Connect with us

Μέρος Διεθνών Δικτύων

Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» στο ΔΑΑ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» σε συνεργασία με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Δ.Α.Α.) «Ελευθέριος Βενιζέλος», για μια ακόμη φορά, πραγματοποιεί την καλοκαιρινή εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για Έλληνες και ξένους οδηγούς που επισκέπτονται τη χώρα μας, με στόχο να είναι όλοι ασφαλείς στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας.

Γι’ αυτόν το σκοπό οι προθήκες του αεροδρομίου κοσμούνται με τις αφίσες του Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς»., για όλο το μήνα Αύγουστο, με την υποστήριξη της Interbus.

«Enjoy Visiting Greece. Stay Safe on the Road» είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, ενώ το εικαστικό της αφίσας που δημιουργήθηκε από το Ι.Ο.ΑΣ., προωθεί την ανάγκη οι καλοκαιρινές μας μετακινήσεις να προκαλούν σε όλους μας συναισθήματα χαράς, ικανοποίησης και ελευθερίας να ταξιδεύουμε και να απολαμβάνουμε τις ομορφιές της χώρας, πάντα όμως με ασφάλεια και με προσοχή στο δρόμο.

Στόχος της συγκεκριμένης εκστρατείας είναι να υπενθυμίσει στους επισκέπτες που φτάνουν στη χώρα μας, πως οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν στο δρόμο είναι υπαρκτοί, ιδιαίτερα μάλιστα την καλοκαιρινή περίοδο που το οδικό δίκτυο επιφορτίζεται με μεγάλο αριθμό οχημάτων. Κάτι που είναι φανερό ιδιαίτερα τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, που παρατηρούνται και οι περισσότερες αφίξεις στο Δ.Α.Α. «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ. ΣΤΑΤ.) για το έτος 2018, την καλοκαιρινή περίοδο (Ιούνιος-Ιούλιος-Αύγουστος), χάθηκαν στο δρόμο 190 ζωές και 237 χρήστες του οδικού δικτύου τραυματίστηκαν σοβαρά. Η μεγαλύτερη αύξηση θανάσιμων και σοβαρών τραυματισμών παρουσιάζεται το μήνα Αύγουστο, όπου κορυφώνεται η καλοκαιρινή έξοδος των Ελλήνων αλλά και οι αφίξεις των ξένων επισκεπτών στη χώρα μας.

Παράλληλα με την ανάρτηση των μηνυμάτων στο Δ.Α.Α. βρίσκεται σε εξέλιξη η διάδοση κοινωνικών μηνυμάτων με τις καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του Ι.Ο.ΑΣ., οι οποίες προβάλλονται ως τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ βάσει σχετικής απόφασης του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου σε όλα τα κανάλια της χώρας. Τα κοινωνικά αυτά μηνύματα αφορούν σε βασικά αίτια πρόκλησης τροχαίων συμβάντων, όπως η επιθετική συμπεριφορά στο δρόμο και τα γονεϊκά πρότυπα σε σχέση με τη μελλοντική οδηγική συμπεριφορά των παιδιών, καθώς και η σημαντικότητα της χρήσης ζώνης ασφαλείας στα μπροστινά και στα πίσω καθίσματα.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

ActionAid: Tο σπουδαιότερο δώρο είναι η ζωή

Σήμερα 262 εκατομμύρια παιδιά και νέοι βρίσκονται εκτός σχολείων με περισσότερα από τα μισά παιδιά που δεν φοιτούν στα σχολεία να ζουν στην Υποσαχάρια Αφρική.

650 εκατομμύρια κορίτσια και γυναίκες αναγκάστηκαν να παντρευτούν πολύ πριν κλείσουν τα 18 τους χρόνια ενώ μέχρι το 2040 ένα στα τέσσερα παιδιά θα κατοικεί σε περιοχές με περιορισμένη πρόσβαση σε νερό. 

Η ActionAid, μέσω της Αναδοχής, στηρίζει παιδιά σε πολύ φτωχές κοινότητες στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, αλλά και συνανθρώπους μας στην Ελλάδα. Με όχημα την εκπαίδευση, τη συλλογική δράση και την αλληλεγγύη, προσπαθεί να φέρνει οριστικές αλλαγές στις ζωές των πιο περιθωριοποιημένων ανθρώπων. Συνεργάζεται στενά με τοπικές οργανώσεις, δουλεύει με ολόκληρες κοινότητες και ασκεί πίεση σε φορείς και κυβερνήσεις για να καταπολεμήσει τις πολιτικές και τις πρακτικές που διαιωνίζουν τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό. Μέχρι σήμερα, έχει στηρίξει 83 κοινότητες και σήμερα συνεχίζει να στηρίζει 44 κοινότητες σε 18 χώρες.   

Στην Ελλάδα, στηρίζει παιδιά, εφήβους και ενήλικες που ανήκουν σε ευάλωτες οικογένειες χαμηλού εισοδήματος μέσα από το Επίκεντρο, έναν χώρο στο κέντρο της Αθήνας, που προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες και προγράμματα με στόχο την καταπολέμηση του κοινωνικού και οικονομικού αποκλεισμού.

Η ActionAid αυτές τις γιορτές μας καλεί να γίνουμε όλοι Ανάδοχοι στο actionaid.gr/forma/ ή καλώντας στο 801 11 900 800 στην Ελλάδα και στο 22 100 399 στην Κύπρο για να κάνουμε τη ζωή των παιδιών, των οικογενειών και των κοινοτήτων τους καλύτερη και δικαιότερη. Με 0,82€ την ημέρα ο Ανάδοχος προσφέρει ένα σπουδαίο δώρο, ένα δώρο με μεγάλη δύναμη και διάρκεια. 

Το πρόγραμμα Αναδοχής είναι το πιο αγαπητό πρόγραμμα της ActionAid στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μέσω της Αναδοχής συνδέεστε με ένα συγκεκριμένο παιδί που ζει σε μία πολύ φτωχή κοινότητα της Αφρικής, της Ασίας ή της Λατινικής Αμερικής και χτίζετε μαζί του μια σχέση ζωής με αμφίδρομη επικοινωνία, ενώ παράλληλα αλλάζετε τη ζωή στην κοινότητά του. 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

#yourEUright, καμπάνια της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών

Η Γενική Διεύθυνση Δικαιοσύνης και Καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για την εφαρμογή της ευρωπαϊκής πολιτικής στους τομείς της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων των καταναλωτών και της ισότητας των φύλων, συμμετείχε σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με την καμπάνια ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών #yourEUright.

Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου, το #yourEUright βρέθηκε στο συνέδριο Infocom World και με τη βοήθεια του δημοφιλή YouTuber, Αλέξανδρου Μαλιάτση, «τέσταρε» τις γνώσεις των συμμετεχόντων στα δικαιώματα τους ως καταναλωτές. Το σαββατοκύριακο 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου, η εκστρατεία #yourEUright συμμετείχε στο συνέδριο AthensCon με ένα ξεχωριστό Escape Room στο οποίο έλαβε μέρος και ο διάσημος YouTuber Jeremy βοηθώντας το κοινό να εξιχνιάσει το μυστήριο των δικαιωμάτων του. Σημαντική ήταν η συμμετοχή της εθνικής οργάνωσης καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και στα δύο συνέδρια, που ενημέρωσε σε βάθος τους επισκέπτες για τις επιλογές που έχουν όταν νιώθουν πως τα δικαιώματα τους έχουν καταπατηθεί.

Καθώς οι νόμοι και οι κανονισμοί αλλάζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας, και δεδομένου ότι οι Έλληνες δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι στον συγκεκριμένο τομέα, η ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματά τους είναι ιδιαίτερα σημαντική. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΕ έχει θεσπίσει συγκεκριμένες πολιτικές με σκοπό τη δημιουργία ενός ενιαίου καθορισμένου πλαισίου για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε όλα τα κράτη – μέλη, το οποίο διασφαλίζει τη διαφάνεια των διαδικασιών και  αυξάνει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η καμπάνια #yourEUright έχει ως σκοπό την ενημέρωση όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών της ΕΕ για τα δικαιώματα τους ως καταναλωτών στην ΕΕ δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους νέους. Σε αυτό το πλαίσιο, η καμπάνια συμμετείχε σε δύο εκθέσεις που στοχεύουν στο νεανικό κοινό και δημιούργησε 2 tailor-made δράσεις, με στόχο να επικοινωνήσει καλύτερα τα βασικά μηνύματά της.

Στις 26 Νοεμβρίου, στο συνέδριο Infocom World, η καμπάνια #yourEUright σε συνεργασία με την ΕΚΠΟΙΖΩ ενημέρωσε τους επισκέπτες για τα δικαιώματα τους και κάλεσε το κοινό να συμμετάσχει σε ένα ενδιαφέρον quiz από τον YouTuber Αλέξανδρο Μαλιάτση. Όσοι κατάφεραν να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις κέρδισαν και ένα συλλεκτικό #yourEUright δώρο.

Το σαββατοκύριακο 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου, το #yourEUright συμμετείχε στο μεγαλύτερο συνέδριο για comics στην Ελλάδα, με μια ενέργεια που έδεσε πλήρως με το concept της εκδήλωσης. Ένα ξεχωριστό Escape Room που συνδύασε τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και την ομαδική δουλειά βοήθησε τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν ορισμένα βασικά Ευρωπαϊκά καταναλωτικά τους δικαιώματα. Επίσης, όσοι έπαιξαν είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον τρόπο που αυτά λειτουργούν στην πράξη και πως μπορούν να τα ασκήσουν. Ο YouTuber Jeremy ήταν εκεί για να βοηθήσει στην εξιχνίαση του μυστηρίου, ενώ εκπρόσωποι της ΕΚΠΟΙΖΩ είχαν μια σύντομη συνομιλία με τους συμμετέχοντες ύστερα από το παιχνίδι, δίνοντάς τους περισσότερες πληροφορίες, απαντώντας στις ερωτήσεις τους.

Κατά τη διάρκεια των δύο συνεδρίων, η καμπάνια #yourEUright ενημέρωσε περισσότερα από 8.000 άτομα.

Η καμπάνια #yourEUright στην Ελλάδα πραγματοποιείται με την υποστήριξη των εθνικών οργανώσεων καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ https://www.ekpizo.gr και ΚΕΠΚΑ https://www.kepka.org  και εστιάζει σε τρία δικαιώματα των καταναλωτών: Συμβόλαια με Δίκαιους Όρους, Αλλαγή Τράπεζας και Διαφάνεια & 14ήμερη Προθεσμία επιστροφής σε online αγορές.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

3ο WIB Forum για τη διαφορετικότητα

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο WIB Forum με θέμα “Diversity & Inclusion: Breaking Barriers to Break Through”, που διοργάνωσε το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με τη συνεργασία της Επιτροπής Women in Business (WIB), τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο Hilton.

Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου Νικόλαος Μπακατσέλος, δήλωσε ότι «το Forum αποτελεί την έμπνευση που θα μας οδηγήσει στο μέλλον». Τόνισε χαρακτηριστικά  την ευαισθητοποίηση ως αναγκαία για την επίτευξη της διαφορετικότητας αλλά και τη δημιουργία ίσων ευκαιριών μέσω πρακτικών ένταξης και ενδυνάμωσης. Αναγνώρισε την επικαιρότητα του θέματος του φόρουμ και την καθοριστική σημασία του σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο, προκειμένου να εκλείψουν οι προκαταλήψεις στην ελληνική πραγματικότητα.

Ακολούθησε ο χαιρετισμός του Geoffrey Pyatt, Πρέσβης των Η.Π.Α., ο οποίος ανέφερε: «Εξελίσσοντας την προώθηση της ισότητας των δύο φύλων δημιουργούμε δίκτυα για την προώθηση της αλληλεγγύης και την απομάκρυνση των εμποδίων που μας οδηγούν στην ανάπτυξη». Δηλώνοντας εμπνευσμένος από την παρουσία τόσων γυναικών αλλά και αντρών υπέρμαχων της ισότητας των φύλων, τόνισε την κριτικής σημασίας δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος, που συμπεριλαμβάνει ενεργά τη διαφορετικότητα στην Ελλάδα. Επεσήμανε ότι η οικονομική ενδυνάμωση των γυναικών, αποτελεί προτεραιότητα στην αμερικανική αλλά και στην ευρωπαϊκή ατζέντα, ενώ αναφέρθηκε σε πρόσφατα στατιστικά που δείχνουν την πρόοδο, όσον αφορά στην εκπροσώπηση γυναικών στην αμερικάνικη πολιτική σκηνή. Τέλος, αναφέρθηκε σε ενέργειες στις οποίες προβαίνει η Αμερικανική Πρεσβεία στην Ελλάδα σε συνεργασία με  οργανώσεις για την ενδυνάμωση του γυναικείου δυναμικού στην ελληνική πραγματικότητα, συμπεριλαμβανομένης και της περιφέρειας.

Στη συνέχεια, η Αγνή Μαριακάκη, Οργανισμική Ψυχολόγος και Κοινωνική Ερευνήτρια, σκιαγράφησε τα συμπεράσματα έρευνας συνεντεύξεων βάθους που διεξήγε η Επιτροπή του Women in Business μεταξύ 28  CEOs μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων. Η έρευνα κατέγραψε τις συνιστώσες του  Gender E.Q (Exclusion Quotient) στο ελληνικό επιχειρείν, που περιλαμβάνουν τον ορισμό της επίτευξης ως μια μονοσήμαντη διαδρομή, που θεωρεί τους πολλαπλούς ρόλους που μπορεί να διεκδικεί μια γυναίκα ως μη συμβατούς με την αφοσιωμένη προσπάθεια που προϋποθέτει την επιτυχία. Περιέγραψε πώς για μια γυναίκα όλοι οι ρόλοι της είναι πρωτεύοντες και συχνά θεωρούνται μη συμβατοί με μια καριέρα που στοχεύει στην κορυφή. Η Αγνή Μαριακάκη έθεσε την πρόκληση ενός νέου I.Q. (Inclusion Quotient) που βασίζεται στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του «ανήκειν» και στη δυνατότητα να αποκαθηλώνονται τα στερεότυπα που υποδεικνύουν ότι η διαδρομή επιτυχίας βασίζεται στον αποκλεισμό ρόλων ή σε μονοσήμαντες επιλογές.

Η Δρ. Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος, έδωσε με την παρουσίαση της τη γενική εικόνα, τονίζοντας τη διαφορά ανάμεσα στις εντυπώσεις και την πραγματικότητα, παρουσιάζοντας στοιχεία για τις γυναίκες και την εργασία παγκοσμίως. Στη συνέχεια, όρισε τις εξής βασικές έννοιες στον τομέα των μελετών φύλου: το χάσμα των αμοιβών (pay gap), τον διάτρητο σωλήνα (leaky pipeline), τη γυάλινη οροφή (glass ceiling) και την ασύνειδη προκατάληψη (unconscious bias). Διατρέχοντας συνοπτικά τις πρόσφατες στατιστικές για την ισότητα στην Ελλάδα, ολοκλήρωσε την παρουσίασή της τονίζοντας ότι η διαφορετικότητα και η αποδοχή είναι βασικές προϋποθέσεις για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Το πρώτο πάνελ είχε στόχο να αναδείξει την διαχείριση των προκαταλήψεων σε σχέση με το φύλο, την ηλικία ή την εξειδίκευση. Τη συζήτηση συντόνισε η Πέγκυ Βελλιώτου, Partner Advisory KPMG και συμμετείχαν οι: Αναστασία Χασσιώτη, Analyst στην εταιρεία Hines, Στέφανος Κόκκαλης, Συνθέτης, Ηθοποιός και Συγγραφέας, Καίτη Μηλιώνη, Ιδρύτρια και CEO της εταιρείας MyHabeats και Ανθή Μήλλιου, Διευθύντρια Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, Marine & Offshore για Ελλάδα και Κύπρο στην Lloyd’s Register. Οι ομιλητές, προερχόμενοι ο καθένας από διαφορετικά εργασιακά περιβάλλοντα, μοιράστηκαν τις προσωπικές τους εμπειρίες συμπερίληψης ή αποκλεισμού και αναφέρθηκαν πώς, παρά τις προκαταλήψεις στο χώρο εργασίας τους, κατάφεραν να επιτύχουν τους στόχους τους. Το πάνελ συζήτησης συμπλήρωσε με τα σχόλια, τοποθετήσεις και συμβουλές του, ο Δρ. Νικόλας Σαμαράς, Ειδικός Παθολόγος/Γηρίατρος που ζει και εργάζεται στην Ελβετία. Το πρώτο πάνελ έκλεισε τονίζοντας την έννοια της προσωπικής ευθύνης και τη σημασία να διεκδικεί ο καθένας τα όνειρα του.

Το δεύτερο πάνελ είχε στόχο να αναδείξει ότι οι μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις απαιτούν ριζικές αλλαγές στον τρόπο που λειτουργούν οι Εταιρίες και απαιτείται για τον λόγο αυτό η σύνθεση διαφορετικών ομάδων διοίκησης με ηγέτες (άντρες και γυναίκες) που να εμπνέουν, να αξιοποιούν και να σέβονται τη διαφορετικότητα. Τη συζήτηση συντόνισε η Μάρθα Μυλωνά, Senior Principal της Εταιρίας Korn Ferry και συμμετείχαν οι: Στέλλα Κασδαγλή, μία εκ των ιδρυτών του οργανισμού Women on Top, Ιάκωβος Καργαρώτος, Αντιπρόεδρος της Παπαστράτος, θυγατρικής της Philip Morris International, Τζίνα Κιβέτου, CSC HR Director της Εταιρίας Coca-Cola 3E και Έλενα Παπαδοπούλου, Chief Human Resources Director του Ομίλου ΟΤΕ. Όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν ότι η ενίσχυση της ποικιλομορφίας στους κόλπους των επιχειρήσεων και των οργανισμών κομίζει πολλαπλά οφέλη. Τελικός στόχος θα  είναι να δημιουργηθεί  ένα ευνοϊκότερο θεσμικό  περιβάλλον που να  προωθηθεί η γυναικεία συμμετοχή στη δυναμική ανάπτυξη της οικονομίας, έτσι ώστε, η γυναίκα να διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα τον χρόνο της και τις ευθύνες που προκύπτουν από τους πολλαπλούς της ρόλους και  θα δημιουργηθεί  ένα συνεργατικό, υποστηρικτικό, γεμάτο σεβασμό περιβάλλον στις  εταιρείες, το οποίο να ενισχύει και να αυξάνει τη συμμετοχή και τη συνεισφορά όλων των εργαζομένων, ανεξάρτητα από το φύλο τους και την διαφορετικότητά τους.

Το φόρουμ έκλεισαν με συμπεράσματα η Αναστασία Σιδέρη, Πρόεδρος της Επιτροπής του WIB, Διευθύντρια Επικοινωνίας Coca-Cola Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και η Μυλαίδη Στούμπου, Regional Director of Commercial Partner Channels and Programs for Multi-Country Cluster της εταιρείας Microsoft.

Η Αναστασία Σιδέρη ευχαρίστησε τα μέλη του WIB για τη δέσμευσή τους σε αυτό το εγχείρημα να φέρουν στο φως τις βαθιά ριζωμένες, ασύνειδες προκαταλήψεις, που εντείνουν το χάσμα των φύλων και κοινωνικές ανισότητες στην Ελλάδα, καθώς και τις καλές πρακτικές που συντελούν στην πρόοδο. Τόνισε πώς «Είμαστε όλοι θύματα των καθημερινών προκαταλήψεων μας και είναι ανάγκη να τις αναγνωρίσουμε και να τις καταπολεμήσουμε προκειμένου να καλλιεργήσουμε ένα περιβάλλον συμπερίληψης, που σε συνδυασμό με τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις εταιρικές πρακτικές θα συνεισφέρει ενεργά στη βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και στην κοινωνική δικαιοσύνη και συνοχή».

Η Μυλαίδη Στούμπου ανέφερε ότι: «οι εταιρίες πρέπει να υιοθετήσουν περισσότερο ευέλικτο τρόπο εργασίας που θα επιτρέψει σε περισσότερες γυναίκες να προοδεύσουν εργασιακά και να διεκδικήσουν υψηλότερες θέσεις». Πρόσθεσε πως η επένδυση στις σύγχρονες δεξιότητες είναι επίσης ένα σύγχρονο ζήτημα κι εδώ απαιτείται να σχεδιαστούν προγράμματα για όλες τις γενιές γυναικών, από τα νέα κορίτσια μέχρι και τις μεγαλύτερες γυναίκες που δυσκολεύονται να ενταχθούν στην εργασία μετά από διακοπή, λόγω μητρότητας ή για άλλους λόγους. Τέλος, τόνισε πως οι ηγέτες των εταιριών έχουν ευθύνη να δημιουργήσουν την κουλτούρα εκείνη που όχι μόνο θα προάγει την πολυμορφικότητα, αλλά θα εξασφαλίζει την ενσωμάτωση ώστε οι εργαζόμενοι να αισθάνονται ότι ανήκουν στο εργασιακό περιβάλλον, εισακούγονται, και προσδίδουν αξία.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ