Connect with us

Τουρισμός

Συνεργασία HandsUp και Greeking.me σε δράσεις ΕΚΕ

Με πρωτοβουλία της HandsUp, του πρώτου πρακτορείου διερμηνέων νοηματικών γλωσσών και υπηρεσιών προσβασιμότητας για κωφούς και βαρήκοους, διοργανώθηκε δωρεάν θεματική ξενάγηση στην αρχαία Αγορά της Αθήνας.

Η δράση που έλαβε χώρα την Κυριακή 7 Ιανουαρίου, υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Greeking.me, μια καινοτόμο εταιρεία πολιτιστικού τουρισμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο εταιρίες ανήκουν στις ομάδες του προγράμματος egg, της Eurobank σε συνεργασία με το Corallia.

Περισσότεροι από πενήντα κωφοί και βαρήκοοι συμπολίτες μας παρακολούθησαν, σε 2 οργανωμένα group, τις ξεναγήσεις με διερμηνεία στη Νοηματική γλώσσα και απόλαυσαν για πρώτη φορά όσα ανεμπόδιστα εμείς παρακολουθούμε στην καθημερινότητα μας. Η ξενάγηση περιλάμβανε τα σημαντικότερα σημεία της Αρχαίας Αγοράς, όπως την Οδό Παναθηναίων, το Ναό του Ηφαίστου, τη Στοά Αττάλου. Υπεύθυνη Αρχαιολόγος ήταν η Μαριαλένα Χριστοπούλου, από την ομάδα της Greeking.me, ενώ η παράλληλη διερμηνεία στη Νοηματική Γλώσσα έγινε από την Τσαρσιαλίδη Έλενα, Φουντά Ροζαλία, Ιορδανίδου Ουρανία και τον Γιώργο Στάθη της HandsUp.

Όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι των δύο εταιριών κ.κ. Γιώργος Στάθης, General Manager – Founder, HandsUp & Νίκος Θεοδωρής Co-Founder CEO της Greeking.me, η συγκεκριμένη δράση ήταν η αρχή μιας σειράς θεματικών συναντήσεων στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας των εταιριών τους και φιλοδοξία τους είναι οι συναντήσεις αυτές να καθιερωθούν στα πολιτιστικά δρώμενα της Αθήνας.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Ελληνική Ένωση Γυναικών στον Πολιτισμό και τον Τουρισμό στηρίζει τον τουρισμό

Σειρά μέτρων για τη στήριξη του κλάδου του τουρισμού και του πολιτισμού έναντι των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού, προτείνει με επιστολή της προς τους υπουργούς Ανάπτυξης, Εργασίας, Οικονομικών, Πολιτισμού και Τουρισμού η Ελληνική Ένωση Γυναικών στον Πολιτισμό και τον Τουρισμό (Hellenic Association Women in Culture & Tourism).

Ειδικότερα, η Ένωση προτείνει τέσσερις δέσμες μέτρων, που θα αφορούν στην υγειονομική προστασία, στην προστασία των θέσεων εργασίας, σε οικονομικές ενισχύσεις και ελαφρύνσεις και σε μέτρα αναπτυξιακής πολιτικής.

Μεταξύ των προτεινόμενων μέτρων, είναι η θερμομέτρηση και τα τεστ για κορωνοϊό όλων των τουριστών που κατευθύνονται στις περιοχές της Ελλάδας που δεν έχει παρατηρηθεί κανένα κρούσμα, η επιδότηση κατά 100% των ασφαλιστικών εισφορών και η παράταση του επιδόματος ανεργίας όσων δεν θα έχουν την δυνατότητα να εργαστούν φέτος, και έως τον Απρίλιο του 2021, η αναστολή τραπεζικών υποχρεώσεων μέχρι την επαναλειτουργία των κλειστών επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων που θα χάσουν το 70% του περυσινού τους τζίρου, και η επιδότηση των γυναικών του αγροτουρισμού που διαθέτουν μικρά καταλύματα, και προσφέρουν παράλληλα αγροτικά βιολογικά προϊόντα στους πελάτες.

Επίσης, στην επιστολή της η Ελληνική Ένωση Γυναικών στον Πολιτισμό και τον Τουρισμό επισημαίνει περιπτώσεις κατά τις οποίες ασφαλιστικές εταιρίες που έχουν αναλάβει, δυνάμει ασφαλιστικών συμβάσεων, την κάλυψη απώλειας εισοδημάτων και τζίρου σε περιπτώσεις αδυναμίας λειτουργίας της επιχείρησης, δεν αναγνώρισαν την περίπτωση του COVID-19 ως πανδημία, αρνούμενες την κάλυψη του κινδύνου, και ζητά από τα αρμόδια υπουργεία να κηρυχθεί ως πανδημία η περίπτωση του COVID-19, προκειμένου να σταματήσουν τέτοια φαινόμενα.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Στρατηγική συνεργασία The Modernist με Όμιλο ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ

Έπειτα από τρεις μήνες αναγκαστικής διακοπής της λειτουργίας όλων των ξενοδοχείων της χώρας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της μετάδοσης του κορονοϊού Covid-19, το The Modernist άνοιξε και πάλι τις πόρτες του στις αρχές Ιουνίου εγκαινιάζοντας συνεργασία με τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ.

Διατηρώντας τα υψηλά standards υγιεινής και καθαριότητας που ανέκαθεν εφάρμοζε, το The Modernist ενισχύει τις διαδικασίες καθαρισμού υιοθετώντας επιπλέον προληπτικά μέτρα στο πλαίσιο των οδηγιών του Παγκόσμιου και Εθνικού Οργανισμού Υγείας, με σημαντικότερη προσθήκη στην ασφαλή λειτουργία του ξενοδοχείου τη συνεργασία με τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, και συγκεκριμένα με το Κέντρο Διεθνών Ασθενών του ομίλου, CrossBorderMedCare. 

Η ευρείας κλίμακας στρατηγική συνεργασία αφορά στην πλήρη κάλυψη του προσωπικού του ξενοδοχείου, τους οποίους θωρακίζει σε διαφορετικά επίπεδα πρόληψης και αντιμετώπισης του Covid-19. Πιο συγκεκριμένα, η συνεργασία περιλαμβάνει 24ωρη παροχή τηλεϊατρικών επισκέψεων, 24ωρη πρόσβαση σε online πλατφόρμα παρακολούθησης ασθενών με Cοvid-19 από ομάδα λοιμωξιολόγων, δυνατότητα πραγματοποίησης δειγματοληψιών (μοριακά τεστ & τεστ αντισωμάτων) με αποτελέσματα εντός 15 λεπτών, εκπαίδευση προσωπικού, και φυσικά διαθεσιμότητα ιατρού στον χώρο του ξενοδοχείου εντός 45 λεπτών.

Ο Κωστής Καρατζάς, Founder του The Modernist, δήλωσε σχετικά: “Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, εστιάζουμε ακόμα περισσότερο στην υγεία των συναδέλφων και των επισκεπτών μας. Αυτό το καλοκαίρι, λοιπόν, και για όσο χρειαστεί, θα είμαστε εδώ για να προσφέρουμε μία απόλυτα ασφαλή όσο και ευχάριστη εμπειρία στους παλιούς αλλά και τους καινούριους φίλους του Modernist”. 

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Οδηγός δράσεων για ευρωπαϊκά DMMOs

Το European Cities Marketing – το Ευρωπαϊκό Δίκτυο των Επίσημων Οργανισμών Τουρισμού Πόλεων – προχώρησε στη δημοσίευση του “The DMMO Covid-19 Continuity Checklist”, ενός πρακτικού οδηγού για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMOs) ο οποίος εκπονήθηκε από την TOPOSOPHY (industry partner) με σκοπό να αποτελέσει τον επίσημο οδηγό δράσεων και ενεργειών των Ευρωπαϊκών DMMOs για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του Covid-19 και την αποτελεσματική διαχείριση και συνέχιση της δραστηριότητας και λειτουργίας των εν λόγω οργανισμών. 

O οδηγός εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις, προσφέροντας μια υψηλού επιπέδου επισκόπηση των νέων δεδομένων και προκλήσεων που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι τουριστικοί προορισμοί έως το τέλος του 2021. Επίσης παρατίθεται μια αναλυτική λίστα δράσεων και προτεραιοτήτων σε 6 άξονες:

Policy making and advocacy

Product and service development

Human resources and business operations

Place making and community support

Research and intelligence

Marketing and communications

Εν συντομία, οι βασικές ενότητες του οδηγού επικεντρώνονται:

Στις 3 φάσεις (Response-Recovery-Resilience) και τα ορόσημα που θα καθορίσουν την πορεία σταδιακής ανάκαμψης από τις προκλήσεις του Covid-19

Στις δράσεις και πρωτοβουλίες που ενδείκνυται να υλοποιήσουν οι οργανισμοί προώθησης-διαχείρισης προορισμών ανά άξονα δραστηριότητας για κάθε μια εκ των τριών φάσεων. 

Στις καλές πρακτικές που ήδη υλοποιούνται για την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών σε 15 πόλεις από τη Πορτογαλία έως τη Λιθουανία και από τη Μάλτα έως τη Σουηδία.

Ο οδηγός αποτελεί επιστέγασμα της 5-ετούς συνεργασίας ανάμεσα στο European Cities Marketing και την TOPOSOPHY, σε μια κρίσιμη περίοδο για την οικονομία των επισκεπτών και για το σύνολο των κλάδων του τουριστικού τομέα. Σύμφωνα με την Πρόεδρο του European Cities Marketing, Petra Stusek, «ο εν λόγω οδηγός συνεισφέρει ουσιαστικά στη καθοδήγηση των οργανισμών διαχείρισης και προώθησης προορισμών σε σχέση με την υποστήριξη που μπορούν να προσφέρουν προς τις τοπικές επιχειρήσεις και κοινότητες». 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ