Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Το Κτήμα Χατζημιχάλη πιστοποίησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ένα από τα πιο γνωστά και πολυβραβευμένα οινοποιεία στην Ελλάδα, το Κτήμα Χατζημιχάλη επιθεώρησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD), επεκτείνοντας την πολυετή συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών.

Η επιθεώρηση επιτήρησης αφορά στο Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων σύμφωνα με το ISO 22000:2005 για την Παραγωγή, Εμφιάλωση και Διανομή Κρασιού με το Κτήμα Χατζημιχάλη να λαμβάνει σταθερά τη συγκεκριμένη πιστοποίηση από το 2009.

Το Κτήμα Χατζημιχάλη διατηρεί, στην Στερεά Ελλάδα, δύο οινοποιεία και ιδιόκτητους αμπελώνες, συνολικής έκτασης 2.200 ιδιόκτητων στρεμμάτων, που καλλιεργούνται με ελληνικές και διεθνείς ποικιλίες και βρίσκονται συγκεκριμένα στην Κοιλάδα Αταλάντης Οπούντιας Λοκρίδος και στο Άρμα Θηβών. Τα κρασιά του έχουν αποσπάσει περισσότερα από 250 διεθνή βραβεία και διακρίσεις.

Η συγκεκριμένη πιστοποίηση, από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) έρχεται ως επιστέγασμα της ποιότητας των διαδικασιών του Κτήματος Χατζημιχάλη σε όλα τα στάδια της παραγωγής, εμφιάλωσης και παραγωγής των βραβευμένων κρασιών του. Και παράλληλα, αποτελεί μια ακόμα «ψήφο εμπιστοσύνης» στις προσπάθειες που κάνουν συνολικά τα ελληνικά οινοποιεία προκειμένου να ενισχύσουν την ποιότητα και την προβολή του ελληνικού εμφιαλωμένου κρασιού, τόσο εντός της χώρας όσο και στις διεθνείς αγορές

Η Βασιλική Καζάζη, Senior Vice President Food & Agriculture South East Europe TÜV NORD δήλωσε σχετικά:  «Η στήριξη του αγροδιατροφικού τομέα είναι κεφαλαιώδους σημασίας για τη χώρα μας, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία και ως κορυφαίος φορέας πιστοποίησης στην Ελλάδα παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας αυτή. Η πιστοποίηση ενός από τα πιο γνωστά και πολυβραβευμένα οινοποιεία της χώρας επιβεβαιώνει την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στον κλάδο, με τους εγχώριους παραγωγούς να  τηρούν τις διαδικασίες και το ελληνικό κρασί να μην έχει σε τίποτε να ζηλέψει το διεθνή ανταγωνισμό». 

O Λεωνίδας Χατζημιχάλης, Βοηθός Διευθύνων Σύμβουλος του Κτήματος Χατζημιχάλη τόνισε πως: «Στο Κτήμα Χατζημιχάλη πιστεύουμε πως η ποιότητα των παραγόμενων οίνων, καθώς και η επιτυχία μας στο διεθνή οινοχώρο είναι άμεση συνέπεια τριών βασικών αρχών: 1) Της εξασφάλισης της υγιεινής και της ασφάλειας των εργαζομένων μας, 2) Της εξασφάλισης της υγιεινής και της ασφάλειας των καταναλωτών και 3) Της προστασίας του περιβάλλοντος.  Με συνεχείς ελέγχους και πιστοποιήσεις διεθνών και μη φορέων, καθώς και με συνεχείς επιμορφώσεις του προσωπικού, επιτυγχάνουμε αυτούς μας τους στόχους και παράλληλα τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα στην παραγωγή ποιοτικού οίνου.  Ειδικότερα την φετινή χρονιά, που είναι ιδιαίτερα σημαντική η συμμόρφωση και η βεβαίωση εφαρμογής των επισημάνσεων για την ασφάλεια και υγεία όλων μας, το Κτήμα Χατζημιχάλη πιστοποιείται ακόμα μια φορά από τον οργανισμό TÜV HELLAS (TÜV NORD) με διεθνή αναγνωρισιμότητα και ηγετικό ρόλο στον χώρο των επιθεωρήσεων και πιστοποιήσεων που παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες και εξειδικευμένη γνώση προσφέροντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα προϊόντα μας».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Συνεργασία της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με τα My market

Από τις 18 Νοεμβρίου μέχρι και την 1η Δεκεμβρίου, η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ  σε συνεργασία με την 100% ελληνική αλυσίδα My market πραγματοποιούν την πρώτη κοινή ενέργεια της Πρωτοβουλίας στο Λιανεμπόριο, με σκοπό την προβολή και προώθηση του σήματός της σε όλη τη χώρα. 

Με κεντρικό μήνυμα της ενέργειας το «Το ‘ψαξες;», το καταναλωτικό κοινό έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει κατά τη διάρκεια των αγορών του το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα Μέλη της Πρωτοβουλίας, αλλά και να ενημερωθεί για την Κοινότητα. 

Στην ενέργεια συμμετέχουν οι εταιρίες Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ – ΖΑΓΟΡΙ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, SKAG, Κύκνος, Βιολάντα, Αυγά Βλαχάκη, Χρυσά Αυγά, Draculi Coffee, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Γεωδή, ΜΕΒΓΑΛ. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο αυτής της δράσης, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 19 εταιρίες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ θα έχουν κοινή 15ήμερη προβολή σε 185 επιλεγμένα καταστήματα My market πανελλαδικά, διαθέτοντας κωδικούς των προϊόντων τους σε ειδική προσφορά, αλλά κυρίως, επικοινωνώντας τις αξίες της συνέργειας μεταξύ τους.

Παράλληλα, οι πελάτες των My market θα μπορούν να ενημερώνονται για την ενέργεια από το φυλλάδιο προσφορών που διανέμεται στα καταστήματα της αλυσίδας, από το e-shop, το newsletter, καθώς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, σε 185 καταστήματα My market θα υπάρχει διαθέσιμο το ενημερωτικό έντυπο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Η ενέργεια πλαισιώνεται και από 57 οθόνες σε επιλεγμένα καταστήματα, όπου θα υπάρχει προβολή βίντεο με τα μηνύματα της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Ακόμα, το διήμερο 20-21 Νοεμβρίου, η προβολή θα ενισχυθεί και από συνεργάτες-προωθήτριες σε επιλεγμένα καταστήματα ανά την Ελλάδα, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες των My market και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.  

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Η Η&Μ Consious αποκαλύπτει ομορφιά στα σκουπίδια

Τακομμάτια της συλλογής Η&Μ Conscious Exclusive A/W20 είναι φτιαγμένα από αειφόρα υλικά που παράχθηκαν από απορρίμματα.

Όσα, υπό φυσιολογικές συνθήκες θα είχαν πεταχτεί, μεταμορφώνονται σε πραγματικούς θησαυρούς που έχουν αξία και θα αγαπηθούν. Με αυτό τον τρόπο, η συλλογή επιτρέπει την επανεκτίμηση της αξίας των απορριμμάτων δίνοντας έμφαση στη δημιουργικότητα που αναδεικνύεται όταν ξαναχρησιμοποιούμε παλιά αντικείμενα.

Η Conscious Exclusive A/W20, που θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο hm.com από τις 3 Δεκεμβρίου, είναι αφιερωμένη στο να αναδείξει την ομορφιά που κρύβεται μέσα στα απορρίμματα και περιλαμβάνει καινοτόμα υφάσματα και διαδικασίες που μεταμορφώνουν υπολείμματα τροφίμων σε μια νέα φυσική ίνα, υφάσματα που προέρχονται από βιώσιμα επεξεργασμένο πολτό ξύλου, ενώ χρησιμοποιεί μια μοναδική επεξεργασία στην παραγωγή των κομματιών. Τα υλικά αποτυπώνονται στη γυναικεία συλλογή, όπως στα εντυπωσιακά βραδινά φορέματα σε μαύρο και πράσινο ζακάρ από ταφτά, στα κομμάτια από κίτρινο ζακάρ, στα φορέματα που διακοσμούνται με λουλούδια σε απαλό πράσινο χρώμα και αναμειγνύονται με ογκώδεις μπλούζες και tailored κοστούμια. Δραματικοί όγκοι, απαλά δομημένες σιλουέτες και εντυπωσιακά βολάν συνυπάρχουν τολμηρά και δημιουργούν μια γοητευτική συλλογή. Στη συλλογή Conscious Exclusive A/W 20 συναντάμε την επιστροφή της ανδρικής σειράς ρούχων, η οποία περιλαμβάνει ένα κλασικό σμόκιν, ένα πολυτελές κοστούμι, πουκάμισα και ένα κίτρινο τζάκετ από ζακάρ. 

«Για τη σεζόν AW20, στόχος μας ήταν να πρωτοπορήσουμε – ξεπεράσαμε τα όρια της δημιουργικότητας και της αειφόρου μόδας – εστιάζοντας στα απορρίμματα. Συνεπώς, τα κομμάτια της συλλογής έχουν δημιουργηθεί από πραγματικά εκπληκτικά υλικά, τα οποία παράχθηκαν από απορρίμματα. Δουλεύοντας με τον συγκεκριμένο τρόπο μεταμόρφωσης υλικών και αναδεικνύοντας στους πελάτες μας την ομορφιά που μπορεί να κρύβεται μέσα τους, ελπίζουμε ότι τα απορρίμματα θα αποτελούν κομμάτι της αειφόρου μόδας στο μέλλον,» λέει η Ann-Sofie Johansson, υπεύθυνη σχεδιασμού της H&M.

Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν τολμηρά, ανατρεπτικά τσόκερ, σκουλαρίκια και κλιπ παπουτσιών φτιαγμένα από ανακυκλωμένα μέταλλα και ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου από το νέο υλικό Made of Air – ένα υλικό που παράγεται εν μέρει από απόβλητα βιομάζας. Τα παπούτσια μπορούν να φορεθούν και σαν mules και σαν μποτάκια μέσω της αποσπώμενης κάλτσας και είναι φτιαγμένα από VEGEA™, ένα καινοτόμο vegan δέρμα που παράγεται εν μέρει από υποπροϊόντα οινοποιίας. Τα σχέδια της συλλογής είναι εμπνευσμένα από vintage ταπετσαρίες με prints λουλουδιών που έχουν ξεθωριάσει μέσα στο χρόνο, ενώ τα ραμμένα λουλούδια και τα μοτίβα νυχτοπεταλούδας αναδεικνύουν τόσο τη ζωντάνια του σήμερα όσο και την παλαιότητα. Επιπλέον, δύο καταστήματα της H&M στη Στοκχόλμη και στο Βερολίνο θα προσφέρουν έξι διαφορετικά κομμάτια της συλλογής A/W20 προς ενοικίαση – κάποια εκ των οποίων θα είναι διαθέσιμα μόνο για δανεισμό, ενώ άλλα θα βγαίνουν σε αποκλειστικές αποχρώσεις.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Ολοκληρώθηκε το crowdfunding για το πρόγραμμα SOCIAL PLATE

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών & Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ) για κοινωνική συμμετοχική χρηματοδότηση (crowdfunding), που πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Act4Greece. 

Συγκεντρώθηκε το ποσό των 30.950 ευρώ, που υπερβαίνει τον αρχικό στόχο, και θα καλύψει το κόστος λειτουργίας του προγράμματος SOCIAL PLATE. 

Πρόκειται για σημαντικό πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς που γίνεται πραγματικότητα με την αλληλεγγύη πολλών, ξεκινώντας από τους εμπόρους της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ) που προσφέρουν ποσότητες μη εμπορεύσιμων αλλά βρώσιμων οπωροκηπευτικών, τα οποία στη συνέχεια επιλέγονται, και τα κατάλληλα προς κατανάλωση, συσκευάζονται και διανέμονται σε κοινωνικούς φορείς ώστε να προσφερθούν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Από την αρχή του έτους μέχρι και τον Οκτώβριο συγκεντρώθηκαν 147 τόνοι τροφίμων από τους οποίους  διατέθηκαν οι 103 τόνοι.

Οι διοργανωτές της πρωτοβουλίας επιθυμούν να ευχαριστήσουν όλους όσους βοήθησαν,  είτε ενισχύοντας την προσπάθεια προσωπικά, είτε παρακινώντας άλλους να το κάνουν. Η  κοινωνική συμμετοχική χρηματοδότηση, αποτελεί έμπρακτη κίνηση αλληλεγγύης σε δράσεις που στηρίζουν την κοινωνία, που σε μέρες πανδημίας γίνεται ακόμα πιο σημαντική.

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ