Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

«Σενάρια Ζωής»

Ξεκίνησε πρόσφατα ο διαγωνισμός πρωτότυπου σεναρίου ταινίας μικρού μήκους με τίτλο «Σενάρια Ζωής», που διεξάγεται με πρωτοβουλία της φαρμακευτικής εταιρείας Pfizer Hellas A.E με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τους κινδύνους που προκαλεί η αυξανόμενη αντοχή των μικροβίων στα αντιβιοτικά.

Ο διαγωνισμός, του οποίου τη διοργάνωση έχει αναλάβει η Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος, τελεί υπό την αιγίδα των επιστημονικών εταιρειών Ελληνική Εταιρεία Λοιμώξεων, Ελληνική Εταιρεία Χημειοθεραπείας και Ελληνική Εταιρεία Ελέγχου Λοιμώξεων και αφορά τη συγγραφή σεναρίου ταινίας μικρού μήκους με θέμα τις συνέπειες της Μικροβιακής Αντοχής (Μ.Α.), και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλουν τα σενάριά τους έως την 1η Μαΐου 2020. 

Οι συμμετοχές θα αξιολογηθούν από Κριτική Επιτροπή, με βάση την πρωτοτυπία της ιδέας, το χειρισμό του θέματος, τη δραματουργία και την πλοκή, την ανάπτυξη των χαρακτήρων και τους διαλόγους. Τα τρία πρώτα σε βαθμολογία σενάρια θα λάβουν χρηματικά βραβεία, ενώ σε τρία ακόμη σενάρια θα δοθούν χρηματικοί έπαινοι. Παράλληλα, θα εξεταστεί η δυνατότητα παραγωγής ταινίας μικρού μήκους, με ένα από τα βραβευμένα σενάρια.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία είχε ανακοινωθεί στη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης, που διοργάνωσε η Pfizer Hellas το Νοέμβριο του 2019, με αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για την Ορθολογική Χρήση των Αντιβιοτικών. Αποτελεί μέρος των δράσεων που υλοποιεί η εταιρεία παγκοσμίως και στην Ελλάδα, συμμετέχοντας ενεργά στον αγώνα ενάντια στο πρόβλημα της Μικροβιακής Αντοχής. 

Η Μικροβιακή Αντοχή έχει χαρακτηριστεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) ως μια από τις μεγαλύτερες απειλές για την παγκόσμια δημόσια υγεία. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που σχετίζεται με 700.000 θανάτους το χρόνο σε όλο τον κόσμο, ενώ υπολογίζεται ότι δυνητικά ως το 2050 ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να φθάσει τους 10 εκατ. θανάτους ετησίως.  Ως βασικές αιτίες του προβλήματος, θεωρούνται η κατάχρηση των αντιβιοτικών στην κοινότητα, στα νοσοκομεία, ακόμα και στην κτηνοτροφία, καθώς και οι κακές συνθήκες υγιεινής, στις οποίες οφείλεται η διασπορά των μικροβίων. 

Η Ελλάδα πλήττεται εντονότερα από το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής, καταγράφοντας περισσότερους από 1.600 θανάτους ετησίως, εξαιτίας λοιμώξεων από ανθεκτικά μικρόβια. 

Όπως τονίζει ο κ. Βασίλης Τζινιέρης Hospital Business Unit Lead Greece, Cyprus, Malta της Pfizer Hellas: «Γνωρίζουμε ότι ένα μεγάλο μέρος της λύσης στο πρόβλημα της Μικροβιακής Αντοχής βρίσκεται την ευαισθητοποίηση του κοινού. Και σε αυτή την προσπάθεια, θέλουμε να αξιοποιήσουμε τη μοναδική δυνατότητα της τέχνης να αφυπνίζει, να εκπαιδεύει, να προβληματίζει, να κινητοποιεί. Απευθύνουμε, λοιπόν, πρόσκληση στους σεναριογράφους της χώρας, να ενισχύσουν το μήνυμά μας, με το ταλέντο και τη δημιουργικότητά τους. Έχοντας την εγγύηση κύρους της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδας, είμαι βέβαιος ότι η ανταπόκριση θα είναι θετική, τόσο ως προς τον αριθμό όσο και ως προς το επίπεδο των συμμετοχών».

«Ο διαγωνισμός που ξεκινά, δίνει το κίνητρο και την ευκαιρία σε δημιουργικούς ανθρώπους, να μιλήσουν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο, για ένα πρόβλημα που αφορά όλους μας. Καλούμε, λοιπόν, όλους όσοι ασχολούνται με τη συγγραφή σεναρίων, νέους και έμπειρους, επαγγελματίες και ερασιτέχνες να συμμετέχουν, με την ελπίδα ότι θα δούμε πολλές πρωτότυπες ιδέες και προσεγγίσεις» ανέφερε ο κ. Αλέξανδρος Κακαβάς, Πρόεδρος της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδας. 

Η Pfizer, έχει μια μακρά και σημαντική παράδοση στα λοιμώδη νοσήματα, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα φαρμάκων για την αντιμετώπιση και πρόληψη των λοιμώξεων. Σήμερα, στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας, ηγείται σε παγκόσμιο επίπεδο της μάχης κατά του φαινομένου της Μικροβιακής Αντοχής, παρακολουθώντας αναδυόμενα μοντέλα αντοχής, συμβάλλοντας στην εκπαίδευση των ιατρών και αναπτύσσοντας συνεργασίες με αρμόδιους φορείς.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Uni-pharma & InterMed στηρίζουν το digital Greece Race for the Cure 2020

Δυναμικό «ψηφιακό» παρών θα δώσουν οι Uni-pharma και InterMed, φαρμακοβιομηχανίες του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, το τριήμερο 25, 26 και 27 Σεπτεμβρίου 2020, στο φετεινό digital Greece Race for the Cure 2020, που οργανώνει το ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ. 

Αυτή τη χρονιά, το Greece Race for the Cure®, προσαρμοζόμενο στις συνθήκες  που επιβάλλει η σοβαρή υγειονομική κρίση της πανδημίας του COVID 19,  γίνεται digital. 

Αλλάζει μορφή, αλλά όχι χαρακτήρα και ουσία. Μόνοι ή με την αγαπημένη μας συντροφιά, το τριήμερο Παρασκευή 25, Σάββατο 26 και Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020 τρέχουμε(5 χλμ) ή περπατάμε (3 χλμ) τη διαδρομή της επιλογής μας, αφιερώνουμε τη δραστηριότητά μας στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού, μοιραζόμαστε την εμπειρία μας διαδικτυακά και υποστηρίζουμε την υγεία της κάθε γυναίκας μέσα από το έργο του «Άλμα Ζωής» για μία ακόμη χρονιά.

Οι Uni-pharma και InterMed, φαρμακοβιομηχανίες του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, μέσα από την Στρατηγική τους για Εταιρική Υπευθυνότητα, με αίσθημα ευθύνης, αλληλεγγύης και ευαισθησίας, στηρίζουν και αυτή τη δύσκολη χρονιά, τον Αγώνα των γενναίων γυναικών με καρκίνο του μαστού και τιμούν όσες έφυγαν από την ζωή. 

Ήδη μεγάλος αριθμός εργαζομένων μέσα από την running team του Ομίλου θα στηρίξει τον ψηφιακό αγώνα, θα τρέξει και θα περπατήσει, τηρώντας όλα τα υγειονομικά μέτρα, με σύνθημα «ΜΑΖΙ, είμαστε πάντα νικητές!».

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Δίρφυς: Βοήθεια στους πληγέντες της πλημμύρας στην Εύβοια

Με σεβασμό και αλληλεγγύη προς τους πληγέντες της πλημμύρας στην Εύβοια στις 9 Αυγούστου, η εταιρία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς προσέφερε ποσότητες νερού στους κατοίκους της περιοχής. 

Ειδικότερα, καταγράφηκαν αυξημένες ανάγκες των Δήμων Διρφύων Μεσσαπίων και Χαλκιδέων, σύμφωνα με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας,  τις οποίες έσπευσε να καλύψει η Δίρφυς προσφέροντας 160.000 φιάλες νερό 0.5lt και 100.000 φιάλες νερό 1.5lt σε όσους υπέστησαν ζημιές λόγω της πλημμύρας. Ορισμένες από τις ποσότητες νερού διατέθηκαν επίσης στη ΔΕΥΑΧ και σε αθλητικούς ομίλους, οι οποίοι δεν βγήκαν αλώβητοι από την άνευ προηγουμένου φυσική καταστροφή. Παράλληλα, η εταιρία έχει παραδώσει επιπλέον σχεδόν σε τιμή κόστους στους παραπάνω δήμους 350.000 φιάλες νερό 1.5lt για την κάλυψη των αναγκών πολλών οικογενειών από την καταστροφή του δικτύου ύδρευσης.

Για τη Δίρφυς αποτελεί οικειοθελή δέσμευση η στήριξη της τοπικής κοινωνίας της Εύβοιας, η οποία δοκιμάζεται έντονα λόγω της φονικής πλημμύρας. 

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου: Στήριξη στο 14ο Ioannina Lake Run

Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου υποστήριξε για 4η συνεχή χρονιά τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση της Ηπείρου, τον αγώνα Ioannina Lake Run 2020, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Σεπτεμβρίου, στην Λίμνη των Ιωαννίνων.

Στην ετήσια συνάντηση του γύρου της Λίμνης, ανταποκρίθηκαν  πάνω από 700 αθλητές οι οποίοι τήρησαν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας και τις οδηγίες που είχε καθορίσει η Οργανωτική Επιτροπή.

Φέτος, η Τράπεζα Ηπείρου αναβάθμισε τη συμμετοχή της και αποτελεί πλέον τον Official Βank Sponsor της διοργάνωσης καθώς και τον πρεσβευτή της πρωτοβουλίας Lake Proud Partner, τονίζοντας έτσι την αναγκαιότητα στήριξης της τοπικής οικονομίας. Τη δράση αγκάλιασαν οι περισσότερες επιχειρήσεις της πόλης, παρέχοντας εκπτώσεις στις αγορές των συμμετεχόντων στον αγώνα. 

Επιπλέον, η Τράπεζα Ηπείρου, όπως κάθε χρόνο, απένειμε χρηματικές επιταγές – έπαθλα στους νικητές και νικήτριες των 3 πρώτων θέσεων του αγώνα των 30χλμ., αποδεικνύοντας έμπρακτα τη συμβολή της και ως αθλοθέτης του Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων. Συγκεκριμένα, το χρηματικό έπαθλο των 600 ευρώ έλαβαν ο πρώτος άνδρας και η πρώτη γυναίκα που έκοψαν το νήμα του τερματισμού, ενώ με 300 ευρώ επιβραβεύθηκαν όσοι τερμάτισαν δεύτεροι και με 150 ευρώ οι τρίτοι.

Την παράδοση των επιταγών στους νικητές έκανε ο Κωνσταντίνος Ζωνίδης, Πρόεδρος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, ο οποίος κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής και αφού συνεχάρη για ακόμη μια φορά τους διοργανωτές για το υγειονομικό πρωτόκολλο το οποίο εξασφάλισε την άψογη διεξαγωγή του αγώνα, ανέφερε σχετικά «Ο φετινός Γύρος της Λίμνης Ιωαννίνων έλαβε χώρα κάτω από ιδιαίτερες και πρωτόγνωρες συνθήκες. Εκ μέρους της Τράπεζας Ηπείρου θα ήθελα να συγχαρώ τους δρομείς όλων των αγώνων για την επιμονή και την αντοχή τους. Ευχόμαστε του χρόνου να μπορούν όλοι όσοι επιθυμούν να απολαύσουν από κοντά τη μοναδική διαδρομή στο φυσικό τοπίο και να γιορτάσουμε όλοι μαζί αυτή τη σημαντική ημέρα για τον αθλητισμό και τον τόπο μας».

O Ιωάννης Βουγιούκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, δήλωσε σχετικά με τη χορηγία της Τράπεζας: «H Τράπεζα Ηπείρου για περισσότερα από 40 χρόνια στηρίζει ενεργά πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις που έχουν άμεση και έμμεση επίδραση στην οικονομία της Ηπείρου. Με τη φετινή συμμετοχή μας στο 14ο Lake Run ως χορηγός και Lake Proud Partner, αποδεικνύουμε την έμπρακτη συνεισφορά μας στην ενδυνάμωση των επιχειρήσεων της Ηπείρου και στην προσπάθεια επανεκκίνησης της αθλητικής δραστηριότητας και της οικονομίας».

Ειδικά για φέτος δίνεται η δυνατότητα της εξ αποστάσεως συμμετοχής στον εικονικό αγώνα του Γύρου της Λίμνης, για τις αντίστοιχες αποστάσεις των 5, 10 και 30 χλμ. Οι συμμετέχοντες στο virtual run θα μπορούν για τις επόμενες δύο εβδομάδες να τρέξουν στην περιοχή τους και να ανεβάσουν τα αποτελέσματα στην ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή. Μέρος των εσόδων των συμμετοχών θα διατεθεί για την ενίσχυση του έργου της Ελληνικής Ομοσπονδίας για τον Διαβήτη (ΕΛΟΔΙ).

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ