Connect with us

Λιανεμπόριο

Tα ΟΚ! Anytime Markets δίνουν «Χρώμα στον Χώρο της Υγείας»

Σε ένα δημόσιο κέντρο υγείας μετέφεραν φέτος τα OΚ! Anytime Markets τη δράση «Ζωγραφίζοντας σχολικά κτίρια – Ομορφαίνουμε τις γειτονιές μας» που υλοποιούν τα τελευταία χρόνια με τη βοήθεια της Urban Act.

Με την νέα σειρά ενεργειών «Χρώμα στον Χώρο της Υγείας», τα OΚ! Anytime Markets σε συνεργασία με τους καλλιτέχνες της Urban Act ξεκίνησαν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των τοιχογραφιών στο Τζάνειο Νοσοκομείο, μεταμορφώνοντας με μοναδικό τρόπο την Μαιευτική Κλινική και το νεοσύστατο τμήμα Νεογνών, με κύριο προσανατολισμό τον μητρικό θηλασμό.

Την ημέρα ολοκλήρωσης του έργου, τη δική της πινελιά στο έργο έβαλε και η γνωστή παρουσιάστρια Φαίη Σκορδά, η οποία δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένη με την πρωτοβουλία των OK! Markets Anytime. Ως μητέρα γνωρίζω πόσο σημαντικό είναι να βρίσκεσαι σε έναν ζεστό χώρο όταν φέρνεις το μωρό σου στον κόσμο ενώ, και ως ασθενής το πόσο βοηθάει την ψυχολογία σου το περιποιημένο περιβάλλον.  Όλοι μας άλλωστε έχουμε ανάγκη για έναν πιο όμορφο κόσμο γύρω μας και ελπίζω η σημερινή μέρα να είναι μόνο η αρχή για ακόμα περισσότερες παρόμοιες δράσεις στο χώρο της Υγείας και όχι μόνο»

Τα ΟΚ! Anytime Markets επενδύουν συστηματικά σε δράσεις Ε.Κ.Ε που στόχο έχουν να στηρίξουν τις τοπικές κοινωνίες της Αττικής ομορφαίνοντας δημόσια κτήρια, ενώ επεκτείνουν τις δράσεις αυτές και σε κτήρια του χώρου της υγείας. Η υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας των OK! Anytime Markets, Μαρία Αρτίκη δήλωσε: «Η δράση «Χρώμα στον Χώρο της Υγείας» πραγματοποιείται για πρώτη φορά στο πλαίσιο ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής μας Ευθύνης και αποτελεί εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας δράσης «Ζωγραφίζοντας σχολικά κτίρια – Ομορφαίνουμε τις γειτονιές μας». Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Φαίη που βρίσκεται σήμερα εδώ μαζί μας στηρίζοντας την πρωτοβουλία μας καθώς και την ομάδα της Urban Act που με τη δημιουργικότητά της υλοποιούμε με επιτυχία την αισθητική αναβάθμιση χώρων που το είχαν ανάγκη».

Εκ μέρους της διοίκησης του Τζανείου Νοσοκομείου, η Μαρία Αρβανίτη, Διοικήτρια του Νοσοκομείου, δήλωσε «Χαιρετίζω με ιδιαίτερη χαρά την πρωτοβουλία και δράση των OK Anytime Markets και δηλώνω εκ μέρους του ΔΣ ότι τέτοιες δράσεις αποτελούν για το χώρο της υγείας αισιόδοξα μηνύματα μιας δημιουργικής με κοινωνικό χαρακτήρα συνεργασίας.  Γι’αυτό και έτυχε της αποδοχής του ΔΣ του Νοσοκομείου μας.  Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είμαστε σε θέση να εγκαινιάσουμε μια σύγχρονη Μονάδα Νεογνών Β΄ επιπέδου πλήρως ιατροτεχνολογικά εξοπλισμένη με εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας, στην οποία το υπέροχο αισθητικό αποτέλεσμα θα οφείλεται στην συγκεκριμένη παρέμβαση των OK Anytime Markets μέσω της ομάδας Urban Act».

Στη φωτογραφία: Δέσποινα Ξυνού, Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος OK Anytime Markets -Φαίη Σκορδά, παρουσιάστρια – Μαρία Αρτίκη, Υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας, OK Anytime Markets

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ενέργεια/ Φυσικοί Πόροι

Διασημότητες με κοσμήματα Chopard στο UNICEF Summer Gala

Η Chopard συνεχίζοντας τις δραστηριότητες της με φιλανθρωπικούς σκοπούς, ήταν ο βασικός χορηγός του πρώτου διεθνούς Φιλανθρωπικού Γκαλά της UNICEF πού οργανώθηκε από την UNICEF Italia και την LuisaViaRoma.

Το Καλοκαιρινό Γκαλά συγκέντρωσε χρήματα για το εργο της UNICEF στην προσφορά φροντίδας και προστασίας στα πλέον ευάλωτα παιδιά του κόσμου.

Η Βρετανίδα Τραγουδίστρια και Ηθοποιός Rita Ora ελαμπε στο κόκκινο χαλί με σκουλαρίκια από την Precious Chopard Collection με ρουμπίνια πουάρ 16.56 καράτια και διαμάντια σε λευκό χρυσό 18 καρατίων, με ένα διαμαντένιο δακτυλίδι από την ιδια συλλογή.  Επέλεξε επίσης νά φορέσει ενα δακτυλίδι σε ρόζ χρυσό18 καρατίων με 14.41 καράτια τουρμαλίνες και διαμάντια και ένα διαμαντένιο δακτυλίδι σε λευκό χρυσό 18 καρατίων, και τά δύο από την Haute Joaillerie Collection.

Για την ερμηνεία της στην σκηνή, φόρεσε ένα κολιέ σε λευκό χρυσό 18 καρατίων με διαμάντια 45.75 καράτια από την Haute Joaillerie Collection.

Τα κοσμήματα Chopard τίμησαν επίσης η Αμερικανίδα μοντέλο και ηθοποιός Emily Ratajkowski, η τραγουδίστρια και ηθοποιός Nicole Scherzinger, η Ιταλίδα τηλεπαρουσιάστρια Melissa Satta, η Αμερικανίδα μοντέλο Jasmine Tookes, η Ρουμάνα μοντέλο Catrinel Marlon, η Γαλλίδα μοντέλο Gabrielle Caunesil κ.α..

Περισσότερα

Λιανεμπόριο

Συγκινητική η ανταπόκριση στο κάλεσμα της Media Markt

Είδη πρώτης ανάγκης για τους πυρόπληκτους της Ανατολικής Αττικής συγκέντρωσε η Media Markt, στο κάλεσμα της οποίας η ανταπόκριση ήταν συγκινητική.

Το κατάστημα στην Λ. Μαραθώνος λειτούργησε ως σημείο συγκέντρωσης του φαρμακευτικού υλικού, ειδών υγιεινής, καθώς και τροφίμων μακράς διάρκειας, που πρόσφεραν οι 800 οικογένειες των εργαζομένων αλλά και του κόσμου που έσπευσε να συνδράμει στην προσπάθεια, με το φορτηγό να αποχωρεί γεμάτο για το ΚΕΕΛΠΝΟ, ώστε το συγκεντρωθέν υλικό να διανεμηθεί στους πληγέντες της Αν. Αττικής.

Η Μedia Markt θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό των πληγέντων, προχωρώντας σε οικονομική ενίσχυση μέσω κατάθεσης στον σχετικό ειδικό τραπεζικό λογαριασμό που άνοιξε ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου.

Επίσης, σε συνεννόηση με τους πληγέντες Δήμους, η Media Markt προσφέρει ήδη ηλεκτρικές συσκευές για την κάλυψη άμεσων υλικοτεχνικών αναγκών.

Ο Διευθυντής του καταστήματος στη Λ. Μαραθώνος, Θανάσης Μανωλόπουλος ευχαρίστησε τον κόσμο που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα για συλλογή υλικού πρώτης ανάγκης και τόνισε πως ο ίδιος και οι εργαζόμενοι της Media Markt θα συνεχίσουν εμπράκτως να στηρίζουν την προσπάθεια βοήθειας των πληγέντων.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Visa: Στηρίζει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” με Εθνική και Κωτσόβολο

Την στήριξη του πανελλαδικού έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ανακοίνωσε η Visa σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά σε σαράντα καταστήματα Κωτσόβολος πανελλαδικά, εγκαθίστανται τερματικά μηχανήματα POS, όπου με ένα απλό άγγιγμα της κάρτας όλοι θα μπορούν να στηρίξουν «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα παιδιά, που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Η δωρεά μέσω ανέπαφων συναλλαγών είναι πολύ απλή. Το ειδικό τερματικό POS θα βρίσκεται δίπλα από κάθε ταμείο των καταστημάτων, με μοναδική αποστολή την αποδοχή χρημάτων με αποκλειστικό αποδέκτη τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Τα συγκεκριμένα τερματικά θα λειτουργούν ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα για ηλεκτρονικές πληρωμές. Ακουμπώντας τις ανέπαφες Visa κάρτες στο νέο τερματικό θα πραγματοποιείται απευθείας δωρεά 2 ευρώ στον Οργανισμό, με την παράλληλη έκδοση ανάλογης απόδειξης

“Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο για την υποστήριξη του πολύτιμου έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με την χρήση της τεχνολογίας ελπίζουμε να συγκεντρώσουμε δωρεές πιο εύκολα”, δήλωσε ο Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της Visa για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο ενώ η Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, της Εθνικής επισήμανε ότι μία από τις θεμελιώδεις αξίες της Τράπεζας, σε όλη τη διάρκεια της πορείας της είναι η συνεισφορά της στην πρόοδο και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. “Ο καθένας από εμάς θα μπορεί να προσφέρει 2 ευρώ με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτα και να συμβάλει στην φροντίδα των παιδιών που μας έχουν ανάγκη”, πρόσθεσε ενώ από την πλευρά του ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, επισήμανε ότι η ισχύς εν τη ενώσει μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μας προς το καλύτερο. “Αποτελεί χρέος των μεγάλων εταιρειών να προσφέρουν συστηματικά προς την κοινωνία και να δημιουργούν αυτήν την κουλτούρα, τόσο στους εργαζομένους τους, όσο και στους πελάτες τους…”, τόνισε.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ