Connect with us

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

ΙST: Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης σε συνεργασία με το Ιατρικό Αθηνών

Το IST College θα προσφέρει από τον Σεπτέμβριο του 2020, σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, έναν από τους κορυφαίους Ευρωπαϊκούς Ομίλους Υγείας, το καινοτόμο πρόγραμμα «Συμβουλευτική Ψυχοσωματικής Υγείας με Εφαρμογή του Αξιολογικού Προτύπου».

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιείται με την συνεργασία του διακεκριμένου, Ομότιμου Καθηγητή Ψυχιατρικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κωνσταντίνου Ρ. Σολδάτου, Επιστημονικού Υπευθύνου του προγράμματος, και μιας διεπιστημονικής ομάδας καταξιωμένων επαγγελματιών στην φροντίδα της Ψυχοσωματικής Υγείας όπως και επιστημόνων με μακρά εμπειρογνωμοσύνη στην άσκηση της Συμβουλευτικής και σε ποικίλες Ψυχοθεραπείες.  

Το καινοτόμο αυτό πρόγραμμα έχει ως βασικό στόχο την προαγωγή της ψυχικής υγείας μέσω μιας συστηματοποιημένης εκπαίδευσης των εκπαιδευομένων με την μέθοδο του ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ώστε να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και την ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων που θα τους κάνει  ικανούς να αντιμετωπίσουν διάφορες ψυχοπιεστικές καταστάσεις που σχετίζονται με προβλήματα ζωής ή ως απόρροια σωματικής νόσου. Η διαχείριση κρίσεων και η επίλυση προβλημάτων, η αντιμετώπιση ψυχολογικών αντιστάσεων θυμού, φόβου, άγχους και άλλων αρνητικών συναισθημάτων και συμπεριφορών είναι μόνο μερικά από τα θέματα για τα οποία οι απόφοιτοι θα αποκτήσουν γνώσεις ενώ παράλληλα θα έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν επαρκείς δεξιότητες μέσω της πρακτικής τους άσκησης σε συνεργασία με τον Όμιλο του Ιατρικού Αθηνών. Στα πλαίσια αυτά, οι στόχοι της εκπαίδευσης είναι η επαρκής εξοικείωση με τις βασικές αρχές του ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ώστε να μπορούν να εργαστούν ως Σύμβουλοι Ψυχοσωματικής Υγείας.

Σημαντικό πλεονέκτημα του προγράμματος Συμβουλευτική Ψυχοσωματικής Υγείας είναι ότι: α) απευθύνεται σε ιατρούς όλων των ειδικοτήτων και σε άλλους λειτουργούς υγείας (Ψυχιάτρους, Ψυχολόγους, Συμβούλους, Ψυχοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Νοσηλευτές κ.α.) με στόχο να ενισχύσει την θεραπευτική τους πράξη και να εξασφαλίσει την  καλή συνεργασία των ασθενών στη θεραπεία και την βελτίωση της ποιότητας ζωής.

β) απευθύνεται σε μη ειδικούς λειτουργούς υγείας οι οποίοι θα εκπαιδευτούν στην απόκτηση ειδικών δεξιοτήτων ψυχικής υγείας με στόχο την έγκαιρη αναγνώριση ψυχικών διαταραχών και την κατάλληλη παροχή υποστηρικτικών και θεραπευτικών παρεμβάσεων στον χώρο τους και στο κοινωνικό σύνολο.

γ) η εκπαίδευση στο ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ αποτελεί θεραπεία για το άτομο και για τις ομάδες που το παρακολουθούν ενισχύοντας την αυτοανάπτυξη, την αυτονομία και την δημιουργικότητα με την τροποποίηση των δυσλειτουργικών αξιολογικών νοητικών κατασκευών.

Το πρόγραμμα έχει τριετή διάρκεια, είναι πιστοποιημένο και εγκεκριμένο από την Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής (E.E.Σ) και την European Association for Counselling (E.AC). Η εκπαίδευση εναρμονίζεται και υπερκαλύπτει τα κριτήρια/στάνταρντ των Ελληνικών και Διεθνών Εταιρειών Συμβουλευτικής και οι απόφοιτοι μπορούν να λάβουν την Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση Συμβούλου Ψυχοσωματικής Υγείας. 

«Το “καινοτόμο” πρόγραμμα στην προαγωγή Ψυχοσωματικής Υγείας έρχεται να επισφραγίσει την επιτυχημένη πορεία του IST στο χώρο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Οι φοιτητές μας, χάρη στην πολύτιμη συνεργασία μας με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πρακτική άσκηση και να αποκτούν γνώσεις που είναι εμπεριστατωμένες, εξασφαλίζοντας μία εξελισσόμενη επαγγελματική σταδιοδρομία και καταξίωση, ώστε να συμβάλλουν δυναμικά στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας» δήλωσε ο Δρακούλης Φουντουκάκος, συνιδρυτής του IST College και επίτιμος πρόεδρος του ΕΒΕΑ. 

Με παρουσία 30 χρόνια στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, το IST προσφέρει στην Ελλάδα πτυχία Bachelor’s & Master’s, Supported Distance Learning  προγράμματα, καθώς και σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα δια βίου μάθησης στους τομείς της Επιστήμης Υπολογιστών – Πληροφορικής, στις Επιχειρησιακές και Οικονομικές Επιστήμες, στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Σπουδές και στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες – Ψυχολογία.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

ΑΕΠ: Συνεργασία για την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού

Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ των φορέων τους υπέγραψαν ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, Καθηγητής Οδυσσέας Ιωάννης Ζώρας και ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχιας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γεώργιος Σταμάτης.

Η κίνηση αυτή πηγάζει από την επιθυμία του ΕΑΠ να συμβάλει στην αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού που βιώνουν άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού. Έτσι το Ίδρυμα αποφάσισε και κατοχύρωσε μέσω του πρωτόκολλου αυτού, τη χορήγηση τριανταπέντε συνολικά υποτροφιών ετησίως, οι οποίες απευθύνονται τόσο σε απόφοιτους Λυκείου για την παρακολούθηση Προπτυχιακών Προγραμμάτων, όσο και σε πτυχιούχους για την παρακολούθηση Μεταπτυχιακών.

Οι υποτροφίες αφορούν εν δυνάμει φοιτητές, στη δωρεάν φοίτηση σε δύο Θεματικές Ενότητες ανά έτος, ή δύο ανά εξάμηνο, ανάλογα με την ακαδημαϊκή διάρθρωση του εκάστοτε Προγράμματος. Η χορηγηθείσα υποτροφία, ετήσια ή εξαμηνιαία δύναται να ανανεώνεται κατά ένα έτος ή εξάμηνο αντίστοιχα, υπό την προϋπόθεση της επιτυχούς ολοκλήρωσης τουλάχιστον μίας Θεματικής Ενότητας ανά έτος ή εξάμηνο, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών του Προγράμματος.

Δικαιούχοι των υποτροφιών δύναται να είναι: 

  • ïΡομά που διαβιούν σε καταυλισμούς και συνθήκες κοινωνικού αποκλεισμού ή ακραίας φτώχειας, καθώς και Ρομά που παρέχουν υπηρεσίες διαμεσολάβησης.
  • ïΩφελούμενοι λόγω αστεγίας. 
  • ïΠρώην φιλοξενούμενοι δομών παιδικής προστασίας ή φιλοξενούμενοι δομών παιδικής προστασίας που έχουν υπερβεί το 18ο έτος της ηλικίας τους.

Η Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας, της οποίας η αποστολή είναι η εξειδίκευση και εφαρμογή ενός συνολικού, αποτελεσματικού, δίκαιου και βιώσιμου μοντέλου κοινωνικής αλληλεγγύης  και στρατηγικός της στόχος ο σχεδιασμός, ο προγραμματισμός, η οργάνωση, ο έλεγχος και η αξιολόγηση πολιτικών και δράσεων για τις ευάλωτες και ειδικές ομάδες του πληθυσμού,  υποστηρίζει την ανωτέρω πρωτοβουλία  και συνεργάζεται με το ΕΑΠ για την υλοποίηση της.  

Το προσεχές διάστημα θα ακολουθήσει ανακοίνωση με περισσότερες λεπτομέρειες για τις υποτροφίες.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Η MetLife στηρίζει τα νέα επιχειρηματικά ταλέντα της Ελλάδας

Με σημαντική ελληνική διάκριση πραγματοποιήθηκε ο 31oς Πανευρωπαϊκός Τελικός Διαγωνισμός Μαθητικής Επιχειρηματικότητας του JA Europe «The Company of the Year Competition 2020».

Ο διαδικτυακός διαγωνισμός φιλοξενήθηκε από το Junior Achievement Πορτογαλίας και η virtual τελετή των βραβεύσεων μεταδόθηκε live στις 24 Ιουλίου.

Η Μαθητική Εικονική Επιχείρηση ECOWAVE Α.Ε. από το Αριστοτέλειο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης εκπροσώπησε την Ελλάδα, έχοντας αποσπάσει το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης  Junior Achievement Greece, που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της MetLife.  

Χάρη στο καινοτόμο προϊόν, αλλά και στην άριστη προετοιμασία της, η ομάδα ECOWAVE κατέκτησε το Βραβείο Καινοτομίας JA Europe Delta Innovation Award και συγκαταλέγεται μεταξύ των 7 καλύτερων μαθητικών επιχειρήσεων της Ευρώπης για το 2020. Το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού κέρδισε η ομάδα Bubbles από τη Δανία.

Η MetLife στηρίζει συστηματικά τα τελευταία επτά χρόνια τη διοργάνωση των φοιτητικών και μαθητικών διαγωνισμών του ΣΕΝ/Junior Achievement Greece, τόσο μέσω χορηγιών όσο και με τη συμμετοχή περισσότερων από 400 εθελοντών της, οι οποίοι παρέχουν καθοδήγηση και mentoring στις ομάδες. 

Μέχρι σήμερα, με την υποστήριξη του MetLife Foundation, η εταιρία έχει διαθέσει στην Ελλάδα πάνω από 500.000 δολάρια, σε προγράμματα που παρέχουν σε παιδιά και νέους πρόσβαση σε γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την οικονομία και την επιχειρηματικότητα, προκειμένου να μπορέσουν να αλλάξουν τη ζωή τους προς το καλύτερο. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ