Connect with us

ΜΚΟ / Ιδρύματα / Σωματεία

THI: Πάνω από 2 εκατ. δολ. συγκέντρωσε το ετήσιο γκαλά

To 6o Ετήσιο Γκαλά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (THI) πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου και συγκέντρωσε περισσότερα από 2 εκατ. δολ.. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν περισσότεροι από 750 καλεσμένοι.

Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν θα επενδυθούν σε επιχειρηματικά προγράμματα και ευκαιρίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ελλάδα και επίσης θα διατεθούν για την ανακούφιση από την οικονομική κρίση στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και ιδιαιτέρως στα παιδιά.

Το Γκαλά αυτό είναι η μεγαλύτερη και πιο επιτυχημένη εκδήλωση συγκέντρωσης χρημάτων της Ελληνικής Διασποράς, προσελκύοντας Έλληνες από τις Η.Π.Α., τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και την Αυστραλία. Η Ελληνική Πρωτοβουλία ηγείται της ελληνικής κοινότητας της διασποράς σε διεθνές επίπεδο στην ενημέρωση και τη συγκέντρωση κεφαλαίων για την Ελλάδα.

Από την ίδρυσή της, η Ελληνική Πρωτοβουλία έχει διαθέσει περισσότερα από 13 εκατομμύρια δολάρια για οικονομική ανάπτυξη και ανακούφιση από την οικονομική κρίση στην Ελλάδα

Οι τιμώμενοι του Γκαλά 2018:

  • Paul Polman, CEO της Unilever και συνεργάτης του προγράμματος ReGeneration της Ελληνικής Πρωτοβουλίας. Το πρόγραμμα ReGeneration ξεκίνησε το 2014 με σκοπό να εκπαιδεύσει, να συμβουλεύει και δώσει ευκαιρίες πρακτικής άσκησης σε καταρτισμένους νέους υποψηφίους στις κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες.   Περισσότερες από 520 θέσεις πρακτικής εξάσκησης έχουν δημιουργηθεί σε πάνω από 200 εταιρείες. Συμμετέχοντας στο κορυφαίο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης στην Ελλάδα, περισσότερο από το 80% των συμμετεχόντων εξασφάλισαν επέκταση της σύμβασής τους, ή προσλήφθηκαν.
  • Κορίνα Μεντζελοπούλου, Φιλάνθρωπος, Ιδιοκτήτρια και CEO του Château Margaux.
  • Στον ρόλο του οικοδεσπότη της εκδήλωσης ήταν ο Chris Diamantopoulos, ηθοποιός της σειράς “Silicon Valley” του HBO, του «The Dangerous Book for Boys,” της Amazon καθώς και φωνή του Mickey Mouse της Disney.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

15# Ζωή στη Στεριά

Οι Έλληνες Πρόσκοποι τιμούν Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

Ευκαιρία σε εκατομμύρια εθελοντές σε όλον τον κόσμο να γιορτάσουν την άτυπη δέσμευσή τους για την οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου, έδωσε η 5η Δεκεμβρίου, που έχει καθιερωθεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως «Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού».

Οι Πρόσκοποι, η μεγαλύτερη κίνηση για νέους στον Κόσμο με πάνω από 50.000.000 μέλη σε 170 χώρες και 25.000 ενεργά μέλη στην Ελλάδα, αποτελούν πρωτεργάτη του εθελοντισμού στη χώρα, έχοντας στο ενεργητικό τους μια ιστορία 109 χρόνων συνεχούς και αδιάλειπτης εθελοντικής προσφοράς στο παιδί και την κοινωνία. Όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτά χωρίς την εθελοντική και υπεύθυνη προσφορά των 8.000 Ενηλίκων Εθελοντών τους, οι οποίοι, με αφοσίωση στον Προσκοπισμό, αφιερώνουν πάνω από 6.500.000 ώρες εθελοντικής εργασίας ετησίως υλοποιώντας πάνω από 1.200 δράσεις κοινωνικής παρέμβασης και ευαισθητοποίησης.

Καθημερινά, σε κάθε μία από τις 350 γειτονιές στις οποίες δραστηριοποιούνται προσκοπικά συστήματα, τα ανήλικα μέλη από την ηλικία των 7 ετών, υπό τις οδηγίες ενηλίκων εκπαιδευμένων εθελοντών, ανακαλύπτουν ικανότητες και αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους είναι χρήσιμες για το υπόλοιπο της ενήλικης ζωής τους. Κυριότερο «εργαλείο» τους το ομαδικό παιχνίδι και οι βιωματικές δραστηριότητες στη φύση!

Οι Πρόσκοποι στην Ελλάδα, ως πρεσβευτές του εθελοντικού κινήματος, τροφοδοτούν την ελληνική κοινωνία με νέες και νέους που δραστηριοποιούνται στα κοινά, λειτουργούν ως υπεύθυνοι πολίτες και έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν και να αναλάβουν ενεργό ρόλο μέσα σε αυτήν. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Πρόσκοποι στο πλαίσιο αυτό εφαρμόζουν έμπρακτα μέσα από τα προγράμματά τους και τους 17 στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. ευαισθητοποιώντας παιδιά, εφήβους και νέους.

Πρόσφατη έρευνα, αναδεικνύει τον τεράστιο θετικό αντίκτυπο που έχει ο εθελοντισμός στη ζωή των ίδιων των εθελοντών. Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειοψηφία των εθελοντών ανέφερε ότι από τότε που ξεκίνησαν να προσφέρουν υπηρεσίες ως εθελοντές έχει βελτιωθεί η ικανοποίηση που αντλούν από τη ζωή (κατά 70%) και η αυτοεκτίμησή τους (κατά 66%), ενώ έχουν μειωθεί τα συναισθήματα της μοναξιάς (κατά 42%) και του στρες (κατά 33%). Επίσης, σύμφωνα με άλλη έρευνα που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2018 για λογαριασμό των Ελλήνων Προσκόπων, υπάρχει θετική στάση της νεολαίας απέναντι στην εθελοντική δράση, κυρίως από γυναίκες και νέους ηλικίας 21 έως 29 ετών, και, επίσης, ικανή γνώση αρκετών εθελοντικών οργανώσεων. Μάλιστα, 1 στους 3 συμμετείχαν σε εθελοντική δράση τον τελευταίο χρόνο.

Ο Γενικός Έφορος των Ελλήνων Προσκόπων, Χριστόφορος Μητρομάρας, δήλωσε: «Σήμερα γιορτάζουμε και αναγνωρίζουμε τον εθελοντισμό σε όλες του τις εκφάνσεις και αποδίδουμε ιδιαίτερο φόρο τιμής στην πολύτιμη συνεισφορά όλων εκείνων των νέων, που μέσω της εθελοντικής τους προσφοράς δρουν ως φορείς αλλαγής στις κοινότητές τους. Είμαστε περήφανοι γιατί τα τελευταία χρόνια πρωτοστατούμε και στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας μας για την ανάγκη ύπαρξης ενός θεσμικού πλαισίου για τις εθελοντικές οργανώσεις και τον εθελοντισμό γενικότερα».

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Το Άσυλο Ανιάτων στο Art Fair του Μουσείου Κοσμήματος

Για πρώτη φορά φέτος, το Άσυλο Ανιάτων συμμετέχει στη Χριστουγεννιάτικη έκθεση χειροτεχνημάτων, που διοργανώνει το Μουσείο Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη, εκθέτοντας και  διαθέτοντας τα έργα που με κόπο και αγάπη, φιλοτέχνησαν οι περιθαλπόμενοι του Ιδρύματος.

Το Art Fair του Μουσείου Κοσμήματος, αποτελεί μία έκθεση – θεσμό, που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και αποσκοπεί στην προβολή και προώθηση καλλιτεχνών, ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο την εικαστική και καλλιτεχνική δημιουργία.

Η δράση πραγματοποιείται 7 και 8 Δεκεμβρίου από τις 11.00 έως τις 19.00. Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Το Μουσείο βρίσκεται στη συμβολή των οδών Καλλισπέρη και Καρυατίδων, κάτω από την οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

Οι επισκέπτες μπορούν να φτάσουν στο Μουσείο με αυτοκίνητο, λεωφορείο (Λεωφ. Γρ. 230 – στάση ΕΡΕΧΘΕΙΟΥ, 550 και 10 – στάση ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ), ενώ το μετρό (Σταθμός ΑΚΡΟΠΟΛΗ) απέχει μόλις πέντε λεπτά με τα πόδια.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

#yourEUright, καμπάνια της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών

Η Γενική Διεύθυνση Δικαιοσύνης και Καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για την εφαρμογή της ευρωπαϊκής πολιτικής στους τομείς της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων των καταναλωτών και της ισότητας των φύλων, συμμετείχε σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με την καμπάνια ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών #yourEUright.

Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου, το #yourEUright βρέθηκε στο συνέδριο Infocom World και με τη βοήθεια του δημοφιλή YouTuber, Αλέξανδρου Μαλιάτση, «τέσταρε» τις γνώσεις των συμμετεχόντων στα δικαιώματα τους ως καταναλωτές. Το σαββατοκύριακο 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου, η εκστρατεία #yourEUright συμμετείχε στο συνέδριο AthensCon με ένα ξεχωριστό Escape Room στο οποίο έλαβε μέρος και ο διάσημος YouTuber Jeremy βοηθώντας το κοινό να εξιχνιάσει το μυστήριο των δικαιωμάτων του. Σημαντική ήταν η συμμετοχή της εθνικής οργάνωσης καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και στα δύο συνέδρια, που ενημέρωσε σε βάθος τους επισκέπτες για τις επιλογές που έχουν όταν νιώθουν πως τα δικαιώματα τους έχουν καταπατηθεί.

Καθώς οι νόμοι και οι κανονισμοί αλλάζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας, και δεδομένου ότι οι Έλληνες δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι στον συγκεκριμένο τομέα, η ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματά τους είναι ιδιαίτερα σημαντική. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΕ έχει θεσπίσει συγκεκριμένες πολιτικές με σκοπό τη δημιουργία ενός ενιαίου καθορισμένου πλαισίου για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε όλα τα κράτη – μέλη, το οποίο διασφαλίζει τη διαφάνεια των διαδικασιών και  αυξάνει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η καμπάνια #yourEUright έχει ως σκοπό την ενημέρωση όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών της ΕΕ για τα δικαιώματα τους ως καταναλωτών στην ΕΕ δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους νέους. Σε αυτό το πλαίσιο, η καμπάνια συμμετείχε σε δύο εκθέσεις που στοχεύουν στο νεανικό κοινό και δημιούργησε 2 tailor-made δράσεις, με στόχο να επικοινωνήσει καλύτερα τα βασικά μηνύματά της.

Στις 26 Νοεμβρίου, στο συνέδριο Infocom World, η καμπάνια #yourEUright σε συνεργασία με την ΕΚΠΟΙΖΩ ενημέρωσε τους επισκέπτες για τα δικαιώματα τους και κάλεσε το κοινό να συμμετάσχει σε ένα ενδιαφέρον quiz από τον YouTuber Αλέξανδρο Μαλιάτση. Όσοι κατάφεραν να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις κέρδισαν και ένα συλλεκτικό #yourEUright δώρο.

Το σαββατοκύριακο 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου, το #yourEUright συμμετείχε στο μεγαλύτερο συνέδριο για comics στην Ελλάδα, με μια ενέργεια που έδεσε πλήρως με το concept της εκδήλωσης. Ένα ξεχωριστό Escape Room που συνδύασε τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και την ομαδική δουλειά βοήθησε τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν ορισμένα βασικά Ευρωπαϊκά καταναλωτικά τους δικαιώματα. Επίσης, όσοι έπαιξαν είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον τρόπο που αυτά λειτουργούν στην πράξη και πως μπορούν να τα ασκήσουν. Ο YouTuber Jeremy ήταν εκεί για να βοηθήσει στην εξιχνίαση του μυστηρίου, ενώ εκπρόσωποι της ΕΚΠΟΙΖΩ είχαν μια σύντομη συνομιλία με τους συμμετέχοντες ύστερα από το παιχνίδι, δίνοντάς τους περισσότερες πληροφορίες, απαντώντας στις ερωτήσεις τους.

Κατά τη διάρκεια των δύο συνεδρίων, η καμπάνια #yourEUright ενημέρωσε περισσότερα από 8.000 άτομα.

Η καμπάνια #yourEUright στην Ελλάδα πραγματοποιείται με την υποστήριξη των εθνικών οργανώσεων καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ https://www.ekpizo.gr και ΚΕΠΚΑ https://www.kepka.org  και εστιάζει σε τρία δικαιώματα των καταναλωτών: Συμβόλαια με Δίκαιους Όρους, Αλλαγή Τράπεζας και Διαφάνεια & 14ήμερη Προθεσμία επιστροφής σε online αγορές.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ