Connect with us

Τηλεπικοινωνίες

Συνεργασία Vodafone με ActionAid Ελλάς για τα Παιδικά Χωριά SOS

Mε κεντρικό μήνυμα “Το καλό μας συνδέει”, η Vodafone σχεδίασε και υλοποίησε δράσεις Εθελοντισμού για τους εργαζόμενους της, με στόχο την ενίσχυση κοινωφελών σκοπών και συγκεκριμένα του έργου της ActionAid Ελλάς στο Επίκεντρο, ενός χώρου που δημιουργήθηκε για να στηρίξει συμπολίτες μας που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση και των Παιδικών Χωριών SOS.

Περισσότεροι από 100 εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας προσέφεραν τον χρόνο και τις ικανότητές τους μαζί με τις πιο ζεστές και γιορτινές ευχές για την κατασκευή χειροποίητων παιχνιδιών για τα 200 παιδιά που υποστηρίζονται από τα προγράμματα του Επίκεντρου της ActionAid, αλλά και για την παρασκευή χριστουγεννιάτικων γλυκισμάτων, με την καθοδήγηση του chef Γιώργου Τσούλη. Παράλληλα, 36 εργαζόμενοι από τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας προσέφεραν το χρόνο τους και την εμπειρία συμμετέχοντας στο 5νθήμερο Χριστουγεννιάτικο Bazaar των Παιδικών Χωριών SOS στο Σύνταγμα, όπου συγκεντρώθηκε ένα πολύ σημαντικό ποσό για την κάλυψη των αναγκών θέρμανσης των παιδιών σε όλη την Ελλάδα.

«Στη Vodafone αποστολή μας είναι να συνδέουμε τον κόσμο για μια καλύτερη ζωή σήμερα και στο μέλλον. Με συνεχείς δράσεις εθελοντισμού κάνουμε πράξη την αποστολή αυτή συμβάλλοντας ως Connecting for Good Partners στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων των προγραμμάτων του Ιδρύματος Vodafone», σημείωσε η Νικόλ Ιωαννίδη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της Vodafone Ελλάδας.

Από την πλευρά της ActionAid Ελλάς, ο Γεράσιμος Κουβαράς, Γενικός Διευθυντής, δήλωσε: «Με το Ίδρυμα Vodafone μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα: να φέρουμε την αλλαγή μέσα από την ανάδειξη μόνιμων και μακροπρόθεσμων λύσεων. Ο στόχος είναι η ενδυνάμωση των ευάλωτων ομάδων ώστε να αλλάξουν τη ζωή τους με τις δικές τους δυνάμεις. Πιστεύουμε βαθιά στο «μαζί» και σήμερα, στην ημέρα Εθελοντισμού Εργαζομένων της Vodafone, ζήσαμε όλοι μια μοναδική εμπειρία συνεργασίας και αλληλεγγύης που θα δώσει μεγάλη χαρά στα παιδιά του Επίκεντρου και τις οικογένειές τους».

Η Διευθύντρια Marketing και Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, Έλσα Σταθοπούλου δήλωσε: «Με το Ίδρυμα Vodafone μας συνδέει μια μακρά σχέση φιλίας, υποστήριξης και αμοιβαίας εκτίμησης τόσο σε επίπεδο Ιδρύματος, όσο και σε επίπεδο ανθρώπων. Είναι πραγματικά συγκινητικό το πώς οι εργαζόμενοι της Vodafone ανταποκρίνονται σε κάθε κάλεσμά μας με κέφι, με ενθουσιασμό και μάλιστα και οι ίδιοι δημιουργούν ευκαιρίες για να υποστηρίξουν το έργο μας. Αυτό δείχνει ότι το κάνουν με την ψυχή τους και πραγματικά το πιστεύουν, για αυτό και θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας».

Σε διάστημα ενός έτους συνολικά πάνω από 1200 εργαζόμενοι της Vodafone έχουν εργαστεί εθελοντικά σε δράσεις της εταιρίας με στόχο την ενίσχυση προγραμμάτων που υποστηρίζει το Ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

COSMOTE InnovatiON: Καινοτόμες ιδέες για καλύτερο κόσμο

Τέσσερις καινοτόμες ιδέες που θα συμβάλλουν σε έναν κόσμο καλύτερο για όλους και αναμένεται να υλοποιηθούν από την COSMOTE, ανέδειξε η εσωτερική ψηφιακή δράση καινοτομίας, που πραγματοποιήθηκε στον Όμιλο ΟΤΕ.

Πρόκειται για την εξέλιξη του Internal Hackathon του Ομίλου που αναζητούσε έξυπνες λύσεις στο νέο περιβάλλον που διαμόρφωσε ο COVID-19. Συνολικά, πάνω από 1.600 εργαζόμενοι κατέθεσαν ή στήριξαν, περισσότερες από 90 ιδέες καινοτομίας για να απλοποιήσουν την καθημερινότητα πελατών κι εργαζομένων, να δημιουργήσουν μοναδικές ψηφιακές εμπειρίες στους πελάτες, να βρουν λύση σε κάποιο κοινωνικό ή περιβαλλοντικό πρόβλημα, ή να προτείνουν ιδέες για την ψηφιακή αγορά του μέλλοντος (Market 4.0).

Ομάδες εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ από όλη την Ελλάδα συνδύασαν τις γνώσεις και την εξειδίκευσή τους και αξιοποίησαν την ειδική ψηφιακή πλατφόρμα για να καταθέσουν τις καινοτόμες ιδέες τους καθώς και νέα ψηφιακά εργαλεία για να συνεργαστούν με τους συναδέλφους τους και να τις εξελίξουν. Στόχος του InnovatiON είναι η προώθηση της καινοτομίας και της συνεργασίας, με πολλαπλά οφέλη για την κοινωνία, τους συνδρομητές COSMOTE και τον ίδιο τον Όμιλο ΟΤΕ, συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξή του.

Ο Chief Officer Λειτουργιών & Συστημάτων Πληροφορικής Ομίλου ΟΤΕ, Γιώργος Αθανασόπουλος δήλωσε σχετικά: «Για τον Όμιλο ΟΤΕ η καινοτομία δεν είναι αυτοσκοπός. Πειραματιζόμαστε διαρκώς με νέες τεχνολογίες κι αναζητούμε λύσεις με πρακτική εφαρμογή και ουσία, που θα συμβάλλουν σε έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Οι λύσεις αυτές ξεκινούν από μια ιδέα. Αυτές τις καινοτόμες ιδέες αναζητήσαμε μέσα από την ψηφιακή δράση COSMOTE InnovatiON και είμαστε υπερήφανοι για το ταλέντο, την όρεξη και την ευρηματικότητα των ανθρώπων μας».

Ο διαγωνισμός

Για να συμμετάσχουν στο COSMOTE InnovatiON, οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ εγγράφηκαν στο Ideanet, ένα νέο ψηφιακό hub που σχεδιάστηκε για να μπορούν να μοιράζονται και να εξελίσσουν τις ιδέες τους σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους. Σε αυτό το hub είχαν τη δυνατότητα είτε να καταθέσουν την ιδέα τους, είτε να δηλώσουν συμμετοχή για να γίνουν μέλη μιας ομάδας που θα δουλέψει  πάνω σε μια ιδέα, είτε να «κάνουν Like» στην ιδέα που τους άρεσε. 

Οι θεματικές της δράσης, γύρω από τις οποίες οι εργαζόμενοι κατέθεταν τις ιδέες τους, ήταν 4: η πρώτη ενότητα, SimpLifE, αφορούσε σε ιδέες που μπορούν να κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα πελατών, εργαζομένων και συνεργατών του Ομίλου ΟΤΕ, η δεύτερη, i-Experiences, αφορούσε digital-oriented ιδέες που δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες για πελάτες, εργαζόμενους και συνεργάτες, η τρίτη ενότητα, Society+, αφορούσε ιδέες που απαντούν σε σύγχρονες κοινωνικές, ανθρωπιστικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις και η τέταρτη ενότητα, Market 4.0, ιδέες εμπνευσμένες από οικονομικά και επιχειρηματικά μοντέλα που μετασχηματίζονται ραγδαία.

Το COSMOTE InnovatiON ακολούθησε τις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω COVID-19 και δημιούργησε μια νέα εμπειρία στην απομακρυσμένη συνεργασία. Η υποβολή των ιδεών, οι εκπαιδεύσεις, η αξιολόγηση, η καθοδήγηση των ομάδων (mentoring) και η παρουσίαση (pitching) των ιδεών υλοποιήθηκαν ψηφιακά. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι καθώς και το management του Ομίλου ΟΤΕ είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ψηφιακές εκδηλώσεις με προσκεκλημένους ομιλητές από startups και μέλη του Οικοσυστήματος Καινοτομίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Incubators, Funds) με κεντρικό ερώτημα πως η καινοτομία μπορεί να δώσει λύσεις στα νέα δεδομένα. 

Συνολικά περισσότεροι από 1.600 εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ εγγράφηκαν στο Ideanet, ενώ κατατέθηκαν περισσότερες από 90 ιδέες. Από αυτές, οι 70 ιδέες προχώρησαν στην επόμενη φάση, αφού σχημάτισαν ομάδες 2 έως 6 μελών και αξιολογήθηκαν από την αρμόδια επιτροπή κάθε κατηγορίας, που απαρτιζόταν από ανώτερα στελέχη του Ομίλου ΟΤΕ. Το COSMOTE Innovation ανέδειξε 4 νικήτριες ιδέες, μια από κάθε κατηγορία, που παρουσιάστηκαν στη διοικητική ομάδα του Ομίλου ΟΤΕ, η οποία έδωσε την έγκρισή της για προχωρήσουν στο στάδιο της διερεύνησης και υλοποίησης. 

H δράση COSMOTE InnovatiON υλοποιήθηκε με το συντονισμό της ομάδας ΙΤ Innovation Center του Ομίλου ΟΤΕ, σε συνεργασία με τις ομάδες Εταιρικής Επικοινωνίας και Ανθρώπινου Δυναμικού.

Η ομάδα ΙΤ Innovation Center του Ομίλου ΟΤΕ

Η ομάδα ΙΤ Innovation Center του Ομίλου ΟΤΕ δημιουργήθηκε το 2016, με στόχο την παρακολούθηση, υποστήριξη κι ενίσχυση της καινοτομίας σε όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες και δραστηριότητες του Ομίλου ΟΤΕ.

Το ΙΤ Innovation Center πειραματίζεται με νέες τεχνολογίες όπως AI & Analytics, VR, AR & Mixed Reality, 3D Printing, Human – Robot Interaction κλπ., δοκιμάζει πιλοτικές εφαρμογές (Proof of Concepts) σε πραγματικά use cases σε συνεργασία με Startups/Scaleups και Ερευνητικά Κέντρα. Παράλληλα, συμμετέχει σε Ευρωπαϊκά Ερευνητικά έργα Πληροφορικής και δημιουργεί γέφυρες μεταξύ του Ομίλου ΟΤΕ και του Startup Οικοσυστήματος της Ελλάδας και του εξωτερικού. 

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Ίδρυμα Vodafone: Για 11η χρονιά τρέχει το World of Difference

Το πρόγραμμα World of Difference του Ιδρύματος Vodafone ολοκληρώνει τη 10η επετειακή του χρονιά και επιστρέφει, αναζητώντας 10 νέους απ’ όλη την Ελλάδα, που θα λάβουν μέρος στον 11ο κύκλο και θα απασχοληθούν για 6 μήνες σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς της επιλογής τους, ενώ το Ίδρυμα Vodafone θα καλύψει τον μισθό και τις εργοδοτικές τους εισφορές.

Όλοι οι νέοι, ηλικίας 18-35, με πάθος και όρεξη για προσφορά, οι οποίοι επιθυμούν να εργαστούν στον τομέα κοινωνικής απασχόλησης, μπορούν να διεκδικήσουν και να κερδίσουν μια θέση  στο πρόγραμμα. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν τον ΜΚΟ που τους εμπνέει, να λάβουν τη στήριξή του και να συμφωνήσουν σε ένα συγκεκριμένο έργο το οποίο θα αναλάβουν το διάστημα της απασχόλησής τους, που αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες της τεχνολογίας θα μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο της δράσης τους για έναν κόσμο πιο δίκαιο και πιο βιώσιμο για όλους.

Όσοι επιθυμούν να γίνουν μέλη αυτής της ομάδας νέων που εργάζεται για τη διαμόρφωση ενός καλύτερου αύριο μπορούν να λάβουν μέρος, συμπληρώνοντας την αίτηση στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος Vodafone www.vodafone.gr/vodafone-ellados/vodafone-world-of-difference/, με καταληκτική ημερομηνία την Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020. 

Και φέτος αρωγός στο «ταξίδι» αυτό είναι το HIGGS – Higher Incubator Giving Growth & Sustainability, το 1ο Incubator & Accelerator για ΜΚΟ στην Ελλάδα, που προσφέρει τόσο στους συμμετέχοντες όσο και στους νέους νικητές και τις αντίστοιχες ΜΚΟ που θα προκύψουν, γνώσεις και εργαλεία, που θα ενισχύσουν και θα μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα του έργου τους. Μέσα από σειρά σεμιναρίων και υπηρεσιών συμβουλευτικής πάνω σε θεματικές όπως στρατηγική, ανεύρεση πόρων, πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, marketing, εθελοντισμός αλλά και νομικά και λογιστικά ζητήματα, οι συμμετέχοντες θα λάβουν την απαραίτητη υποστήριξη από την ομάδα του HIGGS.

Η Ρούλη Χριστοπούλου, Υπεύθυνη Τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Ιδρύματος Vodafone, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί την επισφράγιση των 10 χρόνων από την έναρξη του προγράμματος που δρα πολλαπλασιαστικά για την αντιμετώπιση καίριων κοινωνικών ζητημάτων. Το World of Difference μετρά μέχρι σήμερα περισσότερες από 2.000 αιτήσεις, 89 συμμετέχοντες, 81 ΜΚΟ και σχεδόν μισό εκατομμύριο έμμεσα ωφελούμενους συνάνθρωπούς μας! Αυτά είναι τα πρώτα εντυπωσιακά αποτελέσματα της έρευνας κοινωνικού αντικτύπου που υλοποιήσαμε μαζί με το HIGGS για το πρόγραμμα – θα παρουσιαστούν και αναλυτικά το προσεχές διάστημα – και τα οποία επιβεβαιώνουν την πεποίθηση μας στο Ίδρυμα Vodafone, ότι η τεχνολογία έχει τη δύναμη να αλλάξει τη ζωή μας».

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Vodafone: Στήριξη συνδρομητών σε Ιόνιο και Κεντρική Ελλάδα

Η Vodafone Ελλάδας στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της στο Ιόνιο και την Κεντρική Ελλάδα, που έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για περισσότερη επικοινωνία σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Οι συνδρομητές της Vodafone, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος, καρτοκινητής που ζουν στην Ιθάκη, τη Ζάκυνθο, το Αργοστόλι και το Ληξούρι της Kεφαλονιάς, την Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, την Μακρακώμη Φθιώτιδας, τον Αλμυρό και τη Νέα Αγχίαλο Μαγνησίας, θα έχουν στη διάθεση τους αυτόματα και δωρεάν για χρήση, από τις 19 Σεπτεμβρίου έως και τις 4 Οκτωβρίου:

  • 1500 λεπτά ομιλίας προς όλους
  • 15 GB

Επιπλέον, η Vodafone αναστέλλει τη διαδικασία είσπραξης οφειλών και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους κατοίκους των ανωτέρω πληγεισών περιοχών έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Η Vodafone Ελλάδας εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στους οικείους των θανόντων.

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ