Silver βραβείο για την Angelini Pharma Hellas

Date:

Share post:

Βραβείο «Silver» έλαβε η Angelini Pharma Hellas στα φετινά Best in Pharmacy Awards στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία «Best Pharmacy Training & Sales Application in Pharmacy Products» για την καινοτόμο ψηφιακή εκπαιδευτική εφαρμογή Angelini CLM App που ανέπτυξε σε συνεργασία με τη Just Advertising.

Στόχος του Angelini CLM App ήταν η καλύτερη εκπαίδευση σε προϊόντα φαρμακείου και η  Angelini Consumer HealthCare κατάφερε, μέσα από τη χρήση της εν λόγω εφαρμογής, να επιτύχει μία ακόμα πιο αποτελεσματική και παραγωγική συνεργασία με τους φαρμακοποιούς όσον αφορά στην εκπαίδευση τους στα προϊόντα φαρμακείου, επιβεβαιώνοντας την δέσμευση της εταιρείας για Καινοτομία και Αποτελεσματικότητα.

O θεσμός Best in Pharmacy Awards, επιβράβευσε για 4η συνεχόμενη χρονιά τις καλές πρακτικές marketing και τα καινοτόμα προϊόντα φαρμακείου, ενώ ανέδειξε την έμπνευση και την δημιουργικότητα, στο χώρο του Φαρμακείου.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Εθνικός Κλιματικός Νόμος και Ασφάλιση έναντι καταστροφικών Κινδύνων

Σε μια φάση αδιέξοδης ενεργειακής κρίσης -για την άμεση αντιμετώπιση της οποίας στην Ευρώπη φαίνεται να μην υπάρχουν...

Για δεύτερη χρονιά, η ΕΠΕ στηρίζει την Ομάδα Αιγαίου

Σε εννέα νησιά εξετάστηκαν στο πνευμονολογικό ιατρείο συνολικά 290 άτομα, σχεδόν τριπλάσιος αριθμός συγκριτικά με την περσινή χρονιά.

UNILEVER: Νέες αρχές για την εμπορία τροφίμων σε παιδιά

Η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΑΝΕΚ LINES: Τριπλή δράση προσφοράς για την ζωή

Εργαζόμενοι της ΑΝΕΚ LINES και κάτοικοι της πόλης επιβεβαίωσαν μέσω της 18ης εθελοντικής αιμοδοσίας ότι λίγα λεπτά από το χρόνο όλων μας αρκεί για να σωθεί μία ζωή.