Connect with us

10# Λιγότερες Ανισότητες

THI: Πάνω από 2,3 εκατ. δολ. συγκέντρωσε το 7o ετήσιο γκαλά

Το 7ο Ετήσιο Γκαλά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (THI) που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη συγκέντρωσε περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας το ως τη πιο επιτυχημένη εκδήλωση συγκέντρωσης χρημάτων στην Ελληνική Διασπορά παγκοσμίως, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του THI George Stamas.

Περισσότεροι από 850 καλεσμένοι παραβρέθηκαν από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και την Αυστραλία. Στην εκδήλωση επίσης τιμήθηκε το έργο του The Coca-Cola Foundation.

O Peter Poulos, Εκτελεστικός Διευθυντής της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, δήλωσε: «Το φετινό Γκαλά ήταν το καλύτερο από κάθε άλλη φορά και αποτελεί απόδειξη του ενθουσιασμού και της αφοσίωσης της Ελληνικής Διασποράς, η οποία επιθυμεί να συνδεθεί με την πατρίδα της και να την στηρίξει».

Φέτος, κατά την έβδομη χρονιά της δράσης του, το THI έχει πραγματοποιήσει δωρεές ύψους άνω των 15 εκατομμυρίων δολαρίων. Μέσω αυτών μπορεί να υποστηρίξει την διπλή αποστολή του, η οποία είναι να ενισχύει την ανάπτυξη επιχειρηματικών προγραμμάτων που κρατάνε του νέους και ταλαντούχους Έλληνες στην Ελλάδα και την παροχή βοήθειας και ανακούφισης από την κρίση, σε κοινωνικές ευπαθείς ομάδες, όπως παιδιά.

Κατά τη διάρκεια του Γκαλά, το THI και η The Coca Cola Company ανακοίνωσαν μια νέα δωρεά ύψους 1 εκατ. δολαρίων για το ReGeneration, το μεγαλύτερο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης στην Ελλάδα, το οποίο συνεργάζεται με περισσότερες από 400 εταιρείες. Το The Coca-Cola Foundation, η Ελληνική Πρωτοβουλία και η The Coca-Cola Company αποτελούν ιδρυτικούς δωρητές του.

«H δωρεά αυτή ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων αντιπροσωπεύει την ισχυρή δέσμευσή μας στο ReGeneration. Θα χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην αντιμετώπισης της πολύ υψηλής ανεργίας στην Ελλάδα, δημιουργώντας ακόμα περισσότερες θέσεις εργασίας, οι οποίες με γεωμετρική πρόοδο θα ξεπεράσουν τις 1.100 που ήδη έχουν δημιουργηθεί», δήλωσε ο κ. Poulos.

Το ReGeneration δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα πρακτικής άσκησης, αλλά ένα ολιστικό πρόγραμμα ανάπτυξης επαγγελματικής καριέρας, που προσφέρει εξάμηνη αμειβόμενη απασχόληση σε νέους αποφοίτους. Παράλληλα, παρέχει καθοδήγηση, επαγγελματική κατάρτιση και εξέλιξη, καθώς επίσης και ευκαιρίες κοινωφελούς εργασίας με συνεργαζόμενες ΜΚΟ.

«Δεν μπορεί να υπάρξει υγιής οικονομική ανάκαμψη χωρίς να παρέχεται πρόσβαση στην εκμάθηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων. Περισσότερο από το 85% των συμμετεχόντων στο ReGeneration έχουν εξασφαλίσει πλήρη απασχόληση μέσω του προγράμματος και 6.000 νέοι άνθρωποι κάθε χρόνο λαμβάνουν μία προσωποποιημένη ενημέρωση με σκοπό να ενισχύσουν την ικανότητά τους να βρουν δουλειά», δήλωσε ο Νίκος Κουμέττης, Προέδρος The Coca-Cola Company στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA).

«Το THI υποστηρίζει το ReGeneration από την ίδρυσή μας και του οφείλουμε τεράστια ευγνωμοσύνη. Η ανανεωμένη δέσμευση του, που ενώνεται με τη χρηματοδότηση και των υπολοίπων υποστηρικτών μας, θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε ταχύτερα στην ανοικοδόμηση της εκπαίδευσης της Ελλάδας προς το εργασιακό περιβάλλον και με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προσφέρουμε αξιοκρατικά ευκαιρίες για χιλιάδες σπουδαστές και νέους πτυχιούχους όπως ο Ιωάννης και η Εύη», δήλωσε ο Π. Μαδαμόπουλος, Συν-Ιδρυτής του ReGeneration.

Οι νεαροί επωφελούμενοι του ReGeneration, που παραβρέθηκαν και μίλησαν στην εκδήλωση είναι οι ακόλουθοι:

Ο Ιωάννης Λαγιόπουλος, EHSQ Analyst, Imerys. Ως ένας εκπαιδευμένος γεωλόγος, ο Γιάννης συμμετείχε στο πρόγραμμα ReGeneration και έλαβε μία προσφορά από τη γαλλική πολυεθνική εταιρεία Imerys, που ειδικεύεται στην παραγωγή και την επεξεργασία βιομηχανικών ορυκτών. Ο Γιάννης πήρε προαγωγή μετά από έξι μήνες και επί του παρόντος είναι υπεύθυνος για προγράμματα στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες.

H Eύη Μπαρούδα, HR Assistant, The Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Εύη έλαβε προσφορές να εργαστεί εκεί, αλλά ήθελε να επιστρέψει στην πατρίδα της. Συνεργαζόμενη με το ReGeneration, έλαβε μια προσφορά από την Janssen για το τμήμα του HR, που την ενδιέφερε περισσότερο. Επί του παρόντος, συμβάλλει στον συντονισμό των διαδικασιών προσλήψεων της εταιρείας και, ως μία ευχάριστη συγκυρία, συμμετέχει ενεργά στις συνεντεύξεις και στη διαδικασία πρόσληψης άλλων «ReGenerators».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

Φιλανθρωπικό Gala του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς

Λαμπερές παρουσίες της κοσμικής Αθήνας έδωσαν το «παρών» στο Φιλανθρωπικό Gala που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς με σκοπό τη στήριξη του Οργανισμού Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, περιελάμβανε την παρουσίαση του βιβλίου του Νίκου Ρίζου με τίτλο: «Η Τέχνη της Γούνας από τη Μυκηναϊκή Περίοδο μέχρι σήμερα» και επίδειξη μόδας γουναρικών, καθώς πέρα από τον φιλανθρωπικό σκοπό, απώτερος στόχος ήταν η προβολή του προϊόντος της γούνας και η απενοχοποίησή του μέσα από τη σωστή πληροφόρηση του κοινού.

Αυτό, άλλωστε, ήταν και το μήνυμα του Προέδρου του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς, Απόστολου Τσούκα,  ο οποίος στην ομιλία του τόνισε:  «Αυτό στο οποίο αποσκοπούμε είναι να γίνει γνωστή η αλήθεια σε ό,τι έχει να κάνει με τα προϊόντα γούνας, τα οποία έχουν αδίκως ενοχοποιηθεί τα τελευταία χρόνια από οργανωμένα συμπαιγνιακά συμφέροντα».

Από το Gala δεν θα μπορούσε να λείπει η Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, η οποία χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς,  ευχαριστώντας τον κ. Τσούκα για τη διοργάνωση της  επιτυχημένης εκδήλωσης.

To gala τίμησαν με την παρουσία τους άνθρωποι της μόδας και του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και φορείς της Δυτικής Μακεδονίας, όπως οι βουλευτές της Ν.Δ. Ζήσης Τζηκαλάγιας, Γιώργος Αμανατίδης και Μιχάλης Παπαδόπουλος, και του ΣΥΡΙΖΑ, Ολυμπία Τελιγιορίδου, ο αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, Δημήτρης Σαββόπουλος και η διευθύντρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου, αλλά και ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος Θεσσαλίας, Νικόλαος Ντίτορας.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε η εκπαιδευτικός Σόφη Χαϊδεμένου.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Εργαζόμενοι της INTERAMERICAN «Πωλητές για μια ώρα» του περιοδικού «σχεδία»

Και φέτος, για τρίτη χρονιά εργαζόμενοι της INTERAMERICAN συμμετείχαν εθελοντικά, ως «Πωλητές για μια ώρα», στη συμβολική διάθεση του περιοδικού δρόμου «σχεδία». Στις 7 Φεβρουαρίου, οκτώ διοικητικά στελέχη της εταιρείας φόρεσαν το χαρακτηριστικό κόκκινο γιλέκο του πωλητή και πήραν θέση στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό, δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο τη σταθερή υποστήριξή τους στην ιδέα που υπηρετεί η «σχεδία» και αναδεικνύοντας το μήνυμα της κοινωνικής αλληλεγγύης. Η ενέργεια έρχεται να προστεθεί στην πολύπλευρη, πολυετή σχέση που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Διογένης» για την αντιμετώπιση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Ειδικότερα για τη διανομή του περιοδικού, η εταιρεία παρέχει σταθερά πόστο πώλησης στα γραφεία της κάθε μήνα, από τον Φεβρουάριο του 2014 -τότε ξεκίνησε την πορεία της η «σχεδία»- ενθαρρύνοντας με την εθελοντική συνεισφορά των εργαζομένων της μια βάση κοινωνικής αναφοράς, απασχόλησης και στοιχειωδών πόρων για άστεγους και άπορους που γίνονται πωλητές. Κάθε Φεβρουάριο πραγματοποιούνται δράσεις για τα περιοδικά δρόμου σε όλον τον κόσμο, στο πλαίσιο της «Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου». Στη δράση «Πωλητής για μια ώρα» συμμετέχουν αναγνωρίσιμα πρόσωπα των γραμμάτων και τεχνών, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, φίλοι αναγνώστες και υποστηρικτές της «σχεδίας». Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου, επίσημο μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (INSP). Όπως συμβαίνει σε όλο τον κόσμο με τα περιοδικά δρόμου, η «σχεδία» δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.), αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευπαθείς ομάδες: είναι άστεγοι, μακροχρόνια άνεργοι και, γενικότερα, άνθρωποι που βιώνουν τη φτώχεια και την περιθωριοποίηση στις πιο ακραίες μορφές τους. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (4 ευρώ), το 67,5% (δηλαδή τα 2,70 ευρώ) αφορούν απευθείας στον ίδιο τον πωλητή. Ο Νίκος Ζορντός, εργαζόμενος που συμμετείχε στην ομάδα των «Πωλητών για μια ώρα» της INTERAMERICAN, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στο πόστο του πωλητή του περιοδικού έζησα μια ιδιαίτερη εμπειρία, που έδωσε νόημα στον λίγο χρόνο που διέθεσα και με γέμισε με ικανοποίηση. Συνειδητοποίησα βαθύτερα την αξία της εθελοντικής συνεισφοράς για κοινωνικό σκοπό, τη σημασία της συμπαράστασης σε ανθρώπους που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση επιβίωσης, αλλά γνώρισα και την πικρή εμπειρία της απόρριψης και της αδιαφορίας. Ήταν μια ώρα που με έκανε ωριμότερο και πιο ανοιχτό στα προβλήματα των συνανθρώπων μου και με δίδαξε πως είναι πολύ σημαντικό στον αγώνα της ζωής να μη νιώθουμε μόνοι». Πέρα από το σταθερό, προστατευόμενο πόστο διάθεσης του περιοδικού, η εταιρεία ως χορηγός και η ΜΚΟ «Διογένης» που το εκδίδει, συμπράττουν από το 2007 για την ομαδική ασφαλιστική κάλυψη της συμμετοχής της ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων, κάθε χρόνο, στο παγκόσμιο τουρνουά street soccer (www.homelessworidcup.org), το οποίο οργανώνεται κάθε φορά σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη με πλήθος συμμετοχών από χώρες. Ακόμη, η INTERAMERICAN καλύπτει με πιστοποίηση υγείας τους εργαζομένους στο «σχεδία home», παρέχει ασφάλιση λειτουργικών στοιχείων του οργανισμού (κτήριο, αυτοκίνητο) και ενισχύει με κάθε τρόπο τις πρωτοβουλίες του, όπως πρόσφατα με την παροχή υπνόσακων, σκούφων και γαντιών για τους άστεγους που εκτίθενται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Η ΜΚΟ «Διογένης» επιτελεί αναγνωρίσιμο έργο και αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10), με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

WATT+VOLT: 2η χρονιά στο EKO ALL STAR GAME 2020

Η WATT+VOLT  για ακόμα μία φορά στήριξε το ελληνικό μπάσκετ συμμετέχοντας ως Επίσημος Χορηγός στο EKO ALL STAR GAME 2020, τη μεγαλύτερη γιορτή του αθλήματος, η οποία  πραγματοποιήθηκε από τον ΕΣΑKΕ στις  8-9 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο Κρήτης. 

Η εταιρεία βρισκόταν εκεί με το διαδραστικό παιχνίδι «Η μπασκετική τρίλιζα της WATT+VOLT», διασκεδάζοντας τους μικρούς και μεγάλους φίλους του μπάσκετ και δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να εξασκηθούν στις μπασκετικές βολές και να απολαύσουν τους αγώνες γεμάτοι ενθουσιασμό. Την τρίλιζα της WATT+VOLT επισκέφθηκε και ο δημοφιλής παίκτης μπάσκετ Λευτέρης Μποχωρίδης, ο οποίος έπαιξε με τους επισκέπτες και φωτογραφήθηκε μαζί τους. Επίσης, για τη συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση η εταιρεία σε συνεργασία με τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης, υλοποίησε διαγωνισμό μέσω του οποίου δυο τυχεροί φίλαθλοι κέρδισαν διπλές προσκλήσεις και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον μεγάλο αγώνα που πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 09/02. 

Στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της διοργάνωσης, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Κέντρο Ειδικών Παιδιών Ζωοδόχος Πηγή στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Ηρακλείου του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης. Τα παιδιά υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά την «οικογένεια» του ελληνικού μπάσκετ, μοιράζοντας απλόχερα χαμόγελα στους αθλητές και τους χορηγούς για τα δώρα που δέχθηκαν, «σκορπίζοντας» παράλληλα συγκίνηση και αποδεικνύοντας ότι το μπάσκετ έχει κοινωνικό πρόσωπο. Η WATT+VOLT, με τη σειρά της, πρόσφερε υποδήματα  σε όλα τα παιδιά που φιλοξενούνται στα ιδρύματα, τονίζοντας τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς.  

Η εταιρεία, στο πλαίσιο της ευρύτερης χορηγίας της με τον ΕΣΑΚΕ, βρίσκεται πάντα δίπλα σε σημαντικά αθλητικά δρώμενα, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την αγάπη και το πάθος της για το μπάσκετ. Στόχος της WATT+VOLT, μέσα από την προώθηση τέτοιων ενεργειών, είναι να προάγει το αθλητικό πνεύμα και να προτρέψει μικρούς και μεγάλους να ακολουθήσουν έναν υγιή τρόπο ζωής, και παράλληλα να τους εμπνεύσει να υιοθετήσουν σημαντικές αξίες του αθλητισμού: το ήθος, την επιμονή και την ευγενή άμιλλα.  Αξίες, που ενστερνίζεται ήδη η εταιρεία και υπάρχουν στη φιλοσοφία της.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ