Connect with us

Τηλεπικοινωνίες

Στην COSMOTE το βραβείο «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς»

COSMOTE

Την κορυφαία διάκριση «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», απέσπασε για μία ακόμη χρονιά η COSMOTE στην φετινή απονομή των βραβείων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Στην τελετή, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η COSMOTE διακρίθηκε στην κατηγορία «Μεγάλος Οργανισμός».

«Στη νέα ψηφιακή εποχή, όπου όλα γύρω μας αλλάζουν με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και οι έξυπνες συσκευές είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, η ανθρώπινη επαφή έχει μεγαλύτερη αξία από ποτέ. Στην Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE, αυτό το πιστεύουμε και το αποδεικνύουμε καθημερινά. Αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες για να δημιουργήσουμε προηγμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και να φέρουμε σήμερα τις δυνατότητες του αύριο για τους συνδρομητές μας. Θέλουμε να κάνουμε τη ζωή τους καλύτερη, την εξυπηρέτησή τους μοναδική» δήλωσε η Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Ομίλου OTE, κ. Σάντυ Χειλαδάκη.

COSMOTE

Η Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE, 13888, προσφέρει μοναδική εμπειρία επικοινωνίας, ενώ εμπλουτίζεται συνεχώς με πρωτοποριακές λύσεις και νέους τρόπους εξυπηρέτησης, όπως:

  • Video κλήση με εκπροσώπους της Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE για ακόμη μεγαλύτερη διάδραση και προσωπική επαφή. Η υπηρεσία παρέχεται και στη νοηματική γλώσσα.
  • COSMOTE UFixIt, για επιτόπου διάγνωση και υποστήριξη με video stream, μέσω της κάμερας της συσκευής του πελάτη.
  • Chat μέσω του Mobile App ή του site, για άμεση και γρήγορη επικοινωνία.
  • COSMOTE@YourService, για εξυπηρέτηση χωρίς όρια, για τις σύγχρονες ανάγκες κάθε νοικοκυριού και επιχείρησης.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώνονται από το ΕΙΕΠ τα τελευταία 8 χρόνια. Ο θεσμός στοχεύει στην επιβράβευση και την προβολή καινοτόμων πρακτικών, οι οποίες υιοθετούνται με σκοπό τη σύνδεση με την εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών  & την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τα βραβεία απονέμονται σε εταιρείες/οργανισμούς αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1 × two =

Δράσεις

COSMOTE: Διευκολύνει κατοίκους και επισκέπτες στην Εύβοια

Με στόχο να στηρίξει τους συνδρομητές της στις περιοχές της Εύβοιας, που έχουν κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω της πυρκαγιάς, και, για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, η COSMOTE προσφέρει δωρεάν:

2.000 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 24/8.

2GB για mobile Internet σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 24/8.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα δωρεάν λεπτά ομιλίας και GB θα δοθούν σε δύο πακέτα των 1000 λεπτών και 1GB, που θα ενεργοποιηθούν στις 14/8 και τις 19/8 με διάρκεια 5 ημερών το καθένα. Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας και των πακέτων Internet, μέσω γραπτών μηνυμάτων SMS.

Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στη Δημοτική Ενότητα Μεσσαπίων του Δήμου Διρφύων – Μεσσαπίων, μέχρι 31/8, ενώ για το ίδιο διάστημα διατίθενται όλα τα καρτοτηλέφωνα στην περιοχή για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά.

Περισσότερα

Δράσεις

Vodafone: Κοντά στους συνδρομητές της Εύβοιας

Η Vodafone Ελλάδας στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της στην Εύβοια που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για περισσότερη επικοινωνία σε αυτές τις δύσκολες ώρες.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι συνδρομητές Vodafone, Ιδιώτες & Επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής που ζουν στις πληγείσες περιοχές της Εύβοιας, θα έχουν στη διάθεση τους δωρεάν για χρήση, έως το Σάββατο 24 Αυγούστου 2019, επιπλέον:

1500 λεπτά ομιλίας προς όλους

500 SMS προς όλους και

1 GΒ Mobile Internet

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία τόσο είσπραξης οφειλών όσο και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους κατοίκους του δήμου Μεσσαπίων έως και τις 31 Αυγούστου 2019.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

OTEAcademy: Εκπαίδευση στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Το πρώτο ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Ελλάδα, που παρέχει εκπαίδευση στις απαραίτητες δεξιότητες για την προσαρμογή στην νέα ψηφιακή εποχή, για στελέχη και επιχειρήσεις, ξεκινάει στην OTEAcademy, τον Σεπτέμβριο. Το Transformation Hub | The Masterclass Series αποτελείται από 5 ολοήμερα αγγλόφωνα Masterclasses που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 1 Νοεμβρίου 2019 στις εγκαταστάσεις της OTEAcademy, στο Μαρούσι.

Το Transformation Hub έχει ως στόχο τη διεύρυνση του τρόπου σκέψης των στελεχών και την υιοθέτηση πιο ευέλικτων και παραγωγικών μοντέλων λειτουργίας, ώστε να προσαρμοστούν οι ίδιοι και οι επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνει το disruption και η νέα ψηφιακή εποχή. Μέσα από το πρόγραμμα τα στελέχη θα εκπαιδευτούν στο πώς να οδηγούν την αλλαγή και τον μετασχηματισμό, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν πελατοκεντρική στρατηγική, και να αξιοποιούν transformative τεχνολογίες, όπως Data Analytics, Artificial Intelligence και Machine Learning.

Οι δεξιότητες που απαιτούνται για τη νέα ψηφιακή εποχή σε πέντε μέρες

Τα πέντε Masterclasses παρέχουν ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε soft και hard skills που είναι απαραίτητα για την προσαρμογή στη νέα ψηφιακή εποχή. Με διεθνώς αναγνωρισμένους εισηγητές, τα πέντε ολοήμερα προγράμματα εξειδικεύονται στο Design Thinking, Business Transformation, στο Agile Leadership, στο Data Analytics for Decision Making και στο Artificial Intelligence & Machine Learning. Το Transformation Hub απευθύνεται κυρίως σε ανώτατα στελέχη, διευθυντές και decision makers, από διαφορετικά αντικείμενα όπως Marketing, Πωλήσεις, Λειτουργίες, Ανθρώπινο Δυναμικό, IT & Digital, που στόχο έχουν να ενισχύσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του τμήματος και της επιχείρησής τους.

Το Transformation Hub γίνεται υπό την επιμέλεια της Lorem Ipsums, με χορηγό τη SAS που εξειδικεύεται σε λύσεις Data Analytics & AI. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και εγγραφές, στο www.transformationhub.gr ή στο www.oteacademy.gr.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ