Connect with us

Τουρισμός

Συνεργασία HandsUp και Greeking.me σε δράσεις ΕΚΕ

Με πρωτοβουλία της HandsUp, του πρώτου πρακτορείου διερμηνέων νοηματικών γλωσσών και υπηρεσιών προσβασιμότητας για κωφούς και βαρήκοους, διοργανώθηκε δωρεάν θεματική ξενάγηση στην αρχαία Αγορά της Αθήνας.

Η δράση που έλαβε χώρα την Κυριακή 7 Ιανουαρίου, υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Greeking.me, μια καινοτόμο εταιρεία πολιτιστικού τουρισμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο εταιρίες ανήκουν στις ομάδες του προγράμματος egg, της Eurobank σε συνεργασία με το Corallia.

Περισσότεροι από πενήντα κωφοί και βαρήκοοι συμπολίτες μας παρακολούθησαν, σε 2 οργανωμένα group, τις ξεναγήσεις με διερμηνεία στη Νοηματική γλώσσα και απόλαυσαν για πρώτη φορά όσα ανεμπόδιστα εμείς παρακολουθούμε στην καθημερινότητα μας. Η ξενάγηση περιλάμβανε τα σημαντικότερα σημεία της Αρχαίας Αγοράς, όπως την Οδό Παναθηναίων, το Ναό του Ηφαίστου, τη Στοά Αττάλου. Υπεύθυνη Αρχαιολόγος ήταν η Μαριαλένα Χριστοπούλου, από την ομάδα της Greeking.me, ενώ η παράλληλη διερμηνεία στη Νοηματική Γλώσσα έγινε από την Τσαρσιαλίδη Έλενα, Φουντά Ροζαλία, Ιορδανίδου Ουρανία και τον Γιώργο Στάθη της HandsUp.

Όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι των δύο εταιριών κ.κ. Γιώργος Στάθης, General Manager – Founder, HandsUp & Νίκος Θεοδωρής Co-Founder CEO της Greeking.me, η συγκεκριμένη δράση ήταν η αρχή μιας σειράς θεματικών συναντήσεων στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας των εταιριών τους και φιλοδοξία τους είναι οι συναντήσεις αυτές να καθιερωθούν στα πολιτιστικά δρώμενα της Αθήνας.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13 − 9 =

Δράσεις

Μέριμνα για το περιβάλλον από την bluegr Hotels & Resorts

Σεβασμός στο περιβάλλον και βιώσιμη πολιτική είναι στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της bluegr Hotels & Resorts, γεγονός που επιβεβαιώνει η ένταξη στον κατάλογο με τις Γαλάζιες Σημαίες του 2019 τριών ξενοδοχείων της στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, Minos Beach art hotel, Minos Palace hotel & suites και Candia Park village.

Η εταιρεία χαρακτηρίζει εξαιρετικά σημαντική τη συγκεκριμένη διάκριση, με την οποία το Minos Beach art hotel, μέλος των Small Luxury Hotels of the World, τιμάται επί 26 συναπτά έτη, ενώ το Minos Palace hotel & suites και το Candia Park village περισσότερο από μια δεκαετία.

Τα τρία ξενοδοχεία-μέλη της bluegr Hotels & Resorts τηρούν και εφαρμόζουν πιστά τα αυστηρά κριτήρια του προγράμματος της Γαλάζιας Σημαίας όσον αφορά στην καθαρότητα των υδάτων και της ακτής, την οργάνωση της παραλίας, την ασφάλεια των επισκεπτών, την προστασία της φύσης και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, οργανώνοντας τακτικά ενημερωτικές δράσεις για τους εργαζόμενους και τους επισκέπτες γύρω από αυτούς τους τέσσερις βασικούς πυλώνες κριτηρίων που απαιτείται να ικανοποιούνται για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη διάκριση.

Ο θεσμός της Γαλάζιας Σημαίας αποτελεί το σημαντικότερο οικολογικό σύμβολο ποιότητας σε παγκόσμιο επίπεδο και η βράβευση των ξενοδοχείων στον Κόλπο Μιραμπέλου έρχεται ως επιστέγασμα των δράσεων βιοπροστασίας και της οικολογικής ευαισθησίας που χαρακτηρίζει την bluegr Hotels & Resorts, πάντοτε με βασικό στόχο την ανάδειξη και την προστασία του φυσικού πλούτου της Κρήτης.

Η Ελλάδα κατάφερε και φέτος να βρίσκεται στη 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα στις 47 χώρες που συμμετέχουν στο Διεθνές Πρόγραμμα “Γαλάζια Σημαία”, με 515 βραβευμένες ακτές και ποσοστό 12% επί του συνόλου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι 115 από τις ελληνικές Γαλάζιες Σημαίες βρίσκονται στην Κρήτη.

Περισσότερα

Ελλάδα

Κουντουρά: Διεκδικεί προϋπολογισμό για τον Τουρισμό στην ΕΕ

Την ανάγκη κατάρτισης προϋπολογισμού ειδικά για τον Τουρισμό στην ΕΕ για τη νέα προγραμματική περίοδο 2021 – 2027, με στόχο την  ουσιαστική στήριξη του κλάδου στην Ευρώπη, τόνισε η Ευρωβουλευτής Έλενα Κουντουρά, κατά την πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (TRAN) στο πλαίσιο της ανάληψης της Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ από τη Φινλανδία.

H κ. Κουντουρά, ως συντονίστρια της Ευρωομάδας GUE/NGL, τοποθετήθηκε σε κρίσιμα ζητήματα στους τομείς του τουρισμού και μεταφορών κατά τη διάρκεια των εργασιών της TRAN, όπου συμμετείχαν η Υπουργός  Μεταφορών της Φινλανδίας Sanna Marin και η Υπουργός Οικονομικών Υποθέσεων αρμόδια για τον τουρισμό Katri Kulmuni.

Απευθυνόμενη προς την κ. Kulmuni, η κ. Κουντουρά ζήτησε να διευκρινιστεί εάν σκοπεύει η Φινλανδική Προεδρία να στηρίξει τη σχετική πρόταση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την κατάρτιση προϋπολογισμού για τον τουρισμό που θα συμπεριληφθεί στο νέο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο από το 2021. Στόχος της πρότασης είναι η ενίσχυση του κλάδου σε ευρωπαϊκό επίπεδο και η στήριξη της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην ΕΕ ειδικά στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.

Παράλληλα, η κ. Κουντουρά ζήτησε από τη Φινλανδική Προεδρία, να επανεκκινήσει τις διαδικασίες, ώστε να θεσπιστεί μία ολοκληρωμένη ευρωπαϊκή πολιτική για τον Τουρισμό στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για τη διατήρηση της θέσης της Ευρώπης στην παγκόσμια αγορά ως κορυφαίου προορισμού.

Σχετικά με την πολιτική μεταφορών, η κ. Κουντουρά ζήτησε να υπάρξει ενημέρωση από τη Φινλανδή Υπουργό Μεταφορών, κ. Marin σχετικά με τα συγκεκριμένα βήματα που θα ακολουθηθούν στους κρίσιμους στόχους της ψηφιοποίησης του κλάδου των μεταφορών και της μείωσης των εκπομπών ρύπων. Η κ. Κουντουρά τόνισε μάλιστα ότι η στρατηγική πρέπει να σέβεται το γεγονός ότι τα 27 κράτη-μέλη έχουν διαφορετικά σημεία εκκίνησης όσον αφορά τις ανάγκες χρηματοδότησης  και το επίπεδο των απαιτούμενων υποδομών για την πρόοδο και την επίτευξη των κοινών στόχων.

Επιπλέον, επεσήμανε σχετικά με την πολιτική  για τις «πράσινες μεταφορές» στην ΕΕ ότι για να είναι δίκαιη η μετάβαση, θα πρέπει να συνυπολογιστούν οι ιδιαίτερες ανάγκες των ασθενέστερων οικονομικά στρωμάτων. Συγκεκριμένα, πρότεινε να εξετάσει η Προεδρία τη δυνατότητα λήψης αντισταθμιστικών μέτρων ώστε να μην αποκλειστούν οικονομικά και κοινωνικά οι ασθενέστεροι από τις αλλαγές που θα συντελεστούν.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Kρήτη: Τα σχολεία “συνδέονται” με τον τουρισμό

Ο οργανισμός The Tipping Point (TTP) με την υποστήριξη και σε συνεργασία με το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, υλοποίησε τη δράση “Συνδέοντας σχολεία της Κρήτης με τον κόσμο του Τουρισμού”.

Σκοπός ήταν η ανάδειξη της αξίας του Τουρισμού, η κάλυψη της ανάγκης για ενημέρωση των μαθητών για τον συγκεκριμένο κλάδο, καθώς και η ανάπτυξη τουριστικής συνείδησης που “βλέπει” πέρα από τα παραδοσιακά πρότυπα επαγγελμάτων και εμπειριών εντός τουριστικής σεζόν. Ομάδες μαθητών από επτά σχολεία των νομών Λασιθίου, Ρεθύμνου και Χανίων, είχαν την ευκαιρία συζητώντας μέσω live video με έμπειρους επαγγελματίες του χώρου να μάθουν ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες που οφείλουν να έχουν τα στελέχη του Τουριστικού κλάδου, πώς μπορεί να συνδεθεί και να αξιοποιηθεί η κρητική παράδοση με τον Τουρισμό, πώς λειτουργεί μια ξενοδοχειακή μονάδα, τι είναι ο αλιευτικός τουρισμός κ.ά.

Στελέχη της bluegr Hotels & Resorts από όλα τα τμήματα των ξενοδοχείων και των κεντρικών γραφείων και leaders του LoveGreece.com από τους κλάδους του αγροτουρισμού, της επιχειρηματικότητας, των παραδοσιακών τεχνών κ.ά. αποτέλεσαν μια κοινότητα 31 μεντόρων, προκειμένου να παρουσιάσουν το επάγγελμα με το οποίο ασχολούνται, να μοιραστούν την εμπειρία τους, να απαντήσουν σε ερωτήματα των μαθητών, καθώς και να μιλήσουν στους νέους για τις εναλλακτικές διεξόδους και τις προοπτικές του συγκεκριμένου κλάδου.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν, δήλωσαν πως ήταν εξαιρετικής σημασίας και χρησιμότητας δράση, δεδομένου ότι ο Τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης της οικονομίας του νησιού, και πολλοί από τους νέους σκέφτονται να ακολουθήσουν αυτή την επαγγελματική κατεύθυνση. Χαρακτηριστικά ανέφεραν ότι για εκείνους ήταν πηγή έμπνευσης καθώς και μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την αγορά εργασίας, να γνωρίσουν νέους ορίζοντες, τάσεις και επαγγελματικά μονοπάτια του Τουρισμού, τα οποία δεν γνώριζαν ή δεν είχαν σκεφτεί.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ