Connect with us

Τυχερά Παιχνίδια

Ρεκόρ συμμετοχών στο φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ

Το φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ στην Πάτρα «έγραψε» ιστορία ως το πολυπληθέστερο sport event για παιδιά που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα.

Στη μεγάλη γιορτή του αθλητισμού στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, που πραγματοποιήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018, συμμετείχαν 1.300 παιδιά και 2.000 γονείς/συνοδοί.

Οι μικροί αθλητές προέρχονταν από 13 Ακαδημίες από τους νομούς Αχαΐας, Ηλείας, Κεφαλλονιάς-Ιθάκης και Ζακύνθου. Πήραν μέρος σε παιχνίδια ομαδικότητας αγώνες ποδοσφαίρου χωρίς σκορ και βαθμολογία, διδάχθηκαν για θέματα διατροφής μέσα από παιχνίδι, αγωνίστηκαν ως παραολυμπιακοί αθλητές στο μπότσια, το βόλεϊ καθιστών, το τρέξιμο και την άρση βαρών και συμμετείχαν ενεργά σε επιδείξεις ολυμπιακών αθλημάτων, όπως τοξοβολία, πυγμαχία, τάε κβον ντο, ξιφασκία και ελληνορωμαϊκή πάλη. Επίσης, έπαιξαν σκάκι, ζωγράφισαν και έβγαλαν αναμνηστικές φωτογραφίες.

Κοντά στα παιδιά βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής Κώστας Κατσουράνης, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ Τόνι Σαβέβσκι, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Παναχαϊκής και του Παναθηναϊκού Πάρης Γεωργακόπουλος, καθώς και πολλοί διεθνείς και καταξιωμένοι αθλητές από διάφορα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα, δίνοντάς τους πολύτιμες κατευθύνσεις.

Οι γονείς και συνοδοί παρακολούθησαν σεμινάρια και συμμετείχαν σε διαδραστικά παιχνίδια που αφορούν θέματα ψυχολογίας και διατροφής, από την εξειδικευμένη επιστημονική ομάδα του προγράμματος.

Το «ταξίδι» των αθλητικών ακαδημιών ΟΠΑΠ συνεχίζεται στα Ιωάννινα, με το φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου 2018, στο Πανηπειρωτικό Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ιωαννίνων.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

three + fourteen =

Δράσεις

ΟΠΑΠ: Πραγματοποίησε ακόμη 4 ευχές παιδιών

Ο ΟΠΑΠ έκανε πραγματικότητα ακόμη τέσσερις ευχές παιδιών του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), που πάσχουν από σοβαρά νοσήματα, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας προσφοράς και αγάπης “MAD for a Cause”.

Η δράση, η οποία υλοποιείται για δεύτερη φορά σε συνεργασία με το MAD, έχει κάνει πραγματικότητα συνολικά επτά παιδικές ευχές. Την κινητήριο δύναμη για την εκπλήρωση των ευχών αποτέλεσαν οι δεκάδες χιλιάδες υποστηρικτές της πρωτοβουλίας του ΟΠΑΠ, οι οποίοι κατέβασαν και χρησιμοποίησαν τη δωρεάν εφαρμογή «Ομάδα Προσφοράς».

Στη δεύτερη δράση “MAD for a Cause”, η οποία διήρκησε από τις 8 Ιουλίου έως τις 8 Αυγούστου, συμμετείχαν η Έλενα Παπαρίζου, οι Marcus & Martinus και οι Alcatrash, προσφέροντας τρία προσωπικά τους αντικείμενα. Η Έλενα Παπαρίζου πρόσφερε τον χρυσό δίσκο της με τίτλο «Mambo!», οι Marcus & Martinus ένα jean jacket και οι Alcatrash ένα midi keyboard. Τα συλλεκτικά αντικείμενα των αγαπημένων καλλιτεχνών κέρδισαν τρία μέλη της «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ», που συγκέντρωσαν τους περισσότερους πόντους στις δοκιμασίες της εφαρμογής.

Οι τέσσερις ευχές του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) που έγιναν πραγματικότητα είναι οι εξής:

Χάρη στη δράση “MAD for a Cause”, o επτάχρονος Χρήστος-Ραφαήλ έζησε μια ημέρα ως αστυνομικός, συμμετείχε σε εικονική καταδίωξη ληστή μαζί με τους «συναδέλφους» του από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, επισκέφθηκε το Κέντρο Επιχειρήσεων της Άμεσης Δράσης και παρασημοφορήθηκε για τη γενναιότητά του.

Η επτάχρονη Κωνσταντίνα απέκτησε το ροζ-φούξια δωμάτιο των ονείρων της, στο οποίο συγκατοικεί με μαγικούς μονόκερους. Η καθημερινότητά της έχει αποκτήσει χρώμα και νιώθει πιο δυνατή για να αντιμετωπίσει τη σοβαρή ασθένεια από την οποία πάσχει.

Ο δεκάχρονος Χρυσόστομος ξέσπασε σε επιφωνήματα χαράς όταν είδε για πρώτη φορά το νέο του υπνοδωμάτιο, τα χαρούμενα χρώματα που πλημμυρίζουν το χώρο, το διώροφο κρεβάτι, τη στριφογυριστή καρέκλα και τα δώρα για τον ίδιο και την ξαδέλφη του. Όσο για τα ποδοσφαιρικά αξεσουάρ, πήραν αμέσως θέση στην αυλή.

Η εννιάχρονη Μαρία γνώρισε από κοντά την πριγκίπισσα Άριελ, σε ένα πάρτι-έκπληξη, με μουσική και πολλά δώρα. Το αμαξίδιο και η μηχανική υποστήριξη που χρησιμοποιεί, δεν εμπόδισαν τη Μαρία να ντυθεί πριγκίπισσα και να ζήσει το όνειρό της σε ένα παραμυθένιο σκηνικό, μαζί με την αδελφή της και τις φίλες της.

Όλες οι πληροφορίες για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΠΑΠ και τη δράση “MAD for a Cause” είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.opapcsr.gr.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Try this at home: Η Stoiximan ανατρέπει το brain drain

Πρόγραμμα επαναπατρισμού εργαζομένων από το εξωτερικό υιοθετεί η Stoiximan, η μεγαλύτερη εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στην Ευρώπη.

Η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για επαγγελματική εξέλιξη στην Ελλάδα, παρέχοντας ισχυρά και ανταγωνιστικά κίνητρα για την επιστροφή κρίσιμου ανθρώπινου δυναμικού από το εξωτερικό. Ήδη 20 από τους εργαζόμενούς της αποτελούν επιτυχημένες περιπτώσεις brain gain. Τώρα η εταιρεία προχωρά σε μια πιο στοχευμένη δράση.

Η πρωτοβουλία της Stoiximan με τον τίτλο «Try this at Home» αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επαναπατρισμού νέων αλλά και πιο έμπειρων εργαζομένων που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά εκτός Ελλάδος. Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει στους Έλληνες που εργάζονται στο εξωτερικό ένα διαβατήριο επιστροφής που θα τους επιτρέψει να κάνουν πραγματικότητα την καριέρα που ονειρεύονται, εδώ, στη χώρα τους.

Η Stoiximan στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας προσφέρει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο αμοιβών και παροχών σε όσους αποφασίσουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα για να ενταχθούν στο δυναμικό της. Το πακέτο αφορά 3 επιπλέον μισθούς και ένα σημαντικό πρόγραμμα βοήθειας μετεγκατάστασης. Σε αυτό περιλαμβάνονται η κάλυψη ποσού 2.000 ευρώ για έξοδα μετεγκατάστασης, αλλά και η ανάθεση προσωπικού βοηθού μετεγκατάστασης (relocation buddy), που θα προσφέρει καθοδήγηση σε διαδικασίες που αφορούν άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών, εύρεση στέγης, γραφειοκρατικές διαδικασίες και άλλες δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν.

Με αυτόν τον τρόπο η Stoiximan επιχειρεί να μετατρέψει το brain drain σε brain gain συμβάλλοντας ουσιαστικά στην καταπολέμηση ενός φαινομένου που το διάστημα 2008-2016 εκτιμάται πως οδήγησε 427.000 συμπολίτες μας εκτός Ελλάδας.

Αναφορικά με την νέα πρωτοβουλία, ο συνιδρυτής και CEO της Stoiximan, κ. Γιώργος Δασκαλάκης, δήλωσε:

«Σε καιρούς πολύ δύσκολους για τη χώρα δημιουργήσαμε 600 θέσεις εργασίας για νέους ανθρώπους και αυτή είναι μία από τις μεγαλύτερες ικανοποιήσεις που μας έχει προσφέρει η μέχρι σήμερα πορεία μας. Το brain drain επηρεάζει δίχως αμφιβολία δραματικά την προοπτική της Ελλάδας. Είμαστε, λοιπόν, ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί καταφέραμε και να κρατήσουμε στη χώρα μας τα νέα και ταλαντούχα παιδιά δίνοντας τους τη δυνατότητα να είναι δημιουργικά και να εξελίσσονται, αλλά και να προσφέρουμε σε ανθρώπους που εργάζονται στον κλάδο μας στο εξωτερικό ένα διαβατήριο επιστροφής, καθώς βλέπουν ότι υπάρχει και στην Ελλάδα μια εταιρεία που μπορεί να υποδεχθεί το ταλέντο και τις φιλοδοξίες τους. Από σήμερα προσφέρουμε στους ανθρώπους που έφυγαν από την πατρίδα μας ένα επιπλέον κίνητρο για να επιστρέψουν στο σπίτι τους και να δημιουργήσουμε παρέα. Για να κερδίσουμε μαζί ένα ακόμα μεγάλο στοίχημα και να αντιστρέψουμε την ροή. Να γυρίσουμε το Brain Drain σε Brain Gain».

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

Stoiximan: Στη φανέλα της SC Βrag, με το brand Betano

Δύο μόνο μήνες μετά την είσοδό της στην πορτογαλική αγορά, υπό το διεθνές της brand BETANO, η Stoiximan μεγαλώνει την οικογένεια των αθλητικών χορηγιών της στις χώρες που δραστηριοποιείται, εγκαινιάζοντας σημαντική χορηγική συνεργασία με το ιστορικό σωματείο του πορτογαλικού ποδοσφαίρου, Sporting Clube de Braga.

Το σήμα του διεθνούς brand BETANO θα κοσμεί την φανέλα της SC Braga για τις επόμενες τρεις σεζόν. H δημοφιλής ομάδα της Βraga, που συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Primeira Liga (Α’ Εθνική κατηγορία), έχει σημαντικές ευρωπαϊκές διακρίσεις στο παλμαρέ της, έχοντας φτάσει μέχρι και τον τελικό του Europa League το 2011. Παράλληλα πρόκειται για έναν oργανισμό με κοινωνικό έργο και αξίες που ταιριάζουν με αυτές της Stoiximan. Με αυτόν τον τρόπο η Stoiximan μεγαλώνει ακόμη περισσότερο την ήδη μεγάλη χορηγική οικογένεια του Ομίλου. Σε αυτή περιλαμβάνονται η VfB Stuttgart στην ανώτερη κατηγορία του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος της Γερμανίας, ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός και ο ΟΦΗ στην Ελλάδα, ο Απόλλων Λεμεσού στην Κύπρο, η CS Universitatea Craiova στη Ρουμανία. Παράλληλα, η Stoiximan είναι χορηγός της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, των εθνικών μας ομάδων πόλο ανδρών και γυναικών, καθώς και 17 ακόμη αθλητών, μεταξύ των οποίων οι Χρυσοί Ολυμπιονίκες Λευτέρης Πετρούνιας, Κατερίνα Στεφανίδη και Άννα Κορακάκη.

Η σταθερή υποστήριξη στον αθλητισμό βρίσκεται στον πυρήνα της δραστηριότητας της εταιρείας ήδη από το ξεκίνημά της. Η κορυφαία εταιρεία GameTech στην Ελλάδα είναι μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη. Με παρουσία σε 6 χώρες και απασχολώντας περισσότερους από 600 ανθρώπους η Stoiximan δημιουργεί προϊόντα και υπηρεσίες που είναι ανταγωνιστικά διεθνώς. Με έμφαση στην Τεχνολογία, το Υπεύθυνο Παιχνίδι και τον Αθλητισμό, η εταιρεία υλοποιεί ένα εκτεταμένο πλάνο υποστήριξης του αθλητισμού, που επεκτείνεται σε επίπεδο ομάδων και μεμονωμένων αθλητών, από τα πιο διαδεδομένα αθλήματα μέχρι τα λιγότερο δημοφιλή, έχοντας αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 400 αθλητές.

Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer του Ομίλου με αφορμή την ανακοίνωση χορηγίας σημείωσε: «Ως διεθνής εταιρεία με τοπική προσέγγιση και μακροπρόθεσμο όραμα σε όλες τις συνεργασίες μας, αναπτύσσουμε ισχυρούς δεσμούς με τους ανθρώπους και τους αθλητικούς συλλόγους σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Με αυτό το πνεύμα καλωσορίζουμε την Sporting Clube de Braga, ομάδα με μεγάλη ιστορία στην Πορτογαλία, στην μεγάλη χορηγική οικογένεια της Stoiximan. Για εμάς κάθε χορηγία είναι περισσότερο από μια απλή συνεργασία για κοινό όφελος. Στόχος μας είναι να συνεργαζόμαστε για να προωθούμε το πνεύμα του fair play και των αξιών του αθλητισμού σε κάθε μας δράση».

Ο συνιδρυτής και CEO του Ομίλου Stoiximan, Γιώργος Δασκαλάκης σημείωσε σχετικά: «Κάθε σταθμός στην ιστορία της Stoiximan είναι διαφορετικός. Στόχος μας είναι να ενταχθούμε στην πορτογαλική αγορά με ουσία και μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Σαν οργανισμός διαθέτουμε την εμπειρία και τη γνώση που απαιτούνται για να τα καταφέρουμε. Πέρα, όμως, από το να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, φιλοδοξία μας είναι και να δημιουργήσουμε ισχυρούς δεσμούς με την ίδια τη χώρα, την ιστορία και τους ανθρώπους της. Στα πλαίσια αυτά είναι μεγάλη μας χαρά που για τα επόμενα τρία χρόνια θα είμαστε ο βασικός χορηγός ενός τόσο ιστορικού συλλόγου και είμαστε περήφανοι που η Braga θα γιορτάσει την επόμενη σεζόν τα 100 της χρόνια έχοντας το Betano, το διεθνές brand της Stoiximan, στη φανέλα της».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ