Connect with us

Λιανεμπόριο

Public: 50.000 λόγοι για να στηρίξουμε το έργο της «ΜΕΡΙΜΝΑΣ»

Φροντίδα, αγάπη, ανακούφιση. Είναι τρεις μαγικές λέξεις που μπορεί να αλλάξουν τη ζωή μας και τα Public αναγνωρίζοντας την αξία τους για 3η συνεχόμενη χρονιά στηρίζουν το έργο της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας για τη Φροντίδα Παιδιών και Οικογενειών στην Αρρώστια και το Θάνατο, «ΜΕΡΙΜΝΑ».

Η εταιρεία στηρίζοντας το έργο της «ΜΕΡΙΜΝΑΣ», που φροντίζει τα παιδιά, τους εφήβους ή τους γονιούς που έρχονται αντιμέτωποι με απειλητικές για τη ζωή ασθένειες ή με την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, προσφέρει 50.000 μολύβια. Το «Μολυβάκι της Μέριμνας» είναι διαθέσιμο στο δίκτυο των καταστημάτων Public και το public.gr και με την αγορά του κάθε καταναλωτής δίνει στήριξη στις ζωές παιδιών, εφήβων και οικογενειών.

Τα έσοδα από την ενέργεια θα στηρίξουν τη λειτουργία της ανακουφιστικής παιδιατρικής φροντίδας. Η δράση αυτή περιλαμβάνει την παροχή ιατρονοσηλευτικής, ψυχοκοινωνικής και πνευματικής στήριξης στα παιδιά αυτά, ενώ παράλληλα, υποστηρίζει και τα μέλη της οικογένειας που επηρεάζονται από τις προκλήσεις της ασθένειας. Δεδομένου ότι η «ΜΕΡΙΜΝΑ» αποτελεί το μοναδικό φορέα που παρέχει τη φροντίδα αυτή στην Ελλάδα εδώ και 22 χρόνια, η συμβολή στο έργο της είναι ιδιαίτερα σημαντική.

Πρόκειται για την 3η συνεχόμενη χρονιά που τα Public στηρίζουν το έργο της «ΜΕΡΙΜΝΑΣ», καθώς τα τελευταία 3 χρόνια συμμετέχουν δωρίζοντας περισσότερα από 3.000 παιδικά παιχνίδια στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar που λαμβάνει χώρο στο Ζάππειο Μέγαρο.

Παράλληλα, η «ΜΕΡΙΜΝΑ» έχει προσφέρει ψυχολογική στήριξη σε 550 οικογένειες, έχει ανακουφίσει 55 οικογένειες, ενώ παράλληλα έχει προσφέρει συμβουλευτική στήριξη σε 130 σχολικές κοινότητες και 270 γονείς, εκπαιδευτικούς και ψυχολόγους μέσω της τηλεφωνικής συμβουλευτικής.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

15 − eleven =

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η Tissot τιμάει την ποδηλασία

Εξαιρετικά απλό, και αναγνωρισμένο παγκόσμια, το ποδήλατο αντανακλά τον τρόπο με τον οποίο η Tissot προσεγγίζει τον κόσμο, την ανθρωπότητα και την αστική ζωή.

Η Tissot, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, υποστηρίζει αυτό το πνεύμα της ελευθερίας, έναν πράσινο τρόπο μετακίνησης και τον τρόπο ζωής που σχετίζεται με την ποδηλασία. Ως παραδοσιακά καινοτόμος, η Tissot είναι ικανή να αναγνωρίσει οτιδήποτε καινούριο και επαναστατικό. Παρόλο που η επανάσταση της ποδηλασίας δεν είναι θεαματική, είναι σημαντική.

Ελευθερία

Ποδήλατο για την πόλη ή ποδήλατο για τη φύση. Αναδιπλούμενο, ή ηλεκτρικό. Σε αλουμίνιο ή από ατσάλι. Για δρόμους ή μονοπάτια. Η ποδηλασία κερδίζει οπαδούς για πρώτη φορά μετά τη δεκαετία του 1930, όταν έγινε πραγματικά προσβάσιμο σε όλους. Πλέον δεν είναι μόνο ένα μέσο μετακίνησης, αλλά και ένα μέσο ψυχαγωγίας, άθλησης, ή τρόπος ζωής. Έχει αποκτήσει μια νέα υπόσταση, ξεπερνώντας τον καθαρά χρηστικό σκοπό του, και έχει γίνει διαθέσιμο σε όλες τις κουλτούρες, ηλικίες και ομάδες. Με την άνοδο του ενδιαφέροντος για την οικολογία και το περιβάλλον, ενστερνίζεται πλέον τις αξίες της ελευθερίας που έχει χάσει το αυτοκίνητο. Το ποδήλατο μπορεί να σας πάει παντού, χωρίς περιορισμούς, και χωρίς όρια.

Απόδοση

Η μεγάλη επιτυχία των αγώνων επαγγελματικής ποδηλασίας λειτουργεί προσθετικά στη δημοφιλία του αθλήματος. Ως χορηγός των παγκοσμίων πρωταθλημάτων της Διεθνούς Ποδηλατικής Ένωσης και του Tour de France, και ως επίσημος χρονομέτρης των παγκόσμιων ποδηλατικών πρωταθλημάτων δρόμου, πίστας, mountain bike και BMX, η Tissot συνεργάζεται με αυτό το άθλημα για πάνω από 50 χρόνια. Είναι ένα σπορ εξαιρετικά δημοφιλές, το οποίο φέρνει κοντά εκατομμύρια οπαδών ανά τον κόσμο, ενώ έχει γίνει ακόμα πιο ξεχωριστό, απευθυνόμενο σε ένα unisex κοινό. Ταυτόχρονα, αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο αερόβιας άσκησης, αντοχής, χωρίς επιβλαβείς επιπτώσεις στις αρθρώσεις, ενώ την ίδια στιγμή, η ποδηλασία είναι και μια κοινωνική ενασχόληση με φίλους και γνωστούς, που ξεπερνάει πλέον άλλες ομαδικές δραστηριότητες, όπως το golf.

Παγκόσμιος χαρακτήρας

Η Tissot είχε ανέκαθεν ένα παγκόσμιο όραμα, το οποίο εφαρμόζει ακούραστα στη διαδικασία της ωρολογοποιίας από το 1853. Η μάρκα προσφέρει στο κοινό μεγάλη ποικιλία μοντέλων, πάντα στη σωστή τιμή και με την αναγνωρισμένη Ελβετική ποιότητα. Είτε πρόκειται για μηχανικά ή quartz ρολόγια, για άντρες και για γυναίκες, σε σπορ, casual, ή επίσημες περιστάσεις, η τεχνογνωσία της μάρκας, που μετράει περισσότερα από 166 χρόνια, υποστηρίζει όλους τους οπαδούς των δύο τροχών.

Περισσότερα

Δράσεις

Κωτσόβολος: 8 πόλεις διαγωνίστηκαν για καλό σκοπό

Με βασική αρχή πως όλοι αξίζουμε μία δεύτερη ευκαιρία, η εταιρεία Κωτσόβολος έδωσε την ευκαιρία σε 8 πόλεις να διαγωνιστούν στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας «Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι», η οποία ξεκίνησε το 2016.

Συνολικά 8 πόλεις και 7 εκπρόσωποι συναγωνίστηκαν ενώ η Κωτσόβολος τήρησε την υπόσχεση να διπλασιάσει τις συσκευές της πόλης που συγκέντρωσε τις περισσότερες.

Οι πόλεις που έλαβαν την πρόκληση ήταν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα, τα Ιωάννινα, η Πάτρα, το Ηράκλειο, τα Χανιά ενώ νικήτρια αναδείχθηκε η Κομοτηνή. Μέσα από την πρωτοβουλία αυτή, η Κωτσόβολος, παρότρυνε τον κόσμο που έχει μία ή παραπάνω ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές τις οποίες δε χρειάζεται να τις προσφέρει σε ένα σπίτι που τις έχει ανάγκη. Η εταιρεία, θα παραλάβει τη συσκευή δωρεάν, θα την επισκευάσει –αν χρειάζεται- θα την απολυμάνει και θα την παραδώσει στη νέα της οικογένεια.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, την προσπάθεια στήριξαν, μέσα από τα μέσα κοινωνικής τους δικτύωσης Facebook και Instagram, οι Φαίη Σκορδά, Γρηγόρης Αρναούτολγου, Αποστόλης Τότσικας, Αλέξανδρος Ταξιλδάρης, Θανάσης Αλευράς, Λίλα Μπακλέση, Αντώνης Τσαπατάκης.

Επίσης η Κωτσόβολος καλεί το κοινό να μάθει περισσότερα για την πρωτοβουλία «Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι» και για το πώς η παλιά σας συσκευή θα μπορεί να αποκτήσει ένα νέο σπίτι, στο kotsovolos.gr/site/second-home, διότι όλοι μπορούμε να γίνουμε μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, ώστε να δώσουμε χαρά σε οικογένειες που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

Επιτυχίες για τους νέους πρωταθλητές της #Myοmada

Τον Φεβρουάριο του 2019, τα My market καλωσόρισαν στην οικογένειά τους 9 νέους Έλληνες πρωταθλητές και πρωταθλήτριες με την υπόσχεση να σταθούν δίπλα τους στο δύσκολο αγώνα της προετοιμασίας τους για τους σημαντικούς στόχους τους μέσα στο 2019.

Αναγνωρίζοντας την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν στους αγώνες τους, πρεσβεύοντας τις ίδιες αξίες και επιδιώκοντας να συνεισφέρουν στην προσπάθειά τους για συμμετοχή και διάκριση σε κορυφαίες διεθνείς διοργανώσεις με τη φανέλα της Ελλάδας, τα My market, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, επέλεξαν να χορηγήσουν τους νέους αυτούς αθλητές και αθλήτριες του στίβου, της υδατοσφαίρισης, της κολύμβησης και του beach volley.

Με μεγάλη χαρά τα My market συγχαίρουν τα μέλη της My Ομάδα για τις πρόσφατες σημαντικές επιτυχίες τους:

ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ:

Χρήστος Φραντζεσκάκης – Σφυροβολία

Κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ στην κατηγορία των εφήβων με 6κιλη σφύρα. Το 84,22μ. που έριξε στον τελικό και του χάρισε το αργυρό μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ20 στο Μπόρας, είναι και η τρίτη καλύτερη επίδοση όλων των εποχών στον κόσμο, δεύτερη στην Ευρώπη. Λίγα 24ωρα πριν κατέρριψε εκ νέου και το πανελλήνιο ρεκόρ εφήβων με την ανδρική σφύρα ρίχνοντας 73.86μ.

Μάριος Αναγνώστου – Στίβος 10.000μ.

Στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 στο Γκέβλε ήταν ο δεύτερος 20χρονος στην κατάταξη των 10.000μ., κάτι που σημαίνει πολλά και που τον καθιστά ως έναν από τους αναμενόμενους πρωταγωνιστές και διεκδικητές διάκρισης στο επόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23, που θα διεξαχθεί το 2021 στο Μπέργκεν της Νορβηγίας. Επίσης σημείωσε την κορυφαία επίδοση των τελευταίων 15 ετών στην Ελλάδα στα 10.000μ. Το Σαββατοκύριακο στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας στα 5.000μ.

Οδυσσέας Μουζενίδης – Σφαιροβολία

Αγωνίστηκε στο ευρωπαϊκό Κ23 του Γκέβλε και ήταν ο μικρότερος ηλικιακά στον τελικό. Στην πρώτη του χρονιά στην ανδρική κατηγορία, αν και μόνο 19 ετών και προερχόμενος από τραυματισμό, ολοκλήρωσε στην 7η θέση που είναι μεγάλη επιτυχία. Λόγω ηλικίας, έχει το δικαίωμα να αγωνιστεί και το 2021 με πολύ υψηλές προσδοκίες.

Κωνσταντίνα Τσοπούλου & Δήμητρα Μαναβή – Βeach Volley

Κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο σε τουρνουά της FIVB στην παραλία Μυλοπότα της Ίου καθώς είχαν ήδη κερδίσει το ασημένιο μετάλλιο στην Καμπότζη και το χάλκινο στη Μαλαισία. Επιπλέον, έχουν κερδίσει πρόκριση και πρώτη θέση στο προολυμπιακό τουρνουά (Continental Cup) του οποίου η δεύτερη φάση θα γίνει του χρόνου τον Απρίλιο στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

«Τα παιδιά αυτά αποτελούν παράδειγμα για όλους μας και η στήριξή τους δεν αποτελεί για εμάς μία απλή χορηγία. Έχουν την αγάπη, τον θαυμασμό και το σεβασμό όλων των ανθρώπων των My market. Θα είμαστε κοντά τους και θα συνεχίζουμε να χαιρόμαστε με τη χαρά και την επιτυχία τους και να τους στηρίζουμε στα δύσκολα» δήλωσε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO AEBE, Δήμητρα Δασκαλάκη.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ