Stelios Awards For Young Entrepeneurs In Greece: Επιστρέφει για 13η χρονιά

Date:

Share post:

Ο θεσμός των Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece, που διοργανώνει για 13η χρονιά ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων easy (easy family of brands – www.easygroup.com.gr  and www.easyhistory.info, που συμπεριλαμβάνει και τις easyJet, easyHotel, easyCar, easyFerry, easyStudies κ.α.) και του Stelios Philanthropic Foundation, επιστρέφει ακόμη πιο δυναμικά, για να επιβραβεύσει τις πιο αξιόλογες προσπάθειες στον χώρο της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

Φέτος, ο θεσμός προσφέρει έπαθλα (δωρεά σε μετρητά) συνολικής αξίας 100.000 ευρώ σε 3 νικητές  και συγκεκριμένα: 50.000 ευρώ στον πρώτο νικητή, 30.000 ευρώ στον δεύτερο και 20.000 ευρώ στον τρίτο. 

Η έναρξη του φετινού θεσμού ανακοινώθηκε σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 31 Μαΐου στα κεντρικά γραφεία του Stelios Philanthropic Foundation στην Αθήνα, παρουσία εκπροσώπων του δημοσιογραφικού και επιχειρηματικού κόσμου. Στην εκδήλωση μίλησαν ο ίδιος ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, αλλά και ο Νίκος Μουρκογιάννης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Stelios Philanthropic Foundation και επίτιμος καθηγητής στο Cass Business School, η Μελίνα Πίσπα, Co-Founder του brand Sun of a Beach που το 2016 είχε ανακηρυχθεί νικήτρια εταιρεία, αλλά και ο Αλέξανδρος Νάστος, Διευθύνων Σύμβουλος του easyBoat.com.

Τα 13α Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece απευθύνονται αποκλειστικά σε νέους και νέες Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών (γεννηθέντες και γεννηθείσες το 1982 ή μετέπειτα) που έχουν ιδρύσει την εταιρεία τους στην Ελλάδα και έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 5 χρόνια, συγκεντρώνοντας συνολικό τζίρο τουλάχιστον 30.000 ευρώ το χρόνο. Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον 3  άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής. Εάν οι ιδιοκτήτες είναι δύο, θα πρέπει να κατέχουν πάνω από το 80% της εταιρείας μεταξύ τους. 

Από το 2008, και με μια μικρή παύση τα έτη 2020 και 2021 λόγω πανδημίας,ο σημαντικός για την ελληνική επιχειρηματικότητα θεσμός ενισχύει ουσιαστικά την εθνική οικονομία της Ελλάδας.Συμπεριλαμβανόμενης της φετινής διοργάνωσης, τα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece θα έχουν ενισχύσει τις νέες επιχειρήσεις της χώρας με το συνολικό ποσό των 1.020.000 ευρώ, από το 2008 έως σήμερα. 

Η διαδικασία για την υποβολή των αιτήσεων πραγματοποιείται αποκλειστικά online, μέσα από τη σελίδα του Stelios Philanthropic Foundation: https://steliosfoundation.gr/stelios_awards_for_young_entrepreneurs_in_greece_2022/. 

Οι υποψήφιοι καλούνται να «κατεβάσουν» από εκεί τη σχετική φόρμα συμμετοχής, να τη συμπληρώσουν και να τη στείλουν σε μορφή pdf στην ηλεκτρονική διεύθυνση  Margarita.Profyri@stelios.com, αναγράφοντας “STELIOS AWARDS FOR YOUNG ENTREPRENEURS” και το όνομά τους στο θέμα του e-mail. Η προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων είναι η Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2022.

Νικητές και υποψήφιοι προηγούμενων ετών είναι ευπρόσδεκτοι και μπορούν να υποβάλουν εκ νέου συμμετοχή, ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία και εφόσον πληρούν όλα τα κριτήρια. Σημειώνεται ότι οι νικητές έχουν την ευκαιρία -αλλά όχι την υποχρέωση- να γίνουν μέλη της easy family of brands.

Η διαδικασία επιλογής και οι συνεντεύξεις με τους υποψηφίους θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά, μέσω Zoom, ώστε να μην υπάρχει ανάγκη μετακίνησης. Οι νικητές θα ανακοινωθούν από το ίδιο τον κ. Χατζηιωάννου στην Τελετή Απονομής των Βραβείων που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο μέσω Zoom. 

Στο πλαίσιο του θεσμού, έχουν μέχρι σήμερα βραβευθεί συνολικά 43 επιχειρήσεις. Τo 2019, το πρώτο βραβείο κέρδισε η Hempoilshop (https://hempoilshop.gr/),εταιρεία που εμπορεύεται προϊόντα κλωστικής και βιομηχανικής κάνναβης, η οποία, εκτός από το βραβείο επιλέχθηκε από τον Sir Στέλιο Χατζηιωάννου ώστε να γίνει μέλος της easy family of brands: https://easyhemp.gr/

Αντίστοιχα, το 2018 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε το Ferryhopper (https://www.ferryhopper.com/), η πρωτοποριακή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που μέσα από διάφορες λειτουργίες μετατρέπει τη διαδικασία online κράτησης ακτοπλοϊκού εισιτηρίου σε μια απλή και ευχάριστη εμπειρία. Το Ferryhopper εντάχθηκε στο δυναμικό της easy family of brands, δημιουργώντας τη νέα πλατφόρμα http://www.easyferry.com. 

Τις προηγούμενες χρονιές, νικήτριες ανακηρύχθηκαν οι εταιρείες: Melira Greek Honey (2017), Sun of a Beach (2016), Sede (2015), Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), FereikosHelix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008). 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».