Connect with us

SDG's

Τιτάν: Ενιαία Ετήσια Έκθεση Απολογισμού 2017

Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ δημοσίευσε την Ενιαία Ετήσια Έκθεση Απολογισμού για το 2017, η οποία παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με την ευρύτερη κοινωνική και περιβαλλοντική επίδοσή του.

Το 2017 σηματοδοτεί το 15ο έτος έκδοσης ετήσιου απολογισμού αναφορικά με τα ουσιώδη θέματα των συμμετόχων του ομίλου ο οποίος καλύπτει, πέραν των οικονομικών αποτελεσμάτων, τον αντίκτυπό του στο περιβάλλον και την κοινωνία.

Το 2017, ο Όμιλος διατήρησε μια σταθερή, θετική επίδοση. Μέσα από τη συνεργασία μας με τους συμμετόχους του, ενίσχυσε τη διαχρονική του δέσμευση σε μια ισόρροπη, υπεύθυνη και μακροχρόνια βιώσιμη ανάπτυξη, σε έναν κόσμο αυξανόμενων περιβαλλοντικών και κοινωνικών εντάσεων και ταχύτατων τεχνολογικών εξελίξεων.

Oρόσημα του 2017

  • Καταγραφή ισχυρών μεγεθών στα οικονομικά αποτελέσματα, κυρίως λόγω της συνέχισης της δυναμικής πορείας της αγοράς στις ΗΠΑ.
  • Συστηματική μείωση του κόστους δανεισμού και παράλληλη διαφοροποίηση των πηγών χρηματοδότησης. Έκδοση νέου ομολογιακού δανείου επταετούς διάρκειας, ύψους €350 εκ. (συμπεριλαμβανομένης της συμπληρωματικής έκδοσης του Ιανουαρίου 2018) με ετήσιο επιτόκιο 2,375%, που επιμηκύνει τη χρονική διάρθρωση των δανειακών υποχρεώσεων του Ομίλου.
  • Συνέχιση των επενδύσεων με στόχο τη διασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας. Το 2017 επενδύθηκαν €123 εκ. για μεταξύ άλλων τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, αύξηση της χρήσης εναλλακτικών καυσίμων, μείωση του αποτυπώματος CO2, υιοθέτηση ψηφιακών πρωτοβουλιών και ενίσχυση της καινοτομίας.
  • Ορισμός συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης (KPIs) για το επόμενο ορόσημο μας, το 2020, αναγνωρίζοντας ανάμεσά τους την κλιματική αλλαγή και τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου ως ύψιστη προτεραιότητα για τη βιομηχανία μας.
  • Ανανέωση της δέσμευσής μας ως Μέλη του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ (UNGC), βάσει του νέου του λειτουργικού μοντέλου και ευθυγράμμιση των στόχων μας με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, οι οποίοι καλύπτουν τα επόμενα χρόνια ως το 2030.

Πρότυπα έκδοσης της Ενιαίας Ετήσιας Έκθεσης Απολογισμού 2017

Η έκδοση της Ενιαίας Ετήσιας Έκθεσης Απολογισμού 2017 του Ομίλου ΤΙΤΑΝ συντάχθηκε πέρα από τις νομικές απαιτήσεις σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, σύμφωνα με τα πρότυπα του Διεθνούς Συμβουλίου Ολοκληρωμένων Αναφορών (IIRC), τον Κώδικα Εταιρικής Διακυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου και τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ Πρότυπα).

Από το 2007 ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ έχει δεσμευθεί για την ανεξάρτητη αξιολόγηση και επαλήθευση της μη χρηματοοικονομικής του επίδοσης σε εύλογο επίπεδο. Η Ενιαία Ετήσια Έκθεση Απολογισμού 2017 επαληθεύεται για τις μη οικονομικές γνωστοποιήσεις σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες και τα πρωτόκολλα της Πρωτοβουλίας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στον κλάδο Τσιμέντου (CSI), η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Επιχειρηματικού Συμβουλίου για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (WBCSD) και τα κριτήρια «προηγμένου επιπέδου» του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών για την Αναφορά Προόδου (UN Global Compact Communication on Progress).

Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ είναι ένας ανεξάρτητος παραγωγός τσιμέντου και άλλων δομικών υλικών με περισσότερα από 110 χρόνια βιομηχανικής εμπειρίας. Έχοντας έδρα την Ελλάδα, διαθέτει εργοστάσια παραγωγής τσιμέντου σε δέκα χώρες, σε πέντε ηπείρους. Καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας του επεδίωξε να συνδυάσει τη λειτουργική αρτιότητα με το σεβασμό στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.titan-cement.com

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Το δίκτυο των καφέ κάδων στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής μείωσε τα δημοτικά τέλη

Συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου των καφέ κάδων στις γειτονιές του Ηρακλείου. Ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής τοποθέτησε επιπλέον 30 καινούργιους κάδους αυτή την φορά στην περιοχή της Καναπίτσας. Θυμίζουμε, οι καφέ κάδοι χρησιμοποιούνται για την ανακύκλωση των βιοαποβλήτων – οργανικών δηλαδή απορριμμάτων, όπως υπολείμματα τροφών – τα οποία κομποστοποιούνται για να επαναχρησιμοποιηθούν ως λίπασμα στην ενίσχυση και την φροντίδα του αστικού πρασίνου.

Στον ένα, περίπου, χρόνο που το πρόγραμμα εφαρμόζεται στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής η ανταπόκριση των πολιτών είναι, μήνα με το μήνα, μεγαλύτερη καθώς ολοένα και περισσότεροι Ηρακλειώτες μαθαίνουν μέσα από την καμπάνια του Δήμου να χρησιμοποιούν τους καφέ κάδους.

Είναι αυτή η αυξανόμενη συμμετοχή των κατοίκων της πόλης, και στο συγκεκριμένο αλλά και στα υπόλοιπα προγράμματα Ανακύκλωσης τα οποία έφερε στο Ηράκλειο η δημοτική αρχή, που συνέβαλε δραστικά στο πλάνο της διοίκησης του Δήμου να ρίξει το κόστος για την διαχείριση των απορριμμάτων και να μπορέσει να μετακυλήσει αυτή την έκπτωση στον οικογενειακό προϋπολογισμό των Ηρακλειωτών: αρχικά με τη μείωση στα δημοτικά τέλη το 2018 κατά 10% για όλα τα νοικοκυριά, συνεχίζονται δε και φέτος με επιπλέον μείωση 10% για όλα τα σπίτια και 6% για όλα τα επαγγελματικά ακίνητα.

Ας υπενθυμίσουμε πως χρησιμοποιούμε τον καφέ κάδο;

Με απλά βήματα: διαχωρίζουμε καθημερινά τα οργανικά μας υλικά από τα υπόλοιπα. Τα οργανικά τα ρίχνουμε στον καφέ κάδο (προσοχή, οι σακούλες που πετάμε μέσα να είναι κατά προτίμηση βιοαποσπώμενες και οπωσδήποτε όχι δεμένες σακούλες).

Τι μπορούμε να πετάμε στον καφέ κάδο;

Υπολείμματα μαγειρεμένου φαγητού (κατά προτίμηση αποστραγγισμένα από λάδια και λίπη), φρούτα και λαχανικά, φλούδες και κοτσάνια, ψωμί και ζυμαρικά, τσόφλια αυγών, υπολείμματα καφέ ή αφέψημα, ξερά ή χλωρά φύλλα, στάχτη.

Γιατί είναι σημαντική η χρήση του καφέ κάδου;

Κυριότερα γιατί με την διεύρυνση της Ανακύκλωσης βοηθάμε το περιβάλλον. Επιπλέον, γιατί τα υπολείμματα τροφών που οδηγούνται στο ΧΥΤΑ της Φυλής έχουν κόστος για τον Δήμο, το οποίο αποτυπώνεται στην χρέωση των δημοτικών τελών. Επέκταση της ανακύκλωσης και μείωση των απορριμμάτων, που καταλήγουν για ταφή, σημαίνει μικρότερο κόστος για το δημοτικό ταμείο κάτι που οδηγεί σε εκπτώσεις στα δημοτικά τέλη, όπως αυτές που έχει εφαρμόσει τα δύο τελευταία χρόνια η δημοτική αρχή Ηρακλείου Αττικής.

Τι γίνεται αφού πετάξουμε τα βιοαπόβλητα στον καφέ κάδο;

Ειδικό απορριμματοφόρο του Δήμου περνάει και αδειάζει μόνο τους καφέ κάδους. Το υλικό οδηγείται στη Μονάδα Κομποστοποίησης (ΕΜΑΚ) με σκοπό να γίνει εδαφοβελτιωτικό υψηλής ποιότητας (κόμποστ). Το κομπόστ θα πιστοποιηθεί και χρησιμοποιηθεί στα πάρκα της πόλης, έτσι ώστε να αυξηθεί η γονιμότητα του εδάφους και να μειωθούν και οι δαπάνες σε εδαφοβελτιωτικά.

Τι ΔΕΝ μπορούμε να πετάμε στον καφέ κάδο;

Κόκαλα, μπαταρίες, ξύλινα αντικείμενα, οικοδομικά υλικά, υφάσματα. Οι ηλεκτρικές συσκευές πετιούνται στους ειδικούς κάδους ή, όταν πρόκειται για ογκώδεις, τηλεφωνούμε στο 8018019090 προκειμένου να απομακρυνθούν δωρεάν από το σπίτι μας, στο πλαίσιο του σχετικού Προγράμματος Ανακύκλωσης που υλοποιεί ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής. Πλαστικά, γυάλινα, χάρτινα, αλουμινένια, λευκοσίδερα υλικά και συσκευασίες πάνε στον μπλε κάδο.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

COSMOTE: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη νοηματική γλώσσα

Για την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στη νοηματική γλώσσα διακρίθηκε η COSMOTE στα φετινά e-volution awards αποσπώντας το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών». H υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω video κλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο www.cosmote.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00), αλλά και σε περισσότερα από 125 καταστήματα COSMOTE, σε όλη την Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί και στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μέσα στο 2019. Στα καταστήματα που φέρουν την ειδική σήμανση, ο επισκέπτης μπορεί, μέσω υπολογιστή και web κάμερας, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει τον πωλητή, ώστε ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική καλύπτει όλα τα προϊόντα COSMOTE (σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συνδρομητική τηλεόραση, λύσεις ICT).

Διακρίσεις για την COSMOTE στα e-volution awards

Εκτός από το χρυσό βραβείο, στα φετινά e-volution awards, η COSMOTE απέσπασε, επίσης, βραβείο Bronze, στην κατηγορία “Mobile Commerce”, για το SelfieCare, την πρωτοποριακή λύση που αυτοματοποιεί με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη.

Για το COSMOTE@ΥourService, το Mobileapp που παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας, τιμήθηκε η εταιρεία στην κατηγορία “Digital Transformation”, με ένα ακόμα Bronze βραβείο.

Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και με σεβασμό στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και σύγχρονες λύσεις την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Με προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη, η εξυπηρέτηση γίνεται πιο άμεση, πιο ευέλικτη και προσαρμοσμένη στο προφίλ κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τα e-volution awards επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χώρας.

Διοργανώθηκαν φέτος για όγδοη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

Περισσότερα

SDG's

Σημαντικές παροχές της INTERAMERICAN στους εργαζομένους της

Στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για την κατά προτεραιότητα προσέγγιση ζητημάτων σχετικών με τον κομβικό τομέα της εργασίας και το ανθρώπινο κεφάλαιο, που συνδέονται καθοριστικά με τον εκσυγχρονιστικό μετασχηματισμό της INTERAMERICAN και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η εταιρεία προχώρησε από το νέο έτος σε σειρά βελτιωτικών αλλαγών στις παροχές της προς τους εργαζομένους.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN ενθαρρύνει περαιτέρω τη μέριμνα κεφαλαιοποιητικής αποταμίευσης, αυξάνοντας την εργοδοτική εισφορά της στο Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ) των εργαζομένων από 4,25% σε 5,25% και ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνολικότερη υποστήριξη που παρέχει σε αυτόν τον πρωτοποριακό θεσμό υπέρ των υπαλλήλων της. Υπενθυμίζεται πως το ΤΕΑ των εργαζομένων της εταιρείας είναι το μοναδικό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και ένα από τα 14 ομοειδή επαγγελματικά ταμεία προαιρετικής ασφάλισης που λειτουργούν έως σήμερα στη χώρα μας. Το ΤΕΑ των εργαζομένων διαθέτει αποθεματικό 17.291.603,70 εκατ. ευρώ, αριθμεί 1238 μέλη και έχει δώσει έως και το τέλος του 2018 συνολικά εφάπαξ παροχές σε μέλη του 2.683.916,07 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, μεριμνώντας ιδιαίτερα για τη φροντίδα υγείας, η εταιρεία βελτιώνει την παρεχόμενη έκπτωση στο προσωπικό της και τα εξαρτώμενα μέλη που έχουν κάλυψη στο Βασικό και το Συμπληρωματικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης των Υπαλλήλων και επιθυμούν να ασφαλιστούν με ατομικό συμβόλαιο υγείας. Ειδικότερα, η παρεχόμενη έκπτωση ασφάλισης με τα προγράμματα Medisystem και Medihospital αυξάνεται σε 40%, ενώ προβλέπεται παροχή έκπτωσης 30% και στην ατομική ασφάλιση υγείας με το νέο σύστημα «bewell». Ακόμη, παρέχεται το δικαίωμα μεταφοράς της ασφαλισιμότητας από το ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο ατομικό σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους με Ομαδικό Βασικό και Συμπληρωματικό Πρόγραμμα. Η μεταφορά ασφαλισιμότητας για τα προγράμματα του «bewell» θα εφαρμόζεται για καλύψεις νοσηλείας από ατύχημα ή ασθένεια, κλινικές εξετάσεις (ιατρούς) και νοσοκομειακό/χειρουργικό επίδομα. Όλες οι εκπτωτικές παροχές στους εργαζομένους ισχύουν για έκδοση ατομικού συμβολαίου απευθείας από την εταιρεία.

Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο η INTERAMERICAN θα παρέχει στο προσωπικό της έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα νέων συμβολαίων και ανανεωτηρίων για ασφάλιση αυτοκινήτου με το πρόγραμμα «Auto Total Personnel», με ετήσια επανεξέταση αυτής της παροχής.

Στρατηγικά, η εταιρεία επενδύει ιδιαίτερα στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας νέας μορφής οργάνωσης και ενός νέου τρόπου εργασίας. Μοχλούς της μετάβασης στο νέο τρόπο εργασίας αποτελούν η εισαγωγή μεθοδολογιών (agile, lean), η δημιουργία νέων, συγχρόνων ρόλων, περιοχών ευθύνης και προοπτικών εξέλιξης για τους ταλαντούχους εργαζομένους και ακόμη, η ενθάρρυνση της συμμετοχής και συνεργασίας για την ανάπτυξη της καινοτομίας (πρόγραμμα accelerator) με την κατάθεση ιδεών και την προώθηση της εφαρμογής των προκρινομένων, μετά από στάδια δοκιμασίας, για λειτουργικές ανάγκες της INTERAMERICAN.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ