Connect with us

Ελλάδα

Τι συμβαίνει όταν καλείς την Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ελλάδα

Δήμος Ηρακλείου Αττικής: Ασπίδα προστασίας στη μάχη με τον κοροναϊό

Με στόχο τη μέγιστη δυνατή προστασία των κατοίκων της πόλης – και πάντα στο κομμάτι της δικής του ευθύνης – ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής υιοθέτησε από τις πρώτες ημέρες και συνεχίζει να εφαρμόζει μέτρα πρόληψης ενάντια στην εξάπλωση του κορονοϊού, αφενός εναρμονίζοντας τις δράσεις του με τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και της Πολιτικής Προστασίας, αφετέρου με δικές του πρωτοβουλίες για την στήριξη της τοπικής κοινωνίας.

Ενδεικτικά, την ώρα που οι Ηρακλειώτες σέβονται απόλυτα τα μέτρα ατομικής προστασίας και του περιορισμού των μετακινήσεων στις απολύτως απαραίτητες, ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής καθημερινά:

  • Συνδράμει με την αποστολή είτε τροφίμων, είτε φαρμάκων, είτε με την παροχή υπηρεσιών στο σπίτι όσων έχουν ανάγκη βοήθειας.
  • Παρέχει ψυχολογική υποστήριξη σε όσους το έχουν ανάγκη.
  • Εντατικοποιεί τους καθαρισμούς και τις απολυμάνσεις σε όλα τα σημεία της πόλης.
  • Εξυπηρετεί τον πολίτη απομακρυσμένα, είτε με χρήση της διαδικτυακής του πλατφόρμας στο site του Δήμου www.iraklio.gr, είτε τηλεφωνικά στέλνοντας τα έγγραφα που χρειάζεται ο δημότης στο σπίτι του.

Κοινωνική Μέριμνα

Ειδικές υπηρεσίες, ρίχνοντας το βάρος στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού (οικονομικά αδύναμους, ασθενείς, ηλικιωμένους),έχει θέσει στην διάθεση των πολιτών ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής.

Ηλικιωμένοι

Για τους ηλικιωμένους, ήδη οι εργαζόμενοι των ΚΑΠΗ είναι σε καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τα μέλη τους για ανάγκες που πιθανόν προκύπτουν.  Οι ίδιοι οι ηλικιωμένοι, μέλη αλλά και μη μέλη των ΚΑΠΗ, μπορούν να επικοινωνούν για οποιοδήποτε θέμα στα τηλέφωνα των ΚΑΠΗ (Πολυτεχνείου 2102825202, Ελευθερίου Βενιζέλου 2102813595, Καναπίτσας 2102848185, Πρασίνου Λόφου 2102833555, Αυγής 2102820230).

 Οικονομικά αδύναμοι

Για τους οικονομικά αδύναμους, το Κοινωνικό Παντοπωλείο πραγματοποιεί τακτικές διανομές τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους δικαιούχους τηρώντας βέβαια τα μέτρα πρόληψης και προστασίας και στέλνοντας τα πακέτα στο σπίτι όσων ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου (ηλικιωμένοι, άτομα με προβλήματα υγείας). Παράλληλα, έχουν κανονιστεί και αποστέλλονται καθημερινά συσσίτια σε όσους το έχουν απόλυτη ανάγκη. Τόσο το Παντοπωλείο, όσο και το Κοινωνικό Φαρμακείο παραμένουν σε επιφυλακή για να συνεχίσουν να διαθέτουν υλικό στους πολίτες που χρειάζονται στήριξη. Για περισσότερες πληροφορίες οι δικαιούχοι μπορούν να μιλάν με το τηλέφωνο 2102718952.

 

Συνδρομή κατ’ οίκον με ένα τηλέφωνο ή χρήση διαδικτυακής πλατφόρμας

Όλοι οι δημότες μπορούν να καλούν στο 15277 στο Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη κατά τις εργάσιμες ημέρες, από το πρωί έως τις 19.00 για όποια άλλη πληροφορία σχετικά με τις υπηρεσίες του Δήμου και το πώς μπορεί ο Δήμος να συνδράμει σε ό,τι χρειάζονται. Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρούν και ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους για συνδρομή στο σπίτι μπαίνοντας στην ειδική πλατφόρμα menoumespiti.iraklio.gr

Ψυχολογική υποστήριξη

Επιπλέον, όσοι Ηρακλειώτες θεωρούν ότι έχουν ανάγκη ψυχολογικής υποστήριξης μπορούν να απευθύνονται στους ψυχολόγους του Δήμου ως εξής: Δευτέρα & Πέμπτη στο 2102832500 από τις 8.00 έως τις 12.00, Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή στο 6932436583 από τις 10.00 έως τις 13.00.

 Εξυπηρέτηση χωρίς μετακινήσεις

Με όπλα του τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και την κατάλληλη οργάνωση των υπηρεσιών του, ο Δήμος έχει πετύχει να διεκπεραιώνει άμεσα και από απόσταση τις υποθέσεις των δημοτών, χωρίς να χρειάζεται να τους βγάζει από το σπίτι.

Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση

Ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής από τις αρχές του 2020 ξεκίνησε να εξυπηρετεί ηλεκτρονικά τους πολίτες. Για υπηρεσίες δημοτολογίου – ληξιαρχείου – γενικές αιτήσεις ο Ηρακλειώτης δεν χρειάζεται πια να πηγαίνει στο δημαρχείο και να περιμένετε στο γκισέ. Μπορεί να χρησιμοποιεί το καινούργιο online σύστημα από την άνεση και, πλέον, την ασφάλεια του σπιτιού του μέσα από το siteτου Δήμου www.iraklio.gr. Η διαδικασία είναι εξαιρετική απλή και ο χρήστης μπορεί να συνδεθεί με τους κωδικούς του στο TaxisNET. Ακολούθως ο δημότης θα λάβει ηλεκτρονικά ή με αποστολή στο σπίτι τα έγγραφα που αιτήθηκε.

Τηλεφωνικά ή με ραντεβού η υπόλοιπη εξυπηρέτηση

Προκειμένου να περιοριστεί η επαφή του κόσμου τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους δημοτικούς υπαλλήλους οι οποίοι, ελέω της φύσης των εργασίας τους, τυχόν να αποτελέσουν κόμβο για την διάδοση του ιού, ο Δήμος προσάρμοσε το υπόλοιπο σύστημα εξυπηρέτησης. Το κεντρικό ΚΕΠ του δημαρχείου, σύμφωνα με την τελευταία υπουργική απόφαση, θα λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή από τις 7.30 έως τις 15.00 ενώ εξυπηρετεί μόνο κατόπιν ραντεβού που οι πολίτες μπορούν να κλείνουν στα τηλέφωνα 2132000191, 2132000276 και 2132000173.

Οι υπόλοιπες δημοτικές υπηρεσίες εξυπηρετούν τηλεφωνικά και μέσω mail, ενώ θα δέχονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις μόνο το κοινό, με περιορισμένο αριθμό πολιτών εντός των αιθουσών κάθε φορά αφού, βέβαια, πρώτα κλείσουν ραντεβού στην εκάστοτε υπηρεσία πριν την προσέλευσή τους. Λεπτομέρειες για την διαδικασία αλλά και τα τηλέφωνα που πρέπει να καλούν, οι πολίτες μπορούν να δουν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.iraklio.gr.

Καθαρισμοί και απολυμάνσεις σε όλη την πόλη

Την ίδια στιγμή, ο Δήμος διευρύνει την, ήδη εντατική, προσπάθεια στην καθαριότητα της πόλης. Με πολλαπλές βάρδιες και καθημερινή αποκομιδή των απορριμμάτων και της ανακύκλωσης και με συνεχείς απολυμάνσεις στους δημόσιους χώρους και τα στρατηγικά σημεία, οι δημοτικές υπηρεσίες κρατούν την πόλη καθαρή, θωρακίζοντας την Δημόσια Υγεία.

Δεν βολτάρουμε… σερφάρουμε

Τώρα που μένουμε σπίτι, ο Δήμος συγκέντρωσε και προτείνει από την ιστοσελίδα του www.iraklio.grπροτάσεις για διαδικτυακές, εικονικές… βόλτες στα μουσεία και τα αξιοθέατα της Ελλάδας και του κόσμου, online παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων και εκδηλώσεων, δωρεάν ανάγνωση βιβλίων κ.α. για μικρούς και μεγάλους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα δουν στην ενότητα Δεν βολτάρουμε… σερφάρουμε.

Νίκος Μπάμπαλος: Μένουμε σπίτι αλλά κανείς δεν μένει μόνος του

«Στο κομμάτι που μας αναλογεί στον Δήμο έχουμε απλώσει μια μεγάλη ομπρέλα προστασίας για τους Ηρακλειώτες. Με καθημερινή συνδρομή, είτε με τρόφιμα, είτε με φάρμακα, είτε με υπηρεσίες στο σπίτι όσων έχουν ανάγκη την βοήθειά μας, με εντατικούς καθαρισμούς σε όλα τα σημεία της πόλης, με ενημέρωση των κατοίκων και μια ευρεία συμμαχία που επεμβαίνει άμεσα και παντού προσπαθούμε να διαφυλάξουμε την Υγεία των συμπολιτών μας.Σε αυτή τη πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουμε κανείς δεν είναι μόνος κανείς δεν θα μείνει μόνος του. Ακόμα και εάν Μένουμε Σπίτι, είμαστε όλοι μαζί. Κάθε ημέρα ο ένας για τον άλλο», το μήνυμα του δημάρχου Ηρακλείου Αττικής, Νίκου Μπάμπαλου.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

COSMOTE: Δίπλα στους συνδρομητές της με δράσεις και συνεχείς ενημερώσεις για την εξυπηρέτησή τους

Συνεχείς ενημερώσεις για τις δράσεις της COSMOTE με στόχο τη στήριξη των συνδρομητών της κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και τα ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτησή τους, φιλοξενεί η νέα σελίδα www.cosmote.gr/apotospiti, που δημιούργησε η COSMOTE για το κοινό.

Η σελίδα θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες πληροφορίες και συμβουλές, προκειμένου να διευκολύνει τους συνδρομητές της αυτή την περίοδο που οι ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα και εργασία από το σπίτι είναι ιδιαίτερα αυξημένες, ενώ απαιτείται να περιοριστούν οι μετακινήσεις για να προφυλαχθεί η δημόσια υγεία.

«Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, όλοι εμείς οι άνθρωποι του Ομίλου ΟΤΕ, είμαστε δίπλα σας. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ακούμε τις ανάγκες σας, προσαρμόζουμε ανάλογα τη λειτουργία και τις δράσεις μας. Αγωνιζόμαστε καθημερινά για να μπορέσει κάθε ένας από εσάς, ο οικογενειάρχης, ο εργαζόμενος, ο μαθητής, ο νέος, οι δημόσιες υπηρεσίες, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι ένοπλες δυνάμεις, τα σώματα ασφαλείας, η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της να συνεχίσει τη ζωή της. Να διατηρήσει ανοιχτό το παράθυρο στον κόσμο. Να νιώθει ασφαλής», αναφέρει στο μήνυμά του προς τους συνδρομητές, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Για όσο διαρκεί αυτή η πρωτοφανής κρίση, η COSMOTE συμβολικά αλλάζει το εταιρικό slogan σε «Από το σπίτι, καλύτερα για όλους», ανανεώνοντας την υπόσχεσή της για έναν καλύτερο κόσμο, όπου όλοι μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται και να ψυχαγωγούνται από την ασφάλεια του σπιτιού τους, με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

H λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών αυτή την περίοδο είναι κρίσιμη και τους πολίτες και τη χώρα, με τα δίκτυα του Ομίλου ΟΤΕ να ανταποκρίνονται επιτυχώς στην αυξημένη κίνηση.Ο Όμιλος ΟΤΕ έχει επενδύσει σημαντικά στην επέκταση και ενίσχυση των δικτύων του και σήμερα είναι σε θέση να παρακολουθεί αυτοματοποιημένα την επίδοσή τους, μέσα από ένα ψηφιακό οικοσύστημα που αξιοποιεί την τεχνολογία artificial intelligence, ενώ διαθέτει υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία, με τα οποία οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται απομακρυσμένα.

Στο μήνυμά του, ο κ . Τσαμάζ ευχαριστεί όλους τους ανθρώπους του Ομίλου ΟΤΕ, που εργάζονται -είτε απομακρυσμένα είτε στην πρώτη γραμμή- σε όλη την Ελλάδα, «από τον Έβρο μέχρι την Γαύδο και από το Καστελόριζο έως τους Οθωνούς», διασφαλίζοντας το αγαθό της επικοινωνίας. «Θέλω να αναφερθώ ειδικά στους συναδέλφους που, λόγω του αντικειμένου τους, παραμένουν εκεί έξω. Τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της Εξυπηρέτησης και του ΙΤ, αλλά και το προσωπικό των καταστημάτων μας, εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, για να δίνουν λύσεις σε εσάς, στα νοσοκομεία, στους φορείς της Πολιτείας, όταν αυτές δεν μπορούν να δοθούν απομακρυσμένα.»

Στο site, οι συνδρομητές μπορούν να βρουν όλα όσα χρειάζονται ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες τους ψηφιακά, μέσα από το σπίτι. Ενδεικτικά:

• Πώς μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις δωρεάν παροχές που έχει διαθέσει η COSMOTE το τελευταίο διάστημα, όπως το πακέτο των δωρεάν 15GB για όλους τους πελάτες κινητής.

• Τρόπους διαχείρισης των οικιακών ή εταιρικών συνδέσεων σταθερής και κινητής (πχ. πληρωμές λογαριασμών, ανανέωση χρόνου ομιλίας/πακέτων καρτοκινητών, αναβάθμιση ταχύτητας σταθερού internet, δήλωση προβλήματος, κ.ά.), αποκλειστικά μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει η COSMOTE (My COSMOTE app, WHAT’S UP app, κ.ά.).

• Ειδικά για τους επαγγελματίες, υπάρχουν οδηγίες για εκτροπές κλήσεων, ηχογραφημένα μηνύματα και άλλα εργαλεία για αποτελεσματική εργασία απομακρυσμένα.

• Πληροφορίες για τη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και τα μέτρα που έχει πάρει η εταιρεία για τη θωράκισή τους.

• Πώς μπορούν να έχουν πρόσβαση στο δωρεάν πρόγραμμα του COSMOTE HISTORY μέσω YouTube, ή να ενεργοποιήσουν κάποιο από τα διαθέσιμα πακέτα συνδρομητικής τηλεόρασης της νέας COSMOTE TV.

• Επιπλέον, μπορούν να ενημερωθούν για τη λειτουργία των επιλεγμένων καταστημάτων COSMOTE και των καταστημάτων της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη τη χώρα, με στόχο να καλύψουν βασικές τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των καταναλωτών.

Η COSMOTE θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τη σελίδα με οδηγίες, συμβουλές και ενημερώσεις για τους συνδρομητές της, φροντίζοντας για την εξυπηρέτηση και την ασφάλειά τους.

Περισσότερα

SDG's

Η Eurobank προσφέρει νοσοκομειακό εξοπλισμό & υγειονομικό υλικό

Η Eurobank συμμετέχοντας στη συλλογική εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημικής κρίσης και τη στήριξη εμπράκτως του συστήματος Δημόσιας Υγείας από τον ιό COVID–19, ήλθε σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας και την Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας (ΕΚΑΠΥ) για την προσφορά νοσοκομειακού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού κατά τις υποδείξεις των αρμόδιων φορέων.

Για το σκοπό αυτό προχωρά στην αγορά υλικών άμεσης προτεραιότητας όπως:

  • Μόνιτορ ζωτικών λειτουργιών ΜΕΘ
  • Ειδικές κλίνες ΜΕΘ
  • Αντλίες έγχυσης ορού / φαρμάκων
  • Ειδικές πιστοποιημένες στολές και μάσκες FPP2 ιατρών και νοσηλευτών

Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, ο νοσοκομειακός εξοπλισμός και το υγειονομικό υλικό προσφέρεται για την άμεση ενίσχυση των νοσοκομείων και την προστασία του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού καθώς και των αυξημένων αναγκών των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Η Eurobank, με απόλυτη συναίσθηση της κρισιμότητας για τη χώρα και τους πολίτες της, θα σταθεί ενεργά δίπλα στην προσπάθεια της Πολιτείας και θα συμβάλλει, με ό,τι μέσα διαθέτει, στη στήριξη των αρμόδιων φορέων για την κατά το δυνατόν ομαλή αντιμετώπιση αυτής της μεγάλης δοκιμασίας για τη δημόσια υγεία και την κοινωνία.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ