Connect with us

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

ΤΑP: 33 παιδικές χαρές σε Κομοτηνή, Θράκη και Χαλκηδόνα

Με αφετηρία 33 παιδικές χαρές στο Δήμο Κομοτηνής, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, και το Δήμο Χαλκηδόνας, στην αντίστοιχη της Κεντρικής Μακεδονίας, ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (ΤΑΡ) AG και η εργολήπτρια εταιρεία του ξεκινούν την κατασκευή ή ανακατασκευή μίας σειράς παιδικών χαρών στη Βόρεια Ελλάδα.

Πρόκειται για πρωτοβουλία που εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα του ΤΑΡ Έργα Πνοής / Ανάπτυξη Τοπικών Υποδομών, που με τη σειρά του είναι μέρος των εκτεταμένων Κοινωνικών και Περιβαλλοντικών Επενδύσεων τις οποίες το Έργο υλοποιεί στις κοινότητες από τις οποίες διέρχεται, απαντώντας σε σχετικά αιτήματα των τοπικών κοινωνιών.

Η πρώτη φάση του προγράμματος των παιδικών χαρών υλοποιείται στις περιοχές του Δήμου Κομοτηνής, Μεσοχώρι, Κόσμιο και Ροδίτη, για να πάρουν έπειτα σειρά το Θρυλόριο, ο Φύλακας και το Μεγάλο Δουκάτο. Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει στις τρεις πρώτες δημοτικές ενότητες, έπειτα και από τη σχετική ενημέρωση που έλαβε ο Δήμαρχος Κομοτηνής, Γιώργος Πετρίδης, από τους εκπροσώπους του ΤΑΡ – τον Υπεύθυνο Τοπικών Κοινωνιών για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Σπύρο Νάκο, και τη Σύμβουλο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Ζωή Μπαβαβέα.

Ο Δήμαρχος μάλιστα επισκέφθηκε το εργοτάξιο στο Μεσοχώρι, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την έναρξη των εργασιών και το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού των συνεργείων. «Είμαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει», τόνισε, «για να μπορούν τα παιδιά μας να παίζουν και να αθλούνται σε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον».

Ακολουθεί ο Δήμος Χαλκηδόνας, όπου τα έργα πρόκειται να ξεκινήσουν εντός των επόμενων εβδομάδων σε τέσσερα σημεία, από τις συνολικά 27 παιδικές χαρές που θα ανακαινιστούν στην περιοχή, με πρώτη αυτήν στην κοινότητα Μικρό Μοναστήρι.

Οι πρώτες παραδόσεις παιδικών χαρών στους δύο Δήμους, των οποίων ο συνολικός πληθυσμός ξεπερνά τους 100.000 κατοίκους, αναμένονται μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.

Κι έπεται συνέχεια, καθώς ο ΤΑΡ συνεχίζει να εξετάζει και να αξιολογεί σχετικά αιτήματα από Δήμους και κοινότητες για την κατασκευή ή ανακαίνιση παιδικών χαρών που βρίσκονται στην αρμοδιότητά τους, πάντα με στόχο να προσφέρονται ασφαλείς και προστατευμένοι χώροι ψυχαγωγίας στα παιδιά.

Στη φωτογραφία: Ο Δήμαρχος Κομοτηνής, Γιώργος Πετρίδης, και η Διευθύντρια της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, Δέσποινα Πάσσου (δεξιά), με τους εκπροσώπους του ΤΑΡ στο εργοτάξιο του Μεσοχωρίου

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Carglass®: Καθαρισμός Πάρκου «Αντώνης Τρίτσης»


Με αφορμή την εθελοντική δράση “Let’s do it Greece”, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Απριλίου καθαρισμός του Πάρκου Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Αντώνης Τρίτσης», από την ομάδα εθελοντών της Carglass®, «Πράξεις Ευθύνης».

Το «Αντώνης Τρίτσης» αποτελεί το μεγαλύτερο πάρκο των Βαλκανίων, έκτασης 1.200 στρεμμάτων, γι’αυτό και θεωρείται μία από τις σημαντικότερες πηγές οξυγόνου για την Αττική. Διαθέτει έξι τεχνητές λίμνες και πλούσια χλωρίδα και πανίδα, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί καταφύγιο για πολλά είδη πτηνών. Υπό τις οδηγίες της οργάνωσης «Οι Φίλοι του Πάρκου», η ομάδα εθελοντών της Carglass® κάλυψε το δασικό τμήμα του Πάρκου, καθώς και την περίμετρο της κεντρικής λίμνης, συλλέγοντας απορρίμματα. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του θέματος της δράσης «Οικογένεια», οι εθελοντές συμμετείχαν με τις οικογένειές τους, δίνοντας έτσι το παράδειγμα στην επόμενη γενιά.

Η Carglass® επιδιώκει και προάγει την ενεργό παρέμβαση σε θέματα που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ, μέσα από τη συμμετοχή της ομάδας εθελοντών σε συντονισμένες δράσεις, συνεισφέρει στην προσπάθεια των ευαισθητοποιημένων φορέων και πολιτών για ένα καθαρότερο φυσικό περιβάλλον.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η «Ώρα της Γης» στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Το αεροδρόμιο της Αθήνας δηλώνει για ενδέκατη συνεχή χρονιά «παρών» στην «Ώρα της Γης»!
Tο Σάββατο, 30 Μαρτίου 2019, το αεροδρόμιο της Αθήνας θα σβήσει τα φώτα και θα διακόψει τη λειτουργία ενός από τους δύο διαδρόμους του (δυτικός διάδρομος, 03L/21R και οι τροχόδρομοί του) από τις 20:30 έως τις 21:30, συμμετέχοντας και φέτος στην παγκόσμια πρωτοβουλία του WWF.
Κατά τη διάρκεια της Ώρας της Γης 2019, θα μειωθεί επίσης ο φωτισμός στα κτίρια, στους χώρους στάθμευσης οχημάτων προσωπικού και σε άλλους επιλεγμένους χώρους εντός του αεροδρομίου. Φέτος, το επίσημο βίντεο του Earth Hour θα προβάλλεται στις οθόνες του κεντρικού αεροσταθμού, αλλά και στoυς χώρους γραφείων, για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση τόσο των επιβατών όσο και του προσωπικού.

Για την ευαισθητοποίηση των πολιτών στο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής, ανακοινώσεις στον κεντρικό αεροσταθμό θα ενημερώνουν το κοινό για την παγκόσμια κινητοποίηση του WWF και την ενεργό συμμετοχή του αεροδρομίου της Αθήνας. Παράλληλα, ο ΔΑΑ ενθαρρύνει όλο το προσωπικό του αεροδρομίου να συμβάλει ατομικά στην «Ώρα της Γης» μειώνοντας ή σβήνοντας τα φώτα στο σπίτι. Στη συμβολική αυτή κίνηση για την κλιματική αλλαγή, συμμετέχουν επίσης η εταιρεία καυσίμων Shell, το ξενοδοχείο Sofitel, τα καταστήματα Factory Outlet και Leroy Merlin και άλλα μέλη της αεροδρομιακής κοινότητας.

Αεροδρόμιο Αθήνας και Κλιματική Αλλαγή
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει ενεργό ρόλο στο θέμα της κλιματικής αλλαγής. Από το 2008 υλοποιεί το «Εταιρικό Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή» το οποίο επικαιροποιείται σε ετήσια βάση. Παράλληλα, το αεροδρόμιο της Αθήνας συμμετέχει ενεργά στο εθελοντικό παγκόσμιο πρόγραμμα για τη διαχείριση και μείωση των εκπομπών άνθρακα Airport Carbon Accreditation. Σε αυτό το πλαίσιο, Ο ΔΑΑ έχει καταφέρει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακά του σχεδόν κατά 50% από το 2005 και έχει μηδενίσει το αποτύπωμά του από το 2015, επιτυγχάνοντας να πιστοποιηθεί στο τελευταίο στάδιο «Ουδέτερο Ισοζύγιο Άνθρακα» (Neutrality) του προγράμματος. Τέλος, το 2018 ολοκληρώθηκε με επιτυχία η επαναπιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ενέργειας του ΔΑΑ σύμφωνα με τις απαιτήσεις του EN ISO 50001.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Το ΕΚ στηρίζει τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από αυτοκίνητα

Σχέδια για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από αυτοκίνητα και ημιφορτηγά μέχρι το 2030 ενέκριναν οι ευρωβουλευτές την Τετάρτη. Τα μέτρα έχουν ήδη συμφωνηθεί ανεπίσημα μεταξύ του Κοινοβουλίου και των υπουργών της ΕΕ και περιλαμβάνουν υψηλότερο στόχο (37,5%) μείωσης εκπομπών από το σύνολο των νέων αυτοκινήτων μέχρι το 2030, σε σύγκριση με αυτόν που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (30%). Η νομοθεσία θέτει επίσης στόχο μείωσης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από νέα ημιφορτηγά (31%) μέχρι το 2030. «Οι ευρωβουλευτές παλέψαμε σκληρά για να προστατεύσουμε την ακεραιότητα του περιβαλλοντικού χαρακτήρα της νομοθεσίας και τα οφέλη για την υγεία, τους καταναλωτές και την καινοτομία που αφορούν όλους τους Ευρωπαίους πολίτες. Πετύχαμε τους στόχους μας παρά την μανιώδη αντίδραση των αυτοκινητοβιομηχανιών και κάποιων κρατών μελών που αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν ότι αυτοί οι πιο φιλόδοξοι στόχοι δημιουργούν νέες ευκαιρίες», δήλωσε η εισηγήτρια Miriam Dalli (Σοσιαλιστές, Μάλτα). Η νομοθεσία υιοθετήθηκε με 521 ψήφους έναντι 63 και 34 αποχών. Τώρα απαιτείται η τελική έγκριση από το Συμβούλιο πριν τη δημοσίευσή της στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

Κοινωνικές επιπτώσεις της μετάβασης στην οικονομία χαμηλών εκπομπών

Οι κατασκευαστές των οποίων ο μέσος όρος εκπομπών θα υπερβαίνει τα όρια αυτά θα είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν σχετικά τέλη ρύπανσης. Μέχρι το 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει να εκτιμήσει αν αυτά τα ποσά θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση μιας δίκαιης μετάβασης στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών και για τη στήριξη της επαγγελματικής κατάρτισης των εργαζόμενων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ανάλυση του κύκλου ζωής

Η νέα νομοθεσία απαιτεί την επιθεώρηση των εκπομπών κατά τη διάρκεια ολόκληρου του κύκλου ζωής των οχημάτων σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η Επιτροπή θα πρέπει επίσης να εκτιμήσει εάν θα πρέπει να καθιερωθεί κοινή μεθοδολογία για τις επιθεωρήσεις και πρότυπα καταγραφής δεδομένων, το αργότερο μέχρι το 2023. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να κινηθεί η νομοθετική διαδικασία.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ