιεργητές ντομάτας στη Γαστούνη, βοηθώντας με τον τρόπο αυτό τόσο τη γεωργική ανάπτυξη του νομού Ηλείας, όσο βέβαια και τη φήμη της ελληνικής ντομάτας στις ξένες αγορές. Ο ομιλητής εξήγησε τους τρόπους με τους οποίους η Unilever χρηματοδοτεί και στηρίζει με τεχνογνωσία 100 καλλιεργητές στη Γαστούνη, οι οποίοι με δηλώσεις τους ανέφεραν το πώς μπορούν και δημιουργούν αξίες.

Παίρνοντας το λόγο ο Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, έφερε στο προσκήνιο το σοβαρότατο πρόβλημα της κατασπατάλησης ειδών διατροφής και υπογράμμισε ότι η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ με πρωτοβουλία του ιδρυτού της Γεράσιμου Βασιλόπουλου, ίδρυσε στην Ελλάδα την πρώτη τράπεζα τροφίμων. Παράπλευρα, ο Βασίλης Σταύρου ανέφερε ότι ο όμιλος έχει σήμερα 500 καταστήματα και απασχολεί 14.150 εργαζόμενους, στους οποίους και παρέχει ειδικά κοινωνικά πλεονεκτήματα και σοβαρές δυνατότητες προσωπικής βελτίωσης.

Για την αξία του Branding στα κεφαλαιουχικά αγαθά μίλησε ο Λάμπρος Γιαννούχος, Γενικός Διευθυντής της ΕΤΕΜ, μιας εταιρείας η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής προϊόντων αλουμινίου. Ο ομιλητής υπογράμμισε ιδιαίτερα τις προστιθέμενες αξίες που δημιουργούν τα κεφαλαιουχικά αγαθά και τόνισε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να εισαχθεί στα κριτήρια επιλογής μιας επένδυσης η «μάρκα» σαν πλήρης αναφορά σε παραμέτρους ποιότητας, επίδοσης και βιωσιμότητας.

Για τη Φαίη Μακαντάση, Research Analyst της διαΝΕΟσις, το Branding είναι η σημαντικότερη στρατηγική επιλογή για την αύξηση των εξαγωγών, οι οποίες πρέπει να αποτελέσουν βασικό στόχο της κυβέρνησης εάν όντως επιθυμεί σταθερή και μόνιμη ανάπτυξη για τη χώρα. Οι εξαγωγές, όπως και η δημιουργία επώνυμης ελληνικής ζήτησης στο εξωτερικό, κατά την εισηγήτρια πρέπει να αποτελέσουν κορυφαίο εθνικό στόχο. Εθνικός στόχος, ο οποίος είναι αυτονόητο πως θα πρέπει να συνδεθεί άμεσα και με την τουριστική πρόοδο της χώρας.

Ο Θάνος Μαύρος, Επικεφαλής του τομέα Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Λειτουργιών της ERNST YOUNG υπογράμμισε το μετασχηματισμό που συντελείται στην εφοδιαστική αλυσίδα και ανέλυσε τον προβληματισμό αν αυτός ο μετασχηματισμός είναι μία απαραίτητη ανάγκη η απλά θα ήταν κάτι καλό να συμβεί.

Τέλος, o Μάκης Θεοδώρου Regional Retail Director for West & Southern Europe & Managing Director Greece, της GFK, αναφέρθηκε στη Γενιά του Τώρα, και όπως όλες οι γενιές στο παρελθόν, έχουν τις δικές τους αξίες και τρόπο να βλέπουν τα πράγματα. Μίλησε για τις προκλήσεις που έχουν οι εταιρείες στο να παρακολουθήσουν τις αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα ώστε να είναι πιο αποτελεσματικοί στον τρόπο που προσεγγίζουν με τα προϊόντα τους αυτή τη γενιά.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ