Connect with us

13# Δράση για το κλίμα

Πρωτοβουλία Spice από τις εταιρείες ομορφιάς

Οι εταιρείες ομορφιάς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να διαμορφώσουν συλλογικά το μέλλον των βιώσιμων συσκευασιών, μέσω της Πρωτοβουλίας Βιώσιμων Συσκευασιών για τον κλάδο των Καλλυντικών –SPICE (Sustainable Packaging Initiative for CosmEtics).

Τα μέλη της Πρωτοβουλίας Βιώσιμων Συσκευασιών για τον κλάδο των Καλλυντικών, που συν-ιδρύθηκε από τον όμιλο L’Oréal, παγκόσμιο ηγέτη στην ομορφιά, και την Quantis ηγέτιδα εταιρεία συμβουλευτικής στον τομέα της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, ανακοινώνουν το ξεκίνημα αυτής της πρωτοβουλίας για τη βιωσιμότητα στον κλάδο των καλλυντικών. Τα μέλη της SPICE συνεργάζονται για έναν κοινό σκοπό: να συνδιαμορφώσουν το μέλλον των βιώσιμων συσκευασιών.

Πολλοί παίκτες στον κλάδο των καλλυντικών ενισχύουν τη δέσμευσή τους για ένα βιώσιμο μέλλον στην ομορφιά. Αυτοί οι ηγέτες λαμβάνουν μέτρα για να ενισχύσουν την πρόοδό τους στο δρόμο προς τη βιωσιμότητα ως υπεύθυνες εταιρείες, αλλά και για να ανταποκριθούν πρόθυμα στον αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών, επενδυτών και άλλων ενδιαφερόμενων μερών, που θέλουν να μάθουν περισσότερα για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των προϊόντων στην αγορά. Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικά μεθοδολογικά ζητήματα όσον αφορά στη μέτρηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων τους. Τα αποτελέσματα από τα περιβαλλοντικά αποτυπώματα των προϊόντων βοηθούν τις εταιρείες να κάνουν επιλογές οικολογικού σχεδιασμού και να επικοινωνούν αξιόπιστα με τους καταναλωτές. Η SPICE δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία πολλών από τους σημαντικότερους παίκτες του κλάδου για να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα και να προσφέρει λύσεις σε αυτές τις προκλήσεις.

Η SPICE απαριθμεί σήμερα 11 μέλη συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών στον κλάδο καλλυντικών Avon Products, Inc., Clarins Group, Coty Inc., L’Occitane en Provence, L’Oréal, LVMH, Shiseido, Sisley, καθώς επίσης και της Cosmetic Valley και της Γαλλικής Ομοσπονδίας Εταιρειών Ομορφιάς (FEBEA – French Federation of Beauty Companies). Τα μέλη της SPICE θα συνεργάζονται, υπό την καθοδήγηση των ειδικών βιωσιμότητας της Quantis, για να αναπτύξουν και να δημοσιεύσουν, μεθοδολογίες και δεδομένα που υποστηρίζουν τη λήψη ουσιαστικών αποφάσεων, προκειμένου να βελτιώσουν τις περιβαλλοντικές επιδόσεις ολόκληρης της αλυσίδας αξίας των συσκευασιών. Αυτές οι εξελίξεις θα είναι αποτέλεσμα συλλογικής εργασίας- όπου τα μέλη θα μοιράζονται την εμπειρία και τη γνώση τους προς όφελος της πρωτοβουλίας, με απώτερο σκοπό να οδηγήσουν σε επιτεύγματα βιωσιμότητας στη συσκευασία καλλυντικών σε μεγάλη κλίμακα.

Ειδικότερα, το έργο που θα προέρχεται από την SPICE θα βοηθήσει τη βιομηχανία καλλυντικών να σημειώσει σημαντική πρόοδο σε τρεις βασικούς τομείς: 1) καθοδήγηση για την ανάπτυξη πολιτικής βιώσιμων συσκευασιών, βασισμένης σε μία δυναμική και εναρμονισμένη μεθοδολογία που είναι αναγνωρισμένη από τον κλάδο 2) προώθηση της καινοτομίας στον τομέα της συσκευασίας βασισμένη σε αντικειμενικά κριτήρια οικολογικού σχεδιασμού για πιο βιώσιμες λύσεις, και, 3) ικανοποίηση των προσδοκιών των καταναλωτών μέσω της βελτίωσης της επικοινωνίας και μεγαλύτερης σαφήνειας αναφορικά με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των προϊόντων.

«Η δέσμευση της L’Oréal να είναι συνιδρυτής της SPICE προήλθε από την επιθυμία να μοιραστούμε συλλογικά τη γνώση αναφορικά με την πρόοδο στον τομέα βιώσιμης ανάπτυξης και να δώσουμε τη δυνατότητα στη βιομηχανία καλλυντικών να συνεργάζεται πιο αποτελεσματικά», δήλωσε ο Philippe Thuvien, Global Head of Packaging & Development της L’Oréal. «Εκτός από την ανάπτυξη μιας ισχυρής μεθοδολογίας αξιολόγησης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, η SPICE, τελικά θα ενισχύσει τον οικολογικό σχεδιασμό των προϊόντων μας και θα προσφέρει τη σαφήνεια που οι καταναλωτές αναμένουν για να τους βοηθήσει να κάνουν περισσότερες αγορές βιώσιμων καλλυντικών», προσθέτει ο Philippe Bonningue, Head of Sustainable Packaging στη L’Oréal.

Για να παρέχει μεγαλύτερη σαφήνεια, κατανόηση και διαφάνεια, η SPICE θα εξετάσει τα ακόλουθα θέματα: ανακυκλωμένα υλικά, πλαστικά βιολογικής προέλευσης, διαδικασίες φινιρίσματος και διακόσμησης, τριτογενή συσκευασία και διανομή, επαναχρησιμοποιήσιμη / επαναφορτιζόμενη / επαναπληρούμενη συσκευασία και προγράμματα ανταπόδοσης, παράγοντες διάσπασης της διαδικασίας ανακύκλωσης και κανάλια για τον ολοκληρωμένο κύκλο ζωής των υλικών καταλήξεων ανά χώρα. Η Quantis, βασιζόμενη στην τεχνογνωσία της για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των προϊόντων και την εμπειρία της στο να ηγείται συγκεκριμένων πρωτοβουλιών στον κλάδο, θα μοιραστεί την τεχνογνωσία της και θα καθοδηγήσει τις συζητήσεις για τα παραπάνω θέματα, για να καταγράψει, να εδραιώσει και να αξιολόγηση τη γνώση των μελών, ώστε να τους βοηθήσει να καθορίσουν και να θέσουν ξεκάθαρες δράσεις.

«Εάν θέλετε να πάτε μακριά, πηγαίνετε μαζί», λέει η παροιμία και αυτό εφαρμόζεται στη SPICE. Έχουμε την τιμή να συνιδρύσουμε τη SPICE με τη φιλοδοξία να καθοδηγήσουμε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και προϊόντων να κάνουν ακριβώς αυτό», σχολιάζει ο Dimitri Caudrelier, Director της Quantis France. «Η συσκευασία είναι βασικός παράγοντας για τη βιομηχανία καλλυντικών και οι εταιρείες χρειάζονται ισχυρή πληροφόρηση και αναγνωρισμένα πλαίσια για να λάβουν αποφάσεις με μακρόχρονα αποτελέσματα. Η SPICE θα είναι βασικός παράγοντας στη μεταμόρφωση της βιωσιμότητάς τους».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

ΟΠΤΙΜΑ: Παραδίδει τον ελαιώνα του Λυρείου Ιδρύματος

Μετά τη μεγάλη πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018 που έπληξε και το Λύρειο Ίδρυμα-Ορθόδοξο Χωριό, η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. δεσμεύθηκε να υποστηρίξει το Ίδρυμα, συνεισφέροντας οικονομικά στο έργο της αποκατάστασης των εγκαταστάσεων που καταστράφηκαν από τη φωτιά.

Μετά από προτροπή της διεύθυνσης του ιδρύματος, ανέλαβε εξ ολοκλήρου το έργο της αναφύτευσης του ελαιώνα του ιδρύματος και την εγκατάσταση ποτιστικού συστήματος που θα εξασφαλίσει την ομαλή και γρήγορη ανάπτυξή του. Σχεδόν ένα χρόνο μετά την καταστροφή, το έργο παραδόθηκε στο Λύρειο Ίδρυμα: φυτεύτηκαν 500 δενδρύλια, ελαιόδεντρα κορωνέικης ποικιλίας, ενώ η μελέτη για το αυτόματο πότισμα και η εγκατάστασή του, ολοκληρώθηκαν παράλληλα.

Ο ελαιώνας του Λυρείου είναι ένας λειτουργικός ελαιώνας, που καλύπτει τις ανάγκες των γερόντων και των παιδιών που ζουν στο ίδρυμα και η έγκαιρη αναφύτευσή του ήταν ζωτικής σημασίας, τόσο για πρακτικούς, όσο και για αισθητικούς λόγους.

Υπενθυμίζεται ότι η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων. Στο portfolio της περιλαμβάνονται κορυφαία brands, όπως HΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι, Λογάδι, Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές και Λεβέτι. Σημείο αναφοράς στη φιλοσοφία και τη δραστηριότητα της ΟΠΤΙΜΑ είναι η ποιότητα, η οποία διασφαλίζεται μέσω αυστηρότατων διαδικασιών και εφαρμογής των πιο εξελιγμένων διεθνών προτύπων.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Η Tetra Pak γίνεται η πρώτη εταιρεία συσκευασίας που παρουσιάζει χάρτινα καλαμάκια στην Ευρώπη

Η Tetra Pak ανακοίνωσε πως πελάτες της στην Ευρώπη ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν χάρτινα καλαμάκια στις συσκευασίες της. Αυτή η κίνηση κάνει την Tetra Pak την πρώτη εταιρεία χάρτινης συσκευασίας που θα παρέχει χάρτινα καλαμάκια για τις συσκευασίες της στην Ευρώπη.

Η εταιρεία επιπλέον ανακοίνωσε την πρόθεση της να δημοσιεύσει και να μοιραστεί τις καινοτομίες γύρω από τα χάρτινα καλαμάκια καθώς και τις περαιτέρω εξελίξεις, στηρίζοντας έτσι τη συνεργασία μεταξύ των εταιρειών του κλάδου για τη δημιουργία εναλλακτικών λύσεων στα πλαστικά καλαμάκια μιας χρήσης.

Ο κ. Adolfo Orive, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Tetra Pak δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε πως δημιουργήσαμε ένα χάρτινο καλαμάκι το οποίο είναι απολύτως λειτουργικό και πληρεί τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα ασφάλειας τροφίμων. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα στο όραμά μας να παρέχουμε μια συσκευασία που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από φυσικά υλικά συμβάλλοντας σε μια χαμηλών εκπομπών άνθρακα κυκλική οικονομία.»

«Αποφασίσαμε να μην προβούμε στην κατοχύρωση της ευρεσιτεχνίας για τις πολυάριθμες τεχνολογικές εξελίξεις που έχουμε πραγματοποιήσει για τα χάρτινα καλαμάκια προκειμένου να διευκολύνουμε τη συνεργασία στον κλάδο συσκευασίας και να δημιουργήσουμε μια ισχυρή βάση για την περεταίρω ανάπτυξη και εξάπλωση της λύσης αυτής. Καλούμε όλους τους προμηθευτές μας και τους πελάτες μας να αξιοποιήσουν την τεχνογνωσία μας και να ενώσουμε τις δυνάμεις μας προκειμένου να προχωρήσει η παραγωγή όσο το δυνατό γρηγορότερα».

Κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμο χαρτί με πιστοποίηση FSC™ όπως η υπόλοιπη συσκευασία, το νέο χάρτινο καλαμάκι θα είναι αρχικά διαθέσιμο για 3 μικρές συσκευασίες που χρησιμοποιούνται κυρίως για γαλακτοκομικά προϊόντα και ροφήματα για παιδιά, αυτές είναι οι: Tetra Brik® Aseptic 200 Base και Tetra Brik® Aseptic 200 Base Crystal.

Η πιλοτική εφαρμογή για τα χάρτινα καλαμάκια ξεκίνησε σε περιορισμένο αριθμό, καθώς η εταιρεία αναπτύσσει την παραγωγή τους στη Λισαβώνα της Πορτογαλίας.

Παράλληλα η Tetra Pak αξιολογεί τις τεχνικές εξελίξεις και συνεργάζεται με διακεκριμένες εταιρείες τεχνολογίας προκειμένου να διερευνήσει λύσεις που επιτρέπουν την εφαρμογή των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης στα προϊόντα της. Στο πλαίσιο αυτό διερευνά τη χρήση βιοδιασπώμενων υλικών, όπως τα πολυυδροξυαλκανοϊκά (PHA), ένα πολυμερές που προέρχεται από φυτικά υλικά, καθώς και την παραγωγή μη αποσπώμενων καπακιών.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Ο όμιλος ΟΤΕ φτιάχνει έναν καλύτερο κόσμο

Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ και διέπει το σύνολο της λειτουργίας του, από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αναπτύσσει για τους πελάτες του, μέχρι τις επενδύσεις του σε δίκτυα νέας γενιάς και τεχνολογίες, αλλά και τα κοινωνικά του προγράμματα.

Λειτουργώντας υπεύθυνα και το 2018, ο Όμιλος ΟΤΕ ενίσχυσε τη συνεισφορά του στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον, σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται. Τα ενοποιημένα αποτελέσματα των δράσεων του Ομίλου, καθώς και η συνολική του συνεισφορά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, παρουσιάζονται στον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου ΟΤΕ 2018.

«Οι αλλαγές στις παγκόσμιες ισορροπίες -γεωπολιτικές, οικονομικές, τεχνολογικές- και τα disruptions που προκαλούν, οι ανθρωπιστικές κρίσεις, το ψηφιακό χάσμα, η κλιματική αλλαγή, είναι ζητήματα που καλούμαστε να διαχειριστούμε ως παγκόσμια κοινότητα. Αν θέλουμε να κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας έναν κόσμο καλύτερο για όλους, πρέπει να αναλάβουμε όλοι δράση. Πρέπει να βρούμε τρόπους ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας, διασφαλίζοντας το μέλλον των επόμενων γενιών. Αυτό είναι το νόημα της βιώσιμης ανάπτυξης», αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα – Σε όλους τους τομείς επιχειρηματικής δράσης του Ομίλου

Η υπεύθυνη λειτουργία του Ομίλου ΟΤΕ αφορά όλη την αλυσίδα αξίας. Ο Όμιλος έχει αναπτύξει διαδικασίες, πολιτικές και μηχανισμούς για τη διαχείριση όλων των θεμάτων λειτουργίας του, όπως: ανθρώπινα δικαιώματα, εταιρικοί κίνδυνοι, κανονιστική συμμόρφωση, επιχειρησιακή συνέχεια, προμήθειες, ασφάλεια και απόρρητο, εφοδιαστική αλυσίδα κτλ.

Οι υψηλές επιδόσεις του Ομίλου ΟΤΕ σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, έχουν συμβάλλει στην υψηλή του κατάταξή σε έξι διεθνείς δείκτες κοινωνικά υπεύθυνων επενδύσεων, όπως οι FTSE4Good, Vigeo Eiris Best Emerging Markets Performers, ISS-oekom κ.ά.

Πελάτες – Ψηφιακές υπηρεσίες με αιχμή τα δίκτυα νέας γενιάς

Ως ο μεγαλύτερος επενδυτής στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα, ο Όµιλος ΟΤΕ χτίζει τις λεωφόρους της νέας ψηφιακής κοινωνίας και αναβαθμίζει το τεχνολογικό προφίλ της χώρας, με αιχμή του δόρατος το Fiber to the Home και το 5G. Ταυτόχρονα, αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που κάνουν την καθημερινότητα των πελατών του πιο εύκολη και βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, με βιώσιμο τρόπο.

Με επενδύσεις ύψους €2 δισ. έως το 2022, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει στόχο να φέρει το FTTH σε 1 εκατομμύριο νοικοκυριά και επιχειρήσεις στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας. Το 2018, ο Όμιλος συμμετείχε σε 23 ερευνητικά έργα με οφέλη για την κοινωνία και το περιβάλλον.

Eργαζόµενοι – Έμφαση στην ευελιξία και την ανάπτυξη των ψηφιακών τους δεξιοτήτων

Οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ είναι η δύναμη πίσω από τη στρατηγική του. Στόχος του Ομίλου, είναι να τους προσφέρει ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας για να εργαστούν και να αναπτυχθούν.

Το 2018, ο Όμιλος ΟΤΕ σχεδίασε ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα και ανέπτυξε νέα μοντέλα εργασίας, που προάγουν την ευελιξία, τις ψηφιακές δεξιότητες και την καινοτομία. Οι συμμετοχές των ανθρώπων του σε εκπαιδεύσεις ξεπέρασαν τις 26.500 στη διάρκεια της χρονιάς. Η συμμετοχή των γυναικών σε θέσεις ευθύνης, τη χρονιά που πέρασε έφτασε το 31%.

Κοινωνία: Έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων για ένα καλύτερο αύριο

Όραμα του Ομίλου ΟΤΕ είναι να συμβάλει σε έναν κόσμο καλύτερο για όλους, χωρίς διακρίσεις και περιορισμούς. Το 2018, ο Όµιλος συνέχισε την κοινωνική συνεισφορά του για την ενίσχυση των ευαίσθητων ομάδων -ειδικότερα δε των παιδιών. Προτεραιότητά του, η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων ανθρώπων όλων των ηλικιών, μέσα από εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες στον τομέα του STEM και της εκπαιδευτικής ρομποτικής, καθώς και για τη μείωση του ψηφιακού αναλφαβητισμού στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Επιπλέον, η εταιρεία υλοποιεί πλήθος δράσεων για την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, της επιχειρηματικότητας, του πολιτισμού και του αθλητισμού – και με την εθελοντική συμμετοχή των εργαζομένων του.

Το 2018 η κοινωνική συνεισφορά του Ομίλου ανήλθε σε περίπου 4 εκατ. ευρώ, ενώ μέσα από τις δράσεις τα προγράμματά του υπολογίζεται ότι ωφελήθηκαν πάνω από 1.εκατ. άτομα. Οι συμμετοχές εργαζομένων σε δράσεις κοινωνικής συνεισφοράς ξεπέρασαν τις 7.200.

Κλιµατική Αλλαγή και Περιβάλλον: Νέος στόχος η μείωση της χρήσης πλαστικών μίας χρήσης

Το περιβάλλον έχει κεντρική θέση στη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Βασικοί άξονες της περιβαλλοντικής στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών του επιπτώσεων σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων του, η ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσα από τεχνολογικές λύσεις όπως το Internet of Things (ΙοΤ), αλλά και η ευαισθητοποίηση του κοινού.

Το 2018, ο Όμιλος ΟΤΕ συνέχισε τη μείωση (κατά 6%) των άμεσων και έμμεσων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (ΑΦΘ), ενώ εξοικονόμησε 16,9 GWh ενέργειας, αξίας 2,2 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, προώθησε προς ανακύκλωση 5.500 τόνους απορριμμάτων, ενώ μέσα από το εκτεταμένο εσωτερικό πρόγραμμα ανακύκλωσης που υλοποιεί -με διαχωρισμό στην πηγή- την περασμένη χρονιά ανακυκλώθηκαν πάνω από 94 τόνοι απορριμμάτων.

Το 2019, ο Όμιλος ΟΤΕ έθεσε ως νέο στόχο τη μείωση της χρήσης των πλαστικών μίας χρήσης, όπως μπουκάλια, ποτήρια, σακούλες, σε κτήρια και καταστήματα. Με την πρωτοβουλία αυτή, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας αναμένεται να μειωθεί κατά 3,7 εκατομμύρια απορρίμματα τον χρόνο.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ